…já začínám, jako by se T-Roc Cabriolet snažil sdělit od první chvíle. Aktuálně je to jediné kabrio od mainstreamové značky, takže si Volkswagen mohl směle diktovat pravidla hry. Jak se mu to povedlo?
to je legrační, s tvojim pravopisem mě napadá spousta jiných věcí, za které by se dalo stydět, ale protože jsi moc rozoumku nepobral, samozřejmě řešíš důležitější věci :D
Jako jo, nevidím to poprvé, ale může mi někdo vysvětlit, k čemu a komu sakra tohle auto slouží? :D V čem je to lepší, než býval Golf cabrio, který už se nejspíše pro nezájem neprodává? :-[]
Kabelka za 50 tisíc je módní doplněk, ale pořad je to kabelka.... to je spis na srovnání Passat vs Bentley, ta sama věc jen v luxusním provedeni. Ale tohle je jako kdyby si tu kabelku mohl nasadit na hlavu a bude z toho cepice
1. levné malé auto, typicky u VW to byly Fox,Polo, prostě základ, někomu to stačí.
2. sportovně založené auto, ať už vzhledem, nebo i charakterem auta. Prostě auto pro zábavu.
Dvoudveřový kabriolet? Ano, ale dvoudveřové SUV bez střechy? Ok, asi jsem staromilec, ale to auto v sobě skrývá mix toho horšího. Nemá dveře, nemá střechu, není ani do terénu, ani na okresky pro zábavu.. nevím k čemu je, to je celé :D
Jestli nevidíš rozdíl mezi offroadem a golfem s trochu s trochu vyšší světlou výškou, asi nějak nechápu co tu děláš :D Ale už vidím, jak se v téhle kreatuře prohání někdo po amerických Prériích :*)
Nebudu komentovat tohle konkrétní auto. Evoque kabrio je krasavec a bohužel asi dost vyprofilovaný na to, aby si ho někdo koupil jako hlavní auto. Myslím, že plechová skládací střecha by hodně pomohla.
Nač je auto s pohonem čtyř kol bez střechy? U Wrangleru to funguje celá léta a když někoho potkám v létě v liftovaném Wrangleru nahoře bez, jsem nadšený, stylovka jako prase.
snažil jsem se naznačit, že je to auto hlavně pro ženskou, stejně jako New Beetle, Mini apod prostě auto, po kterém muž obvykle netouží - a říká, že ho nechápe - inu protože to cílí na jinou cílovou skupinu...
No, já asi trochu vnímám odlišně zaměření Golfu a Golfu kabrio. Troc je crossover - zákazníci typicky asi mimo pár hipsterů budou ženy a nebo starší lidé, kteří chtějí auto do města z kterého je podle nich lépe vidět a lépe se jim tam nastupuje.
V čem je lepší Troc než Golf ? Podle mne v ničem, je ve všem horší, až na tu světlou výšku pro určitou část kupujících.
Golf kabriolet je ale spíše stylovka, auto na víkendy, někam do tepla...Golfa kabrio si přeci nekupuješ, aby si v tom vozil děti do školy, nebo v důchodu jezdil do nákupáku či na chalupu.
soudit optikou prodává/neprodává jakože smysl/nesmysl - podle mě je každé SUV nesmysl a jak se prodává...
nejsem si jistý, má vůbec VW např. nějaké dvoudveřové auto? a je to nesmysl?
Půl národa i zdejších diskutujících ti bude tvrdit, jak těžce se jim nastupuje a vystupuje z normálního auta. Lidi buď mají 160+ kilo, invaliditu a nebo nevím, jak jinak mohou být ještě zdegenerovaní. Tady si budou mlaskat u Cabria a ještě nebudou muset mačkat pupky, když do toho sedají :D:D:D
To je asi jediný smysl, co vidím a pak pro pár lidí, co se jim to zkrátka líbí, že je to jiné.
Tak určitě, ale tak to už je zase i o tom sociálním postavení, buď máš auto pro rodinu a je jedno kdo ho řídí a máš hlavní slovo ty - pak jezdíš v autě pro zábavu ty, pokud žena, tak máš smůlu :D
A taky je tu ta třetí možnost.. že ti chlapi jezdí v autech svých žen :D
To jsou takova kliche, stejnetak muzes rict ze zenske co jezdi v kombicich maj doma chlapa s kabrem. Pointa je ze v me socialni bubline zadni nejsou, jen ty zenske (ciste statisticky by polovina z nich manzela mit ani nemela :D ).
Ale abych jen neplival na to nase muzske pleme, je zase pravda ze dost z tech chlapu co nema koule na kabrio, ma v inventari motorku. :-)
Ne :D Tedy 350Z ano, všemi deseti, ale né tuhle verzi :D Mimochodem 350tku jsem taky nedával... do té doby, než jsem si ji vyzkoušel :D Ošklivé vajíčko, ale má něco do sebe.
No.. dobře, Evoque, dejme tomu, to je taková ta luxusní nepraktická kabelka, ale tohle je Volksvágn... ale brala by neznamená, že by ho koupila :D Já bych taky bral spoustu aut... :D
Tipuju, že budou rádi, když tuto verzi udrží ve výrobě do konce životního cykle této generace. Pak potichu zmizí, resp.u nastupující generace už se pravděpodobně neobjeví... ;-\
Ty nářky o nedostatečné prostornosti současné generace Miaty či 124 Spider se mi zdají přehnané. V druhém z nich jsem jezdil a celkem slušně se tam vešel i při mé výšce 188 cm.... ;-\
ono klasicky cross T-roc sa aj predava ako teple rozky... v tomto problem nie je .. vid statistiky predaja aut v eu... akurat uz tento jeho otvoreny derivat nedava zmysel
Keby z T Roc-u spravili riadne crossover-kombi (rozumej aspoň 600l + nejaká variabilita) predávalo by sa to ako teplé rožky.
Hmm, ale nie, oni vymyslia takúto chujovinu.
moc nevidím smysl SUV kabria, ale to už tu bylo řečeno dříve.
Co se mi mnohem více nelíbí je vysoký ponton karoserie a okénka o velikosti průzorů pancéřáku. Nebo bez oken ta horní část auta, prostě malá a nehezká. A pak, když se podívám na kola, tak si říkám, že se nějak vracíme do minulosti před vynálezem pneumatik, kdy auta jezdila na gumových obručích.
Ta Multipla je taky špatná ale tam uvnitr v tom big akvarku aspon nejsi moc videt :D. Tady trčim jak fištrón z Moravy co si přijel taky trochu zakorzovat do pařížský
Tak tak, jinak ovšem kabria se sportovním talentem existují, jen jsou to ale roadstery - taková MX-5 nebo 124 Spider jsou na okreskách velmi schopné... :-)
Kabrio má snad bez debat horší jízdní vlastnosti, než výchozí model- tedy i u toho Golfu nebo 3-er. Moje představa využití kabria je buď město, nebo kochačka po letních okreskách. S lítáním si ho tedy moc nespojuju. Pokud ti jde o sportovní jízdu, nepůjdeš si pro SUV. A pokud se shodneme, že cílovka budou nejspíš dámy, pak je to už úplně irelevantní.
Pořád nějak nerozumím. "Golf kabriolet je ale spíše stylovka, auto na víkendy, někam do tepla". Souhlasím, ale co z toho nezvládne SUV kabrio? Bez ohledu na líbí-nelíbí, T-Roc je taky stylovka, a pokud se mladým slečnám začala místo hatchbacků líbit SUV...
Přijde mi to podobný jako tvrdit, že panoramatická střecha pro SUV je nesmysl. :-)
Nejde přece jen o ty, kteří si za svou váhu nebo jiný handicap můžou sami. Je poměrně dost lidí, kteří ze zdravotních důvodů radši vybírají vozy s výše umístěnými sedadly. Prostě je to tak, tím neříkám, že jsou jimi řízena či vlastněna všechna SUV a crossovery na trhu.
... šlo jenom o to, rozšířit nabídku SUV, to je evidentní. Kábro holt byla poslední neobsazená pozice, co jim zůstala.
úplně hnusný to není, jen mi není jasné, pro jaké země je to primárně určené. Na jižní Ameriku je to moc velký, jižní Evropa si asi vybere jinde a pro US to má malý motory. Tipuju si Čínu.
S tímhle nesouhlasím. Já jsem mladý bez nadváhy, ale když jezdím krátké trasy, typicky pracovní dny po Praze ve formálnějším oblečení, tak preferuji SUV posaz a ať už fyzicky je to pohodlnější - lehce naskočit/vyskočit - tak hlavně mi drží košile atd. dobře a v SUV se mi lépe sundavá bunda/sako za volantem. Tzn. je to praktičtější. Na delší trasy už mi nevadí se jednou položit/zalomit/usadit a naopak poloha více do ležata je asi i komfortnější.
Od kolegů co mají děti slýchám další výhody směřující k vození/manipulaci s dětmi. A ani nemluvím o tom, že jsme národ chalupářů a rybářů...
Obojí má výhody i nevýhody. Většina běžných lidí nehledá nejlepší možné jízdní vlastnosti a tak není divu, že výhody SUV převažují, ale něco to stojí samozřejmě.
na mna posobi akosi menej divne ako otvoreny evoque ktory uz vyzera vyvlovene ako prevratena vana alebo nejaky vydlabany kybel ... tak ci onak krasavec to ale ani tu opat nie je a radsej by som videl nove scirocco alebo eos alebo beetle ako tento otvoreny T-roc.. ale chapem... doba si ziada uz len SUVecka a co najviac a v akejkolvek podobe :-|
Vetsinu lidi co potkavam maji cabria (a3 cabrio, 4er cabrio, z4...) na kazdy den, je to o zapalu pro vec. Tem, pokud se jim nekdy zacne libit SUV / crossover, pak podobnej T-Roc cabrio muze imponovat stejne jako dnes golf cabrio. Btw. vse nahore vypsane jsou majitelky, ne majitele. Chlapa v cabriu aby clovek pohledal, v tomhle (alespon v me socialni bubline) maji zenske vetsi koule nez my. ;-)
v dnesnej dobe luxusu a nadbytku si mnohe veci kupujeme len tak pre radost, pre pocit aj ked casto si to snazime podporit racionalnymi argumentami, aby sme lahsie tahali prachy z kapsy alebo aby sme mali prupovidku pre susedov, ze ako to potrebujeme a ake to ma vyhody.
Myslel sem si ze kdyz bych vystupoval z i8 a otevřeli by se mi dveře nahoru a nekdo me videl, ze bych se styděl. Ale tady je mi stydno jenom to vidim na titulce
Pekné auto. Teší ma, že je dostatočne priestranné, do fiatu spider ani mazdy miata som sa nezmestil.
Konečne auto pre ľudí s bežnou výškou!
Dúfam, že sa bude dobre predávať, o par rokov ako jazdené by sa mohlo dostať do blízkosti mojej finančnej situácie.
oh jeeez no hlavně jsi chlap, tak to prosím tě neposuzuj chlapským pohledem, ženská nepojede ani do terénu, ani na okresky pro zábavu...
pro mě tohle!!!!! https://img2.auto.cz/…ull/5505450_.jpg
kdyby se dal aspoň koupit lift-kit na klasickou Carreru :-(
Vzhledově mi pětka připomíná X5ku:) Já se tě nesnažím přesvědčit, abys to šel koupit, jen říkám, že když jsem se jakékoliv ženské ptal na názor na Evoque cabrio, nikdy jsem neslyšel nic než nadšení a že by ho brala všema deseti...
Ano lidé, kteří kvůli zdravotním důvodům, nebo starší lidé, toto vyhledávají naprosto chápu, ale určitě jich není většina a myslím, že jich není ani čtvrtina uživatelů
Ono má Zetko svá specifika a ne každého baví svými vlastnostmi. mě se tedy dvakrát nelíbí, ale vyjma z mého pohledu zbytečně usekaného podvozku a divného interiéru se mi líbilo.
ak sa nemylim tak na trhu je stale este aj cabrio od znacky mini.... a premia to pritom tiez nie je... nazvime to taka polopremia z nudze ... ale premia urcite nie
ano, rozdíl mezi SUV a off-roadem je nám asi všem znám. ale nenapadá mě nic bližšího, s čím auto lze porovnávat, zajisté uznáš, že vzhledově to víc připomíná "gazyka" než Golfa...
předchůdce byl Evoque convertible... prostě pseudoterénní auto se stahovací střechou. fakt mi to nepřipomíná Golfa.