Novinky
tych 1000 kg znie dobre .. to sa mi paci .. dobry smer f
ten 6 litrovy motor bolo to jedine dobre na enze,preplnovanie je krok spat,hodny nejakeho tunera s obmedzenim rozpoctom,nie vrholoveho modelu ferrari.p.s:doteraz to vyzeralo ako vysavac , teraz to bude aj tak zniet.
Ekologové se naváží do rychlých aut jen proto, že nemůžou "překousnou" že jej nemůžou mít. Osobní auta se na emisích samozřejmně taky podílí ale ne ta sportovní!!
Enz se vyrobilo 400 favoritů jezdí statisíce. Pokud by šlo ekologům skutečně o lední medvědy tak nebudou buzerovat nevinné supersporty, ale zaměří se na skutečné viníky "pojízdné vraky"
např Škoda 120.
Jinak superferrari s osmiválcem podle mne by to scela zabilo auru Ferrari. usporné V8 ano mají vyšší otáčky a jsou nepochybně
ůspornější, ale vrcholný model Ferrari který přichází jednou za dest let a je výsledkem jejich technologického pokroku by měl
mít V12.
Enz se vyrobilo 400 favoritů jezdí statisíce. Pokud by šlo ekologům skutečně o lední medvědy tak nebudou buzerovat nevinné supersporty, ale zaměří se na skutečné viníky "pojízdné vraky"
např Škoda 120.
Jinak superferrari s osmiválcem podle mne by to scela zabilo auru Ferrari. usporné V8 ano mají vyšší otáčky a jsou nepochybně
ůspornější, ale vrcholný model Ferrari který přichází jednou za dest let a je výsledkem jejich technologického pokroku by měl
mít V12.
Ferarri F40 ti nie je dosť vrcholný model? Tiež malo turbo V8.
a co potom - V 14...V 18...V 28?? ved sa neda ist donekonecna.aj V8 sa da napchat spickovymi technologiami.o tom je technologicky pokrok-vysoky vykon a mala spotreba(event V😄 a nie velky motor (V12)
Dneska je ta blbá ekologie všady!!! Mě už to vážně se**!! Ať se jdou zahrabat!! Klidně ať ty emise sníží ale ať se taky trochu dívají na typ auta - sportovní auto a má mít emise jako např Smart Fortwo (to jsem už možná přehnal)??? Není to padlý na hlavu??
Taky by se mělo něco udělat s amíkama. Kolik CO2 vyprodukuje jen USA? Nad tím se EU nezamyslela, a nenapsali do USA dopis a my emise snížíme a oni je ještě zvýší, proč by to taky neudělali že?. Svět aut přestává být normální, to je konec!
Taky by se mělo něco udělat s amíkama. Kolik CO2 vyprodukuje jen USA? Nad tím se EU nezamyslela, a nenapsali do USA dopis a my emise snížíme a oni je ještě zvýší, proč by to taky neudělali že?. Svět aut přestává být normální, to je konec!
ferrari s přeplňování není ferrari. Ekologie sice pěkná věc ale ferrari je stylový auto a ne velkoseriové sportovní vozy. prostě turbo NE!!!
ferrari s přeplňování není ferrari. Ekologie sice pěkná věc ale ferrari je stylový auto a ne velkoseriové sportovní vozy. prostě turbo NE!!!
Nechápu co to tady plkáte.........
Zákony a nařízení musej platit pro všechny a ne jen pro někoho. Jinak jsou pak k ničemu, tak se prosím zamyslete 😉
Zákony a nařízení musej platit pro všechny a ne jen pro někoho. Jinak jsou pak k ničemu, tak se prosím zamyslete 😉
Zamysli se ty! Já osobně zákony dodržuju. Ale jenom ty, které mají smysl. Když nějaký pako vydá zákon, který stejně k ničemu není, tak na něj s odpuštěním s***! Až ti vydají zákon, že si musíš zapisovat přesně každý tvůj krok (př. 11:12 vycházím z domu směrem...), taky budeš chodit jak blbec s notýskem?!?!?
příspěvek hodný myslitele! a na který zákony ty tolik "..."? Podle nicku a způsobu vyjadřování bych si tipnul že silniční. Rychlost? Zákaz předjíždění? Plná čára? Pravidlo zipu? Které opatření má podle tebe nejméně smyslu? Já si myslím, že plošné omezení rychlosti mimo obce a na dálnicích nemá smysl, protože existují pravidla, díky kterým se dá soužít i bez toho. Ale to neznamená, že na ten zákon "..." Disciplína a demokracie musí jít spolu, jinak bychom se nikam nedostali. Radši než hloupý kecy se snaž sám aktivně něco změnit, já jsem dostal tady v diskusi za uši. A lehké Ferrari, V8 dvě turba = :yes: zkusím si na něj vydělat!
osobné automobily jazdiace na benzín v súčastnosti vyprodukujú 0,8% škodlivých plynov. Čo keby sa ekológovia viac sústredili na zvyšných 99,2%! - priemysel, vykurovanie... (počul už niekto o tepelnej elektrárni s katalyzátorom v komíne?., napríklad v anglicku stáda kráv vypustia do ovzdušia viac CO2 ako doprava a priemysel dohromady - ako chcú toto riešiť?)
p.s. ferrari a turbo? - nie som proti, aj keď zvuku atmosférického 12V sa len ťažko niečo vyrovná.
p.s. ferrari a turbo? - nie som proti, aj keď zvuku atmosférického 12V sa len ťažko niečo vyrovná.
proč osobní auta? asi proto, že jsou zbytečná. Pokud pojede na plný výkon elektrárna zásobující elektřinou malé město, které potřebuje jen 10% z toho, tak bude na místě okamžitý protest. A co se týká těch 0,8% škodlivin, o které přesně se jedná? jaký máš k tomu zdroj? úplně stejně můžu uvést, že auta vypouští 30% škodlivin.
oficiálne štatistiky EU za rok 2005.,
osobné autá sú "zbytočné", ale poznám aj pár ďalších "zbytočných" vecí - žiarovky, počítače, tv, mikrovlnky, rychlovarné kanvice, klimatizácie..., ale skús bez nich existovať - a ich "prínos" je obdobný.
chcem tým povedať, že to má s ekológiou len málo spoločné., keby niekomu vážne išlo o ekológiu už dávno by sme nebývali v nezateplených domoch, nesvietili obyčajnými žiarovkami, nepoužívali klimatizáciu, jednorázové plastové "veci"... nemám nič proti znižovaniu spotreby, hmotnosti a zvyšovaniu efektívnosti , ale "ktosi" tu vybral úhlavného nepriateľa ekológie. ide len o to, aby vo všetkých oblastiach nášho "antiekologického" života boli zavedené rovnako prísne limity.
a ešte jeden zaujímavý štatistický údaj na záver - dnes sa už vážne dá zmerať úplne všetko - ak by človek stál na najfrekventovanejšej križovatke v Miláne v dopravnej špičke 8 hodín, dostalo by sa do jeho tela toľko škodlivých látok ako po vyfajčení dvoch cigariet (taký drobný postreh na názor od tonic11.)
osobné autá sú "zbytočné", ale poznám aj pár ďalších "zbytočných" vecí - žiarovky, počítače, tv, mikrovlnky, rychlovarné kanvice, klimatizácie..., ale skús bez nich existovať - a ich "prínos" je obdobný.
chcem tým povedať, že to má s ekológiou len málo spoločné., keby niekomu vážne išlo o ekológiu už dávno by sme nebývali v nezateplených domoch, nesvietili obyčajnými žiarovkami, nepoužívali klimatizáciu, jednorázové plastové "veci"... nemám nič proti znižovaniu spotreby, hmotnosti a zvyšovaniu efektívnosti , ale "ktosi" tu vybral úhlavného nepriateľa ekológie. ide len o to, aby vo všetkých oblastiach nášho "antiekologického" života boli zavedené rovnako prísne limity.
a ešte jeden zaujímavý štatistický údaj na záver - dnes sa už vážne dá zmerať úplne všetko - ak by človek stál na najfrekventovanejšej križovatke v Miláne v dopravnej špičke 8 hodín, dostalo by sa do jeho tela toľko škodlivých látok ako po vyfajčení dvoch cigariet (taký drobný postreh na názor od tonic11.)
Vy co křičíte, že turbo do Ferrari ne, tak si nejdříve něco o Ferrari přečtěte. Právě modely 288 GTO a F40 jsou v novodobé historii nejvíce ceněná auta. A takové 288 Evoluzione mělo 650 PS už v roce 1986. O takovém výkonu se mohlo nějaké V12 6.0 v té době jenom zdát. Ačkoli F50 nemá chybu, tak věhlasu F40 nebo 288 GTO nikdy nedosáhlo. Ono totiž když motor s turbem dělá někdo, kdo o motorech něco ví, tak je to právě to nejlepší co může být. A Ferrari není žádný tuner z garáže.
Ono F40 nebylo problém na křižovatce předjet i s rodinným kombíkem. To že bylo po zátahu turba hned pryč je věc jiná, ale právě ta prodleva byla asi hodně lidem proti chuti. Třeba já bych benzínové auto s turbem bral, byť jako zábavnou nedokonalost. I když to časem začne štvát. Jezdil jsem s autem, které mělo pořádně výkon až ve vyšších otáčkách, člověk na to musel myslet, ale bylo to svým způsobem zábavné.
ale vy tu pisete a kritizujete TURBO ked bolo viacmenej v plienkach.Ferri s turbom v 2012 nemoze mat "prodlevu",ak aj ano softwarovo bude osetrena tak ze o nej vediet nebudes!
Ale vzdyt ja pisu ze uz turbo v F40 bylo svym zpusobem zabavne. Jako se jet projet s starou 911 a v zatacce muset korigovat chovani auta s motorem "na spatnem miste". O tom jak bude turbo fungovat v novem ferrari nepisu, tam predpokladam ze bude technologicky nekde jinde. A spis nez softwarove bych cekal ze to bude osetreno hardwarove, treba dve male a dve vetsi.
Trend snižování hmotnosti se mi moc líbí,z vlastní zkušenosti vím že váha pod jednu tunu přidá na sportovním prožitku daleko víc než nějaký ten koník navíc..osobně moc nechápu sporťáky které mají skoro dvě tuny a tváří jako lehkonozí dravci... 😉 A pokud někomu vadí osm hrnků ve Ferrari,tak pro mě zůstává nejlepším Ferrari ten s šesti hrnkama co je měl napříč..I když to vlastně ani oficiálně Ferrari nebylo... :-!
Koenigsegg rullezzzz :yes: :yes: :yes:
Stejně to nechápu..celá amerika jezdí na nějakej 81 oktanovej benzín pokud si to správně pamatuju, a motor pod 2.5l tam moc nepotkáte..
Nemůžu si pomoct ale myslím že omezujou nesmysly. Raděj bych zkoušel dostat ze silnic co nejvíc těch 70ti tunovejch monster co ničí ovzduší, silnice a všechny okolo 1000krát víc než jakýkoli osobní auto..přesunout co největší část týhle hrůzy na koleje, lodě, letadla, cokoli..
;-\
Príde mi to ako zrušiť dane ľuďom, čo zarobia dajme tomu 500 000 mesačne a viac... veď ich až toľko nie je, tak štát o veľa peňazí nepríde. Chudobní, tí, ktorých je viac, nech platia
Nemyslel sem rušit normy pro automobilkjinouy s menší produkcí. Ale co třeba zřídit zřídit to jako nějakou analogii přihlašování veteránů. Stálo by to peníze, bylo by v tom něco papírování, ale normy splnitelný. Tak jako tak jsou tyhle auta natolik drahý na provoz..a každej majitel ferrari si imho raději připlatí než aby jezdil na bionaftu..
To že diesely by stejný normy jako benzín nebyly schopny plnit je fakt..ale ekologicky smýšlející eu to vyřeší jejich zmírněním. Tak komu tady jde o ovzduší...
Každopádně se musím přidat, ferrari na to jde dobře..snížit hmotnost nikdy neuškodí😊