Nová auta samozřejmě procházejí řadou testů a zkoušek. Během výroby se například kontroluje také jejich vodotěsnost. Jak přesně tento proces probíhá, popisuje česká automobilka Škoda.
Protože kolem reproduktorů má téct voda, co se tam dostane přes těsnění oken. Akorát nějaký nechytrý pán v koncernu vymyslel zatěsnit to nějakou pěnou. Ta se samozřejmě nacucá, rozpadne a už to teče. Schade, falschwagen, všechno stejnej nonsense už desítky let, na některém modelu je to víc, na některém míň. Golf 7 katastrofa, O3 o trochu méně časté, konstrukčně stejné. Mění to kus za kus, problém přetrvá. Opravoval jsem to na 3 autech v rodině, fakt díky VW, hlavně že to ještě nýtujete a rozmačkáte u toho plasty kolem repra.
Testují třeba dobře, ale to vyhodnocení za moc nestojí...