Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCharger ani Challenger nemíří do starého železa. Dodge chystá nové verze
50 komentářů
Arese
Automobilistům v USA je prostě hodně co závidět! Na rozdíl od chudáků evropských motoristů, kteří jsou čím dál víc utlačovaní pošahanými zelenými ekofašisty.... 😒 😒 😒 :no:
Já jim tedy prehistorickou techniku vůbec nezávidím.
můžeš si koupit hypermoderní
V8 DOHC twinturbo 558 HP, 870 NM, vypínání válců, awd, magnetic ride tlumiče, 10 st automat, 3 jízdní režimy awd atd
Kdo ti brání https😐/www.cargurus.com/…llac-CT6-V-d2861#…
Akorát je tam jemně jiná cenovka 😄 😄 😄
V8 DOHC twinturbo 558 HP, 870 NM, vypínání válců, awd, magnetic ride tlumiče, 10 st automat, 3 jízdní režimy awd atd
Kdo ti brání https😐/www.cargurus.com/…llac-CT6-V-d2861#…
Akorát je tam jemně jiná cenovka 😄 😄 😄
kari.laz
Plánují předražené nesmyslné elektrické jebky a v USA si jedou své úžasné stroje často za cenu stejnou, nebo nižší, než ty pouťová autíčka co dělají tady.
Zatím! jdou ,,koupit ,, i v evropě.
bohužel jen V6 a Hellcat. 5,7 už ne ...
V6 sou ale za super ceny https😐/www.sauto.cz/…charger/18882435?…
A hellcat za 2mega taky nemá konkurenci https😐/www.sauto.cz/…charger/18424488?…
V6 sou ale za super ceny https😐/www.sauto.cz/…charger/18882435?…
A hellcat za 2mega taky nemá konkurenci https😐/www.sauto.cz/…charger/18424488?…
Pěkna kočka i vté sebevražedne šedé barvě. :yes:
Th0r
Motor neni vse. Po vsech strankach uz zastaraly popelnice. Hroznej interier, hrozna kvalita. V USA pro socky. Kdo nema na poradny auto. U nas pro individualisty. Exterier jakz takz jde, ale ani ten facelift uz to nezachrani. Proto se kazdej usa vyrobce odevsad pakoval. Masove to nema sanci na uspech. To je realita
Motor určitě není vše, ale převodovka ZF je taky fajn věc.
Za mě je předfacelift 2011-2014 hezčí co se týče exteriéru, mam rád hrany.
Interiér by chtěl facelift, ale FCA do toho neinvestuje.
Kvalita je v pohodě.
Cadillac, Chevrolet, Dodge, Jeep, RAM i Ford tu má ofiko prodejce.
Můžeš si koupit CT4 a Escalade, Camaro, Siverado, Charger, Challenger, Durango, 1500 pikapy, Mustang, E😜lorer vše s tovární zárukou. A bude nová Corvette. + Jeepy
Za mě je předfacelift 2011-2014 hezčí co se týče exteriéru, mam rád hrany.
Interiér by chtěl facelift, ale FCA do toho neinvestuje.
Kvalita je v pohodě.
Cadillac, Chevrolet, Dodge, Jeep, RAM i Ford tu má ofiko prodejce.
Můžeš si koupit CT4 a Escalade, Camaro, Siverado, Charger, Challenger, Durango, 1500 pikapy, Mustang, E😜lorer vše s tovární zárukou. A bude nová Corvette. + Jeepy
ProchyToman
Tak za prve nevis vubec nic o autech. Kdybys vedel, ale jeste lepe si prošel nakupem auta za milion , u toho resil nefunkcnost ***nejch asistentu a nebo po nehode kupoval svetla za 100tis tak bys vedel. Ale i kdyby sis tim neprošel a nebo měl love aby ti bylo fuk že ti auto za mega stojí a nefunguje, tak je dulezity, kdyz chces na webu o autech rozdavat rozumy, aby si mel rád auta a zajímal se o ně. Potom by si se už v dodge svezl aby si zjistil a měl přehled, ze maji problemy s lícováním karoserie, kdy třeba haupna nesedí uplne presne, plasty podbehu forovy atd, ale co se tyka vnitrku tak prehlednost, kvalita, jemna grafika palubaku, atd. Takze presne obracene jak pises. Dal uz mi nestojis za čas, jdu vykoupat mladýho. Dej se dohromady a priste at je to lepsi!
HID xenony na facelift, fungl nový. Free shipping. Sranda co https😐/www.ebay.com/…-RH/312832920969?…
ProchyToman
Reagoval jsem na thora, v aplikaci nefunguje reagovat.. Chtel jsem mu nastinit, ze az bude mit tu skvelou techniku od premie a v servisu mu reknou za jedno svetlo 80tis kč tak bude zpet v realu. Mozna jeste neni tak daleko jako my, aby mel koule poridit zanovni ameriku za mega, protoze nevedomost a nezkušenost by mu porad rikala, jdi a kup si tu audinu, mas uvnitr lepsi materialy a vymakanej podvozek... aby v tom pak nakonec jel k benzince a o vikend korzoval po meste.
Kdo chce víc luxusu tak 300C má kůží obšitou palubku a dveřní výplně, el. roletku zadního okna atd.
Kdo chce lepší výkony a jízdní vlasnosti, SRT8 6,4 a Hellcat maj brzdy Brembo, upravený podvozek, stavitelné tlumiče a až 720 koní.
Navíc sranda je, že do 2011 jdou dát budíky klidně z 2016. Za pomoci tazeru to jde normálně přehodit a funguje to.
Jediný co změnili je přední část středového tunelu díky 8.st převodovce ZF (jiný volič), dali jiné volanty , budíky a panel topení, jinak je to všechno furt stejný jako ve 2011.
Ten podvozek určitě není stejný jako před 25 lety v MB, bylo to upravováno. Navíc ty lepší verze to nemaj ze sériového MB E a S klasse, ale z AMG verzí.
Oboje éčko rozhodně nejsou.
Jedno je kolečko u trakaře, FCA bylo za Serjoži Makarona uúčetně v zisku jen a pouze proto, že nikam nic neinvestovalo a jelo hlavně v USA pořád z toho, co výhodně koupili od státu a co vyvinul DaimlerChrysler a dotáhl Cerberus. Investovali tam naprosté minimum a protože to lidi furt kupovali, a kupují, jedou v tom dál.
A lidi/firmy/stát to kupují furt, protože je to poslední americkej klasickej sedan, zvláště po té co konkurence všechny sedany lidkviduje a ukončuje výrobu.
GM zbylo jen Malibu a Cadillacy CT4 a CT5 což jsou ale menší auta a Fordu Fusion.
Zbytek byla výroba ukončena nebo bude ukončena do konce roku. Alespon pro trhy USA/CAN a Evropy.
V Asii a Arabii toho pokračuje víc (třeba Cadillac CT6), ale to nebudeme tady řešit.
Já že v tom vídám generaci 45+ jak s tím drtí okresky https😐/www.sauto.cz/…tridy-s/18869089?…
Z tvého původního příspěvku o dacii a jednoduchosti to vyznělo jako by tam byla tuhá zadní a listáky 😄
A jako by se 8st. ZFnebo 5st 5Gtronic dávali někam do Dacie a ono přitom https😐/www.sauto.cz/…e/ghost/17382474?… resp. https😐/www.sauto.cz/…ostatni/18465386?… nebo https😐/www.sauto.cz/…enz/slr/18348793?…
Vyložený lidovky, že 😊
Kterej pitomec ci může/mohl koupit Maybach nebo Rolls když to má převodovku jako americká Dacie Charger a už měl v minulosti, v luxusním Rollsu Shadow/Spirit/Spur byla 3st automatika od GM jako v Chevroletu za 20 000 usd 😄 (a byla tam až do roku 1992)
A kterej pitomec si může koupit dneska Maserati, když je v tom Uconnect jednotka z Chargeru, stejně jako ovladač světel, startovací tlačítko, tlačítka ovládání sedaček a další věci taky z Chargeru
Kdo nevěří https😐/d19-a.sdn.cz/…G_Y/P19BPor.jpeg?…
https😐/d19-a.sdn.cz/…G_Y/Gf9BPoq.jpeg?…
https😐/d19-a.sdn.cz/…G_Y/FMVBPot.jpeg?…
https😐/d19-a.sdn.cz/…_H_Y/o3irRA.jpeg?…
Srovnejte si to.,,,
Jasné, nemá to vypracovanie E-Klasse a v priamom porovnaní s Mercedesom či BMW by pohorel, ale treba to vnímať v kontexte value for money, ktorá je úžasná.
To auto so šesťvalcom začína pod 30t dolárov (so sales tax nech je to 32t) a s osemvalcom 5,7 od 34290 USD (s daňou cca. 36400 $). Na 20" diskoch, s metalízou zadarmo (koľko stoja len tieto dve veci na E-Klasse?) a ceny príplatkov sú smiešne nízke. Najlacnejšie Éčko v USA začína na 54250$ (cca. 57t s daňou).
Alebo inak: najlacnejší Mercedes v USA je CLA220, nižšia stredná so štvorvalcom, začína na 33650$. Teda Challenger, sedan vyššej strednej s motorom V8 kúpiš zhruba za rovnakú cenu, ako v Mercedesi o dve triedy menší sedan s R4.
P.S. vyššie v príspevku som myslel sedan Charger, nie Challenger.
https😐/img4.auto.cz/…f3262704a7a2.jpg
A hlavní dodavatel Dacie https😐/www.poltronafrau.com/en
😄 😄
dohromady mam nádrže na 150 litrů paliva, takže dojezd mam delší jak leckteré diesly. Kdo má V6 Pentastar tak natuty. Asi takhle.
Za levno to moc není, Charger druhý generace s HEMI pod 450 neseženeš.... Navíc já do toho nacpal spousty peněz za vylepšení interiéru, novější rádio, KN sání atd atd.
Jako daily driver je to nepřekonatelný auto. Mam ho rok a pohoda.
Na víkendy mam veterána.
Mínus by moho byť servisné zázemie.
Průšvih je akorát diagnostika, protože Imofa, dojáček, auto outlet atd na tom umí kulový, prostě s tím Witechem neumí pracovat.
https😐/www.tucar.cz/…-nove-ojete-vozy
https😐/www.dodge-praha.cz/
a pak neofiko, ale co taky dávaj záruku
Auto Outlet
Simix
Impexta
atd
Do takových velkých aut se pořádná nádrž LPG vejde jako malina a je to bomba svezení 😁 😁
Krom toho ale švihaj i klasický 6,2 Smallblock OHV + tyhle HEMI
Ako Amici hovoria: "Objem nicim nenahradis!" 😒]
https😐/nelsonracingengines.com/