Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Swift prozrazuje české ceny. Za japonského prcka dáte 312.900 Kč, ale pospěšte si

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 22. 9. 2020 • 23:06
24
8
Zobrazit náhledy (24)
Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift Suzuki Swift

Swift přijíždí na český trh výhradně coby mild-hybrid. Nabízí tři výbavy, možnost čtyřkolky a pro rychlé zájemce akční slevu až 30.000 Kč.

Omlazený svišť se nám představil teprve před pár dny a dnes už známe jeho české ceny. Veškeré inovace Suzuki Swift jsme probrali v samostatném článku, připomeňme tedy to nejdůležitější. Vůz dostal pozměněnou příď s jinou maskou a již ve standardu diodová světla. Pod kapotou pracuje stále dvanáctistovka, avšak ta nová s označením K12D Dualjet s nepatrně sníženým výkonem na 61 kW a vylepšením mild-hybridním systémem. Více informací najdete tady:

A dnes nám Suzuki oznámilo oficiální české ceny. Auto sice přijíždí s jedinou motorizací, cenu však kromě výbavového stupně ovlivňuje i to, zdali sáhnete po čtyřkolce a automatu. Pohon 4x4 je z výbavových stupňů Comfort, Premium a Elegance dostupný pro dva nejvyšší. Ve verzi Elegance můžete pětistupňovou manuální převodovku nahradit ústrojím CVT, které však lze pojit výhradně s pohonem předních kol. Příplatek oproti manuálu činí 28.000 Kč.

Všechny níže zmíněné ceny jednotlivých výbav navíc kalkulují s cenovým zvýhodněním 25.000 Kč (Comfort a Premium), respektive 30.000 Kč pro Elegance. Ale pospěšte si, akční ceník platí jen do 15. října tohoto roku, tedy necelý měsíc.

video

Výbava Comfort za 312.900 Kč dostává patnáctipalcová ocelová kola s poklicemi, LED světlomety vpředu a vzadu, elektrické stahování okének vpředu, 4,2” informační displej, adaptivní tempomat s omezovačem rychlosti, látková sedadla či výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vyšší verze Premium (od 342.900 Kč) už umí systém nouzového brzdění, sledování slepého úhlu, sledování pohybu za vozem, varování před opuštěním jízdního pruhu, sledování únavy řidiče či rozpoznávání dopravních značek. Není to však jen o bezpečnosti, dále zájemce dostane zadní parkovací senzory a parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla, automatické světlomety, přední mlhovky a jako bonus obouvá lité šestnáctky.

Šestnáctky má i nejvyšší provedení Elegance od 381.900 Kč, jsou však navíc s leštěným povrchem. Dále uvnitř najdeme elektrické otevírání zadních oken, automatickou klimatizaci, bezklíčové otevírání vozu tlačítkem, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka či podélně nastavitelný volant. Symbolických je i 5.100 Kč za další dva roky prodloužené záruky.

Související články

Témata
24. 9. 2020 11:34
skusenosti po par rokoch
mam prvu verziu 1,2 atmo bez hybridu uz 3 alebo možno aj 4 roky nabehanych 170 tisíc a zatial ok. Dlhodoba 4,9 teraz zacal povrzgavat volant pri malej rychlosti a kratko po prebrati auta sa zasekli zadne klucky dveri, v zaruke obe vymenene, odvtedy bez problemov. To auto mozem len odporucit. Dynamika úplne v pohode, ale co urobi to znizenie vykonu s hybridom neviem.
22. 9. 2020 21:38
fajn cena
po tej zlave. V strednej vybave to ma komplet bezpecnostnu vybavu - adapt. tempomat, asistent jazdnych pruhov aj mrtveho uhla, plus parkovacia kamera, senzory a pod. Yaris je podobne vybaveny, ale o dost drahsi. A ostatne male auta ako i20 ci clio taku bezp. vybavu ani neponukaju, resp.v plnke s automatom a cenou nad 500000 Kč...
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2020 18:41
Re: Jestli
Rychlost sice udávají vyšší, ale zrychlení je horší, mimo varianty s CVT. U 4x4 o sekundu, to už je dost. U dvoukolky skoro o třičtvrtě sekundy.
Avatar - twistedTSD
22. 9. 2020 17:58
Re: Jestli
Prodejcem mi bylo řečeno, že souhrnný výkon dosahuje 66 kW. Ale těžko říct, za jakých podmínek je to pravda, když se tím Suzuki nechlubí.
Avatar - woody-alien
22. 9. 2020 17:42
Re: Jestli
Swift je sice o 15 cm delší ale zato o cca 10 cm nižší. A to navýšení hmotnosti taky není tak horké, ve srovnání manuál vs manuál je to celých 5 kg. :-) Tím ovšem nechci říct, že je ta 1.2 atmo nějaká hitparáda. V předchozím Swiftu to s 69 kW bylo nehledě na papírové parametry docela slušné, tady nevím, nevím.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku