Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak zvýšit prodeje elektromobilů? Pomůžou i leasingové firmy

David Bureš David Bureš 13. 10. 2020 • 14:15
58
129
Zobrazit náhledy (58)
Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric Hyundai Ioniq Electric BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR BMW i8 Pro Policii ČR Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Volkswagen Passat Variant GTE Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3

Prodeje elektromobilů sice letos díky významně rozšířené nabídce rostou, přesto se hledají cesty, jak zájem o ně udržet. Pomoci mohou i flotily leasingových firem.

Doba elektromobility nastala, alespoň s ohledem na rostoucí prodeje takových modelů. Jenže letošní skok prodejů elektroaut v Evropě je do velké míry způsoben výraznou expanzí jejich nabídky. Přestože zájem o elektrovozy roste, stále se hledají cesty, jak ji navýšit, nebo alespoň udržet i do budoucna. Pro výrobce jsou totiž důležité kvůli flotilovým emisím. Klíčovou roli na tomto poli mohou do budoucna hrát také leasingové firmy, jejichž fleety mohou počet elektromobilů zajímavě navýšit.

Také leasingové firmy totiž počítají s rozsáhlou integrací elektrovozů do svých flotil. Konkrétně společnost Arval v rámci své budoucí strategie počítá s tím, že do roku 2025 navýší svoji flotilu z dnešních 1,3 milionu automobilů na dva miliony. Půl milionu tohoto počtu přitom mají tvořit právě elektrifikovaná vozidla, konkrétně plug-in hybridy a elektromobily.

Elektrovozy přitom v tomto počtu mají tvořit primární podíl. U plug-in hybridů i samo vedení Arvalu zdůrazňuje, že pomáhají snížit emise jen v případě správného užívání. Odkazuje tak na dosavadní zkušenosti, kdy plug-in hybridy ve firemních flotilách primárně jezdí na benzin a jejich baterie uživatelé dobíjejí jen málokdy. V takovém případě se přitom jejich výhoda v podobě možnosti jízdy na elektřinu prakticky ztrácí.

Na navýšení tohoto počtu přitom bude mít svůj podíl také česká pobočka Arval CZ. „Vzhledem k rozšiřujícímu se počtu modelů a popularitě těchto vozidel bychom rádi každý následující rok navyšovali u těchto dvou kategorií počty nově předaných vozidel o více než dvojnásobek v porovnání s rokem předchozím,“ říká konzultant Arvalu Tomáš Kadeřábek

„Dnes provozujeme 15 bateriových elektromobilů a vyšší desítky plug-in hybridních vozidel,“ doplňuje Kadeřábek s tím, že Arval CZ má v současné chvíli ve svém fleetu celkem více než 22.500 vozidel. 

Kvůli splnění globálního cíle firmy české zastoupení Arvalu plánuje každoroční růst automobilů ve svých flotilách o osm až devět procent. Primární podíl na tomto růstu mají mít malé a střední podniky a privátní zákazníci.

Zájem zákazníků o elektromobily přitom Arval chce podobně jako samy automobilky podpořit různými doplňkovými službami. „Nabízíme nejen operativní leasing na elektrifikovaná vozidla, ale komplexní produkt včetně dodávky dobíjecí infrastruktury, jejího zvýhodněného financování a v plánu je též poskytování jednotného čipu pro dobíjení na veřejných dobíjecích stanicích,“ říká k tomu Kadeřábek. 

Na celoevropské úrovni se navíc Arval chce stát mobilní společností, nabízející svým klientům co nejlepší možnosti přepravy. Vedle samotného leasingu aut se tak chce zaměřit i na služby sdílení vozidel nebo půjčování elektrokol nebo skútrů.

„V nejbližším období chystáme zde v ČR zavedení tří zbrusu nových služeb, které spadají do strategie Arval Beyond,“ prozrazuje Kadeřábek. Konkrétně půjde o nabídnutí operativního leasingu elektrokol na podporu udržitelné mobility zaměstnanců a možnost sdílení aut v rámci firmy, respektive umožnění jejich odemykání a startování skrze mobilní aplikaci. K dispozici bude i možnost objednání se na servisní úkon online.

Související články

Témata
15. 10. 2020 16:56
Re: Co to je za idiotský titulek?
A ještě u toho pokrokově klečí.
15. 10. 2020 15:17
Re: Co to je za idiotský titulek?
Jsi ve všem tak zpátečnický? Voláš jen z budky? Přehráváš kazety?:)
Tohle je pokrok.)
15. 10. 2020 11:14
Re: Co to je za idiotský titulek?
Na komoru! :-) :yes:
15. 10. 2020 11:13
Re: Co to je za idiotský titulek?
Ano, a to je právě ta tragedie. Jinak přímo srovnávat vývoj aut s vývojem telefonů je úplně mimo mísu. Bohužel to lidi jako ty stále nechápou.... ;-\ :-(
15. 10. 2020 10:42
Re: Co to je za idiotský titulek?
Nevím jestli mám na tohle vůbec po tolikáté reagovat. Přirovnání je spíše k tomu jak lidé přijímají nové možnosti. Vyrábět nokii ty telefony taky nikdo nezakázal.
EK - přijetí těchto limitů bylo na základě hlasování a hlavně v té době např VW samo ohlašovalo, že je pro ní elektromobilita jediná cesta viz TOGETHER 2025.
Stejně tak EK nemá vliv na dění ve světě kde je EV taky vnímáno jako cesta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku