Tak ono není nutný ho mít na nesmyslně velkých 21 palcových kolech. Píše se konec konců v článku, že na 19" palcích má i vyšší dojezd vlivem nižšího valivého odporu. Nicméně musím říct, že auto je to krásný. To se designově fakt povedlo. :yes:
350kW nabijeni je realitou hned u 4 rychlonabijecek v CR, behem pristiho roku se maj v CR postavit dalsi, ma jich bejt tusim 16 kusu do konce roku 2021, tedy podle toho co je zatim vidielne na planech Ioniq v CR
a 22kW wallbox neni nic vyjimecneho, 22kW verejnych nabijecek je v CR asi 500 a v planu jich jsou tisice, desitky tisic, jen v Praze jich ma behem pristich let vzniknout (tech verejnych) asi 6 tisic kusu
na baraku mam jisteni 195A, takze neco jako 22kW opravdu neni problem, zcela napohodu by takovou nabijecku mohl mit kdejaky barak s jistenim nad 80A, tedy treba 3x32A a vice
Ty terminy dodani Aira jsou myslim v dobe nasledujiciho Modelu S...
A ten bude zase jinde.
V porovnani s dnesni verzi vypadaji cisla bombasticky.
Uvidime jaka bude realita.
Kazdopadne Lucid nevypada zle.
V pripade, ze se to neprehani s velikosti kol. :yes:
A-stĺpiky sú hrubé jak na pancierovej limuzíne, to bude super výhľad spoza volantu. Hlavne že je presklená aj strecha, aby bola v zornom uhle celá obloha.
Jak levné to nebude? Ano sice v usd, ale za 1,6 je škodovka a podobny obyčejný auta. Dojezd podobných kilometrů ma kdo? Porsche se přibližuje trochu? Co Tesla? Kolik stoji? Takze, pro redakci. Je to levné!
Dizajn futuristicky a zamerany hlavne na wau efekt nezohladnujuci praktickost, ale to podla mna neprekaza na uvodne zaujatie. Rad by som ale videl ako chcu dosiahnut to slubovane dobijanie - 300 kWh je realne akurat tak rovno v elektrarni alebo pri centralnej trafostanici + domaca dobijacka co bude schopna generovat 19,2 kWh - akoze z coho, z dizloveho generatora na zahrade? To bude velmi eko :-D
19.2kWh je 16A na troch fazach. To som si pri stavbe potiahol do pristresku pre auta. Ale zatial sa este nepredava EV, ktory by mi ekonomicky daval zmysel.