Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost kolínských trojčat: Zůstane jen Aygo, místo C1 přišla čtyřkolka, 108 nahradí crossover

Spolupráce Skupiny PSA a Toyoty v kolínské automobilce TPCA spěje ke konci. Do budoucna ze současného tria zůstane jen Aygo.
Zpět na článek
15. 9. 2020 15:24
Paradox
To je ten paradox. Dvoutunove SUV s hybridem typu Volvo XC90 je víc eko, než 850kg prditko. Přitom na tu dvoutunovou obludu padne při výrobě násobně víc surovin a energie. Spotřeba paliva by neměla byt jediným eko kriteriem. Viděl bych to na kombinaci hmotnosti, součinu Cx.A a spotřeby paliva. Jednoduchá malá prditka typu Aygo nebo Swift by tak logicky a správně vyšly mnohem lip než obludy typu XC90.
15. 9. 2020 14:02
Emisní idiocie EU v praxi...
...nejmenší, nejlehčí, a také nejúspornější auta se kvůli kreténským emisním a bezpečnostním předpisům EU automobilkám už nevyplatí vyrábět..... :-( :-( :-( :no:
15. 9. 2020 15:24
Paradox
To je ten paradox. Dvoutunove SUV s hybridem typu Volvo XC90 je víc eko, než 850kg prditko. Přitom na tu dvoutunovou obludu padne při výrobě násobně víc surovin a energie. Spotřeba paliva by neměla byt jediným eko kriteriem. Viděl bych to na kombinaci hmotnosti, součinu Cx.A a spotřeby paliva. Jednoduchá malá prditka typu Aygo nebo Swift by tak logicky a správně vyšly mnohem lip než obludy typu XC90.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2020 10:54
Re: Paradox
Jenže to XC90 zároveň uveze rodinu na dovolenou, stejně jako může jezdit po městě a do práce. Aygo je vyloženě jednoúčelový vozík na krátké pojíždění pro jednoho, dva lidi. Takže aby se s ním pak rodina někam dostala, musela by mít dvě, spíš tři auta, a ještě by i tak byla dost omezena v kapacitě.
Chce to vidět i dál, než jen za prosté číslo.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2020 10:52
Re: Emisní idiocie EU v praxi...
Malá auta se nevyplatila nikdy.
16. 9. 2020 08:25
Re: Paradox
Jenže s malým autem se nemůžeš tak vytahovat a vzbuzuješ jen malou závist u sousedů, což je myslím to o co v případě SUV jde především.
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2020 12:58
auto bez dieselu
nedává smysl. Budoucnost mobility je diesel na CNG