Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak zvýšit prodeje elektromobilů? Pomůžou i leasingové firmy

Prodeje elektromobilů sice letos díky významně rozšířené nabídce rostou, přesto se hledají cesty, jak zájem o ně udržet. Pomoci mohou i flotily leasingových firem.
Zpět na článek
Avatar - lordlord
13. 10. 2020 12:43
batery
na malém městě je nabíjení problém
Avatar - kari.laz
13. 10. 2020 12:38
my vám to prostě natlačíme
Otevřeš lednici a tam bude reklama na elektromobil. Prostě když si nemůže trh sám rozhodnout, tak to zařídíme.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 13:19
Vnutit za každou cenu
Nikdo to nechce. Jsou to předražené nekonkurenceschopné krámy. Ekonomický nesmysl a sebevražda. Ale co, je potřeba ten nesmysl VNUTIT ostatním za každou cenu hlava nehlava.

NE, o elektromobily opravdu zájem není a nijak výrazně neroste. A s ohledem na COVID ani neporoste. Všichni budou hledat kde uspořit, a ne kde utratit. To co v době před COVIDem bylo s dotací jako nevinný rozmar, bude teď v době COVIDu absolutní utopií.

Jestli tyhle ekofanatiky nepošle společnost hodně rychle slušně řečeno do pryč, tak to bude počátek konce.

Začalo to multikulturalismem a islamizací, teď k tomu máme ekoterirismus spolu s tím, že jsme svoje technologie zaprodali Číně... Evropa je v totální kaši, akorát to tady ještě nikomu nedošlo :-!
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 14:43
Re: Vnutit za každou cenu
Poslední 2 roky tyto názory slýchávám prakticky od každého zákazníka z oblasti automotive...
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 14:41
Re: jeden duvod proc koupit
Skayi, ty si troufáš polemizovat se zdejšímí nejzarputilejšími (orálními) elektromobilisty?

Don Víto Corleone Ti učiní nabídku, kterou nelze odmítnout - a následně budeš zhamunomasakrován :D :D
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 14:25
Re: Vnutit za každou cenu
Jako by mi Pepa mluvil z duše :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 13:43
Re: Vnutit za každou cenu
Vcelku dobrý názor "Pepy" Vrtala ... https://www.televizeseznam.cz/…f-vrtal-64098157?…

V zásadě to odpovídá tomu, co od svých zákazníků ze segmentu automotive slýchám už tak nějak od konce roku 2018...

A nežli tady zdejší elektro-pozitive mamrdi zase začnou střečkovat, měli by si přečíst i názory "jednoho bezvýznamného človíčka" z Audi https://www.autoforum.cz/…nziny-a-diesely/?…
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 15:02
Re: jeden duvod proc koupit
Čas: 15:00
Počet komentářů k článku celkem: 32
Z toho od ha, muňky, sakra: 12, čili více,než 1/3

Jak praví lidové úsloví "Prázdný sud nejvíc duní"
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 14:38
Re: jeden duvod proc koupit
Jak vidíš sám, žádný reálný důvod (s výjimkou jistého snížení emisí v dopravních špičkách) neexistuje.
Připočti si k tomu ještě to, že spolu s elektromobilem si musíš zajistit i "nabíjecí místo". Tedy veřejné nabíjecí místo (a těch moc není) nebo vlastní garáž, což třeba v Praze může stát slušnej balík peněz.
Volba je jednoduchá... Ale mohu tě ujistit, že podobně "zpátečnicky" jako ty uvažuje okolo 99% řidičů.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 13:21
Re: Elvar
Obávám se, že trh s ojetinami ani moc nebude. Ty auta půjdou rovnou do šrotu...
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 14:26
Re: jeden duvod proc koupit
Protože jsi ovce a necháš ovlivňovat svůj život pár pošahancema z ekoteroristických spolků.
13. 10. 2020 14:11
Re: Vnutit za každou cenu
Me autosalon docela bavi.
I kdyz ty "testy" nesmis brat moc vazne.

Pepa je superzpatecnik, ale zase je vtipnej.

A Srsen konecne snad otevre lidem oci, co se tyce vlastnosti elektromotoru v testu Harley.

Elektromotor je jako pohon naprosto bezkonkurencni.
Problemem je jen energie pro nej...
13. 10. 2020 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 10. 2020 14:29
Re: jeden duvod proc koupit
Ropa dojde - to uz nam rikala soudruzka ucitelka na zakladni skole. Od te doby uplynulo pres 30 let a porad nic.
Vyroba elektriny je zajimava vec, ale stale neefektivni.
13. 10. 2020 14:03
jeden duvod proc koupit
Jsem uplne normlani obycejny clovek, co v aute vidi univerzalni dopravni prostredek, ktery ho pohodlne oveze do prace, na nakup, na dovolenou, na vylet a jednou za rok do servisu.Kdyz je potreba, zajedu pri ceste na benzinku a nijak me to nezdrzuje a nemusim kvuli tomu planovat cestu.
Proc si mam poridit auto na elektrinu ?
Avatar - twistedTSD
13. 10. 2020 12:05
Elvar
Aby je to nadšení nepřešlo, až se trochu nasytí trh ojetin a uvidí tu ztrátu hodnoty.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:33
Re: jeden duvod proc koupit
U spalováku lze mít obdobný komfort, stačí mít webasto. Cenový rozdíl se u elektromobilu nevrátí v podstatě NIKDY.
13. 10. 2020 14:27
Re: jeden duvod proc koupit
Lokalni emise? - myslis asi mesta a tam je to diskutabilni a ty nove elektrarny, to nevadi, ze kouri jinde - co oci nevidi, to srdce neboli
Tichy chod? - spalovak nebo elektro , hlucnost je stejna
Emise co2 cca polovicni? - jake emise ? vyroba EV auta je ma CO2 horsi
Nizke naklady na provoz? - i za elektrinu se plati a dvakrat az trikrat vetsi cena to nevyrovna
Spolehlivost? - nemel problem se spolehlivosti u zadneho spalovaku a co tak sleduju, EV auta na tom nejsou nejak vyrazne lepe
Udrzba? - na kontroly se stejne musi jezdit a opet ta pocatecni cena

