Kdybych měl VW za něco pochválit, a že toho v posledních letech fakt mnoho není, tak za snahu držet napříč třídami nabídku sportovních verzí s pořádným benzínem.
Hm no to máš vlastně pravdu. Zajímavý.
A to všechno při tom, když je v koncernu "sportovní značka" Seat a z ní oddělená "nejvíc sportovní" značka Cupra a navíc Audi. O dražších sportovních značkách nemluvě.
že to nový Rko bude vážit o cca 3 metráky míň než ten dnes také popisovaný megan s elektromotůrkem a bezmocnou kvičící 1.6 atmosférou. :-!
Ovšem školitelé z Rendlíka ujistili redaktora, že díky tomu, že ta hmota (asi 400kilo navíc) je nízko, budou jízdní vlastnosti meganu super. Byl to Kolman, takže tomu věřil.
Héj ve Wolfsburgu! Slyšíte? Prostě jste tam zapomněli nacpat nějakej kvicht, aby to líp sedělo. Ihr dumme Schweinen!
ta baworacka supra zda sa nakoniec vobec neslape... a ze som to aj ocakaval sranda... ale tak toyote to mco neublizi jeden neuspesny model ak zvysok portfolia ma fakt naslapany ... uz ale ine to je napriklad s takym jaguarom i-pace ktory taha celu znacku ku dnu...
Všichni to vědí. Fanoušci sporťáků, předchozích Super, bavoráků i ostatní
Jenom Mára se točí v kruhu. Četls tu šílenou filipiku jak psal, že to není BMW?
Tady máš ten blábol:
Škoda, že si redakce nedá práci a jen opisuje staré informace a cpe sem hromady fotek běžných verzí, přitom těch nových informací je docela dost, třeba ta o aktivním vektorování točivého momentu na zadní nápravě. https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/…938b-1727302.jpg
Tak ja si nie som istý, že Golf R bude mať "len" 320 koní. Ešte minulý rok unikla tabuľka výkonov športových Golfov a doteraz predstavené verzie (GTI, GTD, GTE, GTI Clubsport) majú presne taký výkon, ako ukazovala tá tabuľka: https://www.carscoops.com/…cr-r-gtd-gte.jpg
Preto je vysoko pravdepodobné, že aj Golf R bude mať výkon ako sa tam uvádza, teda 245 kW/333 k.
To ovládání, tlačítka - mám ho a bral bych hned ten starší. Velice lehce se překlikneš, a je tam toho moc. Na nějaký ovládání "skoroposlepu" můžeš zapomenout.
Petr Hanke asi nebyl zrovna v nejlepší formě, když nepoznal příplatkové karbon keramické brzdy se zlatými třmeny (sériové brzdy pro M2 CS je mají červené).
Aha. Tak tak to máš pravdu. Obecně moc tlačítka na volantu neřešim, protože jak používám víc aut a liší se, tak se na to nedá zvyknout. Akorát u tempomatu nemáš jinou možnost, tam s tim obvykle bojuju. Nejvetší bizár byl MB, měl jsem ve firmě soubězně GLA, GLC a E a každej měl na volantu jinak poskládaný tlačítka, ale naštěstí zrovna tempomat byl tehdy ještě všude stejně páčkou.
Nevíte někdo jestli změnili zákon o osvětlení u aut?
Já si pamatuji video od autogefuehl kde borec popisoval koncept Touaregu kde přední maska měla zabudované led světla a pan rikal, že kvůli zákonům se todle do produkční verze nedostane.