Nový Land Rover Defender se představuje v lehce modernizované verzi pro modelový rok 2021, která nabídne nový plug-in hybrid, přepracovanou nabídku dieselů a nový výbavový stupeň.
Lehka modernizace to je z dnesniho pohledu zakaznika, kterej vysoli love a spis kouka co se zmenilo zvenku a nebo v kabine. Do motorovyho prostoru moc neleze, teda spis “radsi”. Pro nas ostatni co si to koupi leda ojety, to vypada zajimave ty 6ti hrnky. Ten ctyrval polud bude poskakovat po meste, tak nic moc na takovej tank. Ale po dobu splaceni novyho mu to vydrzi.
Defender se vyrábí (spíše částečně vyrábí) rok a už tady máme zcela zásadní rošádu v motorovém prostoru. Místo dvoulitrových dieselů budou třílitrové. Tomu asi každý zatleská, jen se divím, že se Land Roveru vyplatilo dávat tam ty dvoulitry na tak krátkou dobu. Že je v reálných provozních podmínkách emisně horší přetížený dvoulitr, než volně běžící třílitr, už je snad dostatečně vyzkoušené. Ze stejného důvodu měnil dvoulitr za třílitr VW v pick-upu Amarok.
"Lehkou modernizací" bych to nenazýval, v motorovém prostoru je všechno jinak... reálně je to více, než facelift. Ale že se s tím L-R po roce zrovna nechlubí, to se nedivím. Zákazníci, kteří objednali nultou sérii, by se mohli naštvat!