Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
GeekStar
5
Je vidět, že na rozdíl od Renaultu a jeho Talismanu, Hyundai chce Tucsony prodávat. Cenově super. :yes:
Avantime
...mohli by Kia aj Hyundai začať ponúkať jazdných asistentov od nižších výbav. Kľudne príplatkovo, ale nech tam tá možnosť je lebo toto je mi nesympatické, že ak chcem sledovanie mŕtveho uhla, nútia ma ísť do najvyššej výbavy.
Jako to, vždyť ty asistenty přeci nikdo nechce. Každou chvíli to tu píše plno lidí, jak jim o to nikdo nestojí. Tak udělali jen to, o čem lidi sní, ne?
Není asistent jako asistent. Tenhle je zdaleka nejpřínosnější. Minulý týden měl kolega krizovou situaci, kdy mu bez varování vjela paní z vedlejší na hlavní. Jel podle předpisů, přesto to bylo za hustšího provozu. Brzdový a protikolizní asistent ani ťuk.
Přitom obvykle starší jet v užší ulici se zaparkovanými auty aby se choval přeaktivně.
Přitom obvykle starší jet v užší ulici se zaparkovanými auty aby se choval přeaktivně.
toto je ich podla mna jedina objektivna nevyhoda H/K - mrtvy uhol az v najvyssej vybave a adapt. tempomat len s automatom a v najvyssej vybave.
Inak je tazko najst nejake slabiny - cena nizsia ako konkurencia, moderny dizajn, priestor a kufor, uz aj jazdne vlastnosti su nadpriemer, zaruka ak niekto chce...
Inak je tazko najst nejake slabiny - cena nizsia ako konkurencia, moderny dizajn, priestor a kufor, uz aj jazdne vlastnosti su nadpriemer, zaruka ak niekto chce...
Súhlasím, k ostatnému nemám výhrady (ešte tie pažravejšie motory, teda s najnovšími Smartstream ešte nemám skúsenosť). Veď ten mŕtvy uhol bude asi čoskoro aj tak povinnosťou. Len proste takto to vyzerá, že ho tam majú k dispo v najvyššej výbave len tak pro forma, aby mali dobré výsledky v Euro NCAP.
Vlada Sirotek
Auto nevypadá špatně, jsem zvědavý na spotřeby nových motorů, snad nebudou tak tragické jako současná 1.6 T-GDi která jezdí bez problémů za 10 litrů. Hlavně 1,6 T-GDI HEV (169 kW/230 k) by mohla být zajímavá. Myslím, že se bude prodávat stejně dobře jako současná verze
Speed
To jako žádný dvoulitr? Ve spojení s nějakou hybridní technologií by mohl mít zajímavou spotřebu.
Poděkuj rudozeleným i-.d-.i-.o-.t.-ů.-m. z EU! :-( :no:
Pokrok nezastavíš. Na co dvoulitr, když stejné výkony dovede šestnáctistovka?
Na co šestiválec když trabantu stačil dvouválec? Rozdíl mezi stejně výkonným dvoulitrem a šesnáctistovkou je třeba v celkové odolnosti a robustnosti konstrukce. Navíc při plném zatížení auta a při dálničních přesunech je rozdíl znát i u stejných papírových výkonů. Tak asi tak
Přijde ti málo 169kw?
Neříkám že je to málo, ale bavím se o celkové robustnosti konstrukce. Dneska se dá i z litru dostat to, co před lety z třílitru. Ale celková výdrž motoru je jinde.
Jistě, ale aktuálních 110kw z 1,6T je rozhodně spíš míň než víc, v rámci konkurence. Určitě to není přefoukané, Ford v tom výkonu dělá i litrové tříválce, takže tvoje obavy v tomto případě nejsou na místě.
Nejsem si jistý. Ale samozřejmě každý posuzuje podle sebe. Pro někoho, kdo třeba ani nekupuje dálniční známku 1,6 bohatě stačí.
Ty z toho děláš žebráka, co se nerozjede na 130kmh. Stačí to pro většinu, ale určitě to není ideál pro někoho, kdo by jezdil Pha-Ova 6x týdně 180kmh.
Od toho je nafta, a ano, ideálně dvoulitrová.
Od toho je nafta, a ano, ideálně dvoulitrová.
Presne. Ešte nedávno ľudia kupovali Octavie s 1,4 a 1,6 MPI a boli vyžiarení ako vianočný stromček ;-)
Nedávno? To se bavíme o době 15-20 let dozadu! :-[] Dnes už jsou nároky na dynamiku (naštěstí) opravdu jinde! :-)
Naftový být mohl, ale nač benzínový? Doteď nebyl, a i kdyby byl, nikdo by ho nekupoval. A spojení 1,6T s hybridem mi přijde ideální.
Jak víš, že by nikdo nekupoval dvoulitr s hybridem? Znám spousty lidí co mají např.Toyotu nebo Mazdu a mají v nich právě 2,0 nebo 2,5 benzín.
3_diamanty
auta neskutocne .. ceny paradne.. kvalita spickova... sanka dole.. pritom kde boli este na zaciatku milenia s nejakym getzom neskutocne... a teraz si porovnajme aky pokrok spravil odvtedy nejaky fiat ci citron... alebo radsej o tom uz pomlcime ok...
tucson je razom spickou segmentu ... neskutocne kombinacie.. motory 4kolky.. vybavy .. dizajn vynikajuci .... ... korejcom a japoncom v tomto fandim... a to urcite o nic horsi nebude ani jeho bracek novy sportage ... :yes:
tucson je razom spickou segmentu ... neskutocne kombinacie.. motory 4kolky.. vybavy .. dizajn vynikajuci .... ... korejcom a japoncom v tomto fandim... a to urcite o nic horsi nebude ani jeho bracek novy sportage ... :yes:
Tak tak, evropské značky (a zejména VW!) by se měly co nejdříve probrat, nebo je korejské duo Hyundai/Kia za několik málo let v Evropě úplně převálcuje. Zatím evropské automobilky jen škrtají nejatraktivnější motorizace a zvyšují ceny.... :-(:-(:-( :no: :no: :no:
To je pěkný blábol. Už jste to samé tvrdili v dobách, kdy se šéf VW divil, jak to, že oni to neumí takhle vyrobit... a realita je kde? VW stále suverénně v čele, a Hyundai stále bojuje o každý prodaný kus.
He he, jestli jsi si toho nevšiml, každá automobilka bojuje o každý prodaný kus. ;-) Zvláště pak v této coronavirem z-k-u-r-v-e-n-é době. ;-\ ;-\ ;-\
Blue sun - no asi máš špatné informace neboť Tuscon šel na dračku a stal se 14. nejprodávanějším autem světa. Trochu pocta pro produkt made in czech že jo ? ale moc se o tom asi nesmí mluvit :-)
Spei
..za normální výbavu se základním motorem je cena super, ale jakmile chci něco jiného tak jsme oproti staré verzi v Premium o 180 000 výše, což je dost. Cena je hodně sebevědomá a až čísla ukáží jestli oprávněně
Zakladni cena je OK, je tam i slusna vybava, ale za cenu top verze uz je zanovni 7mi mistne Santa Fe v plne vybave...
to hej, ale vacsinou sa bude predavat zakad. Navyse hyundai dava mnohym 14 percent zlavu, ale z neakciovej ceny.
A na tie vyssie verzie budu urcite predvadzacie vozy, servisne vozy, manazerske vozy max. rok stare a s dalsou niekolkotisicovou (EUR) zlavou... Aj skladoviek bude kopu, a tiez nejaka mierna zlava.
Cize je to drahsie, ale nie je to taka tragedia ako u inych znaciek, ktore chcu od 500000 Kč za hatchback triedy C a neponukaju ziadne z hore uvedenych "podpultovych" zliav.
A na tie vyssie verzie budu urcite predvadzacie vozy, servisne vozy, manazerske vozy max. rok stare a s dalsou niekolkotisicovou (EUR) zlavou... Aj skladoviek bude kopu, a tiez nejaka mierna zlava.
Cize je to drahsie, ale nie je to taka tragedia ako u inych znaciek, ktore chcu od 500000 Kč za hatchback triedy C a neponukaju ziadne z hore uvedenych "podpultovych" zliav.
jam2015
že na ten Start budú záujemci čakať aj pol roka!
Zajímalo by mě, kde se vůbec ta nová i20 vyrábí. Taky v Turecku, jako předchůdce? Žádný novinář se jaksi nenamáhal tuto informaci uvést.... :-( :no:
megacruiser
Hlavně z boku je inspirace dost jasná včetně tvaru blatníků. Neříkám že je to špatně, nejlepší se kopírovali vždy ;)
×
Sdílení komentáře
×