Novou generaci nejpopulárnějšího SUV značky Hyundai pořídíte díky akční nabídce o 60.000 až 70.000 Kč levněji, jeden šťastlivec ale může auto získat i zcela zdarma.
Tak tak, evropské značky (a zejména VW!) by se měly co nejdříve probrat, nebo je korejské duo Hyundai/Kia za několik málo let v Evropě úplně převálcuje. Zatím evropské automobilky jen škrtají nejatraktivnější motorizace a zvyšují ceny.... :-(:-(:-(:no::no::no:
auta neskutocne .. ceny paradne.. kvalita spickova... sanka dole.. pritom kde boli este na zaciatku milenia s nejakym getzom neskutocne... a teraz si porovnajme aky pokrok spravil odvtedy nejaky fiat ci citron... alebo radsej o tom uz pomlcime ok...
tucson je razom spickou segmentu ... neskutocne kombinacie.. motory 4kolky.. vybavy .. dizajn vynikajuci .... ... korejcom a japoncom v tomto fandim... a to urcite o nic horsi nebude ani jeho bracek novy sportage ... :yes:
Jistě, ale aktuálních 110kw z 1,6T je rozhodně spíš míň než víc, v rámci konkurence. Určitě to není přefoukané, Ford v tom výkonu dělá i litrové tříválce, takže tvoje obavy v tomto případě nejsou na místě.
Jako to, vždyť ty asistenty přeci nikdo nechce. Každou chvíli to tu píše plno lidí, jak jim o to nikdo nestojí. Tak udělali jen to, o čem lidi sní, ne?
Ty z toho děláš žebráka, co se nerozjede na 130kmh. Stačí to pro většinu, ale určitě to není ideál pro někoho, kdo by jezdil Pha-Ova 6x týdně 180kmh.
Od toho je nafta, a ano, ideálně dvoulitrová.
Na co šestiválec když trabantu stačil dvouválec? Rozdíl mezi stejně výkonným dvoulitrem a šesnáctistovkou je třeba v celkové odolnosti a robustnosti konstrukce. Navíc při plném zatížení auta a při dálničních přesunech je rozdíl znát i u stejných papírových výkonů. Tak asi tak
Auto nevypadá špatně, jsem zvědavý na spotřeby nových motorů, snad nebudou tak tragické jako současná 1.6 T-GDi která jezdí bez problémů za 10 litrů. Hlavně 1,6 T-GDI HEV (169 kW/230 k) by mohla být zajímavá. Myslím, že se bude prodávat stejně dobře jako současná verze
Neříkám že je to málo, ale bavím se o celkové robustnosti konstrukce. Dneska se dá i z litru dostat to, co před lety z třílitru. Ale celková výdrž motoru je jinde.
toto je ich podla mna jedina objektivna nevyhoda H/K - mrtvy uhol az v najvyssej vybave a adapt. tempomat len s automatom a v najvyssej vybave.
Inak je tazko najst nejake slabiny - cena nizsia ako konkurencia, moderny dizajn, priestor a kufor, uz aj jazdne vlastnosti su nadpriemer, zaruka ak niekto chce...
To je pěkný blábol. Už jste to samé tvrdili v dobách, kdy se šéf VW divil, jak to, že oni to neumí takhle vyrobit... a realita je kde? VW stále suverénně v čele, a Hyundai stále bojuje o každý prodaný kus.
říkáš pro chudé ... hm... Jezdím teď v Tusconu a jako chudákovi mi nezbyde než si to zase koupit .. No už se s tím vyrovnám. V čem jezdíte Vy boháči ? Tedy konkrétně Ty megacruiser ?
Blue sun - no asi máš špatné informace neboť Tuscon šel na dračku a stal se 14. nejprodávanějším autem světa. Trochu pocta pro produkt made in czech že jo ? ale moc se o tom asi nesmí mluvit :-)
Súhlasím, k ostatnému nemám výhrady (ešte tie pažravejšie motory, teda s najnovšími Smartstream ešte nemám skúsenosť). Veď ten mŕtvy uhol bude asi čoskoro aj tak povinnosťou. Len proste takto to vyzerá, že ho tam majú k dispo v najvyššej výbave len tak pro forma, aby mali dobré výsledky v Euro NCAP.
to hej, ale vacsinou sa bude predavat zakad. Navyse hyundai dava mnohym 14 percent zlavu, ale z neakciovej ceny.
A na tie vyssie verzie budu urcite predvadzacie vozy, servisne vozy, manazerske vozy max. rok stare a s dalsou niekolkotisicovou (EUR) zlavou... Aj skladoviek bude kopu, a tiez nejaka mierna zlava.
Cize je to drahsie, ale nie je to taka tragedia ako u inych znaciek, ktore chcu od 500000 Kč za hatchback triedy C a neponukaju ziadne z hore uvedenych "podpultovych" zliav.
..za normální výbavu se základním motorem je cena super, ale jakmile chci něco jiného tak jsme oproti staré verzi v Premium o 180 000 výše, což je dost. Cena je hodně sebevědomá a až čísla ukáží jestli oprávněně
Není asistent jako asistent. Tenhle je zdaleka nejpřínosnější. Minulý týden měl kolega krizovou situaci, kdy mu bez varování vjela paní z vedlejší na hlavní. Jel podle předpisů, přesto to bylo za hustšího provozu. Brzdový a protikolizní asistent ani ťuk.
Přitom obvykle starší jet v užší ulici se zaparkovanými auty aby se choval přeaktivně.
...mohli by Kia aj Hyundai začať ponúkať jazdných asistentov od nižších výbav. Kľudne príplatkovo, ale nech tam tá možnosť je lebo toto je mi nesympatické, že ak chcem sledovanie mŕtveho uhla, nútia ma ísť do najvyššej výbavy.