Novinky
0
Víte, zaujatá sdílená škodolibost nemá žádnou hodnotu. To je, jako když pes štěká za plotem na všechny, kdo jdou okolo. (A ten aspoň hlídá.)
Přejít do diskuze
To mluvíš z vlastní zkušenosti nebo jsi jen tuto "pravdu" někde zaslechl? Já měl Stilo 100 000 km ve velmi intenzivním provozu bez problémů, zato kolega s třikrát dražším Sharanem byl v servisu každou chvíli.
Je fakt,že už standartní Punto se povedlo,Abarth to ještě zdokonalil (alespoň pro ty,co rádi hothatch) a tohle je nádhera.Ale z fotek je bohužel vidět,že verze esseesse je jen jemně upravená verze Abarth (myslím designově),protože ty fotky ilustrované jsou z konceptu (foto od kolegy nezbedy) a to je nádhera,ze skutečných fotek pod článkem je vidět,že úprava zevnějšku je jen decentní,nikoli tak výrazná,jako u těch ilustrovaných z konceptu.
Nebyla tahle verze nahodou predstavena uz ve Frankfurtu? Nebo jako tiskovka jeste driv?
Kazdopadne je prave ted vystaveny v Essenu!! Kouknete se do sve galerie! Pokud by ste jit tam nenasli, tak ho mam vyfoceny zde😒br /> [odkaz]
(datum je samozrejme spatne, tak spatne to s redakci jeste neni >😒] )
Kazdopadne je prave ted vystaveny v Essenu!! Kouknete se do sve galerie! Pokud by ste jit tam nenasli, tak ho mam vyfoceny zde😒br /> [odkaz]
(datum je samozrejme spatne, tak spatne to s redakci jeste neni >😒] )
Jen jsem zapoměl, škoda těch 18 kol. Možná už je to zbytečné, myslím že 17 by postačilo ale proti gustu...
už jsem nad tím uvažoval kooupit běžnou 1,4 16v a nechat si ji upravit, ale asi finance na dalších 150 000 +/- by se nanešly. Ale bude to paráda. Konec všem Ochcávkám a jiným rádoby závodním vozům.