Takze z meho pohledu ani jeden duvod. Jsem ochoten pripustit ty lokalni emise ve velkych mestech, hlavne Praha - takova stojici kolona na Nuselaku urcite lepsimu vzduchu neprospeje, ale nikdo zatim neni schopen rict, o kolik klesnou emise a zda vubec.
Avatar - Jerry.Gunman
13. 10. 2020 19:25
Re: jeden duvod proc koupit
Já mám propočty jednoduché, protože si už od dob prvního Scorpia dělám knihu jízd...

Citrouše jsem koupil s +- 116,5 Tkm teď má +- 400.
Celkové náklady jsou cosi málo pod 1,3 mio
průměrné náklady po 9 letech provozu: 4,58 Kč/km

Pažoutík - 114 vs 212 Tkm, 450 TKč celkové náklady
průměrné náklady po 2,5 letech provozu: 4,62 Kč/km

A to si k autu nemusím pořizovat ani garáž, ani wall-box, ani solární elektrárnu ani žádné další obdobné wifikundace, po jejichž (drahém) pořízení bych mohl nabíjet jakože zadarmo

K takovéto efektivitě se zkratovůz nepřiblíží ani vzdáleně

EDIT: Ono je stejně sranda, že ti, co tu nejvíc kvákají o výhodnosti čisté elektromobility, ji sami taky nemají. Ti se zmůžou akorát na 3 (_!_) blbých keců - a to je vše
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 15:58
Re: Vnutit za každou cenu
I tady PLÁCÁŠ = emise sou ne MÍSTO ale u spalováku JAK v Praze TAK v těch třeba Tušimicích. To dodnes NEVÍŠ?

Dostal si na to opět odkazy = i jen přesun nafty/benzínu do nádrže = je potřeba elektřina. NEJvětší odběratelé elektřiny jsou = rafinerie. A gigantické množství elektřiny se používá na = myslíš že sem ropa doteče = z kopce? :D

Statistiky poruchovosti podle typu pohonu už jsou = nejhorší je bez překvapení diesel. Naopak elektromotor = se vlastně neporouchává

Bonus = zásadní rozdíl v servisu
Avatar - eLzyx
13. 10. 2020 15:12
Re: Elvar
že něco nechceš ty, neznamená, že pro to neexistuje trh.
13. 10. 2020 14:26
Re: jeden duvod proc koupit
To ja ale nepopiram.

Mne vadi ten nadpis.

Existuje spoustu duvodu pro i proti...

A neznat jediny duvod pro?
To je velky fail.
Avatar - JirkaVejrazka
13. 10. 2020 12:50
Re: batery
V panelaku ano. V rodinnem dome urcite ne.
14. 10. 2020 12:37
Re: Elvar
Pokud v podstatě zakážeš spalováky, tak trh bude. Takhle nějak jsi to myslel?
13. 10. 2020 22:59
Co to je za idiotský titulek?
Proč by se měly prodeje elektropleček uměle "zvyšovat"?! Buď jsou uživatelsky lepší a atraktivnější, než spalovací auta a zákazníci o ně tedy budou mít přirozený zájem a auta se spalovacími motory přirozeně skončí jako kdysi parovozy. Nebo jsou EV pro zákazníky neatraktivní a ať tedy táhnou zpět do propadliště automobilových dějin. Takto totiž funguje kapitalismus férové volné soutěže, bezkonkurenčně nejúspěšnější (protože zdaleka nejefektivnější) uspořádání ekonomiky a lidské společnosti v celé historii lidstva! :yes: :yes: :yes:
P.S. Eko-marxisti, rudozelení progresivisti a grétisti všech zemí, vyližte si ***! Evropu ženete do ekonomické propasti, ale jednou příjde den zúčtování (a možná to ani nebude už moc dlouho trvat!).
https://www.autoforum.cz/…lektrickych-aut/
13. 10. 2020 19:27
Re: Vnutit za každou cenu
Ze ma elektromotor otackovy rozsah motoru formule 1, potrebuje jen jeden redukcni prevod a ke vsemu zabira od nuly?
Jen jeden priklad, na ostatni nemam silu.

Muzes uvest nejaky problem elektromotoru???

Ty bullshite. Promin.
13. 10. 2020 18:06
Re: batery
Ekonomicky výhodné to nemám ani já, ačkoliv mám třífázovou zásuvku půl metru od parkujícího auta. V tuto chvíli je to pro fanoušky, nebo pro přéjemce dotací.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 18:01
Re: jeden duvod proc koupit
Když je to jeho svobodná volba ať si jezdí třeba metrem!
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 17:53
Re: jeden duvod proc koupit
Ano vnímám rozdíl.

A znovu - u slušného soudobého vozu není hlučnost ani únavná, ani nepříjemná, pokud se bavíme o něčem normálním.

Naopak akusticky je jízda v běžném voze často příjemnější než v elektromobilu. Vždy když mám jet elektrickým Nissanem tak si jen říkám - proč probůh zas...
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 17:06
Re: jeden duvod proc koupit
Budu ti důrazně oponovat. Hluk (přemíra) je unavující stejně jako přemíra ticha. V lese také není ticho ve smyslu fyziky a přesto si tam odpočineš. Naopak v akustické komoře dlouhodobě nevydržíš.

Navíc díky absenci zvuku motoru u elektromobilu více vnímáš hluk od oken, od kol atp. což je mnohdy mnohem horší. Takže zkrátka vůbec neplatí to, že jízda v elektromobilu je akusticky příjemnější.

K převodovce zbytečné se vyjadřovat. Slušný automat dávno necuká aby to člověka jakkoliv obtěžovalo.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:11
Re: jeden duvod proc koupit
Ano, ZE ZAČÁTKU. Elektomobil POŘÁD.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:10
Re: jeden duvod proc koupit
Ano jel. Samozřejmě že elektromobil je tišší. Já jen tvrdím, že hlučnost u současných spalováků není naprosto žádný problém.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:58
Re: jeden duvod proc koupit
Vibrace ani plynulost u normálního spalováku problém dávno nejsou. Dokonce už i ty pos-rané 3hrny se naučili dělat tak že neobtěžují vibracema.
Avatar - SKAY
13. 10. 2020 14:24
Re: jeden duvod proc koupit
jo to je hezké. Mě osobně by auto na baterky nevadilo ale stojí porad 2x tolik
A motorka koupis dělo za 400 a ne haryk co najede 150Km a to je fakt málo / eko pomalu se na motorce nejezdí jeto zábava/ a stojí mega!!!
14. 10. 2020 10:08
Re: Elvar
podle statistik autoscaut24 a mobile klesa cena u elektromobilu v prumeru o cca 6% mene nez u ICE

strasnou vyhodou trhu je fakt, ze nejaci diskuteri kteri jsou navic smesne mala mensina skutecneho trhu, dany trh nemaji sanci nijak zvlast ovlivnit :yes: takze i prez veskere halekani v diskuzich o tom jak jsou elektromobili nesmysl, jak nefunguji, jak skonci brzo ve srotu a dalsi podobne hejtovani, tak se stale prodavaji a jejich prodeje rostou a to celosvetove bez ohledu na nejakou EU, zvlastni to jev co :D
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:55
Re: Vnutit za každou cenu
Problémem elektromobilu jsou:
Emise - jen jsou místo Prahy v Tušimicích nebo Počeradech...
Spotřeba - úplně sejné jak u spalováku
Otáčkový rozsah je u spalováku opravdu jen problémem v tvé hlavě.
Hlučnost - moderní motory hlučné opravdu nejsou, naopak elektromobily stejně musejí vydávat hluk, jen uměle

Adt. ... Ano, elektromotor nezná spoustu problémů spalovacích motorů, zato zná mnoho problémů vlastních co naopak nezná spalovací motor. Tak tu nepiš takové bullshity :-! :no:
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:50
Re: Elvar
Ano. Právě proto je úplně jedno co si myslím o elektromobilech.

Nové elektromobily nemají trh bez pokřivení dotacema. Ojeté elektromobily nemají prakticky vůbec žádný trh.
13. 10. 2020 17:36
Re: jeden duvod proc koupit
Takže nakonec je snad hukot motoru něco co je žádoucí?.)
Ne to co v autě unavuje je hluk a vibrace. Tedy to co je nedílnou součástí spalovacího motoru.
Která převodovka má být tak která má podobné vlastnosi jako elektromotor bez převodovky?

Tahle diskuze mi příjde trochu mimo. Přece když se projedeš s EV a přesedneš do spalováku tak ten veliký rozdíl prostě vnímáš. Jestli ne, tak to není chyba aut, ale tebe jako pozorovatele.
A to se vůbec nebavím o dieslovém autě.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:34
Re: batery
Tvl to jsi spadl z marsu?

Většina těch garáží ze socíku má elektropřípojku na úrovni že tam nezapojíš ani varnou konvici!!!

Navíc platíš další přípojku, takže další hodiny a další prachy navíc. Kde je pak ekonomická výhodnost?!
Avatar - eLzyx
13. 10. 2020 16:08
Re: jeden duvod proc koupit
umí, od výkonové elektroniky, případně od baterií. Sice to není moc tepla, ale ve spojení s tepelným čerpadlem to funguje dobře.
btw - diesely mívají ten samý problém, na začátku každé jízdy v zimě musí vyrábět teplo dle tvých slov "nepřirozeně", tedy topnýma spirálama. A nebo extra bufíkem
13. 10. 2020 16:01
Re: jeden duvod proc koupit
Opravdu jsi ele autem jel? Spalovák je proti tomu hlučná hrkačka. Diesel je v porovnání traktor.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:36
Re: Vnutit za každou cenu
Problémem je JEN ENERGIE pro něj???

To jako myslíš vážně ten vtip?!?

Problémem spalovacího motoru je také jen energie do něj!!!
13. 10. 2020 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
13. 10. 2020 15:21
Re: batery
malé město = převážně rodinné domy, kde problém s nabíjením snad není. Pokud má toto město paneláky ze socíku, tak obvykle poblíž existovaly garáže. Ano, jsou to nižší statisíce navíc, ale přináší to více benefitů i kdybys ten elektromobil neměl. Máš lépe zabezpečené auto, jak před vandaly, tak přírodními živly (kroupy, poletující větve, záplavy). Pokud ta garáž není nějaká plesnivá kůča, tak obvykle vyděláš nějaký ten desetitísíc navíc při prodeji ojetiny - tato auta bývají znatelně zachovalejší (nevybledlý lak, nevyšisovaný interier, zachovalejší plastová světla, méně ďůlků od dveří jiných aut). Máš další skladovací prostor na lyže, kola atp. Máš kam investovat peníze a to poměrně bezpečně (garáž je taky nemovitost, která v čase cenově roste). A nakonec máš i kde nabíjet. I kdyby to mělo být jen z té 16A/230V zásuvky.
13. 10. 2020 15:51
Re: jeden duvod proc koupit
Ticho, minimální vibrace, plynulost atd. V tom vše ele spalovák strčí do kapsy.
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:39
Re: Vnutit za každou cenu
Přesně = to je tvá úroveň a výš to nejde = dál už je tma. A co nechápu (já rohYpnol) to je blbost

Blbý je že KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ (to je citát :)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:36
Re: jeden duvod proc koupit
Viz já 14:32 a 14:14 a DonVito 14:15

I když inteligentnějším lidem s vyšším vzděláním budeš říkat ovce a pošahanci atd. furt budou inteligentnější = to víš ne?
13. 10. 2020 14:15
Re: jeden duvod proc koupit
https://m.tzb-info.cz/…ni-vykonu-cast-i

Lokalni emise?
Tichy chod?
Emise co2 cca polovicni?
Nizke naklady na provoz?
Spolehlivost?
Udrzba?

Chtel jsi jediny duvod.
Poskytnul jsem ti jich 6.
Staci? Urcite ne, vid.
Chapu co jsi chtel svym prispevkem vyjadrit.
Ale ten nadpis prispevku je blbost, promin.
15. 10. 2020 11:14
Re: Co to je za idiotský titulek?
Na komoru! :-) :yes:
15. 10. 2020 11:13
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ano, a to je právě ta tragedie. Jinak přímo srovnávat vývoj aut s vývojem telefonů je úplně mimo mísu. Bohužel to lidi jako ty stále nechápou.... ;-\ :-(
Avatar - Jerry.Gunman
15. 10. 2020 10:00
Re: Co to je za idiotský titulek?
Drobný rozdíl ve tvé analogii spočívá v tom, že dotykové mobilní telefony se narozdíl od elektromobility DOKÁZALY PROSADIT NA VOLNÉM TRHU.
"Applisti" jsou taky sekta, ale nějak si nevybavuji zasedání Evropské Komise, které by přijímalo ambiciózní cíle na omezení počtu tlačítek u mobilního telefonu - ani na "flotilové pokuty" za každé tlačítko, které má mobil navíc. Evidentně už stárnu a zapomínám :D
15. 10. 2020 00:07
Re: Co to je za idiotský titulek?
Naprosto s tebou souhlasím, s normálními auty to ještě zdaleka není tak zlé, jak to místní elektrohujeři vidí. A až lidem dojde, co jim zeleno-marxističtí šílenci přichystali v praxi, mohou příští volby celou tu progresivistickou levičáckou pakáž smést z povrchu zemského! ;-) :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
14. 10. 2020 23:51
Re: Co to je za idiotský titulek?
Křiváku a lháři hendly,
to, že spalovák je prý na druhé koleji a jednička je elektro, to se ukazuje možná ve tvých snech - ale realita má k tomu (Bohudíky) ještě sakramentsky daleko

Jen tak mezi námi, umíš i něco jiného, nežli jenom lhát?
14. 10. 2020 22:15
Re: Co to je za idiotský titulek?
Jednička je "ele". Pokud této chyméře opravdu věříš, je mi tě upřímně líto. Ale mě už jde vlastně jen o jedno. Abych mohl normálním autem s benzínovým, popř. naftovým, popř. benzínovým na LPG klidně dojezdit svoji řidičskou kariéru, které dávám tak 30 let. Pak už se budu kochat jen svojí sbírkou automobilových modelů a literatury. :-)
14. 10. 2020 20:27
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ty si jako fakt myslíš, že baterky do elektroverglů potřebují jenom lithium?! :D :D :D
14. 10. 2020 20:26
Re: Co to je za idiotský titulek?
Přesně. A Evropa si td kvůli pár ekomarxistickým pošukům systematicky likviduje svoje poslední opravdu celosvětově špičkové odvětví... To je prostě zločin! :-( :-( :-( :no: :no: :no:
14. 10. 2020 20:00
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nikde nejsou tak přísné normy na emise CO2 jako v Evropě. Třeba v USA neprošly ani mnohem mírnější normy. Kvůli ochraně pracovních míst a ekonomiky celkově. Co je dle tebe celý svět? Do elektra jdou hlavně ti, kteří nejsou schopni konkurovat klasickým automobilkám a auta se spalovacím motorem jsou na ně moc složitá.
14. 10. 2020 17:24
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ty jseš zase možná dost mladý, aby tě dokázal každý zmanipulovat a zblbnout.
14. 10. 2020 17:06
Re: Co to je za idiotský titulek?
Asi máš pravdu. Když ten dnešní svět vidím, vůbec ani nelituju toho, že už mladý nejsem. Lépe už totiž bohužel bylo. V automobilové oblasti tedy určitě. Ať si ty hybrido a elektrovehykly tedy kupují ti mladí, co k autům již nemají takový vztah. Ale naše generace si svoji řidičskou kariéru ještě chce dojezdit s chutí a požitkem s normálními pořádnými auty! :yes:
P.S. Fanoušků motorsportu ubylo hlavně kvůli chybným rozhodnutím orgánů, který ho organizuje. Viz např. vývoj ve F1. A pokud budou motorsport tlačit do elektrodebility, zlikvidují ho úplně!
A o jaké elektrické "nezávislosti" to mluvíš? O tom, že bude muset Evropa kupovat baterie a suroviny od komunistických Číňanů? :-[]
14. 10. 2020 14:03
Re: jeden duvod proc koupit
A v Africe nemají a stejně to tam mají :)
14. 10. 2020 13:18
Re: jeden duvod proc koupit
To jo, ale platíš to v palivu.
14. 10. 2020 08:30
Re: jeden duvod proc koupit
Ja bych jen pripomel, ze cca od 80 Km/h je slyset pouze hluk od protekajiciho vzduchu a pneumatik.
14. 10. 2020 06:29
Re: Vnutit za každou cenu
Vazne?

Napsal jsi tohle:
“Ano, elektromotor nezná spoustu problémů spalovacích motorů, zato zná mnoho problémů vlastních co naopak nezná spalovací motor.“

Heled, ty sotva uznas, ze je EV tissi...
Zadnou jinou vyhodu elektromobilu si priznat proste NECHCES!
A informace z toho odkazu niz se na autoforum urcite nedostane. ;-)

O tom to je. A ja te tady presvedcovat nechci, protoze vim, ze je to zbytecny.
Jen spolu ztracime cas. ;-)

"Tuna problemu" hovori asi za vse. :D :D :D To je presne priklad, kdy si pletes pojmy a dojmy. "Tuna" je JEN tvuj DOJEM...
Prijd s nejakym relevantnim srovnanim (pokud mozno neprekroucenym autoforem..) a pak se muzeme bavit.

https://cleantechnica.com/…eliability-king/
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Citace:

Tesla Model 3 Is Reliability King
:-!

When Tesla was very young, many claimed it could never build a real car on its own. When it designed and built the Model S, critics (many of the same ones) claimed that it couldn’t mass produce the car. (“I mean, come on — anyone can hand build a car, but only big traditional OEMs can mass produce them, especially cost effectively.”) Once it started mass producing the Model S, critics (many of the same ones) claimed that 1) Tesla couldn’t make a profit doing so, and 2) the build quality wasn’t good enough (“the panel gaps are too large“).

The firm What Car?, based on surveys of more than 13,000 vehicle owners, found that the Tesla Model 3 was the most reliable executive car. It had a reliability rating of 99.4%. The biggest issue, representing 5% of those who had a problem, was with interior trim.

The second best car in the ranking, the Skoda Superb (petrol version) had a reliability rating of 98.3%, more than one percentage point lower.

That’s a good sign for Tesla and could perhaps be used to finally put to sleep the constant concern trolling ;-) some people engage in regarding Tesla reliability.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:57
Re: jeden duvod proc koupit
Ano, to už uměl Superb I s příplatkovým solárním střešním oknem :-!
14. 10. 2020 15:49
Re: Co to je za idiotský titulek?
A postřehl jsi jak se svět aut za 35 změnil? Kolik aut přibylo a kolik ubylo fanoušku motosportu? Postřehl jsi jak se změnilo vnímání aut společností? Jak moc zmizela nutnost znát techniku auta pro jeho řízení? O kolik je víc řidičů kteří nepoznají technické rozdíly aut a jak moc je pro úspěch auta důležitý vzhled a ostatní netechnické záležitosti?
Svět aut je jiný než před 35 lety. Někomu to může vadit, ale je to tak. Ele auta jsou jen další logický krok pro budoucnost. Má to spoustu návazností na energetickou nezávislost, na OEZ zdroje ele, na životní prostředí ve městech, na konkurenceschopnost mnoha oborů, na ochraně před východní konkurencí atd. Je to spousta problémů ale i kladů.
Třeba jsi už prostě moc starý na to přijmout tuhle změnu...
14. 10. 2020 15:33
Re: Co to je za idiotský titulek?
Fajn, tak já vidím největší současný omyl v direktivně vnucované elektrodebilitě. O auta se totiž intenzivně zajímám cca 35 let. :-)
14. 10. 2020 14:35
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ano, přijde mi normální se vyjadřovat k tomu čemu rozumím. Co je na tom divného? Vlastně přispívám jen v okamžiku kdy vidím v tématu jasný omyl.
14. 10. 2020 13:40
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ty se jako na internetových diskusích vyjadřuješ jen a pouze k problematice, kterou máš podrobně prostudovanou, nebo k oboru, ve kterém pracuješ? Tak na co si to tady hraješ, ty "experte"? :-[] Tvé žvásty jsou asi podobně relevantní, jako když tady někteří zoufalci čas od času vytáhnou premisu, že diskutovat zde můžeme jen o autech, která jsme si pořídili, protože jen ty opravdu známe! :-[] :-[] :-[]
14. 10. 2020 13:15
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nerozumíš tomu, ale nebrání ti to tomu na to nadavat :-)
14. 10. 2020 12:18
Re: Co to je za idiotský titulek?
Tak to je přece všeobecně známé - viz obludné dotace např. francouzským a polským zemědělcům. Ale nezajímám se o to podrobně, jako o automotive. Tvé směšné manipulace prohlédne i dítě. :D
14. 10. 2020 10:26
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nejsi odborník, ale to že je " je v EU zcela dojebaný, nespravedlivý a pokřivený zemědělský trh," tvrdíš. Zvláštní.
14. 10. 2020 09:18
Re: Co to je za idiotský titulek?
A co jako? Když je v EU zcela dojebaný, nespravedlivý a pokřivený zemědělský trh, tak podobné levičácké móresy musí zničit i trh automobilový? Opravdu "pozoruhodná" úvaha! :-O :-O :-O :-( :-( :-( :no: :no: :no:
14. 10. 2020 00:22
Re: Co to je za idiotský titulek?
https://www.autoforum.cz/…o-ne-dal-mizivy/

Vy máte jakou makroekonomickou kvalifikaci?

Grétisti? Smutné že náctiletá dívka se syndrome chápe a souhlasí s odbornými závěry Akademií věd = zatímco dospělý chlap ne
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:59
Re: jeden duvod proc koupit
A co to asi bylo?!
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 15:41
Re: jeden duvod proc koupit
Pokud mám předehřev a nezávislé topení, tak výhoda elektromobilu jde hodně do pozadí.
14. 10. 2020 01:38
Re: Co to je za idiotský titulek?
Vy jste opravdu takový hlupák, že věříte, že hromadným rozšířením elektrosráčů v EU se nějak ovlivní, natož pak zachrání světové klima? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
13. 10. 2020 18:53
Re: jeden duvod proc koupit
To co popisuješ jako “hřeje přirozeně” jsou ve skutečnosti tepelné ztráty spalovacího motoru...
13. 10. 2020 18:24
Re: jeden duvod proc koupit
Ale v pohodě. Jen me zaujalo, ze člověk, který podle vozového parku má auta rad, tohle napsal
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:01
Re: jeden duvod proc koupit
Umí elektromobil hřát přirozeně?! Ne, neumí. Polovinu roku má elektromobil problém s tím, že uměle musí vyrábět nepřirozené teplo topnýma spirálama.
13. 10. 2020 15:47
Re: Vnutit za každou cenu
Ne, problemem spalovaciho motoru jsou:
Emise
Spotreba
Otackovy rozsah - nutnost x stupnove prevodovky a spojky nebo automatu
Vstriky
Rozvody
Hlucnost
Atd.

Nic z toho elektromotor nezna.
Elektromotor je radove lepsi nez spalovaci motor.

Naopak spalovaci motor NEMA problem s energii, ktere si muze vozit dostatek a ke vsemu ji rychle docerpat.
13. 10. 2020 15:39
Re: jeden duvod proc koupit
Obdobný komfort u spalováku? U kterého?
13. 10. 2020 15:18
Re: jeden duvod proc koupit
Zajímal by mě spíš důvod proč elektro nekoupit když nejezdíš dálky a máš kde nabíjet. Teda kromě důvodu, že na to nemáš.

To pohodlí je znatelně lepší než u spalováku.
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 13:51
Re: Vnutit za každou cenu
Viz "čiré zoufalství" https://www.fdb.cz/…/autosalon/83208 máš Jerry laťky SAKRA nízko

Přejmenuj se na ZPÁTEČNÍK nebo něco na ne-

NEvím
NEznám
NErozumím
NEználek
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 13:33
Re: Vnutit za každou cenu
Tvé ekonomické schopnosti posoudit JSOU ZNÁMY = obdivuješ Venezuelu https://www.e15.cz/…-miliard-1373035

Takže vše v pořádku = takhle NAOPAK je to si s ekonomickou stránkou EV vs spalovací motor (nemluvě o NUTNOSTI dotování provozu dieslových motorů = SRANDA že to celej život nikomu nevadilo). Ještě větší = že elektromobilita je na 99% ekonomicky funkční (stačí se dostat na hranici 100USD/kWh = VW hlásí že už tam je) diesl v osobním autě není ekonomicky průchozí ani po 84 letech inovací = a že jsou současné nafty fakt super = Alpina D5S R6 408 naftových koní atd. https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ :yes:
Ale diesly bez trvalého dotování provozu = šupky dupky na smetiště dějin

Zkus zmobilizovat síly a (alespoň dnes) pochopit CO tě to paní/soudružka učitelka učila o ropě
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:43
Re: jeden duvod proc koupit
ad 1. věta :no:

ad 2. věta :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:18
Re: Vnutit za každou cenu
Jo Sršeň jo = sorry ale JEDINEJ ;-)

Pepa je MOC pozadu zpátečník (a fandům sorry ale často blekoty i o běžných autech). To co nevadí a je zábava u Clarksona = u Pepy (alespoň pro mě) fakt NEFUNGUJE

Plus člověk úrovně Pepa = fakt není argument pro tak zásadní komlexní posouzení věci jako je změna pohonu osobní dopravy. To není urážka = prostě to je mimo jeho schopnosti

EDIT trvalo to teda neuvěřitelně = ale koukám NÁVRAT k nedělení slov = sice to VŮBEC NEní na místě ale BRAVO ACZ :D
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 13:44
Re: Elvar
https://www.autoscout24.com/…t/tesla/roadster + https://fdrive.cz/…-na-baterii-5355

Ty a další odkazy si OPAKOVANĚ dostal = proč furt dál meleš tu svou? Kdysi to mohla být neznalost = teď už je to vědomá LEŽ
15. 10. 2020 16:56
Re: Co to je za idiotský titulek?
A ještě u toho pokrokově klečí.
15. 10. 2020 15:17
Re: Co to je za idiotský titulek?
Jsi ve všem tak zpátečnický? Voláš jen z budky? Přehráváš kazety?:)
Tohle je pokrok.)
15. 10. 2020 10:42
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nevím jestli mám na tohle vůbec po tolikáté reagovat. Přirovnání je spíše k tomu jak lidé přijímají nové možnosti. Vyrábět nokii ty telefony taky nikdo nezakázal.
EK - přijetí těchto limitů bylo na základě hlasování a hlavně v té době např VW samo ohlašovalo, že je pro ní elektromobilita jediná cesta viz TOGETHER 2025.
Stejně tak EK nemá vliv na dění ve světě kde je EV taky vnímáno jako cesta.
15. 10. 2020 09:02
Re: Co to je za idiotský titulek?
Není to uplně přesné srovnání, ale první iphone jako úvod do dotykových telefonů byl v roce 2007. Podívej se jak je to dnes. Kolik lidí má tlačítkový.. Placatý musíš nabíjet každý den a rozbije se při každém pádu a je několikanásobně dražší. Ten vývoj byl strašně rychlý a automotiv jde zřejmě stejným směrem o něco pomaleji. Tlačítkový dnes ještě koupíš jak nový tak "ojetý" ale ten trh už je malý a neudává směr.
To samozřejmě netvrdím jako dogma, ale ten směr už je a je tu velká pravděpodobnost že bude pokračovat.
15. 10. 2020 08:41
Re: Co to je za idiotský titulek?
To si piš, že ještě v roce 2040 budu chtít jezdit podobným autem, jako je dnes. A klidně i jako byl včera a klidně i v roce 2050! :-) :yes: :yes: :yes: Mě jde totiž hlavně o tu mechanickou stránku věci, o tříválcový pojízdný tablet rozhodně nestojím. Na to mám chytrý telefon. :-)
14. 10. 2020 18:23
Re: Co to je za idiotský titulek?
Právě tahle generace auta pohřbil tím, že vyhrál úplně průměrný golf.
F1 umírá už dlouho a ele s tím nic nemá společného. Stejně tak rally.
Suroviny? To říkáš v ČR kde jsou obroske zásoby lithia?
14. 10. 2020 17:36
Re: Co to je za idiotský titulek?
Tak pokud tímto příspěvkem míříš na Hendlyho, tak je to zásah do středu terče! :D
14. 10. 2020 12:40
Re: Vnutit za každou cenu
Dokud to půjde na dluh, tak to ani nikomu nedojde. A politik to moc dobře ví.
14. 10. 2020 09:55
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nejsem odborník na zemědělství. A tady, pokud vím, diskutujeme o trhu automobilovém. ;-)
14. 10. 2020 09:45
Re: Co to je za idiotský titulek?
A víš proč to je v zemědělství tak nastavené?
14. 10. 2020 07:11
Re: Co to je za idiotský titulek?
Víš jak funguje zemědělství v EU?
14. 10. 2020 00:23
Re: jeden duvod proc koupit
A jako masový spalovací motor (zde v regionu je dnes nejrozšířenější R3 1.0) je pohlavní a s charakterem?
13. 10. 2020 22:11
Re: jeden duvod proc koupit
Co vadí na Nissanu?
Ev je prostě tiché vždy a všude. Možná máš radši hluk, ale je to tvůj vkus.
Zajímá mě jaké auto se v tichu na palubě vyrovná nějakému ev.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 20:55
Re: batery
Ano, ale proč to za tohoto stavu vnucují všem ostatním?!
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 20:53
Re: jeden duvod proc koupit
Napsal no. Mě třeba pocit z jízdy elektromobilem přijde totálně bezpohlavní, bezcharakterní a naprosto nezajímavý jakkoliv je dynamika a pružnost lepší než u většiny spalovacích. Ale je to jako jíst krásně vypadající jídlo bez chuti.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 20:48
Re: jeden duvod proc koupit
Ano, ale ty tepelné ztráty mají cca půl roku i svůj význam v našich zeměpisných šířkách.
Avatar - SKAY
13. 10. 2020 17:06
Re: jeden duvod proc koupit
Jerry jati ani nevim. Ale když vezmu sešit se vším u toyoty tak 200tkm astalo to jen udržbu v neautorizáku + vyfuk zadni třmeny a pas spolujezdce byly
dily navic erbegy jsou nove zdarma takata...
Tak jsem na mega auto benzin udrzba atam zacinaji e auta a vydrzí e auto patnact let?
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:31
Re: jeden duvod proc koupit
Pokud vím tak Volvo mělo i klimu.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 16:29
Re: jeden duvod proc koupit
V zásadě ano. Tišší. To ale není to stejné jako akusticky příjemnější. Mě např. velmi vadí pískání měničů při rozjezdu. Hlavně třeba u Leafu.

Umělý generovaný zvuk je taky hnus.

Takže je mi opravdu příjemnější jízda v autě, který má hezký a přiměřený zvuk motoru.
15. 10. 2020 08:01
Re: Co to je za idiotský titulek?
Jestli se pohybuješ kolem aut 35 let tak jistě víš, že i v současnosti je spousta modelů se spalovákem které se připravují. Když se představí během 3 let což je tak normální doba pro vývoj a budou se 8 let prodávat tak, když si ho koupíš, máš cca 10 let ještě bezstarostný provoz. To jsi třeba v roce 2040. Takže o to strach mít nemusíš. Je ale otázka chceš ještě v roce 2040 jezdit podobným vozem jako je dnes?
Jednička ele - sleduješ kolik automobilek investuje do ele a jeho vývoje a kolik na to jde prostředků? To jasně převyšuje investice do vývoje spalováku který se dostal na hranu možností.
Tohle vše jsou konkrétní data která si můžeš dohledat. Ne názor.
14. 10. 2020 20:56
Re: Co to je za idiotský titulek?
Takov malá věc, USA má zdroje ropy.
Auta se spalovak umí všichni. Co drží evropské výrobce nad konkurenci jsou právě emisní limity.
A ukazuje se, že spalovak je už na druhé koleji, jednička je ele. Když do toho vlaku Evropa nenaskoci teď tak už nikdy.
14. 10. 2020 20:52
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ne, ale zbytek není v takovém množství a jde recyklovat. Ropu nemáme a jen ji spalujeme. Ale tohle je už zase stále dokola.
Ropa není budoucnost a dlouhodobě udržitelna věc jak z pohledu emisí tak zdrojů.
14. 10. 2020 18:24
Re: Co to je za idiotský titulek?
Jen to popis. Co je za budoucnost se závislosti na ropě? Proč celý svět jde do Elektra a EU se snaží dohnat? Proč je nejhodnotnější značka aut výrobce ev?
14. 10. 2020 12:49
Re: jeden duvod proc koupit
Ano nemám na to. Tak jako většina lidí. Nechci to řešit nějakým dluhem a tím i ztrátou svobody, jak po nás chtějí ekoteroristé.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2020 20:46
Re: Vnutit za každou cenu
Nepsal jsem problémy elektrmotoru!!!! Ale elektroniky. Problémů je tuna. Stačí se trochu zajímat o zkušenosti majitelů Tesly nebo o výrobní problémy ID.3 atp.
13. 10. 2020 17:55
Re: jeden duvod proc koupit
Nedávno tu psal zajímavou reakci jeden majitel Taycanu (a M3 zároveň) - zajímavou v tom, ze mnohem raději jezdí elektrickým autem. Ze mu M3 proti tomu připadá jak vykopávka...
13. 10. 2020 16:37
Re: jeden duvod proc koupit
Jde o hluk. Hluk je unavujici. Generovaný zvuk je jen vnější a při nízké rychlosti a lze ho ladit.
A hlavně je to tiché vždy.
Pak je tu absence převodovky a spojky. Žádné poskakovani a cukani, ale jen plynulost.
13. 10. 2020 15:58
Re: jeden duvod proc koupit
To opravdu klimatizace nebyla.
13. 10. 2020 15:53
Re: jeden duvod proc koupit
A nezavislou klimu v lete Webasto umi?

:-!
Avatar - Barrichello
13. 10. 2020 21:52
Jenom nucení, a omezoování
nic jiného bolševici v EU neumí. Jejich nemocné zelené mozky vymýšlí jednu de*ilitu za druhou.
13. 10. 2020 16:02
Re: jeden duvod proc koupit
Točilo to ventilátorem na minimální otáčky. Takové malé větrání.
13. 10. 2020 16:14
Re: jeden duvod proc koupit
Takže uznáváš, že ele auto je tišší (za každého jízdního režimu - zkus se spalovákem zrychlovat do kopce atd)?
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:38
Re: jeden duvod proc koupit
No vidíš že to víš = a že dneska ještě je = to podle tebe znamená že NEdojde? ;-)

Výroba elektřiny = se může zlepšit = o tom žádná. Ale viz já 14:32 = tu(též) elektřinu používáš i v tom autě se spalovacím motorem. Jen PLUS ropu (a všechno co to znamená NEŽ ti elektřina pomůže ten ropný produkt natankovat)

Spotřeba elektřiny na to těžbu přepravu zpracování ropy je GIGANTICKÁ
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:32
Re: jeden duvod proc koupit
Dobrej odkaz

Je to nadsázka ale je to trochu BUĎ na elektřinu NEBO na tutéž elektřinu PLUS ropný produkt

Co znamená ropný produkt vynechat snad ví všichni:

TĚŽBA https://www.stoplusjednicka.cz/…nadskeho-mordoru nebo https://www.idnes.cz/…9_zahranicni_btw taky https://www.youtube.com/watch?…

PŘEPRAVA https://www.e15.cz/…rozlomil-1372438 nebo http://www.czech-press.cz/index.php?…

ZPRACOVÁNÍ https://zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ u nás https://www.novinky.cz/…mrtvych-40064266

POZAPOMÍNÁ SE že mezi rafineriemi a čerpacími stanicemi neustále rotuje tisíce cisteren, na ty frekventované 3x za den

Než tam pomocí elektřiny načerpáme palivo = nebo holt rovnou snáz levnějš efektivněji a bez emisí = jen tu elektřinu BEZ ropy a všeho co to v tom řetězci znamená = jen elektřinu přímo do auta
Je tu HODNĚ bojovníků za tu nesrovnatelně dražší složitější atd. cestu ;-)
13. 10. 2020 14:28
Re: jeden duvod proc koupit
No vidis, tak mas aspon ten svuj jeden.
:-) :yes:

O zbytku si precti v tom odkazu.
https://m.tzb-info.cz/…ni-vykonu-cast-i

Nebavi me to tu dokazovat furt dokola. ;-)

PS Tu posledni vetu snad nemyslis vazne "zda vubec". Ze kdyz vypnes zdroje znecisteni tak mas pochybnosti, zda klesnou emise??? Kdyz vypnes Prunerov, tak budes taky pochybovat, jestli to bude mit vliv?
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:14
Re: jeden duvod proc koupit
Protože ropa dojde

Protože jízda BEZ emisí vs během jízdy proměna ropy na oxid uhelnatý + pevní částečky + oxidy dusíku + uhlovodíky

Protože ropu nemáme = musíme jí za obrovský spotřeby elektřiny tisíce km přepravovat pak za obrovský spotřeby elektřiny přeměňovat na benzín a naftu a pak zase přepravovat a pak za pomoci elektřiny čerpat ten elektřinou dopravený a zpracovaný produkt čerpat do nádrže

Protože tu samou elektřinu bez všeho toho od těžby po rozvoz tisíci cisternami na čerpací stanice (které taky jedou na elektřinu a celková suma za svět bude pořádné číslo) protože tu samou elekřinu můžeme poslat ROVNOU do toho auta (bez toho všeho co znamená ropu najít těžit přepravit zpracovat přepravit natankovat)

Zjednodušeně = buď jedeš na elektřinu NEBO na elektřinu PLUS ropu (a všechno co to znamená)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:46
Re: Vnutit za každou cenu
Viz já 14:42 poslední věta

Samozřejmě to máš pokřivené = ty se logicky setkáváš a bavíš spíš s tou většinou. S tou ca 20ti procentní inteligencí = nepřijdeš vůbec do styku (jen říkáš jak sou mimo = že pravdu a správně vidí věci v souvislostech ta spodní většina tedy TY :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2020 14:42
Re: jeden duvod proc koupit
Za to že si POZADU a mdlejšího rozumu = za to nemůžeš

Za to že zarytě tvrdíš že co nechápeš je blbost a vše nad tvým chápáním je OMYL = tak za to můžeš

ad uvažování = není to 99% = dělí se to zhruba na 80% (jako ty) a ca 20% (jako já :*)