Crosslandu nebyl ani při uvedení kdovíjaký zázrak, ale je neuvěřitelné, jak to auto během tří let působí zastarale. Současný designový směr Opelu prostě nefunguje. A je to i vidět na silnicích. Zatímco 2008 člověk potká takřka "na každém kroku", Crossland je vzácností.
A co se týká prostoru, že by to byl nějaký zázrak, to se říci nedá. Říci, že uspokojí potřeby středních rodin či sportovců, to je hodně odvážné, to auto zase tolik věcí nepobere.
Minule som parkoval vedľa takého Opla Crossland X... Jeho proporcie mi prišli dosť divné. Vyzerá byť úzky, vysoký, mohutný... Alebo ináč - akoby sa mal pri prejazde zatáčky prevrátiť. Iné Crossovery vyzerajú omnoho lepšie.
V každom prípade autá dokážu osloviť zákazníka rôznym spôsobom. Citroen a Opel dokážu poskytnúť celkom pekné ceny, takže ich autá sú "nejako" predajné. Minimálne Opel má každý rok nejaké "dni", kedy ponúkajú lepšie ceny. Citroen kupoval minule kolega a cena nebola prehnane vysoká, vzhľadom k výbave auta. Na druhej strane sú autá ako napr Mazda CX3 - malé, pekné... a celkom drahé.
Nafasoval jsem jednou v půjčovně, nebránil jsem se, rád zkouším. Ale tohle auto je šílenost. Ne že bych byl rozmazlený Mercedesem S, ale takový řev motoru v kabině je neakceptovatelný. Nejhorší je ovšem převodovka, jak lžíce v pudinku. Nevím, co na tom autor vidí pohodového a uvolněného, ani čepičkáře tohle nemůže bavit.
Záleží, čím jazdíte bežne. Aj mne sa kedysi zdalo, že koncern VW robí dokonalé manuálne prevodovky... Dnes viem, že sú aj lepšie v porovnateľne drahých autách.
Nepresnú prevodovku som naposledy zažil v bratovej Škode 110L :-). Samozrejme jazdil som aj novšími autami, ktoré mali radenie značne nepresné. Potom to nie je ani zábava a celkom chápem, že taká manuálna prevodovka nejako vodiča nenadchne a on časom skončí pri automate.
Koncernem povětšinou, ale že bych z jejich manuálů močil Maggi v kostkách, to sice ne, ale aspoň není problém rozlišovat rychlosti. To v tomhle opelu fakt moc nešlo, že čtyřky na pětku to drhlo a dařilo se mi pravidelně dávat trojku. To pamatuju u Suzuki Swift, ale to bylo auto na úrovni Favorita... Mám rád služebky a půjčovny, člověk má nějaké srovnání a pochopí, proč jsou některé automobilky tam, kde jsou. Nejlepší byl manuál v Mazdě 6 první generace, to mechanické cvaknutí mi chybí (ta koroze už tolik ne)...
Kúpil som nové Berlingo s mamuálom 5-kvaltom, a musím povedať, že radenie je hrozné. Dosť dlhá šaltpáka, na to, že je skoro vedľa volantu, a naozaj dlhé kostrbaté dráhy. Stáva sa mi, že keď chcem cúvať napr. z parkoviska, tak musím najprv manuálne uvoľniť elektrickú parkovačku, nechať pretočiť kolesá v prevodovke na neutráli a potom zaradiť. Na nové auto v roku 2020 mi to príde tragické.
To sa neuvoľní brzda sama? Normálne by to malo fungovať nejako tak, že ak som pripútaný pásom, pri zaradení rýchlosti a "púšťaní" spojky by sa mala v správnom okamihu (vždy na 100% správnom) uvoľniť elektronická ručná brzda.
Ináč dnes dávať do auta 5 st prevodovku je dosť riziko. Človek si zvykne na 6-ku a potom keď náhodou ide autom s 5st... :-!
:yes: tmouem potvrdiť ,bol som na predvádzacke a motor trval jaj tur a prevodovka pri 2 stupni kvilila jak vlkodlak za uplnku čo som naposledy ťažil pri aute Moskvich 1360 . Preto som vzal 500x a tie dva autá sú neporovnateľne . Jediná výhoda oplu oproti fiatu je 50 l v kufri 0,5 l v nádrži na 100km viac 😀
Je pravda, že jsem tím nejel, ale už statickej dojem pro mě byl tak bidnej, že bez nadsázky bych vzal radši Dustera, než tento unifikovanej Crossover naprosto bez kouli. To auto nemá nic, co by člověka, kterej za život už viděl aspoň jedno další auto, mohlo zaujmout
Hosi tohle je na 2 hvězdy. Za pul míče, nejede to, žere to, nic to neodveze a vlastne vsechno na prd. Duster udělá víc služby a nevypadá ani zdaleka tak pripitomele. Porad čekám az se tu začnou udělovat hodnocení podle toho jak kvalitní auto to je. Takhle to působí ze text je uměle vytvořen a přizpůsoben aby to nebyla takova drtivá prohra pro Opel. No nic. Musíme porad číst mezi řádky.
S tím motorem auto do terénu? To je jako dát do 20-ti tunového tanku motor z třítuny PV3S. 3 hrnek, 1,2, ale má turbo! To je fakticky výhra. Leda do města a pro Pražáky. :-)
Hamuna tvrdí, že si jako můžeš vybrat, jestli ropu zpracuješ na benzín nebo na naftu?!? Nechápe, že se tyto produkty vyrábějí z odlisných frakcí, které při rafinaci ropy prostě vznikají vedle sebe.
viz jeho příspěvek z 30.8 v 8:31cituji:
"a) nebo b)?
- zpracovat barel ropy na větší množství benzínu nebo b) menší méně litrů nafty?"
Ropa tazena na uzemi USA je lahka a benzin z nej vies frakovat jednoducho, ale nafty z toho vela nespravis. Tak sa mi nechce verit, ze by USA boli nejak velky exporter nafty.
je to auto podle mě naprosto OK. Zachovalo si slušný vnitřní prostor a variabilitu. Přidalo trochu schopností projet polňačku a zůstalo u nekonfliktního dizajnu. A velmi slušné prodeje to potvrzují.
Většina zdejších diskutujících v čele s komikem Blue Sun by se měli vrátit do svých dětských pokojíčků a věnovat se tomu, čemu rozumí: hraní počítačových her a lajkování na sociálních sítích.
Blue Sun si nedávno vybíral nové auto a díky tomu si leccos osahal a projel, takže si může dovolit říkat svůj názor. A ty skoč z mostu, když vůbec netušíš, o čem je život, šašku.
Protože se mi prostě nechce, a protože do toho vcelku nikomu nic není, čím jezdím. Jediné, k čemu to pak tady vede, je hodnocení názorů optikou toho, že má v garáži "A" a nemá na "B", tak si nemá co dovolit komentovat. Takhle nikdo nic neví.