Ekonomika
je zavádějící slovo. Kdybychom byli ještě trochu víc mlžící, jsou elektrifikovaná všechna, neb mají autobaterii.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jistě počítají mezi elektrifikovaná auta i dieselové (mild)hybridy. To je pak opravdu peklo.
To je pak paní statistika prcaná do zadku koňským pérem.
To je pak paní statistika prcaná do zadku koňským pérem.
že by elektromobily byly takový zázrak, nebo tím, že automobilky samy přestávají diesely nabízet kvůli euroblbečkovským emisním limitům na CO2, nebo tím, že lidem, kteří by sami o sobě měli na nákup předraženého samohybu s třetinovými užitnými vlastnostmi spalováku, připlatí stát čtvrtinu ceny penězi, které šlukne těm, kteří nemají na nové ani náhodou? žádná oslava není na místě, protože prodejní výsledky nejsou ani trochu výsledky trhu, ale ideologicky zpraseného čehosi, co nám časem bude nutit elektromobily pod pohrůžkou a spalováky výhradně jako jednoválcové dvoudecky.
"Odklon od spalovacích motorů k elektromotorům nastal. Přestože je do velké míry způsoben různými vládními pobídkami, zákazníci už jsou připraveni si tyto nové technologie osvojit"
Tvl to jsou kecy jak nudle z nosu. Kdyby tu nebyla systematická likvidace Evropského autoprůmyslu nechutnými, neetickými a nelogickými dotacemi, nesmyslnými normami a zákazy pro klasické motory, tak se tento stav vůbec neděje. Vyloženě lidi do toho natlačili násilím a ještě se plácají po zádech tak, že by si zlámali klíční kosti, jak se jim to daří. A pak plky o elektrifikaci, když tam počítají i mildhybridy, které jsou víceméně povinné, aby se auto alespoň přiblížilo nějaké dementní normě, kterou ty vypatlaný kok*oti prosadili a mohlo vůbec být na trhu.
Tohle vždycky nadzvedne člověka ze židle.
Tvl to jsou kecy jak nudle z nosu. Kdyby tu nebyla systematická likvidace Evropského autoprůmyslu nechutnými, neetickými a nelogickými dotacemi, nesmyslnými normami a zákazy pro klasické motory, tak se tento stav vůbec neděje. Vyloženě lidi do toho natlačili násilím a ještě se plácají po zádech tak, že by si zlámali klíční kosti, jak se jim to daří. A pak plky o elektrifikaci, když tam počítají i mildhybridy, které jsou víceméně povinné, aby se auto alespoň přiblížilo nějaké dementní normě, kterou ty vypatlaný kok*oti prosadili a mohlo vůbec být na trhu.
Tohle vždycky nadzvedne člověka ze židle.
Zatímco dieselové auto v požadované konfiguraci si koupit nemůžu, zastaralou koncepci auta na baterky mi státní moc nutí. Z toho vyplývá, že nemůže jít o svobodné rozhodnutí spotřebitele a proto jakékoli porovnávání "vítěze", či podsouvání sdělení, co je lepší, je pouhopouhá sprostá manipulace! :no: :no: :no:
Souhlasím s tím, že se jedná jen o propagandu a klamavou reklamu prodejů elektrovozů. Navíc by mi zajímalo, kolik těch aut je skutečně prodaných koncovým zákazníkům a kolik jich mají na sebe různá dealerství, ale vykázaná jako prodaná. Prostě faleš a klam.
Slovy jednoho klasika: Je to kampaň 😊
Navíc další věc: Mám (já ne) hybrid který dokáže na jedno nabití/natankování ujet 60 km na elektřinu a 700 km na benzín, ale už je to počítáno jako elektro vůz. To je ***. Na první pohled vidím poměr 60:700, ale upřednostňuji těch 60 km. Proč?
Slovy jednoho klasika: Je to kampaň 😊
Navíc další věc: Mám (já ne) hybrid který dokáže na jedno nabití/natankování ujet 60 km na elektřinu a 700 km na benzín, ale už je to počítáno jako elektro vůz. To je ***. Na první pohled vidím poměr 60:700, ale upřednostňuji těch 60 km. Proč?
Kvůli průměrnýmu dennímu nájezdu? 😉
Ne každý jezdí denně 760km.
Sorry, já nejdřív myslel, že jsi majitel a máš takové otázky..
A pak jsem si všimnul: ''já ne''. 😁
Ne každý jezdí denně 760km.
Sorry, já nejdřív myslel, že jsi majitel a máš takové otázky..
A pak jsem si všimnul: ''já ne''. 😁
Aby to dobře vypadalo a aby mohly být lži považovány za pravdu.
Neuvěřitelné jaké lži se tu šíří a jak se manipuluje s daty.
Btw. to mi chce někdo tvrdit, že JATO rozlišuje prodej Golfu TSI a Golfu e-TSI? Že prodaný Golf TSI jde do kolonky spalovací motor, zatímco Golf e-TSI jde do kolonky elektro?? Tomu se mi nechce věřit.
Odklon od spalovacích motorů k elektromotorům nastal? NE, nenastal. A pokud by tu byl volný trh a svobodné podnikatelské prostředí a ne centrálně-plánovaná ekonomika řízená ekomam*dy z EU, tak by do této zelené řiti ani nikdy trh nesměřoval.
Btw. to mi chce někdo tvrdit, že JATO rozlišuje prodej Golfu TSI a Golfu e-TSI? Že prodaný Golf TSI jde do kolonky spalovací motor, zatímco Golf e-TSI jde do kolonky elektro?? Tomu se mi nechce věřit.
Odklon od spalovacích motorů k elektromotorům nastal? NE, nenastal. A pokud by tu byl volný trh a svobodné podnikatelské prostředí a ne centrálně-plánovaná ekonomika řízená ekomam*dy z EU, tak by do této zelené řiti ani nikdy trh nesměřoval.
https😐/www.jato.com/…overtook-diesel/
Projdi si to sám. 😉
Uvědom si, že se zlevňujícími bateriemi by ten poměr narůstal (jistě pomaleji) i bez dotací!
Projdi si to sám. 😉
Uvědom si, že se zlevňujícími bateriemi by ten poměr narůstal (jistě pomaleji) i bez dotací!
Ten poměr vlastně ani nevíme jestli (popř. jak) narůstá, protože tu máme překroucená data s nejasným původem.
A opravdu nevím kde jsi byl a tom, že zákazníci by měli trend upřednostňovat EV/PHEV/MHEV na volném trhu. To je JEN tvoje domněnka. Nic víc.
A opravdu nevím kde jsi byl a tom, že zákazníci by měli trend upřednostňovat EV/PHEV/MHEV na volném trhu. To je JEN tvoje domněnka. Nic víc.
No to je právě to, že máš problém to pochopit...
A já ti to evidentně nevysvětlím.
Ty si budeš myslet, že i kdyby byly baterky zadarmo, tak si elektromobil nikdo nekoupí.
To je pak těžká diskuze. Takže toho raději nechme hned na začátku. 😉
A já ti to evidentně nevysvětlím.
Ty si budeš myslet, že i kdyby byly baterky zadarmo, tak si elektromobil nikdo nekoupí.
To je pak těžká diskuze. Takže toho raději nechme hned na začátku. 😉
Ano, nevysvětlíš. Protože to sám nevíš. Je to jen tvá domněnka. Nic víc. Nevím to ani já, jestli by zákazník upřednostnil EV před konvenčním pohonem kdyby to bylo ekonomicky 1:1.
Já na rozdíl od tebe rozlišuji fakta a domněnky.
Já na rozdíl od tebe rozlišuji fakta a domněnky.
Fakta se hledají ve vztahu k předpovědím těžko...
https😐/www.auto.cz/…lnich-aut-136565
„Není mnoho důvodů, proč si po roce 2025 kupovat auto se spalovacím motorem,“ cituje Tima Bushe, analytika UBS, web The Guardian.
https😐/www.auto.cz/…lnich-aut-136565
„Není mnoho důvodů, proč si po roce 2025 kupovat auto se spalovacím motorem,“ cituje Tima Bushe, analytika UBS, web The Guardian.
Kdybys neměl trh pokřivený dotacemi, tak by se hledala dost lehko.
To je ale úplně jedno.
Kdyby. 😉
Tohle je reálná předpověď.
Ne ''kdyby'' předpověď.
Co kdybys začal komentovat realitu?
A ne ''kdyby''...
Kdyby. 😉
Tohle je reálná předpověď.
Ne ''kdyby'' předpověď.
Co kdybys začal komentovat realitu?
A ne ''kdyby''...
Ano, takže tu máme trh, který není volný. Výběr zákazníků nereflektuje jejich osobní potřeby a preference, ale jejich preference přetváří podle toho, co chce velký rudý bratr.
A z toho ty vyvozuješ, že by zákazníci upřednostnili EV... Bravo, dokonalá bejkárna.
A z toho ty vyvozuješ, že by zákazníci upřednostnili EV... Bravo, dokonalá bejkárna.
To jestli to označuješ rudý nebo zelený nebo makový je úplně jedno.
Pořád je to realita. A já pracuji s realitou.
Ty píšeš o paralelním světě kdyby.
Pořád je to realita. A já pracuji s realitou.
Ty píšeš o paralelním světě kdyby.
Ano. A v reálným světě je to, že zákazníci upřednostňují EV před konvenčním pohonem NA ZÁKLADĚ VLASTNÍCH PRIORIT jen pouhou tvojí domněnkou.
(=ano, chci si zvolit pohon, který není ekologičtější, který má problém s dojezdem, který má problém s tím kde a kdy nabíjet, který má otazník v životnosti a provozních nákladech, ale který mi nabídne ticho, lepší dynamiku a "čistší" provoz).
(=ano, chci si zvolit pohon, který není ekologičtější, který má problém s dojezdem, který má problém s tím kde a kdy nabíjet, který má otazník v životnosti a provozních nákladech, ale který mi nabídne ticho, lepší dynamiku a "čistší" provoz).
Samozřejmě ano, většinový zákazník je pragmatik a s klesající cenou se cílovka samozřejmě rozšiřuje... otázka je kam.
V tomhle není trh jako trh. Placaté Holandsko s přecpanejma silnicema by mohlo mít ten přirozený podíl EV vyšší, Německo s velkejma dojezdovejma vzdálenostma a autobahnem naopak nižší.
Myslím, že to necelé procento u nás je relativně zdravý podíl EV na cestách... sice ovlivněné pokutami za CO2, ale bez nějakých velkých dotací...
