Novinky
Cupra Formentor konečně v celé své kráse. Nabídne hned sedm motorů, včetně dvou plug-in hybridů
34 komentářů
Naozaj designovo pekné SUV - len nechápem načo tá iná značka na kapote?
Kdyby to s tím dehtem a 1.5 TSI prodávali jako Seat, pořád by to pro mě byl nesmysl, ale proč ne. Ale jaký význam má vytvořit novou značku bez jediného image makera a zahltit ji takovými tuctovými plečkami...
silně fermentované zelí...trochu křenu...ááááách kim-či ze Španiél. To je vodvaz. Z toho se to pšouká...jako 1.5TSI supersport brand...to sů prdy to sů prdy. Kolik to može jet? :no:
Tak uz pristal transformers. Bumblebee ve forme camara se muze jit bodnout. Tohle jede jak hovado, vysponovanej motor a odveze to i lednicku!! Husty!
Jasny. Jsem Seat, zalozim si znacku Cupra, abych mel jako ty ostrejsi auta pekne jinde ... aby mi to nekosilo emise v Seatu. Zatim dobry.
Jenze pak prvnimu autu, ktere jakoby neni Seat, dam 1.5 TSI se 110kW.
Predpokladam "kvuli emisim".
Tim padem poplivu celou znacku Cupra hned prvnim vyrobkem.
To jsou fakt dementi.
Takova promrhana prilezitost. To se nevidi fakt.
Ale kdo chce kam...
Jenze pak prvnimu autu, ktere jakoby neni Seat, dam 1.5 TSI se 110kW.
Predpokladam "kvuli emisim".
Tim padem poplivu celou znacku Cupra hned prvnim vyrobkem.
To jsou fakt dementi.
Takova promrhana prilezitost. To se nevidi fakt.
Ale kdo chce kam...
Celej produktivni vek si jezdil ve skodovce, starsi dotažená z Francie kde to byl taxik, nahrkáno okolo 300tis km ale na budiku bylo pri koupi 120. Autum moc nerozumis, jen co si prectes, co ti reknou na netu a beres to jako fakt. Takze chapes seat jako sportovnejsi nez skoda ale je to pro tebe stejne spolehlivy. A najednou se zadari, babka natahne brka a zbyde pole, to prodas aby si tam borec managerung z prague vystrih dum. A ty si najednou v keši. A tak slídíš na netu a chystas se na big nákup a new car in your life. A najednou ho vidis. FORMENTOR! Mohl jsi mit seat a usetrit ale jsi totalne zjančenej, dovalis s love k dealerovi a ten te prokoukne hned od dveri. *** ti vsechny bonusy, slevy, vykup, proste te zahrne laskou jeste nez si drepnes na vyliždíru a rekne. “Pane, seat je good ale pokud jste fajnšmekr, .... dramatická pauza, a vezme te za rameno a ukaze sekci Čupra a tam stoji tahle pecka. Doma ale neprojde vysolit skvaru za nejsilnejsi motor a tak dame 1,5ku, ale co, okoli vy kulovy, mam sportovnejsi seat a jsem nekdo. No a na par mesicu jsi Hero u vas v knajpič na pivku a v praci jeste za rok budes ten typek s nadupanym seatem. Konec
to je vzácná diskuse...všechny palce nahoru :yes:
Na zbytečnosti Čupry se shodnem. 😄
Na zbytečnosti Čupry se shodnem. 😄
Ano, shodneme. Cílení značky a hlavně tohoto modelu je naprosto diskutabilní ;-\ Střelba mimo terč...
No čéče jám\slím, že Prochy tu cílovku odhalil.
Vidlák s trochou prachů, ale né zas moc, co ví prdlajz o autech a chce bejt jednou hogo fogo.
Vidlák s trochou prachů, ale né zas moc, co ví prdlajz o autech a chce bejt jednou hogo fogo.
Jeste pockame na cenu, ta 1.5TSi se pod mega nedostane, to bude bomba 😄
Bohuzel vidlak nevi, ze si za ty stejny prachy muze koupit pulrocni BMW 520d MSport s 10 tisicema, ktery je sportovnejsi a rychlejsi a kvalitou i podvozkem uplne nekde jinde ... a jeste usetri.
Ale von chce prece hlavne to sportovni es uu veee, takze to je stejne jedno, to mu nevysvetlis.
Bohuzel vidlak nevi, ze si za ty stejny prachy muze koupit pulrocni BMW 520d MSport s 10 tisicema, ktery je sportovnejsi a rychlejsi a kvalitou i podvozkem uplne nekde jinde ... a jeste usetri.
Ale von chce prece hlavne to sportovni es uu veee, takze to je stejne jedno, to mu nevysvetlis.
Ach jo. VW Group se asi s novou značkou Cupra rozhodla tvrdě bojovat o titul Nejzbytečnější Nová Automobilová značka (tzv. NNAZ) s koncernem PSA a její DS. Rozdíl je jenom v tom, že Citroën s DS imituje luxusní prémii, zatímco Seat s Cuprou prémii sportovní. No, nejlépe se jim to v obou případech zatím daří v ceníku... ;-\
Formentor, to zní krutopřísně. Kára pro opravdové mastodontní raply (ale s malým pindíkem).
Bohuzel, pokud si prohlednu tento nazdobeny SEAT - Cupra Formentor a porovnam jej s novymi SUV Hyundai a KIA, je tam prilis mnoho podobnych prvku.
Kodiaq od Skodovky zustava nadale nejhezcim SUV v teto tride a ma i nadale krasny a jedinecny design, ktery se nepodoba zadne jine znacce a ani laik si Kodiaqa na silnici s nicim jinym nesplete. Coz se o Cupra Formentor rict neda.
Recnicka otazka na zaver - jak je mozne, ze SEAT, ktery byl jeste pomerne nedavno ve ztrate a vyrabel malo vozu, je ze strany VW az tak protezovan, ze ma povolenou samostatnou “sportovni” divizi a Skodovka, ktera pres dvacet let jede v zisku jak skvele promazany stroj a snasi VW kazdym rokem vetsi zlate vejce ma najednou pristrizena kridla?!
Kodiaq od Skodovky zustava nadale nejhezcim SUV v teto tride a ma i nadale krasny a jedinecny design, ktery se nepodoba zadne jine znacce a ani laik si Kodiaqa na silnici s nicim jinym nesplete. Coz se o Cupra Formentor rict neda.
Recnicka otazka na zaver - jak je mozne, ze SEAT, ktery byl jeste pomerne nedavno ve ztrate a vyrabel malo vozu, je ze strany VW az tak protezovan, ze ma povolenou samostatnou “sportovni” divizi a Skodovka, ktera pres dvacet let jede v zisku jak skvele promazany stroj a snasi VW kazdym rokem vetsi zlate vejce ma najednou pristrizena kridla?!
Máš zvláštny vkus, keď Kodiaq považuješ za najkrajšie SUV v triede. SUV od Škody považujem za jedny z najväčších oblúd (netvorov) na cestách.
A čo sa týka tejto Cupry, auto to po vizuálnej stránke nie je najhoršie. Po technickej to však za veľa nestojí. Koncernovwá technika stojí za starú bačkoru, od motorov, cez naladenie podvozkov, až po tie ich “vymazlené” infotainmenty. Tak ako tu je uvedené, Cupra ako značka je leštený prd vo vetre. Ako divíziu pre športovejšie ladené SEATy som to vnímal lepšie.
A čo sa týka tejto Cupry, auto to po vizuálnej stránke nie je najhoršie. Po technickej to však za veľa nestojí. Koncernovwá technika stojí za starú bačkoru, od motorov, cez naladenie podvozkov, až po tie ich “vymazlené” infotainmenty. Tak ako tu je uvedené, Cupra ako značka je leštený prd vo vetre. Ako divíziu pre športovejšie ladené SEATy som to vnímal lepšie.
Ovšem...ten infotainment kámo
Včera pár set kiláků s OcIV. Ten infotainment bez legrace...je to nejhorší co jsem kdy viděl pustit do výroby. V podstatě rozbitá nefunkční věc. Nic takovýho jsem neviděl ani mimo automotive.
OT: pro tohle hlasovali ***i piráti v europarlamentu😒a href="https😐/www.idnes.cz/aut👋zpravodajstvi/emise-automobilky-evropa-co2.A201008_105850_automoto_fdv" title="https😐/www.idnes.cz/aut👋zpravodajstvi/emise-automobilky-evropa-co2.A201008_105850_automoto_fdv" rel="nofollow" target="_blank">https😐/www.idnes.cz/…850_automoto_fdv
Zatím to ekonomice pomáhá skvěle, líp automotive dlouho nebylo. A to jsem ty vylízance považoval za nejmenší zlo naší scény.
Tyhle neomarxistický prasata mě děsej
Třeba tohle https😐/www.autoforum.cz/…n-tahnou-ke-dnu/ sem tu psal opakovaně a ty ses tomu opakovaně vysmíval
4 litr
3 litr
2 litr
1 litr
Hybrid
Šlapací