Novinky
Neni ten rozdiel v zrychleni medzi dvojlitrom a 1.6 nejaky maly? ;-\
jeste by to chtelo aby to melo podvozek focusu a nemam s tim nejmensi problem 😉 jo a jeste poradnou 1.8 benzin. Ten 2.0 za moc nestoji. 1.6 benzin bude asi nejlepsi volba. 😄
Hmm, jedna šestka bude ideál mezi hmotností a výkonem a s paketem TX o víc jak sto tisíc (25%!) levnější než Golf 1,4 TSI nebo Focus 1,6 ve srovnatelný výbavě s tím, že má kvalitu zpracování srovnatelnou s Toyotou a podvozek s Golfem... Kia tlačí na pilu
Golf TSi je motorově trochu jinde a není to určitě jedinej rozdíl ...
Mám na mysli 1.4 TSI (103 kW), má větší krouťák a výkon (o 10 kW), ale lepší srovnání než s o deset tisíc levnější koncernovou 1.6, která papírově konkuruje 1.4 CVVT. Takovej Golf ve výbavě Sport GT je k mání za cca. 620_000 a to nemá ještě kožený židle (cca. 70_000) a pár serepetiček, jako třeba alarm (u VW docela funkční položka). Rozdíl v kvalitě tam určitě je, ale čtvrt miliónu to nevyváží. Jó, když na to máš, je lepší si koupit to co chceš, než to co ti nabídnou. Tím mám na mysli omezený možnosti výbavy u asiatů, třeba u Ceedu by mi vadila celkově absence tempomatu (takovej "pit speed limiter" 😉 ), na druhou stranu, musíš uznat že 1.6 TX má výbavu dostatečnou (jako známka ve škole 😄 )
Srovnávejme srovnatelé - Golf 1.6 Trendline s aut. klimou je dražší o cca 80 tis., Focus 1.6 je teď tuším v dlouhodobý akci za cenu +-stejnou jako ceed.
Ať si každý vybere ...
A mimochodem, špička krouťáku ve 4700 ot. by mě od ceeda sama o sobě odradila - kdybych o něm uvažoval.
Ať si každý vybere ...
A mimochodem, špička krouťáku ve 4700 ot. by mě od ceeda sama o sobě odradila - kdybych o něm uvažoval.
No tak ale opravdu srovnávejte srovnatelné 😉 Dýchavičné 1.6 z Golfu a Focusu rozhodně s 1.6 CVVT 90 kW v Ceedu srovnatelné nejsou.. musel byste porovnávat FSI z Golfu nebo Ti-VCT ve Focusu, které jsou cenově jinde a i pak má Ceed ve výkonu lehce navrch.
Vím, vím, 90kw je 90kw, umím taky číst.
Výkon není všechno - co takhle průběh krouťáku, spotřeba, životnost ?
Tvrdím, že když tohle vše vezmu v potaz, jsou tyto motory plně srovnatelné.
Jestli je pro tebe jediným určujícím parametrem výkon, dej pozor aby ses nezklamal ...
Výkon není všechno - co takhle průběh krouťáku, spotřeba, životnost ?
Tvrdím, že když tohle vše vezmu v potaz, jsou tyto motory plně srovnatelné.
Jestli je pro tebe jediným určujícím parametrem výkon, dej pozor aby ses nezklamal ...
Průběh krouťáku? To jako že by ta 1.6 v Ceedu s plynule měnitelným časováním ventilů měla podobný nebo horší průběh, než obyčejné 16V ve Focusu nebo Golfu? Jak říkám, Ford i VW mají srovnatelné motory 1.6, Ti-VCT a FSI, ale základní jedna šestky se prostě s Ceedem srovnávat nedají, ani spotřebou, ani dynamikou, ani pružným zrychlením. Zrovna průběh výkon a točivého momentu je hodně silná stránka Ceedu a spotřeba taky. Životnost samozřejmě těžko posoudit, nicméně těch 7 let tovární záruky u Ceedu by přecejen mohlo něco napovídat (i když nikoli bezpodmínečně).
U 5dv. má Ceed 1.6 nižší hmotnost, vyšší výkon, stejnej krouťák, jenže posazenej o tisíc RPM výš. Ve výsledku maj stejnou Vmax a zrychlení 0-100. Ceed deklaruje o půl litru lepší spotřebu, což asi nebude případ onoho plného využívání krouťáku v 5tis. RPM, takže plichta. Přesvědčil jsi mne že 1.6 CVVT je lépe porovnatelné s 1.6 FSI než s mnou uváděnou 1.4 TSI a tím se nám rozdíl v ceně zminimalizoval na nepatrných 200_000,-. Teda, nechci nikoho zvýhodňovat, ale zrovna Ceed TX má navíc oproti Trendline kůži (koncernová cena je tuším nškde kolem 70_000), obutý 17" ALU (ty bych doporučil koupit jinde, jinak se nedoplatíš) no a dále třeba alarm apod...no, mě se to pořád moc zanedbatelný nezdá.
Teď sem to prostudoval a zas tak žhavý to nebude, Golf je dražší jen o nějakej 150_000, když nepočítám takový prkotiny jako USB zdířku (která je u VW pěkně mastná), lakovaný zrcátka a prahy a s přihlédnutím k tomu že židle v Ceedu jsou jen polokožený. Takže abych byl objektivní, uznávám že sem se sekl, nejpřesnější tip jsem měl napoprvý, Ceed je levnější o 25%.
No z tou kvalitou zpracování nevim,nevim!!Srovnávat to s Toyotou jsi asi trochu přehnal!!!Mluvím z vlastní zkušenosti a to jsem nejel jen jedním ceedem a myslim že má ještě co dohánět,hlavně po několika tis.ujetých kilometrech to není to co když sedneš do nového!!A ještě jednu poznámku,ta jejich oslavovaná záruka sedm let,doporučoval bych si zjistit podrobnosti této záruky......... 😉 😄
Zkoušel jsem Aurise a ten mě kvalitou nijak neoslovil (hlevně dvojpřihrádka před spolujezdcem, a kterou sem se za jízdy chtě nechtě zapřel kolenem a moc solidní opora to teda nebyla, nehledě na středovej tunel/most, kterej je pro osoby větší než 190cm dost nepraktickej). Kia na mě udělala dojem zvukem dovírání dveří, kterej mi připomíná Corrolu a takovejma maličkostma jako vracení se stropních držadel. V interiéru jsou znát ušetřený peníze na materiálech (hlavně na místech kam není až tak vidět) ale palubní deska na mě působí subtilním dojmem a celkově...srovnatelně s Toyotou (přinejmenším s Aurisem, kterej se mi na Toyotu moc kvalitní nepozdává)
suhlas. auris je oproti corolle (mal som jednu), ktoru mal nahradit krok spat, alebo minimalne krok vedla..
Prominte, ale musim se smat. Mel byste prestat cist CARAUTO, protoze pak nabyvate dojmu, ze podvozek focusu je nejlepsi a basta... To je mytus, snim svuj klobouk pokud 80% ceskeho naroda dokaze vyuzit potencial podvozku focusu. 80% lidi se k hranicim jeho moznosti vubec nedostane a stejne tak u ceedu, golfu atd... :-!
jasne tech 80% to nikdy nevyuzije, ale co tech 20% (paretovo pravidlo). Ja sam osobne mam focuse a vim, ze jeho limity nevyuzivam ani na 50%, ale parkrat jsem se dostal uz do situaci ze kterych jsem se dostal asi jenom diky dobremu podvozku. To si clovek uvedomi az potom zpetne. Pri predvadeci jizde bych asi nepoznal rozdil mezi temito auty. Rozdil by byl znat akorat z pouzitych profilu a typu pneumatik 😉
Jiste, samozrejme ze tech 20% se k tomu dostane, nebo i nekdo z 80% se k tomu muze jako vy dostat 😄. Aby se dalo nejak rozumne oponovat, muselo by se vyzkouset zda by se z Vasi situace vylizal i ceed? Takhle muzeme jen polemizovat kam az jste se dostal, tedy k hranicim focusu... predpokladam ze je par lidi, nerikam ze Vy, kteri kdyz by se dostali na samou hranici focusova podvozku dopadnou jak jedna rodina v reklame na Nokian pokud si vybavite ty pokakane spodky 😄
Myslim ze zpochybnovat pasivni bezpecnosti muze jenom diletant ja ko Vy. Myslim ze dobry podvozek jako ma Focus VAS prave nenecha delat veci aby ste mel pokalene spodky ale da VAM vedet drive nez jdete ven. Tak to vidim JA mily pane.
Podvozek a dinamycký parametry jsou hodnoty aktivní bezpečnosti. Do pasivní bezpečnosti se řadí až deformační zóna, bezpečnostní pás a airbag. Nicméně je fakt, že igdyž 80% lidí kvality podvozku nevyužívá, tak tento parametr má na bezpečnost větší vliv než počet hvězdiček v Euro NCAP. Já osobně nedám na kvality podvozku dopustit od tý doby, co jsem zjistil ,že největším žroutem benzínu je brzda 😉
pasivni bezpecnosti je vse co predchazi samotnemu crashi presneji aby nenastal, aktivni bezpecnost je to co funguje aktivne - az po narazu - airbagy elektronika atd ESP ISP atd..
Jinak s brzdou souhlasim, brzdit se ma az kdyz clovek uz nemuze zabranit srazce nakym vyhybacim manevrem.
Jinak s brzdou souhlasim, brzdit se ma az kdyz clovek uz nemuze zabranit srazce nakym vyhybacim manevrem.
pasivni bezpecnosti je vse co predchazi samotnemu crashi presneji aby nenastal, aktivni bezpecnost je to co funguje aktivne - az po narazu - airbagy elektronika atd ABS, ESP ISP atd..
Jinak s brzdou souhlasim, brzdit se ma az kdyz clovek uz nemuze zabranit srazce nakym vyhybacim manevrem.
Jinak s brzdou souhlasim, brzdit se ma az kdyz clovek uz nemuze zabranit srazce nakym vyhybacim manevrem.
Je to přesně naopak. Aktivní je to, co AKTIVNĚ předchází nárazu, tam patří podvozek, ABS, ESP, ale i výkon motoru, světla, barva vozu atd. Pasivní bezpečnost je to, co nastupuje po nárazu, tedy deformační zóny, airbagy, pásy, opěrky hlavy, sedadla atd.
muj posledni zazitek - kde: Shellka Brno Popuvky - kdy: odpoledne, prvni den Invexu - pocasi: lilo od rana. S focusem jsem tam dostal na sjezdu k shellce slusny smyk na novem mirna naklonenem asfaltovem sjezdu (zadni pneu Barum nicmoc cti hotove sliky 😄 v jedne ruce telefon, druhou ruku na volantu. Byl jsem prekvapen jak moc se mnou focus komunikoval, vubec me to neprekvapilo protoze focus krasne avizoval krizovou situaci a skvele se nechal vodit volantem a plynem, telefon jsem stihnul zahodit a ke stojanum dojet jako Marcus Gronholm s krapet rozevlatym zadkem :-!
Aááá ralye profík. Závidim schopnost naprosto přesně analyzovat chování vozu a bravurně zvládat krizové situace. Teď by mě jen zajímalo, kolik lidí si koupí Focus právě proto, že je auto perfektně informuje o krizové situaci a mužou jí s klidem zvládnout i s prstem v nose. Hraješ si často na Sebastiana ?
muj posledni zazitek s mym focusem- kde: kopec u Valasskeho Mezirici- kdy: deset hodin vecer -pocasi- teplota okolo 5 stupnu plus, asi pul cm snehu. S focusem jsem dostal smyk pri prujezdu pravotocivou zatackou do kopce. Volant jsem drzel dvema rukama a byl jsem prekvapeny jak se mnou focus vubec nereaguje... Nestihl jsem udelat nic a focus se zahral na hodiny a proletel prikopem... Vysledek: skoda 120 tisic Kc a taky zkusenost: uz nechci focus!
ta cena je dost dobra za tu vybavu, myslim ze i ta 1.4 by stacila..teda pokud jezdite jak ja 80% ve meste..ale ta 1.6 vypada paradne..chtelo by to vyzkouset nemate nekdo zkusenosti? docela by mne to zajimalo jaka je..jen pro me osobni srovnani nebot mam lantru 1.6 a motor na lantre je super
VYpadá výborně. ASi to nebude špatné auto. Jen škoda, že je to Kia (žádný pokus o flame)
Souhlasím, tvůj oblíbený výrobce nabídne více muziky za podobné peníze a ve srovnatelné třídě vozu :yes: Ale to ostatně každý výrobce, Kia není nic extra co se týče ceny, kvality atd, je to ukázkový šedivec s hype reklamou.
Jedna podseklá cena základního holátka, tato číslovka je pro majitele votuzidel, kteří zde budou hýkat, kam se hrabe konkurence, záruka 7 let, kyja je sůůůpéér apod. Ostaní výbavy+ceny běžné v rámci třídy, nevybral bych si. Většina stejně zvolí, a dobře zvolí, vybavenou Fabii s 1.2HTP než třídvířko Kia bez výbavy, vím záruka 7let >😒] je to větší >😒] blabla :no:
nic proti Fabii, ale skus se podívat, co všechno má Kia v základu, a co má Fabie v základu.... Takže když si tu Fabii jakž takž vybavíš, dostaneš se na základ u Kii, akorát že cena té Fabie se už bude blížit Kii v SW.....
odpoveď je jasna,lebo keby dala Kia cenu Ceeda taku aka by mala byť,tj o par desiatok tisic viac,tak by sa zmazali cenove rozdieli medzi konkurenciou so zvučnejšími menami a tym padom by sa kupujuci samozrejme rozhodol pre model zo známej automobilky...kúpil by si si radšej focusa ,alebo ceeda v porovnatelnej vybave a cene??
Čo je to za nápad "cena ako by mala byť"? Cena má byť taká ako chce výrobca a nie ako latku nastavil niekto iný. Keby bola dumpingová, šli by dolu vodou, a to práve nejdú, naopak, cee´d je ťahúňom značky.
Přečti si článek z 27.11. o finanční situaci Kia,je přeinvestovaná tzv.přehřátá,proto kupř. prodává své výrobní linky,aby si je mohla pronajmout.
To predsa nemá s cenou konkrétneho auta na trhu priamu spojitosť.
No,právě,že má,ukrojit trh můžeš cenou, kvalitou a taky to musí vypadat k světu,když podlezeš s cenou a máš +-srovnatelnou kvalitu,tak se musíš sakra modlit,aby ti to prodeje dohnaly,samozřejmě,že se jedná o celé portfolio značky,jeden dobře prodejný typ ti to asi nedožene. A vývojový náklady jsou sakra drahý.
O to ide. Takže predpokladám, že to majú sakra dobre spočítané a tou cenou a zárukou vedia čo robia. Preto "cena ako má byť", ktorú vymyslel lancer24, je podľa mňa maximálna blbina. Reagoval som najmä na to.
Jasný,já jsem spíš reagoval na finální cenu produktu-auta,prostě "každá sranda něco stojí" a na ně to přesně pasuje,jsou přeúvěrovaný,zjevně mají s bankama šílený problémy,proto ty kroky k prodeji vlastních výrobních prostředků a zpětný pronájem,chyběj jim hotový peníze,takže jim to rozhodování nezávidím.Je to nebezpečná spirála a finančně znova ozdravit firmu je sakra vořech. Možná do nich něco napumpuje Hyundai,pokud má.Nechám toho,je to o autech,ne o cash-flow.
a hlavne v KII budes stale o triedu vyssie a tym padom budes mat vyssi komfort 😉
vysvetli to prosim,lebo my ušla pointa tohto prispevku >😒]
Tebe toho unika viac ako ked si povedal ze vsetky auta GM vyzeraju rovnako a preto sa Jeep podoba na Dodge. Hlavne ze sa chapes sam ak to vobec >😒]
Jenže Škoda si v ceníku ponechává rezervu právě na slevu, což kia kompenuzuje už v základní výbavě :-!
Z vlastních zkušeností vím, že nová fabia 1.2 12V ambiente, s metlou, klimou, alarmem a litýma kolama se vejde do 300000kč 😄
Z vlastních zkušeností vím, že nová fabia 1.2 12V ambiente, s metlou, klimou, alarmem a litýma kolama se vejde do 300000kč 😄
paneboze... preco sa CEED zrovnava s Fabiou???? Fabia je o triedu nizsie. Zober oktavku pre porovnaie. I ked OII je iba sedan (alebo skor liftback)..
A proč ne??Si myslíš, že když si někdo "normální" kupuje auto, že srovnává jen třídy???Hledí se na cenu, a spousta lidí se může rozhodovat právě mezi ceedem a fabii ;-\
Navíc Kia kromě vnitřní šířky, hezčího vzhledu(subjektivně), a silnějšího motoru nic navíc nepřidává...až tedy na cenu, kde je suverénem. Fabia se s Kií rozhodně měřit může, ale cenu si do rámečku rozhodně asi nedá... 😲
Stejně tak jako Fabii lidé srovnávají s 500 😉
Navíc Kia kromě vnitřní šířky, hezčího vzhledu(subjektivně), a silnějšího motoru nic navíc nepřidává...až tedy na cenu, kde je suverénem. Fabia se s Kií rozhodně měřit může, ale cenu si do rámečku rozhodně asi nedá... 😲
Stejně tak jako Fabii lidé srovnávají s 500 😉
A preco pan odbornik porovnava tuto Kiu s o triedu nizsou Fabiou? To uz mate fakt vsetci vylizane mozgy? Ste ochotni platit za skodofky tie prachy, za ktore mozete mat o triedu vyssie auto. Ako u Fabie tak aj Oktavie ;-\ 8-s
NEŘÍKEJ TÝ REJŽI AUTO!!!!!!!! >😁
Však je to pravda... som kupoval auto nove auto 1 mne, 2x do rodiny - ani raz skodovka - len tento lud tu je zmagoreny, ze ake je to super faro ( chapem v Cechach - vsak je to ich, maju byt na co hrdi, lebo je to dobre auto a kupovat ich)ale na slovensku su skodovky predrazene a stale vyuzivaju prostoduchost slovakov v tom, vsak je to skoda - naj servis najlacnejsi - cisty blud. A treba si uvedomit tiez to, ze mnoho ludi si octaviu kupi a nie ceed, len preto, ze octavka je jednoducho reprezentativnejsie auto ( pcha sa pomaly do triedy manazerskych aut - stredneho manazmentu) - to ani golf ani kia nie su...
K poměrně dynamicky střiženýmu exteriéru měli kluci šikmooký přidat taky nějaký změny uvnitř. Tenhle důchodcovskej interiér k tomu prostě nepasuje. A tak si to budou kupovat jen spořílci, pro něž je 15.000 důležitejch. Přitom to auto Kie mohlo pomoct s image. Teda v Čechách se to stejně prodávat nebude, protože tomu chyběj jedny dveře, ale z globálního hlediska je to škoda. Teda Škoda ne, zas tak dobrý to neni, ale promarněná šance určitě. 😉
je to lepsie ako Skoda 😉
tak optimisticky by som to nevidel ,kiu degraduje len ten kórejský interiér,kvalitou sa stále nechytá na väčšinu konkurencie a celkový vzhľad tiež nenadchne,Škoda cela konkurencia na par výnimiek je dalej...Ceed II už bude parádne auto...ale inak Proceeda a Ceed Sportywagon by som si v tom crdi 2.0 kúpil rad
Kórejský interiér? Čím je charakteristický "kórejský" interiér? Povedal by som, že materiály, dizajn aj vypracovanie sú na veľmi slušnej úrovni. V tomto sa ani paradoxne porovnávaná Fabia II nechytá ani náhodou. Alebo Teba práve Fabka nejak nadchla?
osobne sa mi ergonomiou a kvalitou viac páči fabia II,ceed ma interierom nezaujal nepriniesol nič nove či by sa líšil,nejak výraznejšie vytrčal z rady konkurentou...fabia II ma podla mna dokonca zábavnejšií interier ,ale to je moj nazor.
Čo take je na interieri zaujimave?nezaujme vzhladom ako Mazda 3 či Astra,Megane,ani kvalitou Golfu,Focusa či Octavie...takže čim ťa vlastne zaujal?
Čo take je na interieri zaujimave?nezaujme vzhladom ako Mazda 3 či Astra,Megane,ani kvalitou Golfu,Focusa či Octavie...takže čim ťa vlastne zaujal?
V tomto prípade je zaujímavá pomerne veľká hladká plocha, na ktorej "pláva" stredový panel ako ostrov na mori....kto má niečo podobné? Navyše to vyzerá vkusne, príjemne, dáva pocit priestrannosti, tiež materiály sú kvalitné a precizne spracované.
Fabia II vyzerá vnútri veľmi podobne ako Volkswageny. Zazlievam jej najmä to, že stredový panel je na túto triedu priširoký a nevhodne tvarovaný, ja som mal po jazde v tomto aute na pravom kolene od neho takmer modrinu.
u Golfa V by som nevyzdvihoval kvalitu interiéru. Voči cee´du mi pripadá príliš strohý a preplastovaný, hoci ergonomickú úroveň mu uprieť nemožno.
Fabia II vyzerá vnútri veľmi podobne ako Volkswageny. Zazlievam jej najmä to, že stredový panel je na túto triedu priširoký a nevhodne tvarovaný, ja som mal po jazde v tomto aute na pravom kolene od neho takmer modrinu.
u Golfa V by som nevyzdvihoval kvalitu interiéru. Voči cee´du mi pripadá príliš strohý a preplastovaný, hoci ergonomickú úroveň mu uprieť nemožno.
samozrejme ista invencia tam je čosi nove,ale ked niečo take ma každy hyunadi či kia....tiež to nieje bohviečo ked to vyzera rovnako...čo samozrejme plati aj pre volkswagen
:yes: mas pravdu s tim,ze zpracovani bude velmi dobre. Ale jak nekdo psal nade mnou....snesl bych par zmen v teto verzi...nejake pekne detaily, kdyz exterier je strizen ve "sportovnim" stylu...treba barevne obsiti volantu, hlavy radici paky...atd.
Tak, nechtěl bych to strhnout do diskuze o škodě. Ale kdyby prosíd měl interiér fabie tak by to bylo taky špatně - neni totiž sportovní a tohle auto si na to trochu hraje. Obecně mi design interiéru fabie přijde nápaditější než u ceeda. Myslim že fabie jej má poměrně ojedniněle vyřešen. Ceed ja takovej univerzální japonsko-korejskej. Neurazí ani nenadchne. Fabka asi bude víc polarizovat.
Sedni do obou aut a jestli nepoznáš proč je kia levnější,tak nemáš mozek ani oči!!!jsou to 2 naprosto rozdílné kategorie aut!kia je konkurent ta akorát pro Oct. 1.a je tam i podobná cena,ale v žádném případě ne pro oct. 2,ta jí překonáva ve VŠEM!!!!!!!!!!!
súhlasím kiu ceed môžem, ale nechápem filozofiu tohoto modelu...žiaden rozdiel vo výbave, interieri(odhliadnuc od tých divných poťahov sedačiek) a ani v motore a podvozku...a ponuknuť totožné auto ktoré je odlišné od zákl.modelu len tým že má o pár dverí menej je pre mna osobne sklamanie.... :no: 😒
A co si cakal? Je to predsa normalne kupatko, odvodene od 5-dveroveho. Mnoho vyrobcov predsa ponuka aj 3-dverove modely, a nie je tam naozaj ziaden podstatny rozdiel oproti 5-dverovemu (napr. Focus)...
A co rikas treba na audi A3 ? 3dv a 5dv ? Tam ti to divny neprijde?
nie, pretože nad A3 som ako nad druhým autom do rodiny na rozdiel od Kie neuvažoval...preto mi to príde ako o to väčšie sklamanie...cakal som celkovo sportovejší prejav motora, podvozku a samozrejme upravený interier a môhli to kludne urobit ako extra výbavu s názvom Kia Pro Ceed Sport...osbne by som si rád priplatil...
A kto to tak robi? Eh?
ja du do bily verze Pro Ceeda v TX vybave v 1.6 CRDI .. oproti 5dvirku ma Pro Ceed zesileny stabilizatory zadni napravy a je mozny do nej poridit z vyroby snizeny a tvrdsi pruziny .. je to krasavec .. a komu se nelibi at si ..... polibi 😉 jinak vice info o ceedech je na www.kia-club.org
2.0 CRDi,zlata metalíza, full výbava a bol by som pyšný,že také auto vlastním
Datum: dnes 10:49Autor: lancer24
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …
😉 😉
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …
😉 😉
Mám pocit, že už tohle začíná být taky diagnóza. Píšeš to v každé diskusi, i když ti lidé nedělají nic špatného.
Written by MichalPolan
Written by MichalPolan
len chcem upozornit dotycne "nicky" aby nereagovali na moje prispevky. Je tu mnoho inteligentnych a slusnych prispievatelov, takze nadsenci Skody a VW ma nezaujimaju. Nevedia totiz nic ine, len zhodit kazdu znacku,ktora nepochadza z koncernu. A to je zvratene.
tak teraz si zas a pomaly prečitaj moj prispevok na ktory si tak "inteligentne" reagoval. nech sa pači tu je
--2.0 CRDi,zlata metalíza, full výbava a bol by som pyšný,že také auto vlastním--
a ešte otazka ako so zhodil kiu či nedajbože spomenul škodu a VW??
a prave si ukazal kto tu je inteligentny gratulujem ti :no:
--2.0 CRDi,zlata metalíza, full výbava a bol by som pyšný,že také auto vlastním--
a ešte otazka ako so zhodil kiu či nedajbože spomenul škodu a VW??
a prave si ukazal kto tu je inteligentny gratulujem ti :no:
Ty děláš to samé z druhé strany. Tím pádem jsi taky zvrácený?
Written by MichalPolan
Written by MichalPolan
ja robim to iste?? v akom zmysle?
>😁 >😁 Nie ty, ale mazdar >😁 dnes mas teda poriadny chaos daniel 😉
Skvele auto, skvela kvalita, skvelý design, skvele ceny... Žiaľ takéto slová sa už nedajú povedať o značke Škoda.A to je škoda. Hlavne tá cena. Možno aj preto Škoda minulý rok nedostal s Roomsterom na domácom trhu auto roka a v tomto roku sa ani nedostala do top5. To asi niečo začína naznačovať.
Ps.: Ja viem fabrika ide na 105%. blala atď....
Ps.: Ja viem fabrika ide na 105%. blala atď....
toto ma dojalo >😁 automobilka nezíska za svoj model titul auto roka a už je na odpis >😁 vidim to tak,že 4modeli z top 5 naznačuju,že dane automobilky pomaly ,ale isto idu dole vodou >😁
Zaujímavá logika to by mi nikdy neprišlo na um :no: :no:
Zaujímavá logika to by mi nikdy neprišlo na um :no: :no:
Kde kto napísal niečo v zmysle "na odpis"? Iba úvaha, čo to začína naznačovať. Si ako novinár, ktorý, keď začne pršať, v článku zápalisto opíše priam tropickú búrku s veternou smršťou...
Tento trend Škody naznačuje, že už nie je tak výrazne výhodnou kúpou ako bývala a verejnosť objavuje aj kvality iných značiek v jej neprospech. Škoda by mala na svojich modeloch výraznejšie zapracovať. Nová Fabia jej príliš slávy nepridá...
Tento trend Škody naznačuje, že už nie je tak výrazne výhodnou kúpou ako bývala a verejnosť objavuje aj kvality iných značiek v jej neprospech. Škoda by mala na svojich modeloch výraznejšie zapracovať. Nová Fabia jej príliš slávy nepridá...
to začína niečo naznačovať😊 to je hlúposť takto posudzovať Roomster dostal vela cien aj fabia už nejake zbiera...len som napisal čo tam on už nenapisal a čo si mysli...nevidim dôvod hanit Škodu kedže dolu vodou nejde..
O škodu sa nebojím dokonca ani fabiu neberiem ako zle auto svojích zákazníkou si najde... Škoda je zrazu zlá kúpa možno na tom čosi je ,po príchode Ceedu so zamerne malou cenou každy znižil ceny su same akcie škoda ma tiež akcie.
a tiež jeden velky omyl,prečo by mala byť škoda lacnejšia ako konkurencia ked ponuka rovnaku kvalitu?? jeden jediny rozumny dôvod poprosim...už viac ako desať rokou škoda neni výrobca nekvalitnych lacny šuniek...už 11rokou je na svete octavia ,ktora škodu posunula na iny level...tak nevidim žiadny dôvod na zniženie ceny a podobne veci...
O škodu sa nebojím dokonca ani fabiu neberiem ako zle auto svojích zákazníkou si najde... Škoda je zrazu zlá kúpa možno na tom čosi je ,po príchode Ceedu so zamerne malou cenou každy znižil ceny su same akcie škoda ma tiež akcie.
a tiež jeden velky omyl,prečo by mala byť škoda lacnejšia ako konkurencia ked ponuka rovnaku kvalitu?? jeden jediny rozumny dôvod poprosim...už viac ako desať rokou škoda neni výrobca nekvalitnych lacny šuniek...už 11rokou je na svete octavia ,ktora škodu posunula na iny level...tak nevidim žiadny dôvod na zniženie ceny a podobne veci...
ty si iny level 8-s Co take ponuka Skoda? Sa pozri na statistiky, precitaj si diskusie na nete a zistis, ze Skoda je na tom so spolahlivostou velmi spatne. Kazi sa to, sype sa to, je to odtahovane. Navyse je predrazena, nekomfortna, hlucna, zastarala - je to proste take auto-neauto!
vidim,že poslednu škodu čo si vlastnil mala motor ešte vzadu...čo take neponúka škoda oproti konkurencii??štatistiky štatistiky jedny hovoria ,že japonci su naj druhe,že to tak dobre nieje najlepšie je sa povozit a vytvoriť si názor sám...ono je to tak ,že sa kazia aj ty spolahliví japonci aj tých odtahuju a kazia sa aj BMWčka,Mercedesi, Volkswageny dokonca aj Kie...auto-neauto,kde to žiješ?
No a teraz sa tvoja typicka "danielovska" stylistika prejavila naplno. Mily Daniel, mal som OI aj OII a radsej som sa toho svinstva zbavil. Niekolkokrat rocne som stal na dialnici a cakal na odtahovku, to bolo pod moju uroven!
Niekde tu nizsie su statistiky tak si prestuduj.
Niekde tu nizsie su statistiky tak si prestuduj.
tak mi napíš prečo si si kúpil O2 ked už O1 bola taka zla?? nedava to zmysel
Pretoze reklamne kampane slubovali uplne ine auto, hotovu revoluciu v automobilovom priemysle 😉 Bohuzial som naletel 😲
no tak vidiš si obyčajny konzument snad už nikto si nekupuje auto podla reklami... ked už chcem do auta investovať relativne vela penazi tak si aspon zistim čo je mto auto zač ake maju ludia skusenosti
Už sa asi budem opakovať, ale mal som Forman, dve Felície, dve Fábie, a teraz mám Kiu Céed 1,6 CRDI, tak môžem, myslím, seriózne porovnávať. S každým z týchto aút som bol spokojný, veď Forman mi jazdil do 335 tis.km, Fábie do 200 tis. km, a poslednú Felíciu ešte stále mám ako druhé auto pre synov. Má 366 tis. km, motor ešte nebol vôbec opravovaný, vôbec nežere olej, vôbec nedolievam, spojka, tlmiče! sú ešte originál, tohto roku bola 2x v Berlíne a raz v Salzburgu bez akýchkolvek problémov. Kia céed je väčšia, živšia, pohodlnejšia, zatiaľ som spokojný, len čas ukáže, aká bude spoľahlivá. Pôvodne som chcel kúpiť Škodu Octaviu 2,0 TDI, ale odradila ma cena. Čo ma však prekvapuje na tomto motore z VW je vysoká spotreba oleja, veď 1l na 10 tis. km u nového auta(ako udávajú niektorí majitelia v diskusii) je niečo nepredstavireľné. To by som Octavii určite neprepáčil, takže asi som zvolil Kiu predsa dobre.
Hele nechci rejpat, ale to, že tlumiče nejsou vyteklé ještě neznamená, že jsou v pořádku. A 366tis km na převážně českých silnicích (jak z tvého textu předpokládám) je pěkná porce a vsadil bych na to skoro i krk, že když si je necháš zkontrolovat, doporučí ti okamžitou výměnu, protože budou tak na 10-20% nového tlumiče... Todle je podle mě skoro až nezodpovědnost.
Tak ja som tie tlmiče už viac krát chcel dať vymeniť, ale kamarát v servise mi vždy povedal, že sú ešte v poriadku a nie je to potrebné. A pneumatiky to ešte neobsekáva, ani po prejdení nerovností nápravy nekmitajú, napokon jemu verím, keby to bolo treba vymeniť, prvý by ma na to upozornil.Takže ja na kvalitu a spoĺahlivosť aút Škoda naozaj nemôžem nič zlé povedať.
Odkiaľ si to vzal, že Škoda je zlá kúpa? Tu niekto niečo naznačí a hneď z toho vyvodíš závery, že prevraciam oči.
Škoda už nie je taká výhodná kúpa ako bývala. To je podstatný rozdiel.
Nižšiu cenu by zákazníci privítali už z toho dôvodu, že je to domáca automobilka, ak nie pre nás, tak pre Čechov určite. Výrobca nemá také náklady napríklad na dopravu a zabezpečenie servisu ako pre vzdialenejšie časti sveta.
Že Kia ponúka porovnateľnú cenu za lepšie vybavené a väčšie auto? Bravo KIA! To Škoda by mala niečo viac spraviť pre zákazníkov, nie že Kia je príliš lacná.
P.S.Prečo by kvalitné auto malo byť drahé? Prečo by nemohlo byť lacnejšie ako iné? Prosím vysvetli. Kia je práve tak dobrá ako hociktorý zástupca z Európy, prečo jej zazlievaš, že je lacnejšia?
A že začína byť trochu v tieni znamená, že konkurencia nespí a reaguje na požiadavky trhu asi pomerne svižne. Hoci podľa mňa si už Škoda dávno zvykla, že musí vyrábať to, čo predá, predsa len cítim ešte nejaké dozvuky, doba, keď sa predalo všetko čo vyrobili, bez ohľadu na to čo to bolo, je už preč. 😉 😉
Škoda už nie je taká výhodná kúpa ako bývala. To je podstatný rozdiel.
Nižšiu cenu by zákazníci privítali už z toho dôvodu, že je to domáca automobilka, ak nie pre nás, tak pre Čechov určite. Výrobca nemá také náklady napríklad na dopravu a zabezpečenie servisu ako pre vzdialenejšie časti sveta.
Že Kia ponúka porovnateľnú cenu za lepšie vybavené a väčšie auto? Bravo KIA! To Škoda by mala niečo viac spraviť pre zákazníkov, nie že Kia je príliš lacná.
P.S.Prečo by kvalitné auto malo byť drahé? Prečo by nemohlo byť lacnejšie ako iné? Prosím vysvetli. Kia je práve tak dobrá ako hociktorý zástupca z Európy, prečo jej zazlievaš, že je lacnejšia?
A že začína byť trochu v tieni znamená, že konkurencia nespí a reaguje na požiadavky trhu asi pomerne svižne. Hoci podľa mňa si už Škoda dávno zvykla, že musí vyrábať to, čo predá, predsa len cítim ešte nejaké dozvuky, doba, keď sa predalo všetko čo vyrobili, bez ohľadu na to čo to bolo, je už preč. 😉 😉
Mal som VW i Skodu. Vysledok? Neustale problemy, vysoka poruchovost, nizky komfort.....preto som sa rozhodol pre japoncov.
Kto si raz vyskusa VW alebo Skodu - ten len nadava.
Kto skusi japonca - zamiluje sa a uz nic ine v zivote nechce
:yes:
Kto si raz vyskusa VW alebo Skodu - ten len nadava.
Kto skusi japonca - zamiluje sa a uz nic ine v zivote nechce
:yes:
Nic proti vozům Kia ale je to Korejec né Japonec 😉
Konecne jeden normalne vyzerajuci prispevok. :yes:
Len mi nie je jasne, ako niekto vo veku hlboko pod 18 mohol vystriedať dve autá... 😉
Len mi nie je jasne, ako niekto vo veku hlboko pod 18 mohol vystriedať dve autá... 😉
čeče, tak to jsou pěkný blbosti co tady meleš...mám od roku 2003 Fabii 1,4 a žádná porucha apod. mě zatim nepotkala..
tak to si asi vynimka 😉
Kazdeho koho poznam na Fabiu nadava. Osobne som ju este nemal >😁 to by bolo pod moju uroven, ale ak mi to potvrdi viac ako 20 jej majitelov, tak tomu verim
Kazdeho koho poznam na Fabiu nadava. Osobne som ju este nemal >😁 to by bolo pod moju uroven, ale ak mi to potvrdi viac ako 20 jej majitelov, tak tomu verim
Fabia 1.2 HTP, 60tis. r.v. 2003 a jedna vypálená žárovka.
60 tis za 3 roky?????? 8-s Si robis srandu? Ja jazdim na autach 100 tis km/rok a za 5 rokov ziadne poruchy. Japonci sa mi osvedcili 😉
400-500 tis km bez poruch. O tom mozu VW/Skody len snivat 😉
400-500 tis km bez poruch. O tom mozu VW/Skody len snivat 😉
Na to, ze travis denne za volantem v prumeru 4 az 5 hodin mas dost casu se tady vykecavat, ty UROVEN :-!
Ach bože, blbec ostane blbcom, a keď to o ňom dlho nikto nepovie, tak to napíše na plagát a vyvesí ho všetkým na oči...
Ty drbko, 100 000 km za rok, to je takmer 274 kilometrov denne. Bez výnimky. Ale to nemôžeš zvládať, pretože si večne nasáčkovaný tu. Odrátajme všeobecne 52 víkendov, teda 104 dní, a vychádza to na 383 km denne.Od pondelka do piatka, bez jedinej pauzy. To je tak 5-6 hodín reálnej jazdy denne. Odrátajme povedzme 20 dní dovolenky. A máš tu súčet 415 km za deň. Kedy to stíhaš, keď v jednom kuse smrdíš tu?
Ty drbko, 100 000 km za rok, to je takmer 274 kilometrov denne. Bez výnimky. Ale to nemôžeš zvládať, pretože si večne nasáčkovaný tu. Odrátajme všeobecne 52 víkendov, teda 104 dní, a vychádza to na 383 km denne.Od pondelka do piatka, bez jedinej pauzy. To je tak 5-6 hodín reálnej jazdy denne. Odrátajme povedzme 20 dní dovolenky. A máš tu súčet 415 km za deň. Kedy to stíhaš, keď v jednom kuse smrdíš tu?
:yes: >😁 Tatík je boháč a koupil mu ještě jeden počítač a tak to paralelně honí s joystickem v nějaké hře na sousední obrazovce.....
ach Klaudius, Klaudius, 😒 Normalne by som ti napisal nieco nepekne, ale kedze si ta vazim (doteraz si pisal rozumne) tak ti to vysvetlim slusne😒br />
Ja tie auta financujem chapes zatial? A jazdia na nich zamestnanci. Nie moji ale mojej manzelky. Manzelka predava handry do butikov (rozumej kusovy textil) chapes zatial? Snad ano. A ze sedim cely den tu? Nuz, ked vybavujem cele dni objednavky mailom, tak kde mam sediet? V parku? Neviem preco ste tak obmedzeni a hned hladate rozne argumenty bez premyslania. :no:
Mazdu 6 som kupil lacnejsie ako Octaviu II v podobnej vybave, takze preco nie? A 5ku som kupil zaroven ako rodinny voz pre deti, manzelku. Obcas aj ja pomaham rozvazat, no to len sporadicky.
Mazdu 6 som kupil lacnejsie ako Octaviu II v podobnej vybave, takze preco nie? A 5ku som kupil zaroven ako rodinny voz pre deti, manzelku. Obcas aj ja pomaham rozvazat, no to len sporadicky.
Skoda 25, VW 23 miesto
1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36%
>😒] >😒]
1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36%
>😒] >😒]
Ještě by neškodilo napsat, co za čísla to je a u jak starých aut. Pokud se jedná o TÜV statistiky, tak se podívej na auta do tří let a tam jsou mezi prvními 10 snad jen dva neevropani... viz [odkaz]
Neboli téměř každá statistika se dá interpretovat tak, jak se to hodí, že? 8-s
Neboli téměř každá statistika se dá interpretovat tak, jak se to hodí, že? 8-s
Jde o statistiku AutoBildu, kde udaná procenta vypovídají o četnosti výskytu poruch. Když se podíváš pořádně na TUV report statistiku (tebou vloženou), zjistíš, že je v souladu se statistikou AutoBildu, s tím rozdílem, že prvně zmiňovaná uvádí spolehlivost značky jako takové a druhá o spolehlivostí daného modelu. Obě statistiky se zabývají automobily stářím do tří let. Když je v TUV na prvním místě OPEL (který má ovšem i své zastoupení na příčkách 92.77. 65.) logicky nebude na první příčce AutoBildu, že? Naopak např. Mazda sice není na první příčce v TUV, ale všechny její modely jsou kvalitativně vyrovnané, dosahující velmi dobrých výsledků (TUV) a to ji logicky řadí do čela peletonu hodnocení značek (AutoBild, ADAC)
Nechci rejpat, ale ta tvoje statistika musí hodnotit něco jiného, než TÜV. Dal jsem si tu práci a spočítal průměrný podíl vozů s vážnou závadou u značky Opel a u tříletých aut vyšlo po zaokrouhlení 5,3%, přičemž nejhorší je Frontera s 8,4%. Jak je tedy možné, že ve tvé statistice je u Opelu (tedy Vauxhalu) číslo 28,77%? Takže moje otázka: co přesně udávají ta čísla, co jsi ty napsal? Rozdíl cca. 23% mezi "mými" a tvými čísly znamená, že to rozhodně nemůže popisovat tu samou skutečnost...
Ach. Ešteže ten komfort. Tu musím súhlasiť. Ani Golf neponúka taký jazdný komfort ako Auris. To len GTI nesedel v Aurise pri jazde a preto si myslí, že nad Golfa nieje. Ale GOLF už dávno nieje GURU. Keby bol, tak by určite nevyhrala Auris, v nemeckom(!!!) časopise! 😲
sedel jsem v aurisi, jel jsem v aurisi a rád zapomenu na aurise! blbá ergonomie,materialy interieru,sedadla a navíc je šerednej!!!
sedel jsem v aurisi, jel jsem v aurisi a rád zapomenu na aurise! blbá ergonomie,materialy interieru,sedadla a navíc je šerednej!!! >😁 VOBRÁCENÉM POŘADÍ SE TO DÁ ŘICT O GOLFU!
Čteš asi divný diskuze. Tatík najezdil se služební O I TDI 260tis km a krom spotřebních věcí se musela jen dvakrát měnit váha vzduchu (což je u TDI de facto taky spotřební materiál 😉). Znám vícero lidí, kteří jsou se škodovkami spokojení. Takže to zobecňování bych na tvém místě trošku ztlumil...
Jde to.., nicméně Bravo to není, tam ještě vidím veliké rezervy, aby se přiblížil designem, dynamikou linií skvostu třídy, tohle je spíše srovnatelnější s předchozím Stilem.
suhlasim! Na FIAT to este zdaleka nema, vo FIATE totiz tlcie automobilove srdce 😉
Ale Gé jako GURU uz KIA snad prekonala, ci nie? Kvalitou urcite 😉
Ale Gé jako GURU uz KIA snad prekonala, ci nie? Kvalitou urcite 😉
to sou hrozne blitky co tu meles... :no:
tvoj nick hovori za výpovednu hodnotu tvojho prispevku
O muj nick se nestarejte.. Ani jsem nereagoval na Vas tak nevim co mate? Reagoval jsem na mazdu5 pokud tedy nejste i nick mazda5 😄 😉
sorry, ale tak hlbokoma ponizit a porovnavat s lancerom alias DD je trosku krute! To si vyprosim 8-s
Omlouvam se za srovnani pokud je tomu tak, mozna jsem to nemusel psat tak zhluboka od plic, jenze kdyz si prectu ze ceed nedosahuje kvalit fiatu, ale na GURU, sem pochopil Golfa (opravte me kdyztak), se dotahl a prekonal ho 😄
Ja kiu povazuju za znacku ktera se proste snazi a ano podbizi se cenou, ale zase na druhou stranu nejak na to jit musi, kdyz jsou lide trosku otupeli a kupuji jen Skodovky, nemam vylozene nic proti zadne znacce, ale preci jen radeji vydim na silnici zahranicni vozy...
Ja kiu povazuju za znacku ktera se proste snazi a ano podbizi se cenou, ale zase na druhou stranu nejak na to jit musi, kdyz jsou lide trosku otupeli a kupuji jen Skodovky, nemam vylozene nic proti zadne znacce, ale preci jen radeji vydim na silnici zahranicni vozy...
KIA 5 miesto ....VW 23 >😒]
ň1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36%
ň1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36%
Nic nerikajici cisla, hodilo by se uvest zdroj cerpani. Predpokladam ze to bude nejaky TUV DE ne? >😁 No ale pak nevim o cem se ted budem bavit, reknete mi kolik se v DE proda toyot, hyundaiu, kii, co tam je jeste... lexusu, nissanu a vsech tech co jsou pred vw? VW jako nejprodavanejsi znacka v DE? Predstavte si situaci ze se vam proda 100 000 golfu a 10 000 ceedu v nemecku, jake bude sance ze z tech 10 000 ceedu bude vic zmetku nez v tech 100 000 golfech? Ja bych rekl, ze je to jasne a vubec TUV bych nejak nebral vazne. tam se zapocitava i praskla zarovka ve svetle... 😉
To je to same jak v Aglii kde maji JD power ci jak to je.. Tam jsou nejoblibenejsi Toyota, lexus a skoda... Opet bych rekl nejmene prodavane znacky v Britanii... Je to o kvantite prodeje muj mily mazda5 😉
To je to same jak v Aglii kde maji JD power ci jak to je.. Tam jsou nejoblibenejsi Toyota, lexus a skoda... Opet bych rekl nejmene prodavane znacky v Britanii... Je to o kvantite prodeje muj mily mazda5 😉
Nezávislá organizace Warranty Direct zveřejnila výsledky pravděpodobně nejrozsáhlejšího průzkumu spolehlivosti automobilů na světě. Průzkum sledoval druh a četnost závad u 450 000 aut, provozovaných ve Velké Británii a Spojených státech amerických.
[odkaz]
[odkaz]
Je to samozrejme percentualne vyhodnotenie. Takze ci sa zo 100tisic golfov pokazi 100, alebo z 10tisic Cee'd(ov) pokazi 10, je to statisticky rovnaka spolahlivost. A nemecky trh je dost velky na to, aby sa to dalo takto vyhodnotit (cim vyssie predajne cisla, tym lepsie)...
Az 16.miesto pre prvu nemecku znacku (Porsche), pripadne 14 (Ford Europe je vlastne tiez nemecky), to je prinajmenej hodne zamyslenia. Najma ked to navyse robil nemecky institut...
Az 16.miesto pre prvu nemecku znacku (Porsche), pripadne 14 (Ford Europe je vlastne tiez nemecky), to je prinajmenej hodne zamyslenia. Najma ked to navyse robil nemecky institut...
a ja netvrdim, ze bla, bla, bla
len nemozem zniest kecy typu😒br /> VW a SKODA su najkvalitnejsie automobily sveta, tak to tu totiz niektori prezentuju. Nie su to ani rozpadnute sunky, proste su to normalne, priemerne auta. OK?
len nemozem zniest kecy typu😒br /> VW a SKODA su najkvalitnejsie automobily sveta, tak to tu totiz niektori prezentuju. Nie su to ani rozpadnute sunky, proste su to normalne, priemerne auta. OK?
Kvalitou určite. Ešte k tomu prirátaj podvozok a prevodovky a bude nám všetkým jasné, že ty člen poroty "WORLD CAR". 😄 :yes:
napisal to jasne nie? Kia 5 miesto, VW 23 >😁
Prečo si taký ubožiak, seki, Myslím to úprimne a chcem úprimnú odpoveď!
Veď si len uvedom čo si to zase len zapotil! A s tým smajlíkom... 😐
Už som raz napísal, že tabulka je stará. Strašne stará. Ale máš tiež pocit, že Škoda má dnes podpriemerne kvalitné autá???????
A povedal som, že Land Rover urobil miĺové kroky v kvalite. Takže tú TABULKU PROSÍM NEBERTE VÁžNE!!!
Veď si len uvedom čo si to zase len zapotil! A s tým smajlíkom... 😐
Už som raz napísal, že tabulka je stará. Strašne stará. Ale máš tiež pocit, že Škoda má dnes podpriemerne kvalitné autá???????
A povedal som, že Land Rover urobil miĺové kroky v kvalite. Takže tú TABULKU PROSÍM NEBERTE VÁžNE!!!
nenamahaj sa! Stejne tvoje kecy nevidim 😉
Datum: dnes 12:17Autor: lancer24
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …
Datum: dnes 12:17Autor: lancer24
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …
105 kw a zrychlení 0-100 za 10,3 s? U auta které váží cca 1300 kg? To si dělají srandu ne? To už i moje honda civic sport 1.6 - 81 kw je těžší a zrychlení má pod 10 s....
To je sport, ty sporte jeden! :-!
co prosím? nechápu smysl Vaší rekace....asi ale žádný nemá.. >😒]
No veď Civic Sport.
Začíná mi toho kluka být líto. Jeho přezdívka se tu stala synonymem pro nadávku, každý druhý označuje své okolí za Daniela. A já marně přemýšlím, kam se poděla úroveň diskusí z nedávných dob, kdy i přes GTIho oslavné ódy na VW, Wolffovy propagandy Fiatu a neutichající adorace japonských značek, dokázali jsme slušně a v pohodě debatovat. To už jsme fakt tak hluboko v háji?
Written by MichalPolan
Written by MichalPolan
suhlasim,vyzera to tak,že tie krasne časy su už preč...človek už nemôže napisať,že volkswageny su dobre auta bez toho,aby nebol zneho GTIho poskok...
Povím Ti kam se poděla. Zmizela společně se začátkem nového školního roku. Vzpomeň si na moje slova v létě, až budou školáci na prázdninách u babičky. To tu zas bude klid a my dospělí se budeme moct pobavit o autech. 😉
Ceed je jedno z najkrajších aut vo svojej triede. Prítrojová doska je snáď zo všetkých najelegantnejšia. A teraz to kia okorenila 3dverami :yes: :yes: Tak tomuto sa hovorí štýlové auto. Alebo imidžovka. Dokonalý dizajn, zadné svetlá akoby vypadli z oka nejakému športiaku. Možno prehaňam. Ale majú veľmi dynamický dizajn. SUPER!
Kam sa hrabe ten pekný, ale obyčajný Golf... A čo to ne-štýlové stilo? Toto je proste jedna veľká krása za jednu prekrásnu cenu. :yes: :yes: :yes:
Kam sa hrabe ten pekný, ale obyčajný Golf... A čo to ne-štýlové stilo? Toto je proste jedna veľká krása za jednu prekrásnu cenu. :yes: :yes: :yes:
Ešte som zabudol na jednu vec. Pozrite si fotky interiéru. Tak tomuto sa hovorí sakra veľa priestoru. :yes: :yes: Na trojdverové auto. Už sa teším až si pozriem na živo.
no já bych tak nejásal, je to dobrý auto za dobry prachy, ale ani vykony ani design neni nic okouzlujiciho, tam si clovek hold musi priplatit ...
Priplatiť? Mysliš disky a podobné srandičky?
Ano na Bravo, no čo aj budem hovoriť? To je dokonalosť, to je socha, to je umelecké dielo v podaní 21.storočia. A naň Ceed určite nemá. Ale určite vyzerá elegantnejšie ako Golf. A oproti tejto 3dverovej vyzerá 3dveorvý Golf ako jedna obyčajná šunka. Pardon, Golf je krásny, ale obyčajný ako lacné maslo z obchodu.
Pravdou ale jednoducho je, že dizajn je dynamický. Už som ju videl naživo. Bol dokonca pri jej slovenskej premiére. Ale do interiéru som nešiel. Tam už síce nieje ani tak fajnová ale stále je to osvieženie v tejto triede. 😄
Ano na Bravo, no čo aj budem hovoriť? To je dokonalosť, to je socha, to je umelecké dielo v podaní 21.storočia. A naň Ceed určite nemá. Ale určite vyzerá elegantnejšie ako Golf. A oproti tejto 3dverovej vyzerá 3dveorvý Golf ako jedna obyčajná šunka. Pardon, Golf je krásny, ale obyčajný ako lacné maslo z obchodu.
Pravdou ale jednoducho je, že dizajn je dynamický. Už som ju videl naživo. Bol dokonca pri jej slovenskej premiére. Ale do interiéru som nešiel. Tam už síce nieje ani tak fajnová ale stále je to osvieženie v tejto triede. 😄
my mame ceeda a je tam miesta hafo a dizajn je tak ze 100 ludi 100 chuti, kazdy preferuje nieco ine, ja som napriklad na kiu nadaval jak svina ale ako som si prvy krat posadil do noveho ceedu tak som zabudol na vsety ostatne auta, mali sme 307 aj golfa 5 a pohodlim sa to nemozu na nho hrabat a uz vobec nie priestorom, pretoze ten kto v nom raz sedel tak si v niecom inom z jeho triedy mozno bude citit trosku utlacany ale ako vravim je to vec vkusu a to ked sa mi 307 zdala ako autobus vnutri tak ceeda nemozem asi zaradit >😁 ale tak kazdy preferuje nieco ine, viem ze sa opakujem ale niekto je zaryty skodovkar, niekto ma rad nove veci a niekto siahne po klasike. A este k tej otazke VW a Skoda tak pracujem v servise tychto dvoch znaciek a sice sa na nich da najlepsie naucit ale su poruchove jak nevim co, ked za den nenaratam aspon 25 fabiek tak ani jednu. A myslim si ze fabia 2 combi sa im podarila, mne sa paci milionkrat viac ako starsia, mozno ma niekto ukamenuje ale pre mna asi zatial najkrajsia Skoda.
Tak jestli to bylo míněno jako parodie na oslavné ódy GTIho, tak dávám :yes: Pokud to bylo míněno vážně, musím se nad tím přecijen trochu pozastavit. Auto je to celkem hezký, ale kolik toho je na něm originálního? Předek je dosti podobný s poslední Corollou a Aurisem, zadobok vypadá jak faceliftovaná Astra 3dv. a zadní světla se dost inspirovala novým Bravem. Jediný, co je docela svébytné, je interiér. To, že se mě osobně nelíbí, je už jiná věc...
Bárt tu pláca...
Paródia? No, pre GTI by som ju robil rád. Ale nieje tomu tak.
Ty si ten kritik, ktorý sa nezmôže na nič iné. Síce tak nevyzeráš, ale aspoň to napíšem. Veď kde je to okopírované. To si nepovedal, ale tak nejak to znie...
Svetlá sú originálne. Ako som už povedal. Nieje to nič extra, ale čo sa týka zadnej časti, tak oproti autám ako ne-štýlové sTILO a 3dverový Golf je to osvieženie.
No a ešte k tomu Aurisu. To mysliš vážne?Alebo ako paródia. 😒
Paródia? No, pre GTI by som ju robil rád. Ale nieje tomu tak.
Ty si ten kritik, ktorý sa nezmôže na nič iné. Síce tak nevyzeráš, ale aspoň to napíšem. Veď kde je to okopírované. To si nepovedal, ale tak nejak to znie...
Svetlá sú originálne. Ako som už povedal. Nieje to nič extra, ale čo sa týka zadnej časti, tak oproti autám ako ne-štýlové sTILO a 3dverový Golf je to osvieženie.
No a ešte k tomu Aurisu. To mysliš vážne?Alebo ako paródia. 😒
Tak odpovím na oba příspěvky. Druhou půlku prvního odstavce nějak nechápu. Přesně jsem ti popsal, co za prvky z jiných aut jsem tam našel. Tak co se ještě ptáš? Ale dejme tomu. Podívej se na první fotku ve čtvrté řadě (u mě je to pohled z vršku na pravý zadobok v červené barvě) a pak se podívej na třídvéře Astru a uvidíš - rychle rostoucí boční linie spolu se "střílnovým" zadním oknem se spoilerem a zlomem hned pod oknem a ještě k tomu kvůli světlům hodně úzké víko kufru... Kdyby to nemělo ty světla a la Bravo, tak to fakt projde jako upravená třídvéřová Astra.
P.S.: Nevím, kde jsi vzal toho Golfa a Stilo. O těch v mém příspěvku nepadlo ani slovo, tak mi laskavě nedávej do úst (klávesnice 😉 ) to, co jsem nenapsal...
P.P.S.: A ta obehraná reakce ve stylu "jsi ten kritik, co se nezmůže na nic jiného"... Mno, je sice teoreticky možné, že se živíš jako designér. Ale protože to asi pravda nebude, tak veškerá tvoje kritika nebo hodnocení vzhledu čehokoliv zaslouží stejný komentář :😉
P.S.: Nevím, kde jsi vzal toho Golfa a Stilo. O těch v mém příspěvku nepadlo ani slovo, tak mi laskavě nedávej do úst (klávesnice 😉 ) to, co jsem nenapsal...
P.P.S.: A ta obehraná reakce ve stylu "jsi ten kritik, co se nezmůže na nic jiného"... Mno, je sice teoreticky možné, že se živíš jako designér. Ale protože to asi pravda nebude, tak veškerá tvoje kritika nebo hodnocení vzhledu čehokoliv zaslouží stejný komentář :😉
No pozor, pozor Bárt. Já som povedal, že ako kritik nevyzeráš a nazval som ťa tak podľa tvojho príspevku. Ale zárovéň som povedal, že tak nevyzeráš.
K tomu Golfu a Stilu. Čítal si vôbec všetky moje príspevky? Já som s tými autami porovnával ako to porovnávam celú diskusiu. Já som nehovoril, že si to TY napísal! 😲
Takže dávaj POZOR!!!
😉
K tomu Golfu a Stilu. Čítal si vôbec všetky moje príspevky? Já som s tými autami porovnával ako to porovnávam celú diskusiu. Já som nehovoril, že si to TY napísal! 😲
Takže dávaj POZOR!!!
😉
OK, budu. Myslel jsem, že reaguješ jen na můj příspěvek. Nemám fotografickou paměť, takže nevím, co kdo přesně napsal 😉 ačkoliv jsem tu diskuzi přečet celou
Hovoril som, že je to osviežujúce ako chladený nápoj v karibiku oproti GOLFU3, alebo NE-štýlovému sTILU.
Ale nie ako reakcia na tvoj príspevok.
A k tomu ohováraniu.
Označil som ťa za kritika za to, že si o Kii hovoril ako sa podobá Aurisu(ČO SI MY NEVYSVETLIL!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ) a podobne. Ale tvoj príspevok bol príliš(a aj si) inteligetný, aby som to povedal na 100%. Preto som podotkol"síce tak nevyzeráš, ALE NAPÍŠEM TO". Takže som to len napísal... 😉
Ale nie ako reakcia na tvoj príspevok.
A k tomu ohováraniu.
Označil som ťa za kritika za to, že si o Kii hovoril ako sa podobá Aurisu(ČO SI MY NEVYSVETLIL!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ) a podobne. Ale tvoj príspevok bol príliš(a aj si) inteligetný, aby som to povedal na 100%. Preto som podotkol"síce tak nevyzeráš, ALE NAPÍŠEM TO". Takže som to len napísal... 😉
Tomu Aurisu se podle myho oka (!) podoba dost zepredu. Kdyz ta auta byla obe nova, tak jsem mel ze zacatku problemy je zepredu od sebe rozeznat... Jinak nevim proc porad zminujes (nestilove) Stilo, kdyz uz se nejakou dobu neprodava a snad i lidi od Fiatu by priznali, ze to byl tvrdy krok vedle 8-s
S tou kritikou jsi to uz vysvetlil, nemusime se uz k tomu vracet, ne? 😄
S tou kritikou jsi to uz vysvetlil, nemusime se uz k tomu vracet, ne? 😄
Ešte k Astre? Čo ti na tom pripomína Astru. Aby som to doplnil😒br />
Pro_Cee´d je osvieženie od takých núd ako GOLF3, Astra3 a (ne)sTYLO3.
Pěkné auto se solidní užitnou hodnotou. Dobré.
Ale u třídvířka, které se chce tvářit sportovněji než HB nebo kombi, bych čekal nějaký živější motor. Ten dvoulitr se zrychlením nad 10s opravdu nikoho neoslní. Když už není jiný motor (jakože u Kie žádný výkonnější motor, který by se do Cee'da vešel, momentálně nemají), tak by mohli nabídnout alespoň verzi s posíleným podvozkem, kratšími převody převodovky nebo načipovaným turbodieselem. Z dvoulitru by snad 120 kW mohli dostat, ne? Koneckonců jde o moderní trend, kdy vrcholem řady je (paradoxně) nadupaný turbodiesel ...
Ale u třídvířka, které se chce tvářit sportovněji než HB nebo kombi, bych čekal nějaký živější motor. Ten dvoulitr se zrychlením nad 10s opravdu nikoho neoslní. Když už není jiný motor (jakože u Kie žádný výkonnější motor, který by se do Cee'da vešel, momentálně nemají), tak by mohli nabídnout alespoň verzi s posíleným podvozkem, kratšími převody převodovky nebo načipovaným turbodieselem. Z dvoulitru by snad 120 kW mohli dostat, ne? Koneckonců jde o moderní trend, kdy vrcholem řady je (paradoxně) nadupaný turbodiesel ...
v kia autobond ti nachipujou 2litra CRDI na 170 koni .. a zesileny pruziny maj taky, jinak uz sem to nahore psal, ze 3dvirko ma standardne zesileny stabilizatory zadni napravy ..
Ta cervena kosela mu naozaj svedci! :yes:
Nástup odulých kompaktních hatchů v 90. letech byl poměrně nestravitelný po dlouhé éře jasně definovaných sedanů a kupé vypadajících jako kupé a nikoli jako vařený brambor. Ani Kia cee'd 5D se ze školy, kde tón udává P307, prostě nevymyká. Logicky i pro_cee'd má podobné problémy s harmonií vzhledu jako kdejaký podobný 3D hatch stejné základní filozofie. Díky kótám umístěným P.Schreyerem na studii kabria už ale znamená příjemnou změnu oproti 5D verzi - ubylo macaté zpomalenosti, linie nabyly větší jednoznačnosti a napětí. Svým způsobem je to loučení s bionickou školou. Koncepty Kee a Kue ukazují, že P.Schreyer má na mysli přechod na abstrahující geometrickou filozofii a - skromně leč hrdě - on je jedním z trend-setterů automobilového designu. Je to německy e😜resionistické i trochu francouzsky kubizující, tres wunderbar. Pro ty, co rádi mužský design s větší porcí machismu, je to dobrá zpráva, protože pod bionický design se rádo schovává ledacos příliš ňuňu. - Takže já beru pro_cee'd jako opravdu Po_kračování, ne definitivu a tomto směru jsem spokojen a budu s nadějí čekat, co bude dál. Tím neodmítám ani bioniku ani italskou vyhezčenou školu, bez ní by sveřepá geometrie ztrácela důležitý protipól. Mimochodem, cee'd není ani omylem míněn jako sportovní hatch, je to prostě 3D lehce spritnuté rekreačními adidaskami. Drsní hoši, co rádi hady v kořalce, si v klidu počkají na Kee, už ji slyším klektat za rohem.
Špičkovej, opravdu špičkovej text :yes: Je radost tě číst.
Dlouho ses neukázal... 😉 Je ale fajn,že kvalita tvých příspěvků vítězí nad kvantitou.Dneska ses zase vytáhl. 😄
Psát o designu a psát o designu, jde to různě, nejlíp to, pochopitelně, dopadá při spojení znalostí a schopnosti dokonalého vyjádření. K tomu, co jsme tu sborem naplácali o designu, se tohle přiřadí jako text roku. 😄 :yes: :yes:
Jak to tady tak čtu tak slováci píšou o kia samou chválu, viděl bych to proto, protože automobila u nich postavila továrnu a ti se jen modlej aby prosperovala a tim zvyšovala ekonomický růst země!
(můj názor)!!! Já osobně bych si auto nikdy nekoupil a jsem zvědavej jak auto bude vypadat po poctivejch 200 000 za 5 let!! určitě nebude sahat ani po kotniky legendám jako třeba Golf a Focus!!
(můj názor)!!! Já osobně bych si auto nikdy nekoupil a jsem zvědavej jak auto bude vypadat po poctivejch 200 000 za 5 let!! určitě nebude sahat ani po kotniky legendám jako třeba Golf a Focus!!
To máš asi ako keď napíše redaktor Světa motorú test na Fabiu. Fabia by porazila každého - bavorák, kia, porsche... je to jedno Proste je to česká škoda. Ale zase treba si uvedomiť, že na ceeda nepadá pozitívna kritika len zo strany slovenských medií. Zatiaľ som totiž nečítal na ceeda negatívnu kritiku zo žiadnych médií.
podla mna je tento motor lepsi ako 2.0TDI od VW and SKODA...ma krasny zatah uz v CARENSE a v mensom ceede to musi byt super.....PRO CEED sa mi paci vjac ako nemecka konkurencia uz len preo lebo to neni tak ako nemci ze odstrania jeden par dveri a jeto.. na kii sa mi paci ze pozmenili cely vzhlad :yes:
PS:vyhnite sa poznamkam ze som moc mlady ze o autach nic newem ok?Auta su mojim konickom a oco robi v kii takze skusenosti mam 😄
PS:vyhnite sa poznamkam ze som moc mlady ze o autach nic newem ok?Auta su mojim konickom a oco robi v kii takze skusenosti mam 😄
Čekal jsem, že to bude mít lepší interiér. Za ty prachy je to dobrý, ale Kia ještě potřebuje dozrát, ikdyž udělali hodně dobrý práce. Kia ceed dobrý pro lidi co nemají peníze na rozdávání jinak se každej poohlídne po lepším brku.Hotovo
A je to to zase. Zaslepení samurajové nemůžou pochopit jak cokoliv z koncernu ujede víc než 1000km bez poruchy, zaslepení koncerňáci nemůžou pochopit jak někdo může řídit něco ze země o které maximálně četli. Cee´d je na trhu a prodává se a za cenu jakou považuje Kia za optimální. Optimální, aby pokryla náklady a byl i zisk a aby byla konkurenceschopná. Časem se ukáže jak je konkurenceschopná, jak je konkurenceschopné auto a jaká bude v reálu ta slavná záruka. Kydy některých "odborníku" typu určitě BYCH si koupil, nebo tohle BYCH si nikdy nekoupil jsou (aspoň pro mě) docela zábavné. Až budete mít prachy v ruce a půjdete pro auto, dejte vědět, jak a proč ste se rozhodli. Jinak díky za obvyklou ukázku hlouposti a dobrou zábavu u snídaně.
Vážení, skúste sa pozrieť na takmer kompletnú porovnávačku nižšej strednej triedy na WWW.autobild.dk ( Stortest nr.29)a potom debatujme.
Tzn. Kia vyhrála. Osobně si myslím, že je Kia o hodně lepší než než ty žabožroutský káry. Ty bych nechtěl, jednak design hrůza a kvalita taky nic moc. Jasně že porazila Golf a Focus, to je důvod ceny. A u Aurisu je to taky jasný. Za vyšší cenu nabízí hůř vybavené auto, navíc s ne zrovna kvalitně udělaným interiérem. Takže Kia doobrý. Sorry, ale nějak sem si přivyknul na tu dánštinu 😉
MUŽETE SI BLÁBOLIT CO CHCETE,ALE KIA JE LEVNÁ ,COŽ JE JEJÍ JEDINÝ PLUS!LEVNÁ MUSÍ BÝT PROTO ŽE NEDOSAHUJE ANI ZDALEKA KVALIT NEMECKÉ KONKURENCE,KTRÁ JE POCHOPITELNĚ DRAŽŠI!!!!!
MUŽETE SI BLÁBOLIT CO CHCETE,ALE KIA JE LEVNÁ ,COŽ JE JEJÍ JEDINÝ PLUS!LEVNÁ MUSÍ BÝT PROTO ŽE NEDOSAHUJE ANI ZDALEKA KVALIT NEMECKÉ KONKURENCE,KTRÁ JE POCHOPITELNĚ DRAŽŠI!!!!!
Si za zacyklil, nie? >😁 Ano vieme, vieme! No ale teraz si uz utekaj nalepit do zachodu dalsi VW plagatik. :-!
mam silny pocit, ze aj tento MaZDAR nie je nikto iny ako seki. a Mazda5, aj ked veselo reaguje na ich prispevky
rukopis je velmi podobny, to sa da tazko pomylit, nick je zalozeny 18.10.2007, mam pocit, ze nejaky Mazdar sem chodil podstatne davnejsie ako neregistrovany
dopekla, uz v tom je chaos, namiesto kecania o autach tu trepeme taketo blbosti...
rukopis je velmi podobny, to sa da tazko pomylit, nick je zalozeny 18.10.2007, mam pocit, ze nejaky Mazdar sem chodil podstatne davnejsie ako neregistrovany
dopekla, uz v tom je chaos, namiesto kecania o autach tu trepeme taketo blbosti...
Eliminací všech větvících se Danielů by se,odhaduji, diskuze smrskla na slabou polovinu,je obdivuhodné,jakou má tento internetový vykuk výdrž.
Neviem kto je seki ale vcera som napr. reagoval na mazda5, ktory je niekedy fakt uleteny. Chodil som sem ako mazdar neregistrovany, no a potom som sa jednoducho zaregistroval. Make sense? Takze ten tvoj silny pocit, nie je spravny! Na to sa mozes spolahnut! 😉
to uvidime casom, branil sa seki., ze je DD, branil sa mazda5, a obaja sa casom vyfarbili
ak nie si DD, tak sa ti ospravedlnim, ale zatial si ma nepresvedcil, skor naopak
ak nie si DD, tak sa ti ospravedlnim, ale zatial si ma nepresvedcil, skor naopak
Vies Klaudius, ja naozaj nepotrebujem od Teba ziadne ospravedlnenie, nicomu sa nebranim a uz vobec Ta nepotrebujem o niecom presvedcovat. Nie som tu tak casto, aby som vedel detaily vasej divnej diskuterskej vojny. ;-\ Kludne ma povazuj za koho len chces, je mi to uplne jedno! 😉
Teda Klaudius, mam pocit, ze ty sem nechodis diskutovat o autach, ale rypat do vsetkych diskutujucich. Hlavne vsak do tych, ktori su zo Slovenska. Ak by si bol tak chytry tak zistis, ze Daniel mal v priemere 2-3 hrubky na vetu a raz som sa s nim neprijemne pochytil ako neregistrovany. On totiz obhajoval VW a to sa mne nikdy, nikdy nemoze stat.
Mazdar je uplne iny clovek a nemam s nim nic spolocne. S jeho nazormi ale casto suhlasim.
Seki je neregistrovany a tym padom ho velmi nesledujem, ani nikoho, kto nie je zaregistrovany.
Ak ti vadia moje nazory, tak ich necitaj, hod si ma do hate-listu, pretoze ja ta odteraz hadzem tiez. Nie je predsa normalne aby som si napisal nazor a hned sa objavil Klaudius a zacal vymyslat rozne konstelacie "ako-co-kde-kedy-kto" a potom mi napises, ze ty si DD, ja ta poznam a pod.
Podla mna si uplne zakomplexovany drbko, ktory len sleduje okolo vsetko a potom vyryva, udava, skodi a sabotuje. V reale si urcite postrachom svojho okolia.
Nenamahaj sa reagovanim, pretoze i tak budu odteraz tvoje prispevky skryte. Tvoje nazory su mi uplne ukradnute. Si odteraz pre mna vzduch. Zapamataj si jedno, ze ja budem reagovat kriticky na koncern vzdy a neovplyvnis to nicim. Koncernove auta su najkazovejsie na svete a to sa nevyjadrim o vacsine ich soferov. Vcera som cely den jazdil a vecer mi bolo doslova spatne z toho, co mi zase predvadzali soferi Golfov, Passatov a sluzobnych Ochcaviek.
Prajem ti i tak vsetko dobre, hlavne nech najdes pokojnejsie zamestnanie. Tvoja frustracia zjavne prameni z neuspechu!
Mazdar je uplne iny clovek a nemam s nim nic spolocne. S jeho nazormi ale casto suhlasim.
Seki je neregistrovany a tym padom ho velmi nesledujem, ani nikoho, kto nie je zaregistrovany.
Ak ti vadia moje nazory, tak ich necitaj, hod si ma do hate-listu, pretoze ja ta odteraz hadzem tiez. Nie je predsa normalne aby som si napisal nazor a hned sa objavil Klaudius a zacal vymyslat rozne konstelacie "ako-co-kde-kedy-kto" a potom mi napises, ze ty si DD, ja ta poznam a pod.
Podla mna si uplne zakomplexovany drbko, ktory len sleduje okolo vsetko a potom vyryva, udava, skodi a sabotuje. V reale si urcite postrachom svojho okolia.
Nenamahaj sa reagovanim, pretoze i tak budu odteraz tvoje prispevky skryte. Tvoje nazory su mi uplne ukradnute. Si odteraz pre mna vzduch. Zapamataj si jedno, ze ja budem reagovat kriticky na koncern vzdy a neovplyvnis to nicim. Koncernove auta su najkazovejsie na svete a to sa nevyjadrim o vacsine ich soferov. Vcera som cely den jazdil a vecer mi bolo doslova spatne z toho, co mi zase predvadzali soferi Golfov, Passatov a sluzobnych Ochcaviek.
Prajem ti i tak vsetko dobre, hlavne nech najdes pokojnejsie zamestnanie. Tvoja frustracia zjavne prameni z neuspechu!
ty si dobry chudak teda. Dostal si firemnu Ochcavku a nevies to rozdychat. To je uz tvoja najvyssia celozivotna méta? To si chcel dosiahnut? Sluzobna Ochcavka?
Urcite ti doma stoji stara S-105 a na ceste si na slozobnej najvacsi frajer, najrychlejsi a najarogantnejsi.
A este k tvojmu prispevku vyssie😒br /> Ja som v jeden den absolvoval cestu Ochcavkou a poobede aj Aurisom. Auris bol tichy, mal pohodlne sedaky a kultivovany podvozok, ktory dokonale vstrebaval nase cesty. Ochcavia bola hlucna, bolel ma zo sedacky chrbat a podvozok tvrdy, nekomfortny. Vtedy som sa zaprisahal, ze do Ochcavie uz nikdy nesadnem. Najhorsie auto v akom som sedel!
Urcite ti doma stoji stara S-105 a na ceste si na slozobnej najvacsi frajer, najrychlejsi a najarogantnejsi.
A este k tvojmu prispevku vyssie😒br /> Ja som v jeden den absolvoval cestu Ochcavkou a poobede aj Aurisom. Auris bol tichy, mal pohodlne sedaky a kultivovany podvozok, ktory dokonale vstrebaval nase cesty. Ochcavia bola hlucna, bolel ma zo sedacky chrbat a podvozok tvrdy, nekomfortny. Vtedy som sa zaprisahal, ze do Ochcavie uz nikdy nesadnem. Najhorsie auto v akom som sedel!
To bude asi tím, že jsi jel v nějaké ochcávce. Keby si mal OCTAVII, hovoril bys celkom ináč. Spíše to vidím tak, že jsi přesedl z Trabanta do dalšího Trabanta. Tvoje diskuzní příspěvky by tomu odpovídaly. Ty totiž nemáš o autech ani ty nejelementárnější znalosti. Ty se tu len tak kasáš. Maj sa! Servus
Chlapče milý,hodnoť auta,až najedeš víc km - měkkost aurisu je dána výškou pneumatik,která sice tlumí rázy,ale zase se s autem nedá zatočit,i u O. mužeš zvolit vyšši pneu, já já mám 225/45/17 a většinou se to dá vydržet!dále sedadla-krátké sedáky,opěradlo končí u lopatek,žádné boční vedení.Se sedadly O2 v provedení sportpaket(+5000,-) nesrovnatelné! Jinak až získáš nějaké zkušenosti,zkus si porovnat jak obrovský vliv na hluk v autě mají použité pneu-někdy to vypadá na ložiska v pr...!Kdyby si se zmohl na aspoň trochu objektivní porovnání,bez nesmyslné,(až budeš velkej tak si jí ostatně nemusíš kupovat) nenávisti k jedné značce přišel bys na celou řadu kladu které má,ale považovat jí za horší než některé výše jmenované vozy,je takový nesmysl,jako kdybych jí vydával za vzor pro BMW 3!!!!
BRAVOOOO KIA!
Prajem vela uspechov! :yes: