Ekonomika
Jj, je to k smíchu. Ústupek hloupým normám, který je v reálu úplně k ničemu, a máme tu elektrifikované auto.
Tak jestli se za elektrifikované auto považuje i mildhybrid, tak asi jo, ale je to tím hooodně zkreslené.
je zavádějící slovo. Kdybychom byli ještě trochu víc mlžící, jsou elektrifikovaná všechna, neb mají autobaterii.
že by elektromobily byly takový zázrak, nebo tím, že automobilky samy přestávají diesely nabízet kvůli euroblbečkovským emisním limitům na CO2, nebo tím, že lidem, kteří by sami o sobě měli na nákup předraženého samohybu s třetinovými užitnými vlastnostmi spalováku, připlatí stát čtvrtinu ceny penězi, které šlukne těm, kteří nemají na nové ani náhodou? žádná oslava není na místě, protože prodejní výsledky nejsou ani trochu výsledky trhu, ale ideologicky zpraseného čehosi, co nám časem bude nutit elektromobily pod pohrůžkou a spalováky výhradně jako jednoválcové dvoudecky.
jistě počítají mezi elektrifikovaná auta i dieselové (mild)hybridy. To je pak opravdu peklo.
To je pak paní statistika prcaná do zadku koňským pérem.
To je pak paní statistika prcaná do zadku koňským pérem.
Souhlasím. Takové přání otcem myšlenky. Statistická data v zásadě k ničemu. Zcela jistě je mezi těmi mild-hybridy spousta dieselových motorů. Ve skutečnosti tedy nemusely diesely zaznamenat žádný významný pokles v registracích.
Neuvěřitelné jaké lži se tu šíří a jak se manipuluje s daty.
Btw. to mi chce někdo tvrdit, že JATO rozlišuje prodej Golfu TSI a Golfu e-TSI? Že prodaný Golf TSI jde do kolonky spalovací motor, zatímco Golf e-TSI jde do kolonky elektro?? Tomu se mi nechce věřit.
Odklon od spalovacích motorů k elektromotorům nastal? NE, nenastal. A pokud by tu byl volný trh a svobodné podnikatelské prostředí a ne centrálně-plánovaná ekonomika řízená ekomam*dy z EU, tak by do této zelené řiti ani nikdy trh nesměřoval.
Btw. to mi chce někdo tvrdit, že JATO rozlišuje prodej Golfu TSI a Golfu e-TSI? Že prodaný Golf TSI jde do kolonky spalovací motor, zatímco Golf e-TSI jde do kolonky elektro?? Tomu se mi nechce věřit.
Odklon od spalovacích motorů k elektromotorům nastal? NE, nenastal. A pokud by tu byl volný trh a svobodné podnikatelské prostředí a ne centrálně-plánovaná ekonomika řízená ekomam*dy z EU, tak by do této zelené řiti ani nikdy trh nesměřoval.
Neprivolavaj certa.
Nikto nie je zvedavy nato jeho verklikovanie dokola o dotovanej nafte.
Nikto nie je zvedavy nato jeho verklikovanie dokola o dotovanej nafte.
Souhlasím s tím, že se jedná jen o propagandu a klamavou reklamu prodejů elektrovozů. Navíc by mi zajímalo, kolik těch aut je skutečně prodaných koncovým zákazníkům a kolik jich mají na sebe různá dealerství, ale vykázaná jako prodaná. Prostě faleš a klam.
Slovy jednoho klasika: Je to kampaň 😊
Navíc další věc: Mám (já ne) hybrid který dokáže na jedno nabití/natankování ujet 60 km na elektřinu a 700 km na benzín, ale už je to počítáno jako elektro vůz. To je ***. Na první pohled vidím poměr 60:700, ale upřednostňuji těch 60 km. Proč?
Slovy jednoho klasika: Je to kampaň 😊
Navíc další věc: Mám (já ne) hybrid který dokáže na jedno nabití/natankování ujet 60 km na elektřinu a 700 km na benzín, ale už je to počítáno jako elektro vůz. To je ***. Na první pohled vidím poměr 60:700, ale upřednostňuji těch 60 km. Proč?
Zatímco dieselové auto v požadované konfiguraci si koupit nemůžu, zastaralou koncepci auta na baterky mi státní moc nutí. Z toho vyplývá, že nemůže jít o svobodné rozhodnutí spotřebitele a proto jakékoli porovnávání "vítěze", či podsouvání sdělení, co je lepší, je pouhopouhá sprostá manipulace! :no: :no: :no:
Bože, dost na tom, že tu je ten dutohlav DonVito. Ještě to tu plevelit společně s Hamunou
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nieco podobne vykrikuju Androidaci o Applu a zakazdym to dopadne presne naopak.Myslim si,ze Tesla 3 hravo celosvetovo porazi ID3.
Neda sa ale upriet ID3,ze nazivo to je pekne auto oproti fotkam.
Neda sa ale upriet ID3,ze nazivo to je pekne auto oproti fotkam.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Momentalne ma problem Tesla s cenou.
Naco by ale riesila cenu,ked este stale riesia predobjednavky,ktore uz maju pevnu cenu.
Uz sa do EU ruti 5000 Tesiel z Ciny,ktore maju byt lacnejsie a vykonnejsie a ked sa otvori Berlin tak to bude este nizsie.
Elonovi sa neda upriet jeho skvela strategia rozlozenia tovarni.
Uz na buduci rok bude Tesla cenovo konkurenciaschopna na kazdom svetovom trhu.
Dokonca Berlin hlasi rychlejsiu dostavbu tovarne,tak Y sa zacnu dodavat s predstihom.
Ratam,ze aj cena sa potom upravi pre EU trh a konkurenciu na nom.
Naco by ale riesila cenu,ked este stale riesia predobjednavky,ktore uz maju pevnu cenu.
Uz sa do EU ruti 5000 Tesiel z Ciny,ktore maju byt lacnejsie a vykonnejsie a ked sa otvori Berlin tak to bude este nizsie.
Elonovi sa neda upriet jeho skvela strategia rozlozenia tovarni.
Uz na buduci rok bude Tesla cenovo konkurenciaschopna na kazdom svetovom trhu.
Dokonca Berlin hlasi rychlejsiu dostavbu tovarne,tak Y sa zacnu dodavat s predstihom.
Ratam,ze aj cena sa potom upravi pre EU trh a konkurenciu na nom.
Tak podíl dieselu klesá hlavně proto, že v posledních 20 letech udělaly benzínové motory takový pokrok ve spotřebě, že mnoha lidem už nestojí za to řešit nějaký třičtvrtělitr v neprospěch benzínu.
Ano, takže tu máme trh, který není volný. Výběr zákazníků nereflektuje jejich osobní potřeby a preference, ale jejich preference přetváří podle toho, co chce velký rudý bratr.
A z toho ty vyvozuješ, že by zákazníci upřednostnili EV... Bravo, dokonalá bejkárna.
A z toho ty vyvozuješ, že by zákazníci upřednostnili EV... Bravo, dokonalá bejkárna.
Teď jsem četl test id3, za hezkého počasí zvládl Praha-Brno a zbylo něco na na dojetí k nabíječce, celkem nějakých 270 km. Wow, tomu říkám úspěch a budoucnost mobility, vyloženě revoluční stroj. Jak jich bude jezdit víc a bude pod nulou, tak se budeš prakticky jen posouvat ve frontě na nabíjení a jak za starých dobrých časů si na cestu do zahraničí vyhradíš měsíc, fakt super.
Přesně tak. Plus to, že někde diesely prostě mizí z nabídky. I když s tím u malých aut souhlasím.
Ano, nevysvětlíš. Protože to sám nevíš. Je to jen tvá domněnka. Nic víc. Nevím to ani já, jestli by zákazník upřednostnil EV před konvenčním pohonem kdyby to bylo ekonomicky 1:1.
Já na rozdíl od tebe rozlišuji fakta a domněnky.
Já na rozdíl od tebe rozlišuji fakta a domněnky.
Pokud se nezmění způsob klasifikace aut, tak za zhruba 5 let budou skoro všechna auta v EU "elektrifikována". Startér-generátor místo obyčejného alternátoru ale není skutečný hybrid, zejména v případě, že jde o 12V systém. Úspora paliva i pomoc elektromotoru jsou velmi malé. Jsou to prostě švindl-hybridy. Byrokraté i manažeři automobilek jsou spokojeni.
To bylo naprosto k věci. Nebo ti to mám hláskovat, aby jsi to pobral?
Naprosto k věci jsem napsal ve 12:51. Vím, ty nenapíše něco co má hlavu a patu nejspíše od narození, tak ti to přijde nepřirozené, ale přes to se holt musíš přenést, jinak ti tu zůstane nakloněn pořád jen KUK, Hamuna a elektrikář a to opravdu není dobrá společnost, ač sami dokážete zaplevelit diskuzi snad více než z 50% sami.
Naprosto k věci jsem napsal ve 12:51. Vím, ty nenapíše něco co má hlavu a patu nejspíše od narození, tak ti to přijde nepřirozené, ale přes to se holt musíš přenést, jinak ti tu zůstane nakloněn pořád jen KUK, Hamuna a elektrikář a to opravdu není dobrá společnost, ač sami dokážete zaplevelit diskuzi snad více než z 50% sami.
Dost pochybuju i o EU.
Tesla bude dodávat ve velkém množství.
A přijde Model Y! Model Y bude opět nejmíň o generaci před Enyaqem...
Škodovka myslím nebude mít kapacitu jako Tesla a její Giga Berlín. 😉
O potenciálních problémech s dodávkami baterek u VW ani nemluvím.
Tesla bude dodávat ve velkém množství.
A přijde Model Y! Model Y bude opět nejmíň o generaci před Enyaqem...
Škodovka myslím nebude mít kapacitu jako Tesla a její Giga Berlín. 😉
O potenciálních problémech s dodávkami baterek u VW ani nemluvím.
JATO patří mezi společnoti, kde na jejich ofic. stránkách člověk absolutně nic nenajde. Metodiky, statistiky, data... prostě NIC. Jen se vždy objeví hrozně transparentní statistika plná lží a překroucených faktů...
JATO je jedním z prostředků dvacetisemilhářů :no: :no: :no: Věřil bych i tomu, že tyhle lži se vytvářejí za evropské peníze z nějakého dotačního titulu "jak obelhat ovce".
JATO je jedním z prostředků dvacetisemilhářů :no: :no: :no: Věřil bych i tomu, že tyhle lži se vytvářejí za evropské peníze z nějakého dotačního titulu "jak obelhat ovce".
Kvůli průměrnýmu dennímu nájezdu? 😉
Ne každý jezdí denně 760km.
Sorry, já nejdřív myslel, že jsi majitel a máš takové otázky..
A pak jsem si všimnul: ''já ne''. 😁
Ne každý jezdí denně 760km.
Sorry, já nejdřív myslel, že jsi majitel a máš takové otázky..
A pak jsem si všimnul: ''já ne''. 😁
Kdyby ICE mělo dotace jako EV, platilo by že by stát rozdával nová auta ICE zadarmo. Zatímco u ICE každýmu dojde že takováto politika asi není v pořádku, tak s EV to těm se zelenou dírou v hlavě přijde naprosto v pořádku...
Blue Sune, všimni si, jak jsme naopak na zdejší elektrohujery mírní. To ty jsi byl po diskusi se mnou nedávno tak zoufalý, žes mi radil, abych se zastřelil! 😲 😒] 😒]
Ne. Vůbec nic jsi nepochopil. Stále odkazuješ na čísla, která jsou výsledkem pokřiveného trhu.
Já se bavím o tom, co by skutečně preferovali zákaznici. Ne o tom, k čemu byli dotlačeni zelenými ekofašisty.
Jestliže absurdní ekonorma vytlačí z nabídky Fabie 1,6 TDI, tak je asi jasné že si ji zákazník nekoupí. To, že zákazník kupující Fabii pak zvolil benzin místo nafty není způsobeno preferencí zákazníka.
Já se bavím o tom, co by skutečně preferovali zákaznici. Ne o tom, k čemu byli dotlačeni zelenými ekofašisty.
Jestliže absurdní ekonorma vytlačí z nabídky Fabie 1,6 TDI, tak je asi jasné že si ji zákazník nekoupí. To, že zákazník kupující Fabii pak zvolil benzin místo nafty není způsobeno preferencí zákazníka.
Sektarcinu Emele,sektarcinu myslim a jej svedkov Elonovych.
Rovnako ako to je v pripade Applu.
Proste konkurencia bude,ale svedkovia Elonovi aj tak kupia Teslu :-!
Rovnako ako to je v pripade Applu.
Proste konkurencia bude,ale svedkovia Elonovi aj tak kupia Teslu :-!
Ano, akorát že i tohle je pravděpodobně LEŽ. Protože MHEV diesel vypadá že bude v kolonce EV..
Ten poměr vlastně ani nevíme jestli (popř. jak) narůstá, protože tu máme překroucená data s nejasným původem.
A opravdu nevím kde jsi byl a tom, že zákazníci by měli trend upřednostňovat EV/PHEV/MHEV na volném trhu. To je JEN tvoje domněnka. Nic víc.
A opravdu nevím kde jsi byl a tom, že zákazníci by měli trend upřednostňovat EV/PHEV/MHEV na volném trhu. To je JEN tvoje domněnka. Nic víc.
https😐/www.jato.com/…overtook-diesel/
Víš, já se tu nebudu dohadovat nad tím, co je elektrifikované vozidlo.
Pro mě je důležitý FAKT! že podíl dieselu klesl z 50% na 25%.
Citace😒br /> The fall of the diesel car
At the same time, the diesel market share posted a record low, of only 24.8% in September. Exactly a decade ago, diesel cars comprised 50% of registrations
PS Mám dojem, že kdybys JATO zaplatil, tak se dozvíš víc. 😉
Víš, já se tu nebudu dohadovat nad tím, co je elektrifikované vozidlo.
Pro mě je důležitý FAKT! že podíl dieselu klesl z 50% na 25%.
Citace😒br /> The fall of the diesel car
At the same time, the diesel market share posted a record low, of only 24.8% in September. Exactly a decade ago, diesel cars comprised 50% of registrations
PS Mám dojem, že kdybys JATO zaplatil, tak se dozvíš víc. 😉
Zřejmě to tak bude. Lze ale předpokládat, že JATO nemá svou vlastní klasifikaci, ale sbírá data od automobilek, či od svazů. No a když VW pošle údaje, že e-TSI je hybrid, tak se to objeví v kolonce hybridů.
Jenže jak obrovsky by se ekologii ulevilo, kdybychom holt kupovali pokud možno lokální výrobky. Přišlo by mi to daleko smysluplnější, než tyhle kraviny, co předvádíme. A kromě ekologie bychom si navíc nepodřezávali (Evropa) větev sami pod sebou. Když si dnes objednám zboží z Číny, tak kromě toho, že cestou zasviní vzduch i oceán navíc nebudu mít zítra sám práci.
Najhoršie je ze sa tu nájde kvantum ľudí ktorý ti povedia ze to je iba spotreba (ktovie
co bude ďalej o 3-5rokov) a ďalší budu tomu budú ešte tlieskať .
co bude ďalej o 3-5rokov) a ďalší budu tomu budú ešte tlieskať .
Bohužel je to pravda. A je to fakt škoda, protože současné diesely jsou nejen velmi dobře emisně upravené, ale mají i výtečnou spotřebu, rychleji se zahřívají, nejsou hlučné atd.
Dokud má většina co jíst, kde pracovat, bydlet a nakupovat, necháme si toho líbit strašně moc.
Ano. A v reálným světě je to, že zákazníci upřednostňují EV před konvenčním pohonem NA ZÁKLADĚ VLASTNÍCH PRIORIT jen pouhou tvojí domněnkou.
(=ano, chci si zvolit pohon, který není ekologičtější, který má problém s dojezdem, který má problém s tím kde a kdy nabíjet, který má otazník v životnosti a provozních nákladech, ale který mi nabídne ticho, lepší dynamiku a "čistší" provoz).
(=ano, chci si zvolit pohon, který není ekologičtější, který má problém s dojezdem, který má problém s tím kde a kdy nabíjet, který má otazník v životnosti a provozních nákladech, ale který mi nabídne ticho, lepší dynamiku a "čistší" provoz).
Důvodně se domnívám, že realita nebude to co prezentuje JATO. Proč, to jsem uvedl.
Pravdivá data nemám.
Pravdivá data nemám.
To je možný. Já nejsem žádný obhájce JATO.
Jaká si myslíš, že je realita? Myslím, že poměr dieselů nebude tak těžké dohledat.
Tak sem hoď svá čísla. 😉
Jaká si myslíš, že je realita? Myslím, že poměr dieselů nebude tak těžké dohledat.
Tak sem hoď svá čísla. 😉
To jestli to označuješ rudý nebo zelený nebo makový je úplně jedno.
Pořád je to realita. A já pracuji s realitou.
Ty píšeš o paralelním světě kdyby.
Pořád je to realita. A já pracuji s realitou.
Ty píšeš o paralelním světě kdyby.
https😐/www.acea.be/statistics/tag/category/share-of-diesel-in-new-passenger-cars
2016 49%
2019 30%
Promiň opět diskuze o ničem.
Něco zpochybňuješ na základě... NIČEHO!
Tohle je ta tvá práce s fakty - ''důvodně se domnívám''.
2016 49%
2019 30%
Promiň opět diskuze o ničem.
Něco zpochybňuješ na základě... NIČEHO!
Tohle je ta tvá práce s fakty - ''důvodně se domnívám''.
https😐/www.jato.com/…overtook-diesel/
Projdi si to sám. 😉
Uvědom si, že se zlevňujícími bateriemi by ten poměr narůstal (jistě pomaleji) i bez dotací!
Projdi si to sám. 😉
Uvědom si, že se zlevňujícími bateriemi by ten poměr narůstal (jistě pomaleji) i bez dotací!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nedobíjí se EV náhodou v noci?! Ono v noci svítí slunce??
Než mě začneš přesvědčovat o tom, že v noci fouká vítr, tak se podívej kolik % pochází z větrných elektráren. Než mě začneš přesvědčovat že voda teče i v noci tak se zamysli nad kapacitou tohoto zdroje. Pak se ti možná ozřejmí, že garantovat tohle v masovém měřítku je nesmysl. Takže je to opět jen o tom, že jsi ekopozér!
Než mě začneš přesvědčovat o tom, že v noci fouká vítr, tak se podívej kolik % pochází z větrných elektráren. Než mě začneš přesvědčovat že voda teče i v noci tak se zamysli nad kapacitou tohoto zdroje. Pak se ti možná ozřejmí, že garantovat tohle v masovém měřítku je nesmysl. Takže je to opět jen o tom, že jsi ekopozér!
Souhlas. Já vidím tu hranu, co ještě je hybrid a co ne, u Subaru e-Boxer. To by se s přimhouřeným oken dalo nazvat mild-hybrid. Toyota začala s hybridy dříve, než v EU zvítězilo zelené náboženství. Proto jsou právě hybridy od Toyoty tak efektivní v reálním provozu a lze u nich mluvit o upřímné snaze o ekologii.
Ale ideální anti-Covid... omezení pohybu osob na cesty kolem komína. A auto má délu 4,5 m, takže ve frontě na nabíječku rozestupy dodržíš... :yes:
... to samé platí pro některé plug-in hybridy ...
Tendenční nesmyslný lživý článek
Čísla se dají krásně ohýbat
prý že elektrická vozidla, ha ha ha ha ha ha ha ha
Tendenční nesmyslný lživý článek
Čísla se dají krásně ohýbat
prý že elektrická vozidla, ha ha ha ha ha ha ha ha
Nemám nic proti volnému obchodu. Ale pokud je výhodnější místní jabka vysypat do kompostu a v hypermarketech prodávat dovoz z ulánbátaru, tak je asi evidentně někde něco špatně.
BTW. nic nemá větší prioritu než volný obchod? Tak proč tedy ten volný obchod je zmasakrován dotační politikou? Třeba právě dotacema na EV?!
BTW. nic nemá větší prioritu než volný obchod? Tak proč tedy ten volný obchod je zmasakrován dotační politikou? Třeba právě dotacema na EV?!
Omezení emisí z automobilové dopravy má snížit CO2.
Snížit emise z automobilové dopravy lze reálně😒br /> 1) snížením emisí nově vyráběných vozů (zde již není moc co snižovat) - nejméně účinné
2) nahrazením těch nejstarších a nejméně ekologických vozů novými, a to klidně pouze i Euro6!!!
3) omezením nutnosti přepravy osob a zboží (tj. podporou lokálních zdrojů - spolu s 2) nejvíce účinné.
Ekofašisti si vybrali tu nejméně účinnou cestu vzhledem k deklarovanému cíli. Proč asi?? Protože nikomu o ekologii nejde! Protože to je jen ideologie, za kterou se schovává moc a způsob ovládání společnosti.
Snížit emise z automobilové dopravy lze reálně😒br /> 1) snížením emisí nově vyráběných vozů (zde již není moc co snižovat) - nejméně účinné
2) nahrazením těch nejstarších a nejméně ekologických vozů novými, a to klidně pouze i Euro6!!!
3) omezením nutnosti přepravy osob a zboží (tj. podporou lokálních zdrojů - spolu s 2) nejvíce účinné.
Ekofašisti si vybrali tu nejméně účinnou cestu vzhledem k deklarovanému cíli. Proč asi?? Protože nikomu o ekologii nejde! Protože to je jen ideologie, za kterou se schovává moc a způsob ovládání společnosti.
To bude jedním z odůvodnění, proč sledovat i rychlost, polohu, místo... Aby jakože dokázali přepočítat spotřebu... No a už jsme jen malý krok od toho, že to začnou porovnávat s mapovými podklady a začnou ti automaticky chodit pokuty za nedovolené parkování, rychlost... https😐/www.youtube.com/watch?… ...BUĎTE DOBŘÍ!
Kdyby vozům s ICE státy přiznaly dotace jako mají EV apod., byl by to okamžitý konec EV a PHEV.
Přesně.
Ale hlavně proč by mě kua někdo měl sledovat mojí spotřebu??? To mě začnou sledovat i kolik GB dat mám za měsíc, kolik protopím, jestli náhodou nejím moc vepřového ...?! Ne, tohle je prostě (další) útok na svobodu každého z nás!!!
Co je ale nejhorší, tak to prochází jen tak. Samozřejmě. Bez odporu. Bez povšimnutí!
Ale hlavně proč by mě kua někdo měl sledovat mojí spotřebu??? To mě začnou sledovat i kolik GB dat mám za měsíc, kolik protopím, jestli náhodou nejím moc vepřového ...?! Ne, tohle je prostě (další) útok na svobodu každého z nás!!!
Co je ale nejhorší, tak to prochází jen tak. Samozřejmě. Bez odporu. Bez povšimnutí!
Samozřejmě ano, většinový zákazník je pragmatik a s klesající cenou se cílovka samozřejmě rozšiřuje... otázka je kam.
V tomhle není trh jako trh. Placaté Holandsko s přecpanejma silnicema by mohlo mít ten přirozený podíl EV vyšší, Německo s velkejma dojezdovejma vzdálenostma a autobahnem naopak nižší.
Myslím, že to necelé procento u nás je relativně zdravý podíl EV na cestách... sice ovlivněné pokutami za CO2, ale bez nějakých velkých dotací...
V tomhle není trh jako trh. Placaté Holandsko s přecpanejma silnicema by mohlo mít ten přirozený podíl EV vyšší, Německo s velkejma dojezdovejma vzdálenostma a autobahnem naopak nižší.
Myslím, že to necelé procento u nás je relativně zdravý podíl EV na cestách... sice ovlivněné pokutami za CO2, ale bez nějakých velkých dotací...
To je ale úplně jedno.
Kdyby. 😉
Tohle je reálná předpověď.
Ne ''kdyby'' předpověď.
Co kdybys začal komentovat realitu?
A ne ''kdyby''...
Kdyby. 😉
Tohle je reálná předpověď.
Ne ''kdyby'' předpověď.
Co kdybys začal komentovat realitu?
A ne ''kdyby''...
No to je právě to, že máš problém to pochopit...
A já ti to evidentně nevysvětlím.
Ty si budeš myslet, že i kdyby byly baterky zadarmo, tak si elektromobil nikdo nekoupí.
To je pak těžká diskuze. Takže toho raději nechme hned na začátku. 😉
A já ti to evidentně nevysvětlím.
Ty si budeš myslet, že i kdyby byly baterky zadarmo, tak si elektromobil nikdo nekoupí.
To je pak těžká diskuze. Takže toho raději nechme hned na začátku. 😉
Je to tak. Viz třeba jeho odkaz na "zelenou energii". Pozér jak brno! Každému aspoň trochu uvažujícímu člověku je jasné, že v našem státě to je v širším měřítku nerealizovatelná utopie. Ale ano, on je ten nejskvělejší co žije podle těch supr trupr zásad! Že horníci rubaj uhlí jak o život aby si mohli zelenořiťolezové strčit elektrickej gábl do zádele to už je jim jedno. Že na ten jejich EV zázrak někdo musel někde vytěžit stovky kilo drahých kovů je jim taky jedno. Že t uněkdo bude muset postavit další jadernou elektrárnu je jim taky jedno. Že stejně budeme závislí když ne na ropě tak na uranu taky nikdy nepochopí. Že jejich EV opravdu není bezemisní je nad jejich chápání. Že ty emise vypustí někomu jinému pod okny je taky nezajímá... Že vyhořelý pailvo z jaderné elektrárny tu bude někomu ležet za zahradou je také samozřejmě vůbec nezajímá.... Povrchní sobci. Nic víc.
Doporučení od někoho, kdo neumí uvažovat a je povrchní jak dýha na skříni jsou k smíchu 😒] Ale díky za snahu, tu jedinou můžu ocenit :yes:
Co jiného by jsi v oficiálním prohlášení v dnešní době čekal? Snad ne to, co si opravdu myslí.
Pro mě je ekologie také velice důležitá. Nechci však po nikom, aby si kvůli mě ničil život a ještě mi dával peníze, které si sám musí půjčit.
To jsme ovšem nežili v globální ekonomice. Ono zemědělství samozřejmě jako takové neskončí, jen třeba skončí u nás... a pak budeme závislí na dovozu potravin z venku.
Znovu a naposledy - svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého = mmj. svoboda volby EV nebo ICE.
Nikdo nemá právo nařizovat mi, jestli je správně mít EV, PHEV, nebo V8 HEMI a omezovat mě v mé volbě. To že mám třeba V8 HEMI totiž absolutně není rozhodující pro to, jak moc zasáhnu do svobody druhého ve vztahu k životnímu prostředí! A o tom to celé JE!!!
Nebo OK, zakažme ICE, ale pak zakažme také dovolené na výletních lodích, zakažme letecké dovolené, zakažme průmysl založený na ropě, uhlí...!!! Přeloženo i pro duchem chabé - nařiďme takové emisní limity a sankce, které povedou ke konci letecké dopravy, ropného průmyslu, ke konci těžby uhlí. Protože to je to stejné co dělá EU u automobilů! A garantuji ti, že právě zelení bezmozci budou ti první, kteří budou hýkat zlostí z důvodu nedostatku el. energie! Začněme nařizovat čím můžeme topit, jestli to může být buk nebo to musí být dub, na kolik st. C můžeš doma topit, jak můžeš větrat, dokdy můžeš svítit, kolik můžeš mít místností... Kolik EV můžeš mít, kdy můžeš nabíjet..
Btw. právě Kalifornie je v brutálních problémech kdy budou muset omezit EV protože kriticky hrozí blackouty a tamní el. soustava to nezvládá.
Nikdo nemá právo nařizovat mi, jestli je správně mít EV, PHEV, nebo V8 HEMI a omezovat mě v mé volbě. To že mám třeba V8 HEMI totiž absolutně není rozhodující pro to, jak moc zasáhnu do svobody druhého ve vztahu k životnímu prostředí! A o tom to celé JE!!!
Nebo OK, zakažme ICE, ale pak zakažme také dovolené na výletních lodích, zakažme letecké dovolené, zakažme průmysl založený na ropě, uhlí...!!! Přeloženo i pro duchem chabé - nařiďme takové emisní limity a sankce, které povedou ke konci letecké dopravy, ropného průmyslu, ke konci těžby uhlí. Protože to je to stejné co dělá EU u automobilů! A garantuji ti, že právě zelení bezmozci budou ti první, kteří budou hýkat zlostí z důvodu nedostatku el. energie! Začněme nařizovat čím můžeme topit, jestli to může být buk nebo to musí být dub, na kolik st. C můžeš doma topit, jak můžeš větrat, dokdy můžeš svítit, kolik můžeš mít místností... Kolik EV můžeš mít, kdy můžeš nabíjet..
Btw. právě Kalifornie je v brutálních problémech kdy budou muset omezit EV protože kriticky hrozí blackouty a tamní el. soustava to nezvládá.
Jde mi o zachování svobody každého. Svobody pohybu. Svobody volby pohonu. Svobody trhu bez pokřivení dotacemi.
Jde mi o to ovlivňovat emise tam, kde to má efekt, tam kde to má význam, tam kde to je proveditelné a dlouhodobě udržitelné.
Tj. ovlivňovat emisní stopu ne jen tím čím jedu, ale i proč a kam jedu a pro co jedu, nebo odkud proč a co objednávám.
Jde mi o to ovlivňovat emise tam, kde to má efekt, tam kde to má význam, tam kde to je proveditelné a dlouhodobě udržitelné.
Tj. ovlivňovat emisní stopu ne jen tím čím jedu, ale i proč a kam jedu a pro co jedu, nebo odkud proč a co objednávám.
Jediné co zjevně chápeš líp než já je ekopozérství. Tomu opravdu na rozdíl od tebe nerozumím.
Z toho co jsi uvedl je zjevné že si vůbec nespojuješ věci dohromady a že jsi absolutně povrchní.
Kdo je ekologicky ohleduplnější? Někdo kdo si nechá auto 30 let a najede ročně 5 tis. km, nebo ten co si každý 3 roky koupí novou Teslu se kterou jezdí i pro noviny a každý prázdniny letí 8000 km letadlem na dovolenou???
To co píšeš nejsou hodnoty.
Chceš vědět co je možná nejcennější hodnotou pro mě? Pro mě asi opravdu je na prvním místě svoboda. Svoboda pohybu, myšlení, rozhodování, právě třeba o mém zdraví! To, že si sám rozhodnu, co je a co není zdravé pro mě a mé blízké. A ne že mi někdo bude nařizovat, jak křivý banán mám kupovat, v čem mám ten banán jezdit kupovat. Že si sám rozhodnu, jestli je pro mě zdravější jezdit v naftě a za ušetřený kačeny strávit třeba s rodinou měsíc v horách na čerstvým vzduchu. Že si sám rozhodnu, jestli nutně musím jet výletní lodí nebo letět na Maledivy a přispět tak výrazně ke znečištění zatímco můj EV se bude dobíjet na Vídeňským letišti, nebo jestli bude mé chování více ekologické když raději pojedu s dieselem na Šumavu!!! TO je pro mě hodnota :-! :-!
Chceš vědět co je možná nejcennější hodnotou pro mě? Pro mě asi opravdu je na prvním místě svoboda. Svoboda pohybu, myšlení, rozhodování, právě třeba o mém zdraví! To, že si sám rozhodnu, co je a co není zdravé pro mě a mé blízké. A ne že mi někdo bude nařizovat, jak křivý banán mám kupovat, v čem mám ten banán jezdit kupovat. Že si sám rozhodnu, jestli je pro mě zdravější jezdit v naftě a za ušetřený kačeny strávit třeba s rodinou měsíc v horách na čerstvým vzduchu. Že si sám rozhodnu, jestli nutně musím jet výletní lodí nebo letět na Maledivy a přispět tak výrazně ke znečištění zatímco můj EV se bude dobíjet na Vídeňským letišti, nebo jestli bude mé chování více ekologické když raději pojedu s dieselem na Šumavu!!! TO je pro mě hodnota :-! :-!
Koho taková kravina zajímá? Právě že by měla zajímat každého! Protože jenom to by ukázalo preference zákazníků!
Dotace můžeš měnit podle libovůle. Tím můžeš měnit a ovládat i trh podle libovůle. Ale co nikdy nezměníš jsou právě přirozené preference neovlivněných zákazníků. Tu dokáže změnit opravdu jen skutečná nabízená hodnotová úroveň produktu!
Protože jen znalost přirozených preferencí neovlivněných zákazníků ti umožní rozumně ovlivňovat trh. A protože jen při znalosti přirozeného neovlivněného chování jsi schopný vůbec posoudit význam, smysluplnost a efektivnost dotací.
Bez tohoto všeho žiješ jen v jedné velké IDEOLOGICKÉ LŽI. Ale ano, většině a evidentně i tobě tenhle pohodlný život vyhovuje :no:
Dotace můžeš měnit podle libovůle. Tím můžeš měnit a ovládat i trh podle libovůle. Ale co nikdy nezměníš jsou právě přirozené preference neovlivněných zákazníků. Tu dokáže změnit opravdu jen skutečná nabízená hodnotová úroveň produktu!
Protože jen znalost přirozených preferencí neovlivněných zákazníků ti umožní rozumně ovlivňovat trh. A protože jen při znalosti přirozeného neovlivněného chování jsi schopný vůbec posoudit význam, smysluplnost a efektivnost dotací.
Bez tohoto všeho žiješ jen v jedné velké IDEOLOGICKÉ LŽI. Ale ano, většině a evidentně i tobě tenhle pohodlný život vyhovuje :no:
Já se nebavil o žádném podílu toho či onoho. Já jsem se bavil o hodnocení nezaujatého a neznetvořeného chování zákazníků - spotřebitelů!!!
Jako vždy demagogicky vytrháváš části textu, tentokrát dokonce z pouhého slova. Nejedná se o "debilitu", ale o "elektrodebilitu", a to je secsakra zásadní významový rozdíl! 😉
On chce zničit život miliónům lidí a zavést je do chudoby. Klasický případ bezohledného "ekologa", který asi věří, že zrovna jeho se to nijak nedotkne.
Pokud diesel mildhybrid řadí do hybridů a ne do dieselů, pro mne je to statistika k ničemu.
Jleikož tam píšou, že se počítají i mildhybridy, tak je to statistika úplně o ničem.
Mohli bychom rovnou napsat, že elektrifikované je vše, co má např. S&S a tím pádem to má nejvíc prodejů.
Mohli bychom rovnou napsat, že elektrifikované je vše, co má např. S&S a tím pádem to má nejvíc prodejů.
Kdysi si automobilky potajmu vylepšovala emisně testované vozy (malá zrcátka, hladné malé gumy apod.) a prošlo jim to. Dnes podvádí s podporou EP/EU/EK a za pomoci MHEV, PHEV a EV.
Standardní hybridy Toyoty mi jako jediné připadají vcelku poctivé. Všechny ostatní jen pomáhají překrucovat realitu, která je o 200 až 400% výš. Že ano, Volvo? Že ano, LandRovere?
Standardní hybridy Toyoty mi jako jediné připadají vcelku poctivé. Všechny ostatní jen pomáhají překrucovat realitu, která je o 200 až 400% výš. Že ano, Volvo? Že ano, LandRovere?
Druhé auto v rodine - pouze 33% by koupilo spalovak. To je to zajímavé z článku.
Dělat zajímavé to, že na otázku jestli chcete přidat na auto řekne většina ano?
Dělat zajímavé to, že na otázku jestli chcete přidat na auto řekne většina ano?
Teď tu půlka z vás říká, že jsou PHEV podvod, a tohle je to stejný - např. taková benzinová oktávka RS má normovanou spotřebu nějakých 6,5l, ale proč si kupovat RS a jezdit s tím klobouk - brzy si tedy pitchusové v Bruselu došlápnou na automobilku, že vykázala 6,5l a oni s tím všichni jezdí za 10l.
Sorry, ale míchat v jednom příspěvků oduzovani dotační politiky a zároveň zemědělský produkt? Zemědělství by v EU bez dotace nebylo.
Fakta se hledají ve vztahu k předpovědím těžko...
https😐/www.auto.cz/…lnich-aut-136565
„Není mnoho důvodů, proč si po roce 2025 kupovat auto se spalovacím motorem,“ cituje Tima Bushe, analytika UBS, web The Guardian.
https😐/www.auto.cz/…lnich-aut-136565
„Není mnoho důvodů, proč si po roce 2025 kupovat auto se spalovacím motorem,“ cituje Tima Bushe, analytika UBS, web The Guardian.
Tesla 3 má problém s cenou, protože třeba Enyaq je levnější, Takže Tesle 3 moc nevěřím.
Nevím jak celosvětově, ale v EU asi i Enyaq porazí Teslu 3.
Nevím jak celosvětově, ale v EU asi i Enyaq porazí Teslu 3.
Ano, je vidět že učivo ZŠ je pro tebe modlou a je to mentální úroveň, na které se pohybuješ. Nelze se pak divit tvé povrchnosti.
😒] 😒] 😒]
Ty: doporučuji doplnit ...
Já: Doporučuji...
Tvoje reakce: Osobní útoky... No evidentně jsem ti dal správné doporučení. :-!
Ty: doporučuji doplnit ...
Já: Doporučuji...
Tvoje reakce: Osobní útoky... No evidentně jsem ti dal správné doporučení. :-!
Chudý člověk s obrovskými existenčními problémy bude dle tebe žít zdravější a spokojenější život.
Právě zastáncům toho tvého Zeleného pekla vadí, že Evropa, jako e😜ortní ekonomika, dováží ropu.
Benzín ještě nedávno neměl filtr pevných částic a životnímu prostředí škodil víc než nafta.
Přeloženo i pro duchem chabé - nařiďme takové emisní limity a sankce, které povedou ke konci letecké dopravy, ropného průmyslu, ke konci těžby uhlí.
Když už neumíš uvažovat, tak aspoń PROSÍM ČTI!!!
Když už neumíš uvažovat, tak aspoń PROSÍM ČTI!!!
Jaky je tvuj nazor, krome toho, ze chces usetrit za cisteni spalin na dovolenou?
=jak říkám, jsi totálně povrchní až přihlouplý.
=jak říkám, jsi totálně povrchní až přihlouplý.
ze zplodinami sveho auta skodis ostatnim
Ano a to je přesně to, co povrchné ekopozér nikdy nepochopí. Že v našem energetickém mixu prostě škodíš emisema i s EV!!!
Ano a to je přesně to, co povrchné ekopozér nikdy nepochopí. Že v našem energetickém mixu prostě škodíš emisema i s EV!!!
Jestli věříš těmhle sra*kám, tak už ti docela rozumím. Bavím se prostě s věřícím, který má svoji víru a jeho zelená víra je požehnáním pro všechno!
Ne. Právě o tomhe to je. Jestli vnímáš ekologické hodnoty aniž by ses musel vůbec označovat za ekologa nebo jestli jsi jen pozérský "ekolog".
Krásný příklad je Kalifornie. Jak je možný, že v jedné z nejvíc "eko"šáhnutých částí světa vedle sebe jezdí EV Tesly a V8 pickupy?!? Jak je tohle jen možný???
Ano, a ta svoboda znamená, že já ti nebudu diktovat jestli máš mít EV nebo ne stejně jako ty nebudeš činit to samé mně!!!
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste.
Ok, v pořádku. Tak si kup EV za vlastní jestli máš pocit že tím světu prospěješ!!! Ale ne že budeš nutit kupovat EV ostatní!!! O tom to je.
Ok, v pořádku. Tak si kup EV za vlastní jestli máš pocit že tím světu prospěješ!!! Ale ne že budeš nutit kupovat EV ostatní!!! O tom to je.
Pro dálniční provoz je naprosto nejvhodnější diesel. Proč mi tedy má nějaký zelenořiťolez nařizovat, že si musím koupit EV s prodlužoačkou?! Nebo že musím mít benzinovou šaškárnu?! Benzin má vyšší spotřebu a v důsledku reálně vypustí více emisí než ten diesel!! Tohle je důsledek zelenořiťolezů, reálné emise by bez nich byly mnohem nižší!!
Co se stane když začneš zavádět velká cla? Obchodní válka. Podívej se co se děje mezi USA a čínou.
EU je e😜ortní ekonomika.. zavádění cel není v globálním světě řešení problému.
EU je e😜ortní ekonomika.. zavádění cel není v globálním světě řešení problému.
Pokud diesel v podstatě zakážeš, tak jeho podíl celkem logicky klesne. Politik a ovečky budou chvilku spokojení a to asi dnes stačí.
Tak skončí většina zemědělství v celé EU. Nemáme šanci konkurovat ostatnímu světu.
Výdaje EU na zemědělství lze snadno dohledat. Stejně tak jak a proč jsou dotace na tohle odvětví.
Výdaje EU na zemědělství lze snadno dohledat. Stejně tak jak a proč jsou dotace na tohle odvětví.
neverím ze by poľnohospodárstvo bez dotacii neexistovalo.
v súčastnosti bez dotovania asi nefunguje nič.
v súčastnosti bez dotovania asi nefunguje nič.
Tu "zelenou energii" a za tu "ekologii" bohužel platíme všichni. Takže na ni opravdu věřím. Zvlášť každý měsíc při pohledu na vyúčtování.
Já svobodu chápu moc dobře. Moje svoboda např. končí na svobodě horníka, kterej nemusí narubat dva vagony uhlí a zničit si zdraví jen kvůli tomu abych se já mohl prezentovat jako "eko" a jezdit na elektřinu a tvářit se, že nevypouštím emise.
Jaký smysl má EV když 60% elektřiny je z uhlí?!? Žádný!!! Žádné snížení emisí CO2 se nekoná!!!
My to ale nevíme, protože se do prodeje dieselů nezapočítávají e-diesely ....
Korektní čísla prostě neznáme.
Třeba v ČR to musí být síla prodaných MHEV dieselů.
A když se člověk snaží něco načíst z CIA-SDA, najde tam jen zmatečné tabulky s obrovským podílem vozidel v kolonce "NEZAŘAZENO"
Korektní čísla prostě neznáme.
Třeba v ČR to musí být síla prodaných MHEV dieselů.
A když se člověk snaží něco načíst z CIA-SDA, najde tam jen zmatečné tabulky s obrovským podílem vozidel v kolonce "NEZAŘAZENO"
Nerozumím. Jak si teď přišel na čínu?
Podívej se na to jak probíhá zavádění cel: USAxČína...
Podívej se na to jak probíhá zavádění cel: USAxČína...
Zavádění cel je začátek obchodní války.
EU je e😜ortní ekonomika.
Zavedení cel na zemědělskou produkci nevyřeší problém, jen ho případně přesune jinám.
EU je e😜ortní ekonomika.
Zavedení cel na zemědělskou produkci nevyřeší problém, jen ho případně přesune jinám.
Zase hrusky s jablkama.
Kdyz porovnavas majitele nove Tesly, tak s majitelem noveho BMW!
A ne s duchodcem ve favoritu.
Kdyz porovnavas majitele nove Tesly, tak s majitelem noveho BMW!
A ne s duchodcem ve favoritu.
V cem vidis povrchnost???
Chapes kde konci tva svoboda?
Ty evidentne vubec netusis, co je to svoboda.
Chapes kde konci tva svoboda?
Ty evidentne vubec netusis, co je to svoboda.
A vazne ti to prijde v poradku?
Otravovat ostatnim zivot?
Ja uz jsem ti vysvetlil, ze ti nic nediktuju. 😉
Jeste jednou😒br /> Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Chapes to?
Otravovat ostatnim zivot?
Ja uz jsem ti vysvetlil, ze ti nic nediktuju. 😉
Jeste jednou😒br /> Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Chapes to?
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. 😉
To je moc hezky, ze ty se rozhodnes nicit zdravi tem, co jedou za tebou. A lidem ve mestech.
A sam za usetreny penize na DFP pojedes na dovolenou do Alp...
Tomu ty rikas svoboda?
To je moc hezky, ze ty se rozhodnes nicit zdravi tem, co jedou za tebou. A lidem ve mestech.
A sam za usetreny penize na DFP pojedes na dovolenou do Alp...
Tomu ty rikas svoboda?
Nemůžeme přece lidem brát tu svobodu objednat si z Alie😜resu co je napadne, když je to levnější, než místní zboží.
Moje žena si tam dokonce objednala sadu igelitových pytlíků 😲 😒
Nic nemá větší prioritu, než volný obchod.
Moje žena si tam dokonce objednala sadu igelitových pytlíků 😲 😒
Nic nemá větší prioritu, než volný obchod.
A ve stejný moment Francie vystavila stopku Polestaru s jeho špatně fungujícími PHEV a EV ..... protože Citroën a DS !!!!!!!!!!!!!!
Pokrytectví !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokrytectví !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Povrchni" rika nekdo, kdo nema zvladnute AKTUALNI ucivo zakladni/stredni skoly?
😁 😁 😁 😁
Az si to projdes, tak dej vedet.
Pak snad nebudes predvadet to, co ve 23😁7... 😉
Zkus se dostat na uroven DNESNIHO stredoskolaka.
Uz chapu, proc se vsichni smejou Grete.
Protoze, tak jako ty, vubec netusi, o cem vlastne mluvi.
A nazyvaji to mylne ideologii!
Pritom se jedna o soucasne ucivo zakladni/stredni skoly!
😁 😁 😁 😁
Az si to projdes, tak dej vedet.
Pak snad nebudes predvadet to, co ve 23😁7... 😉
Zkus se dostat na uroven DNESNIHO stredoskolaka.
Uz chapu, proc se vsichni smejou Grete.
Protoze, tak jako ty, vubec netusi, o cem vlastne mluvi.
A nazyvaji to mylne ideologii!
Pritom se jedna o soucasne ucivo zakladni/stredni skoly!
Áno,suhlas.
Zaujímalo by ma ci takéto veci budu povinne dajme tomu pri dovoze auta z US. Do budúcna uvažujem o nejakom us pick-upe.
Zaujímalo by ma ci takéto veci budu povinne dajme tomu pri dovoze auta z US. Do budúcna uvažujem o nejakom us pick-upe.
Myslim, ze to jak skodi EV, chapu MNOHEM lip nez ty.
Co jsi ale ty?
Bojovnik proti ekologii.
Proti ekopozerstvi.
Zastance vetsiho znecisteni v doprave.
Odpurce emisnich limitu.
Co jsi ale ty?
Bojovnik proti ekologii.
Proti ekopozerstvi.
Zastance vetsiho znecisteni v doprave.
Odpurce emisnich limitu.
Kravina jsem psal o mem svete. 😉
Co je to proboha rozume ovlivnovat trh?
Skutecne si myslis, ze ho dnesni vladnouci vrstva v EU, Cine, Britanii, Californii chce ovlivnovat nerozume?
Jaka je prosim te skutecna hodnotova uroven produktu dieseloveho auta?
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste. 😉
Chapes to?
Co je to proboha rozume ovlivnovat trh?
Skutecne si myslis, ze ho dnesni vladnouci vrstva v EU, Cine, Britanii, Californii chce ovlivnovat nerozume?
Jaka je prosim te skutecna hodnotova uroven produktu dieseloveho auta?
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste. 😉
Chapes to?
Nevím proč sem tahas takové věci, obzvlášť když je vykládá špatně.
Opravdu nedokážeš udržet alespoň nějakou úroveň?
Opravdu nedokážeš udržet alespoň nějakou úroveň?
Tak ty si klidne pocitej podil dieselu ve svem paralelnim svete bez emisnich norem. Tam bude podil dieselu minimalne 80%. 😁
Akorat nam to nemichej s REALITOU. 😉
Nejlepsi by bylo, kdyby sis zalozil nejaky blog o tvem dokonalem svete, kde jezdi diesely bez filtru a bez zbytecneho cisteni spalin. To prece jen krivi trh.
Akorat nam to nemichej s REALITOU. 😉
Nejlepsi by bylo, kdyby sis zalozil nejaky blog o tvem dokonalem svete, kde jezdi diesely bez filtru a bez zbytecneho cisteni spalin. To prece jen krivi trh.
Diesely se zdiskreditovaly tak, že tomu už skoro nikdo nevěří. A já jsem rád, že nafta je zase jen do kámen. Jen doufám, že přestanou daňově diskriminovat benzín. Plán na další snížení daně z nafty proti benzínu považuji za naprostou nehoráznost.
Zajímavé jak u článku který je pro Elektro dokážeš kriticky uvažovat a u článku proti Elektro spolknes každou navnadu.
Koukám, jak rétorika odpůrců je čím dál zoufalejší a odpadnější. Jen houšť na vás, dobře vám všem tak!
Prostě v EV, VW si dá Teslu ke svačince
ID.3 jsem si prohlížel, a moc pěkné auto. Dokonce má místo pro kolena u středového panelu, ve stovnání s Octávkou.
ID.3 jsem si prohlížel, a moc pěkné auto. Dokonce má místo pro kolena u středového panelu, ve stovnání s Octávkou.
Nemiesat turbo direct injection a hladky nepriamovstrekovy benzin bez GPF, bez AdBlue, bez karbonizacie. Z litra nafty je viac emissi ako z 1 litra benalu.
Jo, zrušíš dotace všude... tak holt budeme obilí a tak dovážet. Problém je, že je jednodušší něco zavřít než to znovu otevřít... a mohlo by být nepříjemné být závislý na dovozu základních potravin.
V té statistice jsou hlavně auta, která jen cuknou na 20 km/h, natož ujedou 60km na jedno nabití 8-s
Přesně. Titulek pak může znít, že prodeje aut se start-stopem už předběhli prodeje aut s naftovým motorem. 😁
A perličkou je, že velká část naftových motorizací má právě mild-hybrid systém 😁 😁 No to je tak stupidní titulek a statistika, že to ani není možné :no:
A perličkou je, že velká část naftových motorizací má právě mild-hybrid systém 😁 😁 No to je tak stupidní titulek a statistika, že to ani není možné :no:
Pro me urcite modlou neni.
Ty bohuzel nedosahujes urovne vzdelani DNESNIHO stredoskolaka (bez urazky).
Ani jsi nevedel, ze existuji povolenky pro leteckou dopravu. 23😁7
To dnes jiste kazdy stredoskolak vi.
Uz jsi se s tim seznamil?
S globalnim oteplovanim?
A s opatrenimi?
https😐/www.google.com/url?…
Ty bohuzel nedosahujes urovne vzdelani DNESNIHO stredoskolaka (bez urazky).
Ani jsi nevedel, ze existuji povolenky pro leteckou dopravu. 23😁7
To dnes jiste kazdy stredoskolak vi.
Uz jsi se s tim seznamil?
S globalnim oteplovanim?
A s opatrenimi?
https😐/www.google.com/url?…
Aha, takže namísto omezení emisí rovnou zakážeme lidem pohyb? Panejo, od tebe by se komunisti mohli učit, jak koukám.
Že nerozumíš je zřejmé. Jak jsem přišel na Čínu? Úplně normálně. EU s ní má normální obchodní vztahy i přesto, že jsou zde cla. (pro duchem chabé =ano, i cla se dají zneužít v obchodní válku).
Osobní útoky jsou celkem běžné při ztrátě argumentace...
Je to mnohokrát popsaný proces eskalace konfliktu.
Žijeme v době kdy na jedno kliknutí je k dispozici celé vědění lidstva. A stejně se tu dohaduju nad něčím co je mnohokrát odborně zdokumentovano..
Je to mnohokrát popsaný proces eskalace konfliktu.
Žijeme v době kdy na jedno kliknutí je k dispozici celé vědění lidstva. A stejně se tu dohaduju nad něčím co je mnohokrát odborně zdokumentovano..
Opět doporučuji doplnit informace o tom jak velké jsou dotace na zemědělství v EU a jak velká by tudíž musala být zavedena nová cla.
Stejně tak by se jednalo o zavedení nových cel. To že dnes existují dříve dohodnuté a dlouho laděné tarify nemá vliv na další případné reakce. Opět, sleduj zavádění nových cel USA X Čína.
A opět, EU je e😜ortní ekonomika.
Stejně tak by se jednalo o zavedení nových cel. To že dnes existují dříve dohodnuté a dlouho laděné tarify nemá vliv na další případné reakce. Opět, sleduj zavádění nových cel USA X Čína.
A opět, EU je e😜ortní ekonomika.
Pripominat ti to muze.
To je jen nedostatkem vzdelani.
A tim ze neumis odlisit ideologii od vedeckych faktu.
Dnes se to uci na zakladni skole.
A s ideologii to skutecne nema nic spolecneho.
Dopurucuji ti doplneni vzdelani😒br />https😐/www.google.com/url?…
Az si to nastudujes (ucivo maximalne stredoskolske, to das), tak dej vedet.
Jeste citace z odkazu (z metodiky pro ucitele: Klimatické změny)😒br /> 2. stupeň a střední školy
Žák/student
formuluje vlastní výzkumnou otázku, navrhne metody sběru dat pro její zodpovězení
a realizuje výzkum na téma vliv dopravy 😲 na klima
To je jen nedostatkem vzdelani.
A tim ze neumis odlisit ideologii od vedeckych faktu.
Dnes se to uci na zakladni skole.
A s ideologii to skutecne nema nic spolecneho.
Dopurucuji ti doplneni vzdelani😒br />https😐/www.google.com/url?…
Az si to nastudujes (ucivo maximalne stredoskolske, to das), tak dej vedet.
Jeste citace z odkazu (z metodiky pro ucitele: Klimatické změny)😒br /> 2. stupeň a střední školy
Žák/student
formuluje vlastní výzkumnou otázku, navrhne metody sběru dat pro její zodpovězení
a realizuje výzkum na téma vliv dopravy 😲 na klima
https😐/www.irozhlas.cz/…e_1904020600_jab#…
Oba nobelisté upozorňují na selhání tržních mechanismů. 😲 😲 😲 Ty totiž nezohledňují negativní externality – například v podobě skleníkových plynů 😲 nebo okamžitých dopadů na životní prostředí 😲 a zdraví lidí 😲 . Navrhují, jak tyto externality vyčíslit.
Nordhaus rovnou vypočítává „optimální“ strategii pro boj se změnami klimatu: zavést daň kolem 30 dolarů za tunu uhlíku, v roce 2020 ji zvednout na 35 dolarů a kolem roku 2050 na 50 dolarů. Jeho model má ovšem podle e😜ertů z klimatického panelu OSN jednu chybu: vychází z premisy, že je třeba zabránit tomu, aby se planeta do roku 2100 zahřála o 2,5 stupně. Takový scénář by měl podle klimatologů katastrofální následky. Nordhausovu uhlíkovou daň proto vidí spíš na hodnotě o řád vyšší, kolem 200 dolarů v roce 2020 – a doporučují její rapidní růst.
Pouhých 91 uhelných společností mělo v roce 2016 na svědomí 7600 předčasných úmrtí, 3320 nových případů bronchitidy, 137 tisíc astmatických záchvatů a až 22 miliard eur v nákladech na zdravotní péči,“ čte studii hnutí Greenpeace.
Největší část externích nákladů – 60 až 79 procent – podle studie spolkly škody na lidském zdraví. Následovaly náklady způsobené změnou klimatu, které se pohybovaly mezi 11 až 30 procenty.
Konec citaci.
Ano, uhli musi i diky povolenkam skoncit co nejdriv.
To samy plati o spalovacich motorech.
Ceka nas narocna transformace.
Je to boj o zachranu - zivotniho prostredi, potazmo lidstva.
Sorry rohYpnole, tady jde tva svobodna volba pohonu stranou.
Nebo jinak, V8 si koupis, ale za odpovidajici cenu.
Oba nobelisté upozorňují na selhání tržních mechanismů. 😲 😲 😲 Ty totiž nezohledňují negativní externality – například v podobě skleníkových plynů 😲 nebo okamžitých dopadů na životní prostředí 😲 a zdraví lidí 😲 . Navrhují, jak tyto externality vyčíslit.
Nordhaus rovnou vypočítává „optimální“ strategii pro boj se změnami klimatu: zavést daň kolem 30 dolarů za tunu uhlíku, v roce 2020 ji zvednout na 35 dolarů a kolem roku 2050 na 50 dolarů. Jeho model má ovšem podle e😜ertů z klimatického panelu OSN jednu chybu: vychází z premisy, že je třeba zabránit tomu, aby se planeta do roku 2100 zahřála o 2,5 stupně. Takový scénář by měl podle klimatologů katastrofální následky. Nordhausovu uhlíkovou daň proto vidí spíš na hodnotě o řád vyšší, kolem 200 dolarů v roce 2020 – a doporučují její rapidní růst.
Pouhých 91 uhelných společností mělo v roce 2016 na svědomí 7600 předčasných úmrtí, 3320 nových případů bronchitidy, 137 tisíc astmatických záchvatů a až 22 miliard eur v nákladech na zdravotní péči,“ čte studii hnutí Greenpeace.
Největší část externích nákladů – 60 až 79 procent – podle studie spolkly škody na lidském zdraví. Následovaly náklady způsobené změnou klimatu, které se pohybovaly mezi 11 až 30 procenty.
Konec citaci.
Ano, uhli musi i diky povolenkam skoncit co nejdriv.
To samy plati o spalovacich motorech.
Ceka nas narocna transformace.
Je to boj o zachranu - zivotniho prostredi, potazmo lidstva.
Sorry rohYpnole, tady jde tva svobodna volba pohonu stranou.
Nebo jinak, V8 si koupis, ale za odpovidajici cenu.
Máš pro to nějaké podklady a nebo je to tvůj pocit?
Podle průběžných ekonomických výsledku evropských automobilek není žádná z nich (i přes rapidní propad ekonomik díky covid) ve velkých finančních problémech.
Stejně tak se z trhu EU stahuje konkurence která nedokáže tyto limity plnit.
A opět - podívej se na prohlášení např VW v roce 2015. Už v té době sama automobilka prohlašovala, že jediná budoucnost je EV.
Podle průběžných ekonomických výsledku evropských automobilek není žádná z nich (i přes rapidní propad ekonomik díky covid) ve velkých finančních problémech.
Stejně tak se z trhu EU stahuje konkurence která nedokáže tyto limity plnit.
A opět - podívej se na prohlášení např VW v roce 2015. Už v té době sama automobilka prohlašovala, že jediná budoucnost je EV.
Zkus nastudovat emisní povolenky.
Limity na emise nejsou na likvidaci, ale na podporu vývoje. Limity jsou nastaveny takřka u všech činností, zdaleka nejde jen o automotiv.
Stejně tak volas po volném trhu. Jak chceš ale takhle fungovat v globálním prostředí kde například Čína jede na obrovských státních investicích do určitých odvětví?
Limity na emise nejsou na likvidaci, ale na podporu vývoje. Limity jsou nastaveny takřka u všech činností, zdaleka nejde jen o automotiv.
Stejně tak volas po volném trhu. Jak chceš ale takhle fungovat v globálním prostředí kde například Čína jede na obrovských státních investicích do určitých odvětví?
Zemědělství bez dotací tu existoval desetiletí, staletí, tisíciletí. Takže tvoje přesvědčení, že by bez dotací zemědělství skočilo, pramení jedině z tvé prázdné hlavy :no:
Jeste jsi to nespocetl, kolik platis rocne na EV.
Presto, ze se to tu resilo.
Jinak opatreni proti zmenam klimatu najdes nize.
To co ty pises 23😁7 v podstate vsechno existuje, jak pise Hendly.
Jen bys mel obcas mozna pouzivat i jine medium nez acz. 😄
https😐/www.consilium.europa.eu/cs/policies/climate-change/
:yes:
Systém EU pro obchodování s emisemi (EU ETS) začal být uplatňován v roce 2005 s cílem podpořit snižování emisí skleníkových plynů nákladově efektivním a ekonomicky účinným způsobem. Omezuje objem skleníkových plynů, které mohou energeticky náročná průmyslová odvětví 😲 , výrobci energie 😲 a letecké společnosti 😲 vypouštět do ovzduší. Počet emisních povolenek je zastropován na určité úrovni, kterou určuje EU, a podnikům se jednotlivé povolenky přidělují nebo si je tyto podniky kupují. Strop je v průběhu času snižován, aby se i množství emisí postupně snižovalo.
Wake-up dude!
Vazne veskery tvuj trolling zde prameni z neznalosti tohoto?
Presto, ze se to tu resilo.
Jinak opatreni proti zmenam klimatu najdes nize.
To co ty pises 23😁7 v podstate vsechno existuje, jak pise Hendly.
Jen bys mel obcas mozna pouzivat i jine medium nez acz. 😄
https😐/www.consilium.europa.eu/cs/policies/climate-change/
:yes:
Systém EU pro obchodování s emisemi (EU ETS) začal být uplatňován v roce 2005 s cílem podpořit snižování emisí skleníkových plynů nákladově efektivním a ekonomicky účinným způsobem. Omezuje objem skleníkových plynů, které mohou energeticky náročná průmyslová odvětví 😲 , výrobci energie 😲 a letecké společnosti 😲 vypouštět do ovzduší. Počet emisních povolenek je zastropován na určité úrovni, kterou určuje EU, a podnikům se jednotlivé povolenky přidělují nebo si je tyto podniky kupují. Strop je v průběhu času snižován, aby se i množství emisí postupně snižovalo.
Wake-up dude!
Vazne veskery tvuj trolling zde prameni z neznalosti tohoto?
Když už tam zase musíš psat něco o chabosti ducha. Zkus najít a nastudovat heslo "emisní povolenky" třeba to po čem volas už je. I když ne tak jak si přeješ ve svém příspěvku.
Vtipná debata 😄 Třeba pokuta za co2 je ale přesně po čem volas. Svobodné se rozhodni, že chceš velký motor, ale taky za to že znecistujes vzduch ostatním zaplať.
No vidis, tohle zni docela dobre. :yes😒br />
Tak jeste pochopit, kde zacina a hlavne konci ta svoboda...
A k tem dotacim, zkus si vycislit, kolik ty dotace stoji tebe! Rocne.
Protoze mam dojem, ze tu pises o dotacich, ale nemas ani paru kolik jsou u nas a kolik te to vlastne stoji. 😲
Kdybys to vedel, tezko bys tu predvadel tohle.
Tak jeste pochopit, kde zacina a hlavne konci ta svoboda...
A k tem dotacim, zkus si vycislit, kolik ty dotace stoji tebe! Rocne.
Protoze mam dojem, ze tu pises o dotacich, ale nemas ani paru kolik jsou u nas a kolik te to vlastne stoji. 😲
Kdybys to vedel, tezko bys tu predvadel tohle.
Je mi jasny, ze na to odpovedet neumis.
Protoze ty ani zadny nazor nemas.
Ty jsi nekdy slysel, ze dotace jsou spatny.
A ze trh ma byt volny...
A ze vsichni ekologove jsou ekofanatici.
Protoze ty ani zadny nazor nemas.
Ty jsi nekdy slysel, ze dotace jsou spatny.
A ze trh ma byt volny...
A ze vsichni ekologove jsou ekofanatici.
Ne kdyz chces “100%“ zelenou, tak si musis priplatit.
To byl ten odkaz.
To nebyla vira.
To byl odkaz na distributora energie. 😁 😁 😁
Ty ani nechapes rozdil mezi virou a prodejem energie. 😁
Wtf
Je mi jasny, ze potom nemuzes chapat, ze zplodinami sveho auta skodis ostatnim.
A ze jediny co te zajima je, aby auta byla co nejlevnejsi.
To byl ten odkaz.
To nebyla vira.
To byl odkaz na distributora energie. 😁 😁 😁
Ty ani nechapes rozdil mezi virou a prodejem energie. 😁
Wtf
Je mi jasny, ze potom nemuzes chapat, ze zplodinami sveho auta skodis ostatnim.
A ze jediny co te zajima je, aby auta byla co nejlevnejsi.
Tak v tom pripade doufam, ze jedes na solary a ostrovni provoz. A nenicis zdravi hornikum.
Koukam ze nechapes vubec nic.
Kdyz mas EV muzes mit zeleny tarif.
https😐/elektrinanazeleno.cz
Uz skutecne zacinam chapat tve uvazovani.
A do smichu mi z toho neni.
Koukam ze nechapes vubec nic.
Kdyz mas EV muzes mit zeleny tarif.
https😐/elektrinanazeleno.cz
Uz skutecne zacinam chapat tve uvazovani.
A do smichu mi z toho neni.
Chapes to s tou svobodou?
Lepsi pozersky ekolog nez planovity antiekolog.
Pro tebe je ekologie sprosty slovo.
Sam jsi opak ekologa. Tobe jde jen o to, nechat dym za sebou!
A jeste tomu rikas svoboda!
Lepsi pozersky ekolog nez planovity antiekolog.
Pro tebe je ekologie sprosty slovo.
Sam jsi opak ekologa. Tobe jde jen o to, nechat dym za sebou!
A jeste tomu rikas svoboda!
https😐/electrek.c👋2020/10/29/polestar-2-recalls-electric-cars-inverter-battery-issues/
Opet se seredne pletete.
Opet se seredne pletete.
Tak me z toho neobvinuj. 😉
Jaky je tvuj zebricek hodnot?
Volny trh.
Nizka spotreba.
Dal?
Ekologie je pro tebe sprosty slovo.
Jaky je tvuj zebricek hodnot?
Volny trh.
Nizka spotreba.
Dal?
Ekologie je pro tebe sprosty slovo.
Ale emisni normy, dalnicni znamky, povinne ruceni bys zrusil.
Nejradeji.
To prece take znetvoruje trh..
Muzes rozvest tu hodnotovou uroven auta?
Nejradeji.
To prece take znetvoruje trh..
Muzes rozvest tu hodnotovou uroven auta?
Nebylo by lepší místo urážek zkusit prostudovat to co jsem ti doporučil? Volas po něčem co je...
Snižování ekologické zátěže se děje napříč obory i státy.
Edit: nemám z tvých příspěvků pocit že hledáš širší souvislosti. Automotiv je přece jen maličký kousek celé změny co se děje v celém světě.
Snižování ekologické zátěže se děje napříč obory i státy.
Edit: nemám z tvých příspěvků pocit že hledáš širší souvislosti. Automotiv je přece jen maličký kousek celé změny co se děje v celém světě.
A co chapes ty?
Jaky je tvuj nazor, krome toho, ze chces usetrit za cisteni spalin na dovolenou?
A rikas tomu svoboda.
Ja ekopozera beru. 😄
Napis ceho bys chtel dosahnout.
Krome zruseni dotaci.
Zruseni veskerych emisnich limitu?
Budou ti vadit EV i bez dotaci?
Jaky je tvuj nazor, krome toho, ze chces usetrit za cisteni spalin na dovolenou?
A rikas tomu svoboda.
Ja ekopozera beru. 😄
Napis ceho bys chtel dosahnout.
Krome zruseni dotaci.
Zruseni veskerych emisnich limitu?
Budou ti vadit EV i bez dotaci?
Oznacuj si me jak chces.
Co jsi ale ty?
Bojovnik proti ekologii.
Proti ekopozerstvi.
Zastance vetsiho znecisteni v doprave.
Odpurce emisnich limitu.
Co jsi ale ty?
Bojovnik proti ekologii.
Proti ekopozerstvi.
Zastance vetsiho znecisteni v doprave.
Odpurce emisnich limitu.
Ty neveris ani na zelenou energii?
Myslis si, ze veskera energie je z uhli?
Jaka zelena vira? Ty jsi tady vytahl hornika a pozu.
Myslis si, ze veskera energie je z uhli?
Jaka zelena vira? Ty jsi tady vytahl hornika a pozu.
2035 nejpozdeji
https😐/electrek.c👋2020/09/23/california-ban-sale-new-ice-cars-in-2035/
Tvy predstavy o svobode jsou skutecne strasidelny.
Alespon uz chapu tvy prispevky.
Tvy uvazovani je naprosto sobecky zvrhly.
A dost se mi hnusi.
Uz chapu proc nemas rad ekology.
Protoze kasles na vsechno okolo tebe.
A pod zasterku svobody skryvas usetreny penize na emisich na dovolenou.
:no: :no: :no: :no: :no:
https😐/electrek.c👋2020/09/23/california-ban-sale-new-ice-cars-in-2035/
Tvy predstavy o svobode jsou skutecne strasidelny.
Alespon uz chapu tvy prispevky.
Tvy uvazovani je naprosto sobecky zvrhly.
A dost se mi hnusi.
Uz chapu proc nemas rad ekology.
Protoze kasles na vsechno okolo tebe.
A pod zasterku svobody skryvas usetreny penize na emisich na dovolenou.
:no: :no: :no: :no: :no:
Jj ekologove chteji jen ovladnout spolecnost. 😁
A proto si vybrali tu nejhorsi cestu.
A to jeste nevis, ze pak odleti na jinou planetu.
http😐/www.vesmirni-lide.cz/…_astar_seran.htm
A proto si vybrali tu nejhorsi cestu.
A to jeste nevis, ze pak odleti na jinou planetu.
http😐/www.vesmirni-lide.cz/…_astar_seran.htm
A proc?
Proc se bavis o (svem) paralelnim idealnim svete?
V realnem svete je spousta "znetvoreni".
Od zvyhodnovani nafty po jeste vetsi zvyhodnovani elektromobilu az po emisni normy, silnicni dane, dalnicni znamky a povinne ruceni.
A o tom, jake by to bylo bez toho ty zrejme budes psat pod kazdym clankem na acz...
Proc?
V mem paralelnim svete jsou technologie vyspelejsi, energie pochazi z obnovitelnych zdroju a 100% aut jsou elektromobily.
A koho takova kravina zajima? 😄
Stejna utopie jako tvuj svet bez jakekoli regulace.
Proc se bavis o (svem) paralelnim idealnim svete?
V realnem svete je spousta "znetvoreni".
Od zvyhodnovani nafty po jeste vetsi zvyhodnovani elektromobilu az po emisni normy, silnicni dane, dalnicni znamky a povinne ruceni.
A o tom, jake by to bylo bez toho ty zrejme budes psat pod kazdym clankem na acz...
Proc?
V mem paralelnim svete jsou technologie vyspelejsi, energie pochazi z obnovitelnych zdroju a 100% aut jsou elektromobily.
A koho takova kravina zajima? 😄
Stejna utopie jako tvuj svet bez jakekoli regulace.
Já nejsem ten, kdo má "debilitu" v téměř každém příspěvku. 😁 Ale to je zřejmě v pořádku, nadávat všem okolo. Jen běda, jak někdo pošle do háje tebe, co?
Myslim ze nejsem povrchni.
Ze mam mnohem hlubsi znalosti jak o energetice, tak o bateriich, technologii EV i spalovacich motoru.
A vim co je svoboda. 😉
Takze zkus napsat jaky nazor zastavas.
Bojujes proti ekologii?
Jde ti o to aby auta byla levna?
Ze mam mnohem hlubsi znalosti jak o energetice, tak o bateriich, technologii EV i spalovacich motoru.
A vim co je svoboda. 😉
Takze zkus napsat jaky nazor zastavas.
Bojujes proti ekologii?
Jde ti o to aby auta byla levna?
Tvl to jsou kecy jak nudle z nosu. Kdyby tu nebyla systematická likvidace Evropského autoprůmyslu nechutnými, neetickými a nelogickými dotacemi, nesmyslnými normami a zákazy pro klasické motory, tak se tento stav vůbec neděje. Vyloženě lidi do toho natlačili násilím a ještě se plácají po zádech tak, že by si zlámali klíční kosti, jak se jim to daří. A pak plky o elektrifikaci, když tam počítají i mildhybridy, které jsou víceméně povinné, aby se auto alespoň přiblížilo nějaké dementní normě, kterou ty vypatlaný kok*oti prosadili a mohlo vůbec být na trhu.
Tohle vždycky nadzvedne člověka ze židle.