V tomhle není trh jako trh. Placaté Holandsko s přecpanejma silnicema by mohlo mít ten přirozený podíl EV vyšší, Německo s velkejma dojezdovejma vzdálenostma a autobahnem naopak nižší.
Myslím, že to necelé procento u nás je relativně zdravý podíl EV na cestách... sice ovlivněné pokutami za CO2, ale bez nějakých velkých dotací...
Kde si ty kluku? Tyhle clanky nectu ale tesim se na forum. Nafta, ručka a dveřma napřed
Neprivolavaj certa.
Nikto nie je zvedavy nato jeho verklikovanie dokola o dotovanej nafte.
Nikto nie je zvedavy nato jeho verklikovanie dokola o dotovanej nafte.
Bože, dost na tom, že tu je ten dutohlav DonVito. Ještě to tu plevelit společně s Hamunou
Zkus napsat někdy něco k věci.
Na to nemáš.
Na to nemáš.
To bylo naprosto k věci. Nebo ti to mám hláskovat, aby jsi to pobral?
Naprosto k věci jsem napsal ve 12:51. Vím, ty nenapíše něco co má hlavu a patu nejspíše od narození, tak ti to přijde nepřirozené, ale přes to se holt musíš přenést, jinak ti tu zůstane nakloněn pořád jen KUK, Hamuna a elektrikář a to opravdu není dobrá společnost, ač sami dokážete zaplevelit diskuzi snad více než z 50% sami.
Naprosto k věci jsem napsal ve 12:51. Vím, ty nenapíše něco co má hlavu a patu nejspíše od narození, tak ti to přijde nepřirozené, ale přes to se holt musíš přenést, jinak ti tu zůstane nakloněn pořád jen KUK, Hamuna a elektrikář a to opravdu není dobrá společnost, ač sami dokážete zaplevelit diskuzi snad více než z 50% sami.
To je opravdu hustej zkratosmrad.
Koukám, jak rétorika odpůrců je čím dál zoufalejší a odpadnější. Jen houšť na vás, dobře vám všem tak!
Zhasni.
Blue Sune, všimni si, jak jsme naopak na zdejší elektrohujery mírní. To ty jsi byl po diskusi se mnou nedávno tak zoufalý, žes mi radil, abych se zastřelil! 😲 😒] 😒]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já nejsem ten, kdo má "debilitu" v téměř každém příspěvku. 😁 Ale to je zřejmě v pořádku, nadávat všem okolo. Jen běda, jak někdo pošle do háje tebe, co?
JATO patří mezi společnoti, kde na jejich ofic. stránkách člověk absolutně nic nenajde. Metodiky, statistiky, data... prostě NIC. Jen se vždy objeví hrozně transparentní statistika plná lží a překroucených faktů...
JATO je jedním z prostředků dvacetisemilhářů :no: :no: :no: Věřil bych i tomu, že tyhle lži se vytvářejí za evropské peníze z nějakého dotačního titulu "jak obelhat ovce".
JATO je jedním z prostředků dvacetisemilhářů :no: :no: :no: Věřil bych i tomu, že tyhle lži se vytvářejí za evropské peníze z nějakého dotačního titulu "jak obelhat ovce".
https😐/www.jato.com/…overtook-diesel/
Víš, já se tu nebudu dohadovat nad tím, co je elektrifikované vozidlo.
Pro mě je důležitý FAKT! že podíl dieselu klesl z 50% na 25%.
Citace😒br /> The fall of the diesel car
At the same time, the diesel market share posted a record low, of only 24.8% in September. Exactly a decade ago, diesel cars comprised 50% of registrations
PS Mám dojem, že kdybys JATO zaplatil, tak se dozvíš víc. 😉
Víš, já se tu nebudu dohadovat nad tím, co je elektrifikované vozidlo.
Pro mě je důležitý FAKT! že podíl dieselu klesl z 50% na 25%.
Citace😒br /> The fall of the diesel car
At the same time, the diesel market share posted a record low, of only 24.8% in September. Exactly a decade ago, diesel cars comprised 50% of registrations
PS Mám dojem, že kdybys JATO zaplatil, tak se dozvíš víc. 😉
Ano, akorát že i tohle je pravděpodobně LEŽ. Protože MHEV diesel vypadá že bude v kolonce EV..
To je možný. Já nejsem žádný obhájce JATO.
Jaká si myslíš, že je realita? Myslím, že poměr dieselů nebude tak těžké dohledat.
Tak sem hoď svá čísla. 😉
Jaká si myslíš, že je realita? Myslím, že poměr dieselů nebude tak těžké dohledat.
Tak sem hoď svá čísla. 😉
Důvodně se domnívám, že realita nebude to co prezentuje JATO. Proč, to jsem uvedl.
Pravdivá data nemám.
Pravdivá data nemám.
https😐/www.acea.be/statistics/tag/category/share-of-diesel-in-new-passenger-cars
2016 49%
2019 30%
Promiň opět diskuze o ničem.
Něco zpochybňuješ na základě... NIČEHO!
Tohle je ta tvá práce s fakty - ''důvodně se domnívám''.
2016 49%
2019 30%
Promiň opět diskuze o ničem.
Něco zpochybňuješ na základě... NIČEHO!
Tohle je ta tvá práce s fakty - ''důvodně se domnívám''.
Ne. Vůbec nic jsi nepochopil. Stále odkazuješ na čísla, která jsou výsledkem pokřiveného trhu.
Já se bavím o tom, co by skutečně preferovali zákaznici. Ne o tom, k čemu byli dotlačeni zelenými ekofašisty.
Jestliže absurdní ekonorma vytlačí z nabídky Fabie 1,6 TDI, tak je asi jasné že si ji zákazník nekoupí. To, že zákazník kupující Fabii pak zvolil benzin místo nafty není způsobeno preferencí zákazníka.
Já se bavím o tom, co by skutečně preferovali zákaznici. Ne o tom, k čemu byli dotlačeni zelenými ekofašisty.
Jestliže absurdní ekonorma vytlačí z nabídky Fabie 1,6 TDI, tak je asi jasné že si ji zákazník nekoupí. To, že zákazník kupující Fabii pak zvolil benzin místo nafty není způsobeno preferencí zákazníka.
Tak ty si klidne pocitej podil dieselu ve svem paralelnim svete bez emisnich norem. Tam bude podil dieselu minimalne 80%. 😁
Akorat nam to nemichej s REALITOU. 😉
Nejlepsi by bylo, kdyby sis zalozil nejaky blog o tvem dokonalem svete, kde jezdi diesely bez filtru a bez zbytecneho cisteni spalin. To prece jen krivi trh.
Akorat nam to nemichej s REALITOU. 😉
Nejlepsi by bylo, kdyby sis zalozil nejaky blog o tvem dokonalem svete, kde jezdi diesely bez filtru a bez zbytecneho cisteni spalin. To prece jen krivi trh.
Já se nebavil o žádném podílu toho či onoho. Já jsem se bavil o hodnocení nezaujatého a neznetvořeného chování zákazníků - spotřebitelů!!!
A proc?
Proc se bavis o (svem) paralelnim idealnim svete?
V realnem svete je spousta "znetvoreni".
Od zvyhodnovani nafty po jeste vetsi zvyhodnovani elektromobilu az po emisni normy, silnicni dane, dalnicni znamky a povinne ruceni.
A o tom, jake by to bylo bez toho ty zrejme budes psat pod kazdym clankem na acz...
Proc?
V mem paralelnim svete jsou technologie vyspelejsi, energie pochazi z obnovitelnych zdroju a 100% aut jsou elektromobily.
A koho takova kravina zajima? 😄
Stejna utopie jako tvuj svet bez jakekoli regulace.
Proc se bavis o (svem) paralelnim idealnim svete?
V realnem svete je spousta "znetvoreni".
Od zvyhodnovani nafty po jeste vetsi zvyhodnovani elektromobilu az po emisni normy, silnicni dane, dalnicni znamky a povinne ruceni.
A o tom, jake by to bylo bez toho ty zrejme budes psat pod kazdym clankem na acz...
Proc?
V mem paralelnim svete jsou technologie vyspelejsi, energie pochazi z obnovitelnych zdroju a 100% aut jsou elektromobily.
A koho takova kravina zajima? 😄
Stejna utopie jako tvuj svet bez jakekoli regulace.
Koho taková kravina zajímá? Právě že by měla zajímat každého! Protože jenom to by ukázalo preference zákazníků!
Dotace můžeš měnit podle libovůle. Tím můžeš měnit a ovládat i trh podle libovůle. Ale co nikdy nezměníš jsou právě přirozené preference neovlivněných zákazníků. Tu dokáže změnit opravdu jen skutečná nabízená hodnotová úroveň produktu!
Protože jen znalost přirozených preferencí neovlivněných zákazníků ti umožní rozumně ovlivňovat trh. A protože jen při znalosti přirozeného neovlivněného chování jsi schopný vůbec posoudit význam, smysluplnost a efektivnost dotací.
Bez tohoto všeho žiješ jen v jedné velké IDEOLOGICKÉ LŽI. Ale ano, většině a evidentně i tobě tenhle pohodlný život vyhovuje :no:
Dotace můžeš měnit podle libovůle. Tím můžeš měnit a ovládat i trh podle libovůle. Ale co nikdy nezměníš jsou právě přirozené preference neovlivněných zákazníků. Tu dokáže změnit opravdu jen skutečná nabízená hodnotová úroveň produktu!
Protože jen znalost přirozených preferencí neovlivněných zákazníků ti umožní rozumně ovlivňovat trh. A protože jen při znalosti přirozeného neovlivněného chování jsi schopný vůbec posoudit význam, smysluplnost a efektivnost dotací.
Bez tohoto všeho žiješ jen v jedné velké IDEOLOGICKÉ LŽI. Ale ano, většině a evidentně i tobě tenhle pohodlný život vyhovuje :no:
Kravina jsem psal o mem svete. 😉
Co je to proboha rozume ovlivnovat trh?
Skutecne si myslis, ze ho dnesni vladnouci vrstva v EU, Cine, Britanii, Californii chce ovlivnovat nerozume?
Jaka je prosim te skutecna hodnotova uroven produktu dieseloveho auta?
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste. 😉
Chapes to?
Co je to proboha rozume ovlivnovat trh?
Skutecne si myslis, ze ho dnesni vladnouci vrstva v EU, Cine, Britanii, Californii chce ovlivnovat nerozume?
Jaka je prosim te skutecna hodnotova uroven produktu dieseloveho auta?
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste. 😉
Chapes to?
Rozumně ovlivňovat je třeba zabránit oligopolu. Rozbití kartelu. Atp.
V mem zebricku hodnot je zdravi a ekologie na prednim miste.
Ok, v pořádku. Tak si kup EV za vlastní jestli máš pocit že tím světu prospěješ!!! Ale ne že budeš nutit kupovat EV ostatní!!! O tom to je.
Ok, v pořádku. Tak si kup EV za vlastní jestli máš pocit že tím světu prospěješ!!! Ale ne že budeš nutit kupovat EV ostatní!!! O tom to je.
Ale ja nikoho nenutim. 😉
Ja nejsem politik a nenastavuju pravidla. Ja tu jen diskutuju.
Ja nejsem politik a nenastavuju pravidla. Ja tu jen diskutuju.
Ano. Ale ti politici EV tlačí a nutí.
Tak me z toho neobvinuj. 😉
Jaky je tvuj zebricek hodnot?
Volny trh.
Nizka spotreba.
Dal?
Ekologie je pro tebe sprosty slovo.
Jaky je tvuj zebricek hodnot?
Volny trh.
Nizka spotreba.
Dal?
Ekologie je pro tebe sprosty slovo.
To co píšeš nejsou hodnoty.
Chceš vědět co je možná nejcennější hodnotou pro mě? Pro mě asi opravdu je na prvním místě svoboda. Svoboda pohybu, myšlení, rozhodování, právě třeba o mém zdraví! To, že si sám rozhodnu, co je a co není zdravé pro mě a mé blízké. A ne že mi někdo bude nařizovat, jak křivý banán mám kupovat, v čem mám ten banán jezdit kupovat. Že si sám rozhodnu, jestli je pro mě zdravější jezdit v naftě a za ušetřený kačeny strávit třeba s rodinou měsíc v horách na čerstvým vzduchu. Že si sám rozhodnu, jestli nutně musím jet výletní lodí nebo letět na Maledivy a přispět tak výrazně ke znečištění zatímco můj EV se bude dobíjet na Vídeňským letišti, nebo jestli bude mé chování více ekologické když raději pojedu s dieselem na Šumavu!!! TO je pro mě hodnota :-! :-!
Chceš vědět co je možná nejcennější hodnotou pro mě? Pro mě asi opravdu je na prvním místě svoboda. Svoboda pohybu, myšlení, rozhodování, právě třeba o mém zdraví! To, že si sám rozhodnu, co je a co není zdravé pro mě a mé blízké. A ne že mi někdo bude nařizovat, jak křivý banán mám kupovat, v čem mám ten banán jezdit kupovat. Že si sám rozhodnu, jestli je pro mě zdravější jezdit v naftě a za ušetřený kačeny strávit třeba s rodinou měsíc v horách na čerstvým vzduchu. Že si sám rozhodnu, jestli nutně musím jet výletní lodí nebo letět na Maledivy a přispět tak výrazně ke znečištění zatímco můj EV se bude dobíjet na Vídeňským letišti, nebo jestli bude mé chování více ekologické když raději pojedu s dieselem na Šumavu!!! TO je pro mě hodnota :-! :-!
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. 😉
To je moc hezky, ze ty se rozhodnes nicit zdravi tem, co jedou za tebou. A lidem ve mestech.
A sam za usetreny penize na DFP pojedes na dovolenou do Alp...
Tomu ty rikas svoboda?
To je moc hezky, ze ty se rozhodnes nicit zdravi tem, co jedou za tebou. A lidem ve mestech.
A sam za usetreny penize na DFP pojedes na dovolenou do Alp...
Tomu ty rikas svoboda?
Ano, a ta svoboda znamená, že já ti nebudu diktovat jestli máš mít EV nebo ne stejně jako ty nebudeš činit to samé mně!!!
A vazne ti to prijde v poradku?
Otravovat ostatnim zivot?
Ja uz jsem ti vysvetlil, ze ti nic nediktuju. 😉
Jeste jednou😒br /> Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Chapes to?
Otravovat ostatnim zivot?
Ja uz jsem ti vysvetlil, ze ti nic nediktuju. 😉
Jeste jednou😒br /> Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Chapes to?
Krásný příklad je Kalifornie. Jak je možný, že v jedné z nejvíc "eko"šáhnutých částí světa vedle sebe jezdí EV Tesly a V8 pickupy?!? Jak je tohle jen možný???
A vis, ze je tam zakazou prodavat?
Ceho je to priklad?
Ceho je to priklad?
Zakážou? Tak na to si počkám!
2035 nejpozdeji
https😐/electrek.c👋2020/09/23/california-ban-sale-new-ice-cars-in-2035/
Tvy predstavy o svobode jsou skutecne strasidelny.
Alespon uz chapu tvy prispevky.
Tvy uvazovani je naprosto sobecky zvrhly.
A dost se mi hnusi.
Uz chapu proc nemas rad ekology.
Protoze kasles na vsechno okolo tebe.
A pod zasterku svobody skryvas usetreny penize na emisich na dovolenou.
:no: :no: :no: :no: :no:
https😐/electrek.c👋2020/09/23/california-ban-sale-new-ice-cars-in-2035/
Tvy predstavy o svobode jsou skutecne strasidelny.
Alespon uz chapu tvy prispevky.
Tvy uvazovani je naprosto sobecky zvrhly.
A dost se mi hnusi.
Uz chapu proc nemas rad ekology.
Protoze kasles na vsechno okolo tebe.
A pod zasterku svobody skryvas usetreny penize na emisich na dovolenou.
:no: :no: :no: :no: :no:
Určitě...
Evidentně prokazueš že nechápeš vůbec nic. Jsi povrchní až to bolí :no:
Evidentně prokazueš že nechápeš vůbec nic. Jsi povrchní až to bolí :no:
V cem vidis povrchnost???
Chapes kde konci tva svoboda?
Ty evidentne vubec netusis, co je to svoboda.
Chapes kde konci tva svoboda?
Ty evidentne vubec netusis, co je to svoboda.
Kdo je ekologicky ohleduplnější? Někdo kdo si nechá auto 30 let a najede ročně 5 tis. km, nebo ten co si každý 3 roky koupí novou Teslu se kterou jezdí i pro noviny a každý prázdniny letí 8000 km letadlem na dovolenou???
Zase hrusky s jablkama.
Kdyz porovnavas majitele nove Tesly, tak s majitelem noveho BMW!
A ne s duchodcem ve favoritu.
Kdyz porovnavas majitele nove Tesly, tak s majitelem noveho BMW!
A ne s duchodcem ve favoritu.
Ne. Právě o tomhe to je. Jestli vnímáš ekologické hodnoty aniž by ses musel vůbec označovat za ekologa nebo jestli jsi jen pozérský "ekolog".
Chapes to s tou svobodou?
Lepsi pozersky ekolog nez planovity antiekolog.
Pro tebe je ekologie sprosty slovo.
Sam jsi opak ekologa. Tobe jde jen o to, nechat dym za sebou!
A jeste tomu rikas svoboda!
Lepsi pozersky ekolog nez planovity antiekolog.
Pro tebe je ekologie sprosty slovo.
Sam jsi opak ekologa. Tobe jde jen o to, nechat dym za sebou!
A jeste tomu rikas svoboda!
Stále zapomínáš připočítat k prodejům dieselů MHEV diesely zkratoprde...
Tak podíl dieselu klesá hlavně proto, že v posledních 20 letech udělaly benzínové motory takový pokrok ve spotřebě, že mnoha lidem už nestojí za to řešit nějaký třičtvrtělitr v neprospěch benzínu.
Přesně tak. Plus to, že někde diesely prostě mizí z nabídky. I když s tím u malých aut souhlasím.
My to ale nevíme, protože se do prodeje dieselů nezapočítávají e-diesely ....
Korektní čísla prostě neznáme.
Třeba v ČR to musí být síla prodaných MHEV dieselů.
A když se člověk snaží něco načíst z CIA-SDA, najde tam jen zmatečné tabulky s obrovským podílem vozidel v kolonce "NEZAŘAZENO"
Korektní čísla prostě neznáme.
Třeba v ČR to musí být síla prodaných MHEV dieselů.
A když se člověk snaží něco načíst z CIA-SDA, najde tam jen zmatečné tabulky s obrovským podílem vozidel v kolonce "NEZAŘAZENO"
Prostě v EV, VW si dá Teslu ke svačince
ID.3 jsem si prohlížel, a moc pěkné auto. Dokonce má místo pro kolena u středového panelu, ve stovnání s Octávkou.
ID.3 jsem si prohlížel, a moc pěkné auto. Dokonce má místo pro kolena u středového panelu, ve stovnání s Octávkou.
Nieco podobne vykrikuju Androidaci o Applu a zakazdym to dopadne presne naopak.Myslim si,ze Tesla 3 hravo celosvetovo porazi ID3.
Neda sa ale upriet ID3,ze nazivo to je pekne auto oproti fotkam.
Neda sa ale upriet ID3,ze nazivo to je pekne auto oproti fotkam.
Tesla 3 má problém s cenou, protože třeba Enyaq je levnější, Takže Tesle 3 moc nevěřím.
Nevím jak celosvětově, ale v EU asi i Enyaq porazí Teslu 3.
Nevím jak celosvětově, ale v EU asi i Enyaq porazí Teslu 3.
Momentalne ma problem Tesla s cenou.
Naco by ale riesila cenu,ked este stale riesia predobjednavky,ktore uz maju pevnu cenu.
Uz sa do EU ruti 5000 Tesiel z Ciny,ktore maju byt lacnejsie a vykonnejsie a ked sa otvori Berlin tak to bude este nizsie.
Elonovi sa neda upriet jeho skvela strategia rozlozenia tovarni.
Uz na buduci rok bude Tesla cenovo konkurenciaschopna na kazdom svetovom trhu.
Dokonca Berlin hlasi rychlejsiu dostavbu tovarne,tak Y sa zacnu dodavat s predstihom.
Ratam,ze aj cena sa potom upravi pre EU trh a konkurenciu na nom.
Naco by ale riesila cenu,ked este stale riesia predobjednavky,ktore uz maju pevnu cenu.
Uz sa do EU ruti 5000 Tesiel z Ciny,ktore maju byt lacnejsie a vykonnejsie a ked sa otvori Berlin tak to bude este nizsie.
Elonovi sa neda upriet jeho skvela strategia rozlozenia tovarni.
Uz na buduci rok bude Tesla cenovo konkurenciaschopna na kazdom svetovom trhu.
Dokonca Berlin hlasi rychlejsiu dostavbu tovarne,tak Y sa zacnu dodavat s predstihom.
Ratam,ze aj cena sa potom upravi pre EU trh a konkurenciu na nom.
Dost pochybuju i o EU.
Tesla bude dodávat ve velkém množství.
A přijde Model Y! Model Y bude opět nejmíň o generaci před Enyaqem...
Škodovka myslím nebude mít kapacitu jako Tesla a její Giga Berlín. 😉
O potenciálních problémech s dodávkami baterek u VW ani nemluvím.
Tesla bude dodávat ve velkém množství.
A přijde Model Y! Model Y bude opět nejmíň o generaci před Enyaqem...
Škodovka myslím nebude mít kapacitu jako Tesla a její Giga Berlín. 😉
O potenciálních problémech s dodávkami baterek u VW ani nemluvím.
Jako že má Android 75% trhu... nebo co přesně myslíš?
Teď jsem četl test id3, za hezkého počasí zvládl Praha-Brno a zbylo něco na na dojetí k nabíječce, celkem nějakých 270 km. Wow, tomu říkám úspěch a budoucnost mobility, vyloženě revoluční stroj. Jak jich bude jezdit víc a bude pod nulou, tak se budeš prakticky jen posouvat ve frontě na nabíjení a jak za starých dobrých časů si na cestu do zahraničí vyhradíš měsíc, fakt super.
Pokud se nezmění způsob klasifikace aut, tak za zhruba 5 let budou skoro všechna auta v EU "elektrifikována". Startér-generátor místo obyčejného alternátoru ale není skutečný hybrid, zejména v případě, že jde o 12V systém. Úspora paliva i pomoc elektromotoru jsou velmi malé. Jsou to prostě švindl-hybridy. Byrokraté i manažeři automobilek jsou spokojeni.
Kdysi si automobilky potajmu vylepšovala emisně testované vozy (malá zrcátka, hladné malé gumy apod.) a prošlo jim to. Dnes podvádí s podporou EP/EU/EK a za pomoci MHEV, PHEV a EV.
Standardní hybridy Toyoty mi jako jediné připadají vcelku poctivé. Všechny ostatní jen pomáhají překrucovat realitu, která je o 200 až 400% výš. Že ano, Volvo? Že ano, LandRovere?
Standardní hybridy Toyoty mi jako jediné připadají vcelku poctivé. Všechny ostatní jen pomáhají překrucovat realitu, která je o 200 až 400% výš. Že ano, Volvo? Že ano, LandRovere?
Souhlas. Já vidím tu hranu, co ještě je hybrid a co ne, u Subaru e-Boxer. To by se s přimhouřeným oken dalo nazvat mild-hybrid. Toyota začala s hybridy dříve, než v EU zvítězilo zelené náboženství. Proto jsou právě hybridy od Toyoty tak efektivní v reálním provozu a lze u nich mluvit o upřímné snaze o ekologii.
Kdyby vozům s ICE státy přiznaly dotace jako mají EV apod., byl by to okamžitý konec EV a PHEV.
Kdyby ICE mělo dotace jako EV, platilo by že by stát rozdával nová auta ICE zadarmo. Zatímco u ICE každýmu dojde že takováto politika asi není v pořádku, tak s EV to těm se zelenou dírou v hlavě přijde naprosto v pořádku...
... to samé platí pro některé plug-in hybridy ...
Tendenční nesmyslný lživý článek
Čísla se dají krásně ohýbat
prý že elektrická vozidla, ha ha ha ha ha ha ha ha
Tendenční nesmyslný lživý článek
Čísla se dají krásně ohýbat
prý že elektrická vozidla, ha ha ha ha ha ha ha ha
A ve stejný moment Francie vystavila stopku Polestaru s jeho špatně fungujícími PHEV a EV ..... protože Citroën a DS !!!!!!!!!!!!!!
Pokrytectví !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokrytectví !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Francouzi byli vždycky svi-ně podrazácký. Mnichov 1938, za války výroba cyklonu B...
Teď tu půlka z vás říká, že jsou PHEV podvod, a tohle je to stejný - např. taková benzinová oktávka RS má normovanou spotřebu nějakých 6,5l, ale proč si kupovat RS a jezdit s tím klobouk - brzy si tedy pitchusové v Bruselu došlápnou na automobilku, že vykázala 6,5l a oni s tím všichni jezdí za 10l.
Přesně.
Ale hlavně proč by mě kua někdo měl sledovat mojí spotřebu??? To mě začnou sledovat i kolik GB dat mám za měsíc, kolik protopím, jestli náhodou nejím moc vepřového ...?! Ne, tohle je prostě (další) útok na svobodu každého z nás!!!
Co je ale nejhorší, tak to prochází jen tak. Samozřejmě. Bez odporu. Bez povšimnutí!
Ale hlavně proč by mě kua někdo měl sledovat mojí spotřebu??? To mě začnou sledovat i kolik GB dat mám za měsíc, kolik protopím, jestli náhodou nejím moc vepřového ...?! Ne, tohle je prostě (další) útok na svobodu každého z nás!!!
Co je ale nejhorší, tak to prochází jen tak. Samozřejmě. Bez odporu. Bez povšimnutí!
Najhoršie je ze sa tu nájde kvantum ľudí ktorý ti povedia ze to je iba spotreba (ktovie
co bude ďalej o 3-5rokov) a ďalší budu tomu budú ešte tlieskať .
co bude ďalej o 3-5rokov) a ďalší budu tomu budú ešte tlieskať .
To bude jedním z odůvodnění, proč sledovat i rychlost, polohu, místo... Aby jakože dokázali přepočítat spotřebu... No a už jsme jen malý krok od toho, že to začnou porovnávat s mapovými podklady a začnou ti automaticky chodit pokuty za nedovolené parkování, rychlost... https😐/www.youtube.com/watch?… ...BUĎTE DOBŘÍ!
Omezení emisí z automobilové dopravy má snížit CO2.
Snížit emise z automobilové dopravy lze reálně😒br /> 1) snížením emisí nově vyráběných vozů (zde již není moc co snižovat) - nejméně účinné
2) nahrazením těch nejstarších a nejméně ekologických vozů novými, a to klidně pouze i Euro6!!!
3) omezením nutnosti přepravy osob a zboží (tj. podporou lokálních zdrojů - spolu s 2) nejvíce účinné.
Ekofašisti si vybrali tu nejméně účinnou cestu vzhledem k deklarovanému cíli. Proč asi?? Protože nikomu o ekologii nejde! Protože to je jen ideologie, za kterou se schovává moc a způsob ovládání společnosti.
Snížit emise z automobilové dopravy lze reálně😒br /> 1) snížením emisí nově vyráběných vozů (zde již není moc co snižovat) - nejméně účinné
2) nahrazením těch nejstarších a nejméně ekologických vozů novými, a to klidně pouze i Euro6!!!
3) omezením nutnosti přepravy osob a zboží (tj. podporou lokálních zdrojů - spolu s 2) nejvíce účinné.
Ekofašisti si vybrali tu nejméně účinnou cestu vzhledem k deklarovanému cíli. Proč asi?? Protože nikomu o ekologii nejde! Protože to je jen ideologie, za kterou se schovává moc a způsob ovládání společnosti.
Jj ekologove chteji jen ovladnout spolecnost. 😁
A proto si vybrali tu nejhorsi cestu.
A to jeste nevis, ze pak odleti na jinou planetu.
http😐/www.vesmirni-lide.cz/…_astar_seran.htm
A proto si vybrali tu nejhorsi cestu.
A to jeste nevis, ze pak odleti na jinou planetu.
http😐/www.vesmirni-lide.cz/…_astar_seran.htm
Nemůžeme přece lidem brát tu svobodu objednat si z Alie😜resu co je napadne, když je to levnější, než místní zboží.
Moje žena si tam dokonce objednala sadu igelitových pytlíků 😲 😒
Nic nemá větší prioritu, než volný obchod.
Moje žena si tam dokonce objednala sadu igelitových pytlíků 😲 😒
Nic nemá větší prioritu, než volný obchod.
Nemám nic proti volnému obchodu. Ale pokud je výhodnější místní jabka vysypat do kompostu a v hypermarketech prodávat dovoz z ulánbátaru, tak je asi evidentně někde něco špatně.
BTW. nic nemá větší prioritu než volný obchod? Tak proč tedy ten volný obchod je zmasakrován dotační politikou? Třeba právě dotacema na EV?!
BTW. nic nemá větší prioritu než volný obchod? Tak proč tedy ten volný obchod je zmasakrován dotační politikou? Třeba právě dotacema na EV?!
Jenže jak obrovsky by se ekologii ulevilo, kdybychom holt kupovali pokud možno lokální výrobky. Přišlo by mi to daleko smysluplnější, než tyhle kraviny, co předvádíme. A kromě ekologie bychom si navíc nepodřezávali (Evropa) větev sami pod sebou. Když si dnes objednám zboží z Číny, tak kromě toho, že cestou zasviní vzduch i oceán navíc nebudu mít zítra sám práci.
Sorry, ale míchat v jednom příspěvků oduzovani dotační politiky a zároveň zemědělský produkt? Zemědělství by v EU bez dotace nebylo.
neverím ze by poľnohospodárstvo bez dotacii neexistovalo.
v súčastnosti bez dotovania asi nefunguje nič.
v súčastnosti bez dotovania asi nefunguje nič.
Zemědělství bez dotací tu existoval desetiletí, staletí, tisíciletí. Takže tvoje přesvědčení, že by bez dotací zemědělství skočilo, pramení jedině z tvé prázdné hlavy :no:
To jsme ovšem nežili v globální ekonomice. Ono zemědělství samozřejmě jako takové neskončí, jen třeba skončí u nás... a pak budeme závislí na dovozu potravin z venku.
Zrušit dotace = samozřejmě zrušit v celé EU, ne jen u nás.
Tak skončí většina zemědělství v celé EU. Nemáme šanci konkurovat ostatnímu světu.
Výdaje EU na zemědělství lze snadno dohledat. Stejně tak jak a proč jsou dotace na tohle odvětví.
Výdaje EU na zemědělství lze snadno dohledat. Stejně tak jak a proč jsou dotace na tohle odvětví.
Ochránit vnitřní trh EU není problém např. clem. Tak tu nelži.
Co se stane když začneš zavádět velká cla? Obchodní válka. Podívej se co se děje mezi USA a čínou.
EU je e😜ortní ekonomika.. zavádění cel není v globálním světě řešení problému.
EU je e😜ortní ekonomika.. zavádění cel není v globálním světě řešení problému.
Zasel jen lži?
Klidně argumentuj.
viz 12:12
Zavádění cel je začátek obchodní války.
EU je e😜ortní ekonomika.
Zavedení cel na zemědělskou produkci nevyřeší problém, jen ho případně přesune jinám.
EU