Novinky
Proč má kreatura tak hnusný hmyzí ksicht?
Kdysi, když se začalo mluvit o tom, že Dacia dodá na trh elektromobil, mluvilo se o velmi nízké ceně kolem 10tis eur, později, když už to bylo celkem jisté se začalo mluvit o 15tis. eur a v posledních dnech jsem četl, že se předpokládá cena kolem 15-20tis. eur. No, to už postrádá to kouzlo levného elektroauta do města. Já osobně bych tomu byl ochoten odpustit spoustu technických ústupků, ale za předpokladu, že se opravdu vejde do 12tis. eur. Prodeje tohoto modelu začínají a končí jen cenou. Ničím jiným nemůže bodovat a nikdo nic zvláštního u této značky ani nevyžaduje, dokonce ani nechce. Takže oholit na kost, nedávat co tam být nemusí a přijít s dobrou cenou.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
suhlas... za 12 tisic eur tomu clovek uz aj co to odpusti... len nech to do certa zase nestoji majland ... vid aj vw id3 mal byt "dostupny" a vieme ako to dopadlo ... dalsia predrazena el.kara ktora sice moze byt fajn ale kto taketo nieco drahe v reale aj kupi vzhladom na to co mu za dane penaize ponuka? len fakt niekto hodne solventny.. ale nejake masove premiestnvoadlo to uz nie je
Preju si at to stoji 350 a dojezd realne 350. Jenze bude prd a bude to kilo nahoru a kilo dolu. Cena 450 a dojezd 250 😅
...že skutečná cena nakonce bude výšší než odhady a dojezd naopak v praxi nižší.... 😒 :no: Tak už to prostě u zkratowagenů chodí. Proto si je taky (kromě pár technologických nadšenců) normální lidé dobrovolně nekupují. Je to prodatelné zboží pouze při využití neférových zákaznických úplatků (tzv. dotací - které platí všichni obyvatelé ze svých daní), nebo pod karabáčem ekovýpalného požadovaného vládou za koupi normálního praktického auta. Hanba a zločin spáchaný na automobilovém trhu! ;-\ 😒 😲 :no:
Tak malý elektromobil do města mi smysl dává, teda pokud by jeho cena byla do 300k Kč, tak na pojezdy kurýra po Praze nebo rozvoz pizzy apod. Proč ne... Jinak smysl nedává, teda mimo snižování flotilových emisí.
Určite by dávala zmysel aj za 400. Stále je to cena hlboko pod úrovňou cien všetkých ostatných. A že Dacia nemusí byť celkom lowcost, to už dokazuje napríklad Duster.
pod 15,000e to určite nebude
skôr 20,000€
aj to je super
skôr 20,000€
aj to je super
Uvědomujete si, že mluvíte o Dacii? V článku čtete, že vycházi z Ranaulu K-ZE A Renault K-ZE stoji: "With the price starting at 61,800 yuan ($8,650) after incentives,[1] this electric car is very cheap by Western standards" tzn ~200 tisíc Kč! Když vynecháme dotace, přičteme clo ap.proč by mělo být auto dražší 15 000 €? Ba Docela reálně bych spekuloval, že to bude míň 😉.
Kdo je cílovka?
Do města se nehodí - obyvatel sídliště je chudý, nemá ani na nové benzinové auto. I kdyby na něj měl tak nemá kde nabíjet. Jestli je zaměstnancem a pracuje ve městě používá k cestě do a z práce MHD.
Cílovka je bohatší člověk žijící někde v řadovce nebo domečku v satelitu nebo kousek za městem. Ten už by na auto měl peníze a k cestě do práce by ho využil. Doma by mohl nabíjet, ale když je bohatší tak zas netouží po lowcost autě. ;-\
Do města se nehodí - obyvatel sídliště je chudý, nemá ani na nové benzinové auto. I kdyby na něj měl tak nemá kde nabíjet. Jestli je zaměstnancem a pracuje ve městě používá k cestě do a z práce MHD.
Cílovka je bohatší člověk žijící někde v řadovce nebo domečku v satelitu nebo kousek za městem. Ten už by na auto měl peníze a k cestě do práce by ho využil. Doma by mohl nabíjet, ale když je bohatší tak zas netouží po lowcost autě. ;-\
A ty si ten chudobný obyvateľ sídliska?
Prečo chceš byť múdrejší ako oni? Keby vedeli, že sa z toho nebude žiadny profit, tak by do toho vôbec nešli, nie? Daj im čas.
Prečo chceš byť múdrejší ako oni? Keby vedeli, že sa z toho nebude žiadny profit, tak by do toho vôbec nešli, nie? Daj im čas.
I v blbým Kolíně stojí 3+kk 3-4 miliony dle stavu, zas tak chudí ti obyvatelé nebudou.
Ale cílovkou, byť asi nezamýšlenou, můžu být i já. Nejsem fanda EV kvůli tomu, že to tlačí politici, nejsem fanda crossoverů, nejsem ani fanda Dacie. Ale být to za 350 a dojet 200 km, jdu pro to okamžitě. Denně 110 km domov-práce-domov, to by těch tradičně vylhaných 200 mohlo stačit, v práci jsme pseudoeko, takže bych nabíjel zdarma a ještě bych se mohl vykašlat na MHD i když jedu do centra Prahy, páč Modré zóny jsou tam prý kvůli místu pro místní, ale EV žádné místo nezabírá a může parkovat kdekoli.
Ale cílovkou, byť asi nezamýšlenou, můžu být i já. Nejsem fanda EV kvůli tomu, že to tlačí politici, nejsem fanda crossoverů, nejsem ani fanda Dacie. Ale být to za 350 a dojet 200 km, jdu pro to okamžitě. Denně 110 km domov-práce-domov, to by těch tradičně vylhaných 200 mohlo stačit, v práci jsme pseudoeko, takže bych nabíjel zdarma a ještě bych se mohl vykašlat na MHD i když jedu do centra Prahy, páč Modré zóny jsou tam prý kvůli místu pro místní, ale EV žádné místo nezabírá a může parkovat kdekoli.
kdo žije v Kolíně v bytu za 4 mega tak ho má pravděpodobně na hypo a ty 4 dluží. Nešťastník si nemůže dovolit přestat pracovat. Jestli má nedej bůh ještě dítě je ke svému nuznému příjmu přikován jako otrok. Kdepak ten nemá ani na nové Sandero. 😒
Tak se měl líp učit. To je pořád v týhle republice brekot, ale skoro každej jen sedí na zadku a čeká, že se něco stane. A ne, chodit na osmičku do práce nestačí, to je podmínka nutná, ne dostačující.
No a neznamena to tedy mimo jine to, ze skoro kazdy, jak ty rikas, na to auto tim padem nema?
Tak si vyber, jestli ma skoro kazdy clovek byt za 4 miliony na pohodu a 400 tisic za auto uz ho nerozhazi, nebo to ma na hypo a na auto nema, protoze chodi do prace na osmicku. Vzdyt se sam svymi argumenty strilis do hohy. Kdo breci ci nebreci je snad irelevantni
Tak si vyber, jestli ma skoro kazdy clovek byt za 4 miliony na pohodu a 400 tisic za auto uz ho nerozhazi, nebo to ma na hypo a na auto nema, protoze chodi do prace na osmicku. Vzdyt se sam svymi argumenty strilis do hohy. Kdo breci ci nebreci je snad irelevantni
Pokud bude cena do 300 tis. jdu si pro něj. Bude to 2-3 auto do rodiny. Teď máme doma 3 auta, jedno bych prodal a koupil klidně tohle. Manželka jezdí jen po městě a okolí, najíždí denně od 15 do 70 km, takže i v zimě bude těch optimistických a nereálných 200km stačit. Je mi úplně jedno, zda s takovým autem přijdou číňani, nebo mercedes, důležitá je pro mne u městského auta cena. Nějaká konektivita, hlídání pruhů, automatické parkování, aktivní tempomat, atd mi může být ukradený. Ať to dobře jede, svítí, topí a to mi stačí. Na zbytek máme další auto.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PS: rovnako sa obavam ako by to bolo s elekromobilom pri jazdeni v zime... lebo skoro rano ked jazdim do prace na 6tu tak neraz tu v kosickej kotline mame aj -15 stupnov celzia a tu ta baterka asi bude riadne trpiet ci? https😐/androidportal.zoznam.sk/…atit-41-dojazdu/ .. ako urcite trpi aj klasicky spalovak lebo zima je zima..... ale preddsa len baterka u el. auta je asi kusok drahsia ako nejaky beznyy spalovaci motor
20,000 € by bola bomba cena