jediným motorem zůstane ta atmosféra, moc velkou parádu s tím neudělají. V Ignisu je tak akorát, Swift je větší a těžší, to už moc "swift" autíčko nebude.
mam prvu verziu 1,2 atmo bez hybridu uz 3 alebo možno aj 4 roky nabehanych 170 tisíc a zatial ok. Dlhodoba 4,9 teraz zacal povrzgavat volant pri malej rychlosti a kratko po prebrati auta sa zasekli zadne klucky dveri, v zaruke obe vymenene, odvtedy bez problemov. To auto mozem len odporucit. Dynamika úplne v pohode, ale co urobi to znizenie vykonu s hybridom neviem.
po tej zlave. V strednej vybave to ma komplet bezpecnostnu vybavu - adapt. tempomat, asistent jazdnych pruhov aj mrtveho uhla, plus parkovacia kamera, senzory a pod. Yaris je podobne vybaveny, ale o dost drahsi. A ostatne male auta ako i20 ci clio taku bezp. vybavu ani neponukaju, resp.v plnke s automatom a cenou nad 500000 Kč...
Swift je sice o 15 cm delší ale zato o cca 10 cm nižší. A to navýšení hmotnosti taky není tak horké, ve srovnání manuál vs manuál je to celých 5 kg. :-) Tím ovšem nechci říct, že je ta 1.2 atmo nějaká hitparáda. V předchozím Swiftu to s 69 kW bylo nehledě na papírové parametry docela slušné, tady nevím, nevím.