Sandero se v nové generaci opravdu zásadně změnilo. Nový je základ i množství nabízené výbavy. Hned několik věcí novinka nabídne vůbec poprvé v historii tohoto modelu.
na chvoste spolahlivosti? preto su jazdenky sandero po zaruke v britanii 4. najspolahlivejsie vozy vobec (po nejakom lexuse, honde a neviem com) s azda najlacnejsou cenou opravy, ak nejaka vobec nastane? :D
ty kokos kde chodite na tieto krcmove dristy? ved si pozrite data z poistovni zameranych na predlzenie vyrobnej zaruky, renault je na desiatom mieste z cca 30 znaciek, aky stred? aky chvost? to plati skor pre VW koncern, mate to nejake cele pomylene
No mal som Sandero 1 gen. aj Daciu Logan APV ale nemal som ziadne problemy a to som najazdil na Sandere asi 60 Tis a deti dalsich 30 a na druhom cca 80 Tis. Okrem bezneho opotrebovania absolutne nic. Oba som kupoval ako horuce novinky, ten 7 miestny dokonca 3 v SR a Sandero tiez skoro po premiere. Dnes by som sa nebal, vtedy som nemal inu moznost ale bol som spokojny.
a preco ma ma zaujimat statistika nemeckej STKcky, kde nejprejdes ak ti nesvieti jedna ziarovka? co to ma co spolocne so spolahlivostou auta? ze na zakladnu udrzbu auta niekto kasle este neznamena ze sa mu pokazi motor s cenou opravy na urovni 30% kupnej ceny :D
kym je auto v zaruke neriesim to opravi dealer, zaujima ma co sa s autom udeje aspon dalsich 5 rokov po skonceni zaruky a kolko stoji priemerna oprava a tam je Dacia top volba...dokonca aj taky Fiat tam vychadza podstatne lepsie ako akekolvek nemecke auto
v dobe lacnych mobilnych dat urcite ano...toto je najvacsi neduh modernych aut, natlacia tam nejaky smejdacky tablet, vypytaju si zanho 1000€+ priplatok a uz vo vyrobe je zastaraly pricom na nom bezi len par aplikacii, ktore len citaju nejake data z palubneho pocitaca a ktore moderny telefon zvladne lavou zadnou...tam uz chyba iba usb kablik priamo v tom drziaku na telefon (ak tam nie je) a hotovo...aj tak si skoro nikto nepriplaca za navigaciu v cene 700€+, vacsina vidicov ma tento tablet len na radio a vedla stojan s mobilom s navigaciou
...víceméně vítané, vynikající je zejména na 6st. manulální převodovka. :-):yes::yes: Ale ta el. P brzda je na facku. Opravdu to bylo nutné, Renaulte?!! Doufejme, že alespoň bude jen v nejvyšší výbavě či ještě lépe za příplatek! ;-\ ;-\ ;-\
Jo chapu rikal jsem si to take. Ted mam v aute navigaci (byla soucasti vybavy uz) a je to PRO ME rozhodne lepsi. Pro predstavu napisu proc:
Nepouzivam moc navadeni na cil, ale spis mapu jako takovou, protoze 90% cesty znam a spis ke konci cesty kde uz to neznam tak ockem juknu jestli jedu spravne. Nebo proste nekam jedu a jen kontroluju pohledem jestli jsem spravne.
Kdyz jsem mel mobil, tak display byl maly a musel jsem zoomovat dvema prsty nebo minitlacitkem. Ted se to dela krasne velkym ovladacem a je to presnejsi a navic mam vetsi display. Navic nemusim nic nikam pripojovat a "parovat" (svete div se, jezdim nekdy i bez smartphomu).
Pravda je, ze ty vestavene navigace jsou casto fakt drahe.
P.S: ciste na navigovani v podstate display neni vubec treba.
seststupnovka, diody a drziak na mobil skvele, bezpecnost takisto. Normalne by som si ju uz bez problemov kupil, interier poskocil o vesmir, exterier celkom pekny.
Teoreticky je to dobré riešenie, prakticky sa mi nechce do držiaku dávať stále mobil. Ale keď potrebujem, dám a môžem používať navigáciu a pod. Dôležité je, aby to stihlo dobíjať, v škode je to na hrane. Renault na tej istej ceste dobije mobil dopĺna stále.
cele auto sa mi musim priznat paci.. posobi sympaticky sviezo a zaroven nadalej prijemne pouzitelne a jednoducho.. moc pekne su budiky aj volant... urcite velky pokrok bude aj v oblasti sedaciek ( ale to sa najskor dozvieme od testerov asi az po nasadnuti ) a verim ze nejeden zakaznik sa potesi aj moznosti CVT prevodovky.... za mna je sandero krajsie ako sedan logan ... a uplne najviac sa mi paci verzia stepway akurat nie v tej oranzovo-zlatistej ta modra je tu krajsia https://img2.auto.cz/…ull/6576662_.jpg
cakam tu este vacsi uspech ako u predchodcu.. jednak auto je opat kusok dospelejsie a technicky vyspelejsie ( bohatsia vybava, moznost CVT a pod ) a jednak je este aj krajsie ako predchodca ... skutocne tu uz zamrzi jedine len to chybajuce 1,3tce ( aspon pre verziu stepway mohlo byt ) ale chapeme... ok... kazdpadne to 1,0tce s nepriamym vstrekom tu bude aj tak zrejme ta najsikovnejsia volba v pomere vykon cena spolahlivost .. a teraz si predstavme zeby dacia spravila este nieco vacsie terenne od dustera alebo hatch/kombi v triefde golfa... ajajaj.. vidim tu nadalej velke moznosti pre tuto znacku do blizkej buducnosti a to nehovoriac este o jej chystanom udajne aj vcelku lacnom elektromobile ktory pride uz coskoro ... tento tah na branu dacii dnes uz moze zavidiet aj sam velky ( aj ked dnes uz maly ) fiat a dalsi europski konkurenti ... dacia :yes:
Je to divný. Navíc v Nošovicích byl prvním vyrobeným modelem i30, takže že by měli nějaké problémy ve výrobním řetězci nebo nezkušenost, to nevypadá. Zaměstnanci?
to urcite ano, pri takomto systeme je alfa omega spolahlivost, najma pri bezdrotovom prepojeni to musi slapat ako hodinky...zakaznici by im to poriadne osladili keby nasadli a 10 minut skusali prepojenie auta s appkou cez bluetooth :D
je to perfektne riesenie, vzdy som sa divil preco ludia vyhadzuju nechutne prachy za vstavane navi, ked kazdy mobil ma o triedu lepsiu navi, nonstop aktualizovanu. V casoch, ked mobily neboli alebo neboli navi ok, ale dnes sa to kupuje len aby to lepsie vyzeralo.
Dácie jsou s technikou renaultu ale pokaždé na chvostu spolehlivosti i když renault je někde uprostřed. Docela se bojím, aby diodová světla neodešla po záruce, nezačala se srát ta výbava navíc. Přeci jen dácie měla jednu ohromnou výhodu proti konkurentům. Jednoduchost a cenu. O první už asi tedy přišla, uvidíme co to druhé.
btw: co se LPG týče v tovární verzi, 50% funguje bez problému, dalším 50% se pořád něco sere :D viz forum a zkušenosti