Původně užitkový Transit Custom dostal výraznou přestavbu z dílny německé společnosti Westfalia, která patří k nejpovolanějším v oboru. Jak to dopadlo?
Taky nerozumím proč si místo takhle zoufalého zvětšování malého auta nekoupit rovnou větší, třeba vestavbu do normální dodávky. S tou nástavbou vytaženou dopředu to musí mít aerodynamiku ještě horší než cihla
Jinak test docela fajn, chybí mi informace jestli topení je plynové nebo nafta a taky si mohl pan redaktor odpustit to tvrzení o zesíleném alternátoru s napětím 210 A
Mimochodem k čemu je tam zesílený alternátor ? Nabíjení baterek přece takovou spotřebu nemá aby je neutáhnul i ten standardní, a na svícení jsou určitě diody. Ale budiž
A jak funguje ta venkovní sprcha se zástěnou, to si s ní člověk čvachtá bláto pod nohama ?
Takže podle tebe je jednodušší uřezat celou střechu a montovat tam nástavbu, než neřezat nic a spaní udělat dole ???
Zbytek jako sporák, topení apod tam je v obou případech stejný
Ad sprcha - jo venkovní máš u velkých karavanů jako alternativu když jsou na její použití podmínky. U toho Forda je to ale jediná možnost