Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley možná čeká nový začátek, tentokrát pod vedením Audi

Poslední rok je pro automobilový průmysl náročný hned z několika důvodů, není tedy divu, že se mluví o velkých změnách i ve strukturách těch největších hráčů.
Zpět na článek
26. 10. 2020 18:23
Aneb...
jak prodat překabátěnou A8mičku 2xdráž.
26. 10. 2020 19:31
Re: Aneb...
Rozumiem tvojim argumentom, ale kde by lambo bolo dnes bez audi? faceliftovali uz po 25 diablo, ak vobec, alebo by vyrabali len traktory. Na vyvoj suv, by urcite prostriedky nemali. Lambo nie je ferrari. Na hubu padli nez ich prebralo audi viac krat. Takze podla mna, lepsie nez onanovat nad zbakrotovanou legendou je ked ta legenda prejde pod kridla niekoho silneho a funguje dalej. A audi je furt lepsi partner ako nejaki cinania. PS mysliet si, ze rovnaky motor robi rovnake auta je dost amatersky nazor.
26. 10. 2020 18:42
Re: Aneb...
Nemusi to tak byt. Lambo pod audi vcelku napreduje. A phaeton tiez nebola prebrandovana A8, ale svojbytny model s chasis bentley continental. Osobne si myslim, ze taketo prepajanie predajne silnych znaciek a exotov citlivych na aktualnu situaciu trhu bude obojstranne prospesne.
26. 10. 2020 20:13
Re: Aneb...
1. Ktore mas auto?
2. Nemam ani jedno z nich. A?
3. Lambo suv je rovnako ako cayenne plnicka kasy. Porsche vdaka nemu prezilo. Urus alebo cayenne nech len kupuju totalne automobilove nemehla, ked to podpori vyvoj klasickych sportovych aut. Nemam s tym problem. Rovnako ako pri bmw, MB, Rols...
4. Len zopakujem: lepsie lambo, bentley unifikovat, ako nechat zaniknut. Idealne riesenie by samozrejme vyzeralo inak. Lenze uctovna uzavierka nepusti.
26. 10. 2020 19:59
Re: Aneb...
Já to auto mám.
Je to jen jiná designová verze. Je tam stejný všechno, kromě těch věcí, který vidí...amatér. Máš R8 nebo Huracán? Že bys mi ještě něco profesionálního pověděl o tom mým názoru.
A víš co? Pokud si myslíš, že Lambo SUV je dobrej nápad...
Ale v klidu. Já prostě věřím, že koncern všechno spatlává až moc dohromady. A od odchodu Piecha to s ním jde z kopce. Tak cejtím tohle i za touhle zprávou.
26. 10. 2020 19:04
Re: Aneb...
jo jasny Lambo.
Jak prodat R8 o tři mega dráž? Gallardo, potom Huracán.
Avatar - Barrichello
28. 10. 2020 10:30
No pod Audi to zas dopadne
to bude ala Flying Spur, to nemá s radičním Bentley nic společnýho. Poslední pravé Bentley byl Mulsanne, pokud přihmouříně oko nad tím předkem, jinak pak Arnage a Brooksland.

Ostatní je už jen parodie...
26. 10. 2020 20:22
Re: Aneb...
1)Mám R8 V10Plus 610PS.
2)A? kecáš vo amatérech
3)Plní kasu, ničí image a prestiž. Kdy přijde nšco jako boxster nebo Macan? Ale rozumím
4)Jo, to asi jo
Není to tak, že si něco namlouvám, abych se utěšil, že nemám Lambo.
Já to pečlivě studoval už na minulé generaci (měl jsem předfaceliftovou V8 v manuálu bez Magneticu) a zjišťoval si to. Jestli ta investice je pro mě akceptovatelná. Nezdálo se mi a tak mám Audi. Stejné jsou všechny komponenty pohonu a přenosu síly. I elektonika. Jde přehrát software, jde vyměnit komplet sada diferáků. Převodovka. Všechno. Na většině okruhů je paradoxně R8 rychlejší (i na TopGearu třeba). A pak servis a jeho dostupnost. V okolí Lambo není, ale Audi Sport jo. No a tak...jsem ty 2 až 3 mega za bejčka na kapotě nedal. Navíc jsem dostal od Audi přímo z Ingolstadtu nabídku, co se neodmítá.
Ale teď je mi to šumák.
911 Turbo S rulez.
A to fakt dražší ani levnější dvojče mít nebude :D
Edit - perlička. To Turbo S váží jako ten Seat - viz diskuse o článek dál.