Novinky
Co si pamatuji, tak ve SM dvakrat vysel test aditiv a pokazde vyhral VIF. Co me zaujalo vice, ze v danem cisle mel celostrankovou reklamu. Ja zkousel tento vyrobek jak do nafty, tak i do benzinu a nic, vubec nic se nezmenilo - auto jelo stejne, stejna spotreba.
Pamatuji na dobu, kdy se motoriste hadali o vyznamu ,,lepsi: nafty u Shell a pak se prokazalo, ze je to jen marketingovy nazev pro obycejnou naftu. A pritom spousta ridicu tvrdila, jak je motor tissi, jede lepe, spotreba se snizila a blablabla.
Za me jsou aditiva placebo i s danym efektem.
Pamatuji na dobu, kdy se motoriste hadali o vyznamu ,,lepsi: nafty u Shell a pak se prokazalo, ze je to jen marketingovy nazev pro obycejnou naftu. A pritom spousta ridicu tvrdila, jak je motor tissi, jede lepe, spotreba se snizila a blablabla.
Za me jsou aditiva placebo i s danym efektem.
Není pravda. Teda nevím, jak jinde, ale alespoň u nás (MOL) tam aditiva prokazatelně jsou a fungují. Jestli to člověk pozná podle zadku, to spíš těžko, ale v dlouhodobém horizontu každopádně - motor se nezasere karbonem atd. Používají se aditiva antikorozní, mazací a čistící, v dieslu je ještě antifreeze. Všechno jde vyčíst z dodáku paliva z rafinerky, kterou si může každej zákazník na KAŽDÉ stanici vyžádat a má právo si počíst.
Například třeba právě u toho MOLu máme aditiva ve všech palivech (proto vyšší ceny, než třeba Tank Ono, kteří aditiva nevedou, plus jedou z halířů na litru samozřejmě). Zatímco ty klasický jich mají po lehku, aby splňovaly nějaký interní testy, premiovky jich mají podstatně víc, k tomu vyšší oktanové/cetanové číslo. (btw prémiový benzín má 100,1 oktanů). To jen tak, kdyby to někoho zajímalo.
Například třeba právě u toho MOLu máme aditiva ve všech palivech (proto vyšší ceny, než třeba Tank Ono, kteří aditiva nevedou, plus jedou z halířů na litru samozřejmě). Zatímco ty klasický jich mají po lehku, aby splňovaly nějaký interní testy, premiovky jich mají podstatně víc, k tomu vyšší oktanové/cetanové číslo. (btw prémiový benzín má 100,1 oktanů). To jen tak, kdyby to někoho zajímalo.
98-102 oktanový prémiový palivo taky z principu míň zasírá motor = ověřeno laboratorními testy žádný kecy
To i bez aditiv = principiálně
To i bez aditiv = principiálně
To bude možná tím, že se do něho nepřidává Babišova řepka.
Přidává se všude. 5% biosložky (minimum) je v každém palivu ze zákona (je to Teda trochu komplikovanější a někdy se stane, že se může zavést palivo bez biosložky, ale pak se to musí dohnat), to se týká i těch prémiových.
Verva má taky biosložku? Myslel jsem, že tyhle vysokooktanový benzíny jsou z toho vyňatý a můžou se prodávat bez biosložky. Stejně jako např. Eurooil a jeho nafta bez biosložky.
Jj to BEJVÁVALO = tys nezaznamenal 7 let s https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… ANO bude MI líp? Už 7 let upravuje věci aby byly pro NĚJ lepší = že po něm bude bilionová potopa = to je mu v jeho důchodovém věku u zadku. Včetně toho kam směřuje český důchodový systém ON má vystaránol. Teď ještě přidá na 2násobek svůj soukromý podíl Z KAŽDÉHO PRODANÉHO LITRU BENZÍNU = monopol na adBlue už má
Byl to gauner v 80. letech (STB a kradení na PZO) v 90. letech (tunelování a rozkrádání majetku státu = už tehdy spolupráce se Zemanem) před vstupem do politiky (gangsterské chování vůči jiným prostě oligarcha ukrajinského typu se vším všudy) a je gauner i od první chvíle vstupu do politiky (kdy mu stádo sežralo že on miliardář s pověstí bestie vlka jde zachránit JE ovce :yes: 😁
Dřív si řikal že ti nevadí že neumí česky = už mu (správně) říkáš xindl, co ta (viz odkaz výš) čeština https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… :-!
Byl to gauner v 80. letech (STB a kradení na PZO) v 90. letech (tunelování a rozkrádání majetku státu = už tehdy spolupráce se Zemanem) před vstupem do politiky (gangsterské chování vůči jiným prostě oligarcha ukrajinského typu se vším všudy) a je gauner i od první chvíle vstupu do politiky (kdy mu stádo sežralo že on miliardář s pověstí bestie vlka jde zachránit JE ovce :yes: 😁
Dřív si řikal že ti nevadí že neumí česky = už mu (správně) říkáš xindl, co ta (viz odkaz výš) čeština https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… + https😐/www.denik.cz/…reje-babise.html?… :-!
Já osobně teda žiju v tom, že bioložku prémiové benzíny nemají. Pumpaři mají pouze přikázaný určitý podíl bioložky na celkovém množství prodaného paliva a dohání to právě na obyčejných benzínech. Respektive ty prémiové obsahují ETBE namísto ethanolu.
No vysokooktanových benzínů 98-100 (102 oktanový Aral je maximum, ale ne tady) se tu prodá 2,2%
Pokud vím Babiš pronikl už i tam = před 2-3 lety? když všechny 95 oktanové benzíny mají 5% jeho jím dodávané složky, které teď chce navýšit na 10% podíl. Ale i kdyby ne = ty (fakt MIZERNÁ češi styďte se) 2%(prémiových benzínů = z principu nezpůsobujících zakrabonování motorů) ho až tak netrápí. Jako VELMI zajímá 100% navýšení v tom zbytku :-!
Teoreticky má mít i v našem bordelstátě který si jeden slovenský komunista zprivatizoval a ovládá jako vlastní firmu = benzín s povinnou přísadou předsedy vlády označení (někde i malé nenápadné) E5
TAK BOHUŽEL "benzín s oktanovým číslem 98 by měl zůstat v úrovni E5" všechno ostatní 10% od pana premiéra https😐/www.cappo.cz/…gulatorni-organy
Pokud vím Babiš pronikl už i tam = před 2-3 lety? když všechny 95 oktanové benzíny mají 5% jeho jím dodávané složky, které teď chce navýšit na 10% podíl. Ale i kdyby ne = ty (fakt MIZERNÁ češi styďte se) 2%(prémiových benzínů = z principu nezpůsobujících zakrabonování motorů) ho až tak netrápí. Jako VELMI zajímá 100% navýšení v tom zbytku :-!
Teoreticky má mít i v našem bordelstátě který si jeden slovenský komunista zprivatizoval a ovládá jako vlastní firmu = benzín s povinnou přísadou předsedy vlády označení (někde i malé nenápadné) E5
TAK BOHUŽEL "benzín s oktanovým číslem 98 by měl zůstat v úrovni E5" všechno ostatní 10% od pana premiéra https😐/www.cappo.cz/…gulatorni-organy
To nevím, 2% mi přijdou málo. Benzina tvrdí, 1/3 firemních zákazníků tankuje do osobních vozů prémiové paliva. I kdyby to byl kec a reálně by to byla 1/10, tak pořád bych řekl že 2% jsou blbost.
Jinak tady jsou přímo vyjádření jednotlivých firem😒br />
Benzina
palivo Verva 100 je 100 oktanový benzín, který neobsahuje žádný biolíh, ale místo něho obsahuje ETBE.
OMV
na čerpacích stanicích OMV lze zakoupit benzin OMV MaxxMotion 100+, který neobsahuje ethanol jakožto biosložku. Tento benzin obsahuje ethylterc.butylether (ETBE), který se z ethanolu vyrábí ale nemá jeho nectnosti, které se v případě ethanolu projevují zejména při delším skladování. ETBE přispívá k vysokému oktanovému číslu benzinu, je s ním zcela kompatibilní ale protože se z bioethanolu vyrábí je považován ze 47% za biosložku.
Shell
Bohužel automobilový benzin s oktanovým číslem 95 bez biosložek v nabídce nemáme.
V případě benzínových paliv norma ČSN EN 228 připouští obsah biosložky v rozmezí 0-5% objemu, s tím, že musí být za kalendářní rok splněno, že z celkového množství prodaných benzínových paliv bude 4,1% objemu právě biosložka. Dosažení tohoto množství se nazývá biomandát.
Všechny daňové subjekty, pohybující se na českém trhu, musí tento biomandát splnit.
Jako alternativu Vám můžeme doporučit náš prémiový produkt V Power Racing (s oktanovým číslem 100), který na místo bioEthanolu obsahuje ETBE (ethyl-tetrabutyl-ether). ETBE je zvyšovač oktanového čísla, který jak jeho název napovídá je vyráběn mimo jiné z bioEthanolu a v souladu s platnou legislativou EU resp. ČR je možné ho po přepočtu fixním koeficientem vykázat jako biosložku, i přesto že výše zmíněným přepracováním se za biosložku v pravém slova smyslu nepovažuje a jeho fyzikálně-chemické vlastnosti jsou od bioEthanolu naprosto odlišné.
Zdroj😒br />Motorkari.cz
Jinak tady jsou přímo vyjádření jednotlivých firem😒br />
Benzina
palivo Verva 100 je 100 oktanový benzín, který neobsahuje žádný biolíh, ale místo něho obsahuje ETBE.
OMV
na čerpacích stanicích OMV lze zakoupit benzin OMV MaxxMotion 100+, který neobsahuje ethanol jakožto biosložku. Tento benzin obsahuje ethylterc.butylether (ETBE), který se z ethanolu vyrábí ale nemá jeho nectnosti, které se v případě ethanolu projevují zejména při delším skladování. ETBE přispívá k vysokému oktanovému číslu benzinu, je s ním zcela kompatibilní ale protože se z bioethanolu vyrábí je považován ze 47% za biosložku.
Shell
Bohužel automobilový benzin s oktanovým číslem 95 bez biosložek v nabídce nemáme.
V případě benzínových paliv norma ČSN EN 228 připouští obsah biosložky v rozmezí 0-5% objemu, s tím, že musí být za kalendářní rok splněno, že z celkového množství prodaných benzínových paliv bude 4,1% objemu právě biosložka. Dosažení tohoto množství se nazývá biomandát.
Všechny daňové subjekty, pohybující se na českém trhu, musí tento biomandát splnit.
Jako alternativu Vám můžeme doporučit náš prémiový produkt V Power Racing (s oktanovým číslem 100), který na místo bioEthanolu obsahuje ETBE (ethyl-tetrabutyl-ether). ETBE je zvyšovač oktanového čísla, který jak jeho název napovídá je vyráběn mimo jiné z bioEthanolu a v souladu s platnou legislativou EU resp. ČR je možné ho po přepočtu fixním koeficientem vykázat jako biosložku, i přesto že výše zmíněným přepracováním se za biosložku v pravém slova smyslu nepovažuje a jeho fyzikálně-chemické vlastnosti jsou od bioEthanolu naprosto odlišné.
Zdroj😒br />Motorkari.cz
V benzínech nad 98 oktanů ždáná biosložka není!!! Ověř si fakta
No ověřil = vím že sem to BOHUŽEL četl, že to Andrej estébák komunista slovák co mu patří nemalá část státu prosadil. No a viz odkaz = bohužel..
Já sem před rokem četl, že se od 1.1.2020 zavádí benzín s 10% lihu povinně a byl to hoax jak prase. Tak opatrně co kde čteš 😄
ANO babiš se to právě snaží prosadit = nebude to vzhledem ke covidu ale od 1.1. ale (na hodně procent) bude
Nevím ale cos tím chtěl říct = že dál nevěříš navzdory zdroji ČAPPO = Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu, že E5 se už použíVÁ že už JE ve víceoktanových benzínech? 😄
Ty toho andrejka FURT eště podceňuješ = a přitom už máme TOLIK důkazů (co dokázal = od korunových dluhopisů a stamilionových dańových úniků po.. 😁
Nevím ale cos tím chtěl říct = že dál nevěříš navzdory zdroji ČAPPO = Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu, že E5 se už použíVÁ že už JE ve víceoktanových benzínech? 😄
Ty toho andrejka FURT eště podceňuješ = a přitom už máme TOLIK důkazů (co dokázal = od korunových dluhopisů a stamilionových dańových úniků po.. 😁
etbe se vyrábí z lihu
ETBE = ethanol nebo-li ethyl alkohol = u nás AGROFERT https😐/www.seznamzpravy.cz/…agrofertu-123972
Úprava 5% u benzínu, 7% u nafty.
Bejvávalo = bohužel už taky = zapomněl si kdo to tady všechno ovládá? https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ pěknej byl tuhle v bedně sestřih včetně datumů co říkali k pandemii a rouškám 😲 😁
I když viz diskuze = na jejich voliče ani tohle https😐/www.seznamzpravy.cz/…i-pacient-124931 moc vliv mít nebude = prostě z důvodu populismu pár set maximálně pár tisíc mrtvejch (navíc)
A bude hůř https😐/domaci.ihned.cz/…-pritom-agrofert
K úspěchům ještě z doby předcovidové patří i (místy nejvyšší) inflace (v Evropě) s covidem i propad kurzu https😐/www.novinky.cz/…8-korun-40339641
Obecně vyšší oktanový číslo = menší zanášení motoru
Trochu jako u lidí = než krabicový je lepší pít whisky :-!
I když viz diskuze = na jejich voliče ani tohle https😐/www.seznamzpravy.cz/…i-pacient-124931 moc vliv mít nebude = prostě z důvodu populismu pár set maximálně pár tisíc mrtvejch (navíc)
A bude hůř https😐/domaci.ihned.cz/…-pritom-agrofert
K úspěchům ještě z doby předcovidové patří i (místy nejvyšší) inflace (v Evropě) s covidem i propad kurzu https😐/www.novinky.cz/…8-korun-40339641
Obecně vyšší oktanový číslo = menší zanášení motoru
Trochu jako u lidí = než krabicový je lepší pít whisky :-!
Bejvávalo? A od kdy to prosím tě teda cpou do všeho? To mi teda uniklo.
NEVĚŘÍM že ti něco uniklo
Už nám vládne 7 let = tak fakt nevím kolik = rokY 😄
No a viz odkaz = teď zrovna chce DALŠÍ navýšení. Komplexní = o 100%
Kmotr Mrázek věděl že si ukousl příliš velký krajíc a bál se (oprávněně) o život = náš ex slovenský ex STB ex komunista ex tunelář z 90. nikoli ex-oligarcha zrovna chce další navýšení = aby 10% všech benzínů = byl JEHO podíl (ca přes 2 tisíce milionu litrů ročně = 10% povinně od předsedy vlády)
Už nám vládne 7 let = tak fakt nevím kolik = rokY 😄
No a viz odkaz = teď zrovna chce DALŠÍ navýšení. Komplexní = o 100%
Kmotr Mrázek věděl že si ukousl příliš velký krajíc a bál se (oprávněně) o život = náš ex slovenský ex STB ex komunista ex tunelář z 90. nikoli ex-oligarcha zrovna chce další navýšení = aby 10% všech benzínů = byl JEHO podíl (ca přes 2 tisíce milionu litrů ročně = 10% povinně od předsedy vlády)
Ano budeš se divit, ale tahle informace mě minula. Ono mi to v zásadě k ničemu není, protože na 98 ani 100 oktanový benzín nejezdím. O tom komplexním navýšení na 10% vím, ale nevím jestli mám brečet nebo se smát.
Bohužel nejde o to jak MOC SI předseda vlády dohazuje zakázky ve všech oborech https😐/www.irozhlas.cz/…t_2009161915_onz to sou prachy a každých jeho plus 10 tisíc milionů je našich řekněme pár set mínus. Ale má to i další souvislosti = naprosto zdecimoval státní zprávu https😐/www.seznamzpravy.cz/…pracujeme-125009#…
Komplet vše od prachů po fungování (a teď s covidem se dobře ukázalo její nefungování = na jaře musel na covid upozornit vládu POJIŠŤOVÁK) státní zprávy je skoro KATASTROFA
Někdo těch 8 nebo kolik bude nakonec vládnout let = bude dávat dohromady = 15? Prostě to VŽDY z principu trvá dýl = podívej se na Itálii po Berlusconim
Fór je že DOTEĎ je nejpopulárnější a jeho soukromá strana s náskokem nejpoblíbenější = myslíš že jim fakt ublíží https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ ten mnohatýdenní odklad kvůli volbám? Já popravdě NEMÁM pocit = krom toho že část lidí si z toho dělá prču a některý vtipy sou fakt vtipný = tak na reálnou popularitu to až tak moc vliv mít asi nebude. Takže třeba ne 8 let mega giga tunelování státu v rozsahu kterej tu ještě nebyl, ale třeba 12 let 😲 😁 :-! :😉
Komplet vše od prachů po fungování (a teď s covidem se dobře ukázalo její nefungování = na jaře musel na covid upozornit vládu POJIŠŤOVÁK) státní zprávy je skoro KATASTROFA
Někdo těch 8 nebo kolik bude nakonec vládnout let = bude dávat dohromady = 15? Prostě to VŽDY z principu trvá dýl = podívej se na Itálii po Berlusconim
Fór je že DOTEĎ je nejpopulárnější a jeho soukromá strana s náskokem nejpoblíbenější = myslíš že jim fakt ublíží https😐/zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ ten mnohatýdenní odklad kvůli volbám? Já popravdě NEMÁM pocit = krom toho že část lidí si z toho dělá prču a některý vtipy sou fakt vtipný = tak na reálnou popularitu to až tak moc vliv mít asi nebude. Takže třeba ne 8 let mega giga tunelování státu v rozsahu kterej tu ještě nebyl, ale třeba 12 let 😲 😁 :-! :😉
Je naprosto normální, že firma, která vyjde úspěšně v nějakém testu, si následně v daném čísle koupí reklamu. Sám jsem to tak dělal x-krát. Redakce pošle výsledky testu přes zveřejněním a každý rozumný marketér příležitost k prodejní reklamě v čísle, kde má vítězný produkt, velmi rád využije. Neříkám, že to nefunguje i obráceně, ale konkrétně VIF a jeho účinky jsou ověřené.
Taky ho https😐/aditiva.heureka.cz/…n-aditiv-125-ml/?… občas používám :yes:
Teda spíš dřív = Toyota má vlastní (velmi silný) aditiva
Teda spíš dřív = Toyota má vlastní (velmi silný) aditiva
Stejně tak jako jsou ověřené účinky ostatních aditiv...
Aditivum VIF pochází z Rakouska a u nás se jen lahvuje/plechovkuje 😄
Inovace 000000000
Pan Vaculík je placeným agentem VIFu a ani to moc neskrývá.
Aditivum VIF pochází z Rakouska a u nás se jen lahvuje/plechovkuje 😄
Inovace 000000000
Pan Vaculík je placeným agentem VIFu a ani to moc neskrývá.
Tak zrovna VIF má význam a to zejména do moderních přímovstřikových motorů, který trpí na karbonování. Asi si nepochopil význam aditiv. Ty nemáš nic poznat na jízdě. Pozná to motor a ty následně na jeho trvanlivosti.
význam nemá VIF, význam mají všechna adiitiva která jsou v prodeji.
No brzdi = viz testy sou mezi nima místy i SAKRA rozdíly
Ale jo obecně = aditiva ANO samozřejmě NE JEN vif
Ale jo obecně = aditiva ANO samozřejmě NE JEN vif
Přesně, je jedno jestli tam dáš VIF, Sonax, STP či Liqui Moly, funguje vše.
Já osobně používám Sonax a STP
Já osobně používám Sonax a STP
Tak JE jedno jestli tam dáš krabicový, rum nebo whisky = ale ROZDÍLY v tom sou :😉
Já poslední roky použím Toyota = neuvěřitelný aditivum :yes:
Já poslední roky použím Toyota = neuvěřitelný aditivum :yes:
Toyota má nepřímovstřik ne? Tam žádný aditiva nepotřebuješ. Ty motory na karbonování netrpí.
Adetiva se hodí i do nepřímovstřiků, dokonce i do karburátorů. Čistí celou palivovou soustavu.
U nepřímovstřiků jsem nikdy neslyšel o tom, že by bylo potřeba čistit palivovou soustavu. On už samotný benzín je čistidlo. Problém je u nepřímovstřikových motorů, kdy se v rámci boje proti emisím začaly vyrábět motory, kde ten benzín neoplachuje sací trakt a ten se následně zasírá karbonem. Takže máme sice neměřitelně menší emise za to měřitelně větší problémy s motory.
Netrpí = jako (snad) první přišla s kombinací přímého a nepřímého vstřiku a má to i mikesusova Corolla 2.0 https😐/www.autohled.cz/…a-touring-sports zatím nejnovější motor značky. Vlastně ještě novější je R3 1,5 hybrid tam je myslim jen nepřímé
Čistě přímý vstřik nikdy neměl vzniknout. Je jasný, že když se ten saccí trakt nebude proplachovat směsí benzínu, tak se bude svinit a karbonovat. Jak to mohl vůbec někdo vymyslet.
Adetiva do paliv placebo nejsou. fungují, prokazatelně. Mluvil jsem o tom s člověkem z ˇustavu paliv a maziv.
Co nefunguje nebo naopak kontraproduktivně jsou adetiva do oleje.
Co nefunguje nebo naopak kontraproduktivně jsou adetiva do oleje.
Vidíš, já jsem to zkoušel, už před mnoha lety u dvou benzínových aut, a rozdíly byly jednoznačné. Pokles dlohodobe spotřeby o 5-7%, lepší studené starty (bez VIFu jsem poznal okamžitě dle zvuku a nevyrovnaného chodu při prvním startu), klidnější chod motoru za studena, lepší záběr - posun tak o 150 ot. níže. Podobné zkušenosti měli i kolegové v práci. Ale věřit tomu nemusíš. Od té doby, co to liju do sekačky, nemám problém ji na jaře nakopnout.
Ostatně moje zkušenosti tu najdeš u recenze na jedno z mých aut, kdy jsem zkoušel různé benziny a různá aditiva a rozdíly poznat sly.
Ostatně moje zkušenosti tu najdeš u recenze na jedno z mých aut, kdy jsem zkoušel různé benziny a různá aditiva a rozdíly poznat sly.
ale musí se tam dávat. U lodního motoru čistím karbec každý rok. Rok jsem jezdil na modráka od Vervy a pak jsem čistil zase. I tam je ten hnusný lih.
ANO bude (mi) líp https😐/domaci.ihned.cz/…-pritom-agrofert
To je jasné, kriminálník Babiš vydělává na udržování 7% bio v naftě.
EU před 2 lety snížila povinný obsah na 5 procent. Jen ČR pokračuje se 7 procenty.
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
EU před 2 lety snížila povinný obsah na 5 procent. Jen ČR pokračuje se 7 procenty.
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Ono jak který aditiva či čističe. Mám zkušenosti s předraženými značkami jako Shell a nemělo to účinek. Pak jsem vyzkoušel čističe od K2 za 35 kč a výsledek byl překvapivě znát. Snížená spotřeba o 1l, až tak byly ty vstřikovače zanešený. Obnovil se výkon a motor byl tišší, takže drahý a značkový nemusí být vždy nejlepší.
Je jasné že VIF není jediným účinným aditivem. Ale ani aditiva nedoženou co chybí v základní naftě. ARAL v Německu funguje úplně jinak než ARAL v ČR. Nebo fungoval ....
Tím jinak myslíš CO? Pamatuju Vaculíkův test paliv = Aral drtivě zvítězil (když tu ještě byl = o kvalitu tu bohužel není moc zájem, 98-100 oktanových paliv se prodává naprosto okrajové 2% množství
Tak když se dá sehnat N95 za 26,00 Kč a kolik stojí nejlevnější N98? U ONO 28,50, jinde 30-31 Kč, 100ky stojí dneska 31-35 Kč.
Rozdíl 3-8 Kč na litru je docela brutální no 😄
Rozdíl 3-8 Kč na litru je docela brutální no 😄
No to není překvapení = prodej 2%
Za kvalitu se platí vždy = za extrémně málo prodávanou tuplem
Za kvalitu se platí vždy = za extrémně málo prodávanou tuplem
aditiva přidáváme do paliv k tomu, abychom odbourali sajrajt, který nám tam lijí ekologové a agrofert? To jsme to dopracovali 😒 :no:
A ty se mají označovat 😐