Príde mi to, že tieto šroty má autor obrázkov ako fetiš... Už prvý pokus bol prijatý negatívne, kvôli čomu ďalší odporný šunt? Radi ľuďom kazíte náladu? Čo je na tej hranatej zelenej oblude líbivé, sakra?
Takhle by Garde dnes určitě nevypadalo. Mělo by jinou masku, ale to je detail. Tohle se mi líbí. Bohužel by nemělo tak hezky vzdušnou kabinu, ale dostalo by sloupky široké jak odpadní roury jako všechny dnešní moderní auta. Tohle by už z důvodu bezpečnosti neprošlo.
Když už, tak bych si vybral něco jako Š110R. Bezrámová boční okna, kulatá světla, krásný originální vůz. Tohle vypadá jako všechny ostatní dnešní pixly. Ani pomalu nepoznáte značku.
Keby som si vyberal kupé, asi by to bolo niečo modernejšie, nie retro. Keby som chcel retro, tak "se vším všudy", takže radšej slušného oldtimera ako niečo takéto.
Tak to si vedľa. Kupé sa najprv volalo Garde, po facelifte, tuším v roku 84, keď stodvácka dostala 5-kvalt, širší rozchod kolies a veľké smerovky vedľa hlavných svetiel, ho premenovali na Rapid.
Môžeš mať pravdu, ale Garde proste nebol len slabšie vybavený Rapid.
Na západe mali škodovky rôzne mená, neplatilo tam to, čo u nás. Exportné názvy boli odlišné, podobne ako výbavy. V Anglicku sa stodvadsiatka od nejakého času volala tuším Estelle.
A kdyby v únoru 1948 v Československu nezvítězil komunistický puč, zosnovaný proruskou zločineckou organizací KSČ a podporovaný zdejší lůzou, tak by žádná privatizace vůbec nebyla potřeba! A byli bychom minimálně na úrovni Rakouska!
Takhle malůvka se mi celkem líbí, i když bych volil jinou barvu. Dokázal bych si to představit na platformě Scaly s 1.0/1.5TSI, ale na malé levné coupé nemá koncern “koule”, neb je aktuálné “zelený” a SUVčkový... :-( A cifršpióni bdí nad vším...