Autofun
Ani tie specialy vela nevydrzia. Kedysi na TG James May povedal, ze specialne pneumatiky na Veyrone vydrzia tu maximalnu rychlost len par minut, a je po nich. A to sada tych styroch pneumatik stala ako bezne auto...
Jasné, zatiaľ to auto dokázalo ísť iba brutálne rýchlo tam a spať ale i tak klobúk dolu. Uvidíme či dokážu z toho vytlačiť aj nejaké slušné časy na zavedených okruhoch.
Stále je fajn že v tejto pomaly elektrickej dobe vzniklo toto. :yes:
Stále je fajn že v tejto pomaly elektrickej dobe vzniklo toto. :yes:
Podle fotek na tom jsou Michelin Pilot Sport Cup 2.
A jak koukám na jejich web, tak tam to potvrdili taky.
A jak koukám na jejich web, tak tam to potvrdili taky.
To taky ale ostatní supersporty nejsou Veyron = tam ničí pneumatiky přehnaná HMOTNOST
SSC získalo zápis do Guinessovky za nejvyšší rychlost v roce 2007 za 412 km/h = stejně jako Koenigsegg nemá problém s nadváhou
SSC získalo zápis do Guinessovky za nejvyšší rychlost v roce 2007 za 412 km/h = stejně jako Koenigsegg nemá problém s nadváhou
auto se kterým se dá jezdit pro rohlíky už nemusí závodit se speciály na maximální rychlost. No stejně kupuje Bugatti meganadnárodní Zastava rimac.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No to ano, je otázka jak to bude celé jezdit. I kdybych bral, že něco platíš za značku, tak spousta dalších peněz musí být za vývoj. A to se nutně u malosériových aut musí projevit na ceně. Pokud ne, je něco jinak 😉
Pro rohlíky se dá jezdit i s Koenigseggama https😐/www.autoforum.cz/…e-reseni-pohonu/
Jen majitel neni ve finanční rejži a každý auto neprodělává
Ostatně i ten Koenigsegg má dávno elektro-verzi https😐/www.auto.cz/…oucasnosti-86089
Když vezmeš ceny = tohle SSC 37 a půl mega = projekt Bugatti jeho pořizovací cena reálný schopnosti co konkurence doslova sfoukne viz 0-400-0 a pak provozní náklady https😐/automix.denik.cz/…ou-20170703.html levnějš tě vyjde jedno SSC + jeden Koenigsegg + eště něco 😄