Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo emise netrápí, na CO2 může vydělávat stejně jako Tesla

Přísnější emisní limity jsou pro většinu světových automobilek především děsivě nákladným strašákem, pro hrstku značek se ale může jednat o zajímavou možnost výdělku
Zpět na článek
6. 10. 2020 15:07
šaškárna
No je vidět, že celý dění kolem emisí CO2 je šaškárna a byznys. Automobilky se eko auto s nízkýma emisema může započítat vícekrát - to je první zhovadilost a to že se může kšeftovat s odpustkama za CO2 v rámci automobilek je druhá zhovadilost. Celý je to jen hra s číslama a o žádnou záchranu planety ve skutečnosti stejně nejde.
6. 10. 2020 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
6. 10. 2020 14:04
Ať si peníze nechají ...
... na řešení Megaprůseru se zkratovozy Polestar made in China. Tam je budou potřebovat, na začátek 2 400 x 10 000 € :-!
Avatar - Blue Sun
6. 10. 2020 17:34
Re: šaškárna
Kdyby nešlo započítat elektrovozy vícekrát, musely by značky do emisních opatření říznout podstatně více, takže buď rád, že to takhle jde. Dvakrát "nula" za elektroauto znamená, že jich ve skutečnosti nemusí vyrobit tak moc. Až tohle zvýhodnění skončí, budete teprve všichni v prĐeli.
A že ti lepší nabídnou možnost využití emisních limitů těm horším? A proč by nemohli? Zase to pomůže déle udržet nabídku spalovacích aut, než je elektrická definitivně pohřbí.
Zaslepená nenávist už ani tobě a podobným neumožňuje vidět souvislosti.
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2020 06:50
Re: šaškárna
Tobě se přehodilo plus a mínus, jinak to není možné.
Avatar - Jerry.Gunman
7. 10. 2020 17:18
Re: šaškárna
Při krátkém spojení dvou drátů
Dojde k takzvanému zkratu.
Kdo má pojistky námi předepsané
Tomu se při zkratu nic nestane.
Ovšem, kdo si tam nastrká hřebíky
Vyhoří a začne od píky

A k tomuhle u Bůůů Sana evidentně došlo, hřebíky namísto pojistek - a už to jede :D
Avatar - Blue Sun
6. 10. 2020 17:59
Re: Ať si peníze nechají ...
Jo jo, dva tisíce aut je fakt zruinují... ty jsi opravdu magor.