Tome, cožpak nevíš, že základní jednotkou uvažování každého správného progresivistického aktivisty je onen tolik proslavený DVOJÍ METR?
A bohužel, většinu orgánů EU už neomarxisti ovládli, utvořili a přetvořili k obrazu svému, takže to bude jenom horší
Fosteku, ty hlavo děravá :D
Zapomnějl jsi na místo pod přední kapotou. Tam by se nějaké z těch elektroblbů taky vešel. Sice by se tam musel makounko napresnout, ale co už tam :D:D
Ony to "větší kombíky" střední třídy mívaly jako výbavu na přání - ale měl jsem dojem, že se to pak rušilo z bezpečnostních důvodů?
BTW, jsi si jistý tou 406? Ta mi přijde jako relativně dosti moderní auto, aby ještě měla tyhle protisměrné dětské sedačky... Hentoť to potvrzují u 405 - https://www.testyojetin.cz/…skutecne-povedla
Míval to i Renault 21 Nevada (kombi) - a to byl taky spííše současník té 405 ...
I když, ono je to v podstatě jedno. Sedět vzadu bych nechtěl ani v jednom z těch provedení :D:D
To video je určitě jen vtípek. Taková pitchovina není možná ani u tak prémiové a špičkové automobilky jako je Tesla. To je určitě jen místo pro psa, aby se po něm daly dobře uklidit exkrementy. Nevěřím, že je tohle myšleno zcela vážně.
Zase ale - bude to nejrychlejší 7-místné SUV na ringu :yes:
Edit: až teď jsem si i přečetl článek a na videu není finální verze, ale i tak - ten nápad.....
Já sám jsem párkrát jel v kufru 406SW. Mělo to dvě sedačky, které snad nešli nazvat an inouzové, co se vyklopily z podlahy aprakticky se sedělo na zemi. Bezpečnost musela být strašná, ale psané to jako sedmimístné bylo.
No čo si tak spomínam, možnosť mať v kufri dve sedadielka otočené proti smeru jazdy mala aj Laguna I. či Peugeot 307 SW, z novších aj Tesla model S. Tuším u Francuzov to skončilo pre nezáujem zákazníkov si za to priplatiť a tu to vidím veľmi podobne.
O narazu zezadu se asi bavit nemusime, tam je to jasne. Ale jestli se nepletu, tak dobre udelane sedadlo proti smeru jizdy je bezpecnejsi pri narazu, nez ve smeru jizdy. Aspon tak se o tom leta mluvi u dopravnich letadel.
Tusim ze model S tyhle sedacky obracene, co si oblíbili hlavne deti, má. Nekde byla i nehoda zandour, nejaky suv Tahoe nebo co vlitlo zezadu do eSka a tam holka a jista smrt. Me to proste jen znovu tohle “vtipný” video pripomelo, ze se tu z lidi delaji blbeckove. Furt bezpecnost a pak hura na silnice s detma p.r.d.e.l.í napřed. Jo, na vesnici do krámu dobrý ale jinak silenost.
Samozrejme ze taketo sedadla su ovela bezpecnejsie pri drvivej vacsine narazov a obzvlast pre krcnu chrbticu a hlavu ktora ma oporu v opierke, tento pan nema sajnu o bezpecnosti, prisiel si len kopnut do Tesly ako vzdy.
Ona už nějaká Tesla dojela alespoň jedno ostré kolo na ringu? :D
Myslím, že Koďák může být v klidu :D
Dneska jsem jel po D0 a celkem mě rozesmála Odstavená Tesla S u sjezdu na Barrandov a chodili kolem ní dva lidi a koukali pod přední i zadní kapotu, docel a by mě zajímalo co tam chtěli najít :D "Hele Pepo, už vím, proč to nejede, ztratili jsme motor, není ani vpředu ani vzadu, máš recht Tondo" :D
Myslis miminka? Ktery jeste neumi sedět, maji tezsi hlavu oproti telu a slabej krk? Ty jsou otoceny a v poloze s oporou tela, aby za prve pri narazu neleteli dopredu a protože mají velkou a těžkou hlavu vůči tělu. „Při nárazu se tak může natáhnout, v horším případě přerušit mícha,“
lebo sediet vzadu proti smeru jazdy hm... to chce asi aj specialne bezpecnostne upravy... zvlast ked zistime ze polovica nesnych nehod vznika z nedodrzania bezpecnostnej vzdialenosti "nervakov" a "lepicov" za pred nim iducim vozidlom vozidlom
Jako chcete mi rict, ze v dobe kde mas v aute ***ny asistenty ktery mimo jine otravujou zivot a delaji z tebe ovci co zapomene za par let i pridat a ubrat plyn kdyz je potreba, tak se schvaluje umisteni sedacek proti smeru jizdy? Tvl nechces prece nabourat abys to nevidel a nemohl se na naraz pripravit, o krcni pateri nemluve. No a zanďoura dostat vzadu je asi taky slušný. A to video beru jako vtip a vysmech slovu bezpečnost. Kolik mladejch jezdilo z diskoteky vzadu v kufru a byl to prestupek, dneska prohloubis podlahu a sedis tam jak v lavoru a voalá, máme dalsi radu na sezeni. V usa je vsechno mozny, ale pri predstave, kdyz sem zadal o vyjimku u Mustanga ze nemam evropsky normy pásů, zasklení a světel, mi tohle pripada jako vtip a vysmech ze kdyz jsou love, jde fakt vsechno.
sedadla v kufru otočené dozadu, tj že si viděl zadním oknem za sebe měly americké SW (Station Wagon) už před 50 lety, zas jste objevili ameriku a to DOSLOVA :-):-):-):-)
Alebo to tam dávajú, aby nejak využili tie výrobné zariadenia, keď ich už majú. Však zákazník to zaplatí, aj keď to nepotrebuje. Každý zárobok naviac sa hodí. Robia to tak všetci. Stále menej sa ponúkajú jednotlivé prvky výbav, všetci radšej robia pakety, vynáša to oveľa viac. DO paketu schováš všeličo, o čo by inak nebol záujem.
Keď sedíš v kufri a chodidlá máš položené prakticky na zadnom nárazníku, je absolútne fuk tá zvýšená bezpečnosť polohy - fakt, že sedíš v kufri, zotrie veškerú bezpečnosť týchto sedadiel.
Nezmysly píšeš ty. Pletieš tu niečo o crashtestoch, ale tie zadné sedadlá sú nebezpečné pri náraze zozadu, napríklad pri reťazovke. Naberie ťa nákladiak a tí zadní sú skrátka v riti. Poloha proti smeru jazdy je tu z priestorových dôvodov, kvôli ničomu inému. Fatálne je umiestnenie sedadiel v kufri. Keby si radšej trochu rozmýšľal a dokázal uznať, že Tesla tiež nie je absolútne dokonalá, tak by tvoje názory možno niekto bral trochu vážnejšie. Takto si len smiešny panáčik, ťuťo, ktorý do krvi bráni Teslu a obhajuje hocijakú kravinu, lebo je to Tesla.
Svätá pravda, ale v Tesle sa sedí opačne jedine kvôli priestoru. Už keď som videl tie sedadlá v kufri v Tesle S, tak som sa divil, že to vôbec niekto povolil. Nulová deformačná zóna, väčší náraz zozadu a zbohom, deti moje... Nikoho by som tam neposadil ani za trest.
Pises poriadny nezmysel, ta nehoda bola vo vysokej rychlosti a poloha sedenia nijak neovplyvnila jej fatalnost, ak by si sa skusil zamysliet tak pri opacnom obrateni by bola hlava v zadu sediacich deti viac zranitelna kedze je medzi nou a narazajucim autom menej deformacneho priestoru a poloha proti smeru jazdy je pre drvivu vacsinu nehod vyrazne bezpecnejsia, extra pre sedenie v tretom rade bez airbagu.
V tomto konkretnom pripade nehody by bola fatalna bez ohladu na polohu sedenia, fyziku neoklames aj ked su Tesly S, X, 3, Y najbezpecnejsimi autami sveta podla mnohych crash testov.
O to se nepřu, je to možné.
Nic to neubírá ale na mém údivu nad tím, že jsi si myslel že je to produkční verze. Stejně tak v editu nikde nevidím zamyšlení nad tvou zbytečnou kritikou tesly.
Ani s editem tvůj příspěvek nedává smysl. Formulace "finální verze" naznačuje jako by mělo jít o něco co už je v nějaké fázi připravenosti. A to není, je to jen sednutí do kufru 5místné varianty.
Divný je, že jsi byť jen na chvilku uvažoval, že to je opravdu 7místná verze..
PS: edit jsem tam v době psaní příspěvku ještě neviděl.
Hůř = tady ovládli diskuze pitomci = zlatej MT a tahle úroveň diskuzí = než Jerry.Gunman a jeho vymýšlení kravin a blábolení o věcech o kterejch nemá ani tušení
Snad občas ta forma = hodnota NULA, NULA NULA NULA NULA NULA NULA NULA NULA jedno J.G. = jako HODNĚ HODNĚ HODNĚ HODNĚ HODNĚ HODNĚ malá bezvýznamná jednotka