Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat a jeho ambiciózní plány do budoucnosti

Koncern Fiat podle slov generálního manažera Sergia Marchionna míří za provozním ziskem 5 miliard Eur v roce 2010.
Zpět na článek
3. 12. 2007 10:57
anonym
3. 12. 2007 11:19
3. 12. 2007 16:08
3. 12. 2007 18:11
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 13:47
neregistrovaný "lopata 75"
3. 12. 2007 14:34
3. 12. 2007 14:54
neregistrovaný "lopata 75"
3. 12. 2007 16:27
neregistrovaný "BeranK"
4. 12. 2007 08:44
4. 12. 2007 17:53
neregistrovaný "BeranK"
7. 12. 2007 20:34
neregistrovaný "spirpin"
3. 12. 2007 18:10
neregistrovaný "Jyrki"
4. 12. 2007 10:20
neregistrovaný "srdcovky"
4. 12. 2007 10:27
neregistrovaný "nextrom"
4. 12. 2007 21:28
neregistrovaný "hombre74"
5. 12. 2007 01:19
neregistrovaný "nextrom"
5. 12. 2007 11:32
neregistrovaný "hombre74"
4. 12. 2007 15:44
neregistrovaný "lopata 75"
anonym
3. 12. 2007 10:57
Fiat
Statni podnik Alfa Romeo, spici do 80tych let a tam konecne prevzan Fiatem, se probouzi teprv ted?? Za co driv stat platil tu hromadu stavkujicich statnich sluzebniku do zacatku 80tych let mi neni moc jasne, ale za kvalitu a inzenyrsky kumst to byt nemohlo. Jejich vyplody jeste z padesatych let drzely Alfu v boji s BMW do konce produkce rady 105 (Bertone,Giulia,Berlina) nad vodou, ale s prichodem sice technicky nadcasoveho, ale kvalitativne mizerneho Alfasudu bylo vse ztraceno. Pak prisla jeste mizerna kvalita Alfetty a jejich odnozi a povest byla v prachu.
Dnes je naskok BMW dost veliky a investice by musely byt extremni, chtel-li by Fiat BMW s Alfou dohnat. Jedine dobry napad a navrat ke svym korenum by mohl mit uspech. To by ale znamenalo neco jako u Porsche - 911, kde se Porsche vratilo k tomu co vsichni meli radi - klasicke Coupe s motorem vzadu, ale u ktereho se vyvoj nezastavil a cely koncept se stale dale perfekcionizuje.
Alfa mela sveho casu svuj vlastni design, nezamenitelny a pri otevreni haubny se jednomu udelalo pri pohledu na motor teplo kolem srdecni krajiny... :-)

To se u soucasnych modelu opravdu rict neda, Alfa jen kopiruje to, co uz na trhu u jinych leta bezi, ale u srdce to opravdu nezahreje!

Fiat lezi s novym 500 prave spravne. Ocividne nekdo pochopil, co firma Fiat znamena pro zakaznika a co by rad od Fiata mel v garazi.
Ted jeste cekam na 125S , nebo 124T s DOHC a dalsi perfektni Fiaty uplynulych let >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 125S
3. 12. 2007 16:08
Re: Fiat
Už jsem tady... >:D Stou Alfou máš pravdu, se 147 a 157 to už vypadalo dobře, ale nová 159, když opomenu překrásnej dokonalej design a dobrý motory tak ta váha, ošklivě zaplastovaný motory, a nic moc výstřední ikdyž dobře spracovanej interiér na trojku mít nebude ;-\ Fiat se začíná chytat dobře, hlavně 500, GP a Abarth se povedli. :-)
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 18:11
Re: Fiat
159 je co do designu ve vlastní třídě
neregistrovaný "lopata 75"
3. 12. 2007 13:47
alfa
Alfy jsou srdcovky pořád... a pokud budou lepší jen dobře...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - delphino
3. 12. 2007 14:34
Re: alfa
no až na to že ta srdcovka málem měla infarkt...
neregistrovaný "lopata 75"
3. 12. 2007 14:54
Re: alfa
málem a pověst a kámoš říkal...až se svezeš pochopíš...
neregistrovaný "BeranK"
3. 12. 2007 16:27
Re: alfa
Vozil jsëm se vozil - pět let - nová 156ka v roce 1999 - a nikdy více. Argument na nekvalitu, vždyž je to ale Alfa neberu, svezení sice fajn, ale zase ne tak výrazně rozdílné a lepší, než u Mazdy 626 a Mondea (měl jsem možnost průměrně porovnávat) a užitné vlastnosti (spotřeba jak hrom) a především kvalita (například lak....)natolik horší, že prodej v roce 2003 a výměna za Mazdu6 byla vysvobozením. A nejhorší je, že stejné nabubřelé žvásty o dosažení německé úrovně byly k slyšení v té době taky. A byly jich plné i německé motoristické časopisy a Tv programy. A po osmi letech zase? Nepopírám, 156 se mi líbila, byl jsem jí taky okouzlen, ale o to horší byl pád na zem. Proto taky už onomu koncernu prostě nevěřím, ať tvrdí, co chce. A ty plány a dostižení a předstižení Němců, rovnání se na BMW, to je jenom italská velkohubost, která vždycky dříve nebo později splaskne. A mimochodem - servis a služby pro Alfu, stejná katastrofa a argument - tohle je alfa, když se mně snažili i okrást, to je taky vizitka značky.
4. 12. 2007 08:44
Re: alfa
TY to musíš mít někde uložené, protože tohle už jsem od tebe četl přesně v tomto textu asi 18x...
No pár nespokojených uživatelů AR, kteří bohužel byli mezi těmi několika nešťastníky 2,0 T.S. znám, ale ty si joker.
neregistrovaný "BeranK"
4. 12. 2007 17:53
Re: alfa
Psal jsem to, ale rozhodně ne osmnáckrát, nejenom s počtama jseš na tom špatně, asi se ti nehodí, když někdo podobné zkušenosti uvede....pročpak asi. Rozhodně je to lepší než rádobychytré žvásty, z kterých je zřejmé, že "odborník" opakuje stejně "odborná" vyjádření někoho stejně chytrého jako je on sám nebo ještě hůř, směs vlastních výmyslů a přání. No prosím - nejsou ale trošku větší jokeři ti pánové od Fiata, co nás už dvacet let masírujou bombastickými vyhlášeními o kvalitě a dohnání Němců, teď už zalícili na BMW a opakuji pořád to samé? Pročpak, že by se to přád nezadařilo? Jinak jsem v tvém případě postřehl, že "čistit" diskuze o italských autech je zřejmě tvoje hobby, když už ne přímo profese... :-)
neregistrovaný "spirpin"
7. 12. 2007 20:34
Re: alfa
Německá kvalita? Bejvávalo, dneska jsou na tom všichni podobně.
neregistrovaný "Jyrki"
3. 12. 2007 18:10
Tak nam rekni neco noveho Sergio
To vse uz receno bylo, a ne jednou! Ale at uz konecne Alfa nebo Lancia predvede nejaky ten novy model! Obzvlast Lancia je memu srdci velmi blizka a musim rict, ze me vubec nepotesilo hloupe rozhodnuti nenadradit Lybru. Pred lety bylo chybou nenahradit Deltu...A co treba Thesis? Marne auto to neni a jiste by si naslo vice zakazniku, kdyby dostal osmivalec Maserati...
Ja vim, matersky koncern Fiat prochazel tezkymi casy a tak se setrilo, ale Fiat nyni vzkveta...tak at je to videt!
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2007 08:55
Re: Tak nam rekni neco noveho Sergio
Nezbývá než souhlasit. THesis zazdila nenabídka vrcholného motoru. NAfta dobrý, základní benziny dobrý.. ale špička chyběla.
neregistrovaný "srdcovky"
4. 12. 2007 10:20
alfa
srovnavate BMW a AR.rekl bych ze se to ani srovnavat neda. nemam absolutne nic proti BMW a myslim si, ze jsou to jedny z nejlepsich aut vubec, ale povazuju se za cloveka, kterej pri vyberu dava spise na srdcove uhranceni. co se tyce designu, tak na alfu nema nikdo a o sportovnim interieru AR nemuze byt pochyb. pisete ze motory dobry a jak by taky ne. 2.4 jtdm s 200 konmi o tom svedcinejen parametrove. mam taky zkusenosti se 156 sportwagon,ktera se stala malou renesanci v dobe fadnich devadesatych let, ale 159 sportwagon je bomba a svou predchudkyni doslova prevalcovala. priznam se neridil sem ji, ale kdykoliv ji potkam srdce se rozbusi. a co chcete vic? chcete spis auto pro kravataky, kteri si jezdi do servisu menit zarovky a vodu do ostriovacu, kteri nevedi nic o autech jen si prectou zaplacenou recenzi v nejakym nemecky casaku? sportovni automobilovy duch uprednostni 159... muj nazor
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
4. 12. 2007 10:27
Alfa service
U Alfy si na dobry service potrpeli jen tam, kde majitelem service byl nekdo, kdo se umel nadchnout do techniky. Tam ale, kde Alfu delali stejne jako VW a nebo Ford, ci jina auta z normalni konfekce, tam to byl vzdy prusvih. Driv tomu tak bylo, protoze sveho casu byla technika u Alfy trochu jina nez u ostatnich i kdyz se to dnes zda prehnane tvrzeni. Driv byl DOHC a dva dvojite Webery pro normalni service proste nerozlustitelny roman. Jen kdyz se nasel ten nadsenec. Pro nedostatecny servis trpela spolehlivost a zivotnost vozu, pak pozdeji k tomu prisla jeste krize a s ni i katastrofalni kvalita. Driv Alfa opravdu nebyla zadna konfekce, jak zvenku tak i zevnitr.
Dnes je vsechno jinak, Alfa pouziva spolecnou, Fiatem vyvinutou techniku, kterou si s nim i deli. Kvalita je dnes lepsi a servis diky konfekcnimu zbozi a tedy unifikaci kvalitnejsi nez driv. Krome toho dostanete vse u Fiatu.
Udelat dnes ale seriovku ktera by se konfekci vymykala je takrka nemozne. Jde to jen desingem a ani tady ostatni nespi, takze dnes se muze stat,ze prijde Korea s desingem od Bertone a ...
Dnes jsou znacky bohuzel jen prazde nabojnice. Technicky jsou vsichni skoro na stejne urovni a jen sem tam nekdo vynika necim neobvyklym. Alfa to bohuzel neni. Maji dnes urcite dobra auta, ale ten Charme, co byl nekdy v letech xxxx uz tu neni. Opravdu Charme ma jen jmeno znacky s kterym ale v Italii zachazeli dost macesky. Nebylo jim nikdy jasne jak to jmeno zni v usich ciziny, kde vsechen kapital uz driv probendili.
Kdyby si vazili vic vlastni prace a meli sami pred sebou respekt, nehohlo by dojit k takovemu upadku jako jej Alfa prozila.
Orazio Satta Puliga se musi, jako plnokrevny inzenyr od Alfy, otacet jak sroub v hrobe !
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hombre74"
4. 12. 2007 21:28
Re: Alfa service
nemá charisma????? musíš ji jezdit, aby jsi pochopil charisma. Já mám 159 SW 2,4 JTD Q4 a nemůžu si ji vynachválit. FORZA!!!!
neregistrovaný "nextrom"
5. 12. 2007 01:19
Re: Alfa service
Zamysli se nad tim jinak. Dnes se vsechny znacky znacne k sobe priblizily a ty rozdily jsou mensi nez driv. Vem si Audi S4 a pak budeme mluvit dal. Jinak tomu bylo jeste pred dvaceti lety, ale dnes??
Alfa Fiat a Lancia, to byly italske znacky kterym se driv hned tak nikdo nevyrovnal. Jen si uvedomte ctyrprvkovou zadni napravu a jak dlouho musely u BMW a MB cekat nez vyprsely patentni prava Lancie ?? Jeste v 70tych letech mely Mercedesy zadni poskakujici napravu, ze by se jeden vylekal - Pendelachse. Jo, takova byla u Embeecka take...
Prvni Tdi v osobnim voze - Fiat Croma. Bylo tu spoustu prukopnickych veci, ktere ale Italove nedokazali zkomercializovat. Ten duvod je jasny - chybi jim prave ta velka huba jako ji maji prave v Nemecku. Takze z toho rezultuji krize a nasledujici prodej dobrych napadu na konkurenci, tak jako tomu bylo napr. u Common Rail Diesel...

Dnes je dnes a vcera bylo vcera a tak si v Italii muzou poklepat na ramena jak to vsecko promrhali :'-(

Castecne je to dano i mentalitou, protoze v Itali se masa lidi neda tak rozhoupat jako v Bierzeltu pri nemeckych oslavach. V Itali se houpe jeden doleva a druhy doprava a treti vyboci uplne ze smeru, proste zadna disciplina.

:-!
neregistrovaný "hombre74"
5. 12. 2007 11:32
Re: Alfa service
ja o tom co píšeš nechci vůbec diskutovat. to co bylo bylo a to co je, to užívám. jezdil jsem hodně aut, i koncerny i TDi a nejhorší byla třeba A4. Dobrý byl třeba Pathfinder. Ale současné auto mi prostě dělá radost. Silný zátah pětiválce, tahá to za všechny 4 kola a cena 3/4 oproti nemecké konkurenci (octavku neberu, to neni konkurence). navíc pojistka poloviční. Alfa udělala velký kus práce se 159. Když jsem před lety zkoušel 156, tak samozřejmě to bylo něco jiného než ostatní auta z pohledu designu, nicméně konkurence měla trošku náskok ve kvalite. Teď je to jiné, v autě nic neskřípně, a dokonce i na pražských konskách je klid....
neregistrovaný "lopata 75"
4. 12. 2007 15:44
Alfa
nextrom: souhlas... Jinak,brácha má starou AR 75 a pánové,na to kolik má let,je to pořád charismatická kára a výborný svezení... Jinak pro fandy: nejsem registrovaný,tak nemohu dát odkaz,ale jednoduše zadejte ve vyhledávači Youtube ALFA ROMEO 75 a spusťte si video: GSMP Cisna 2007 Hillclimb - Alfa Romeo 75

Je to balzám na duši,zvuk nutný... :yes:
Rozbalit vlákno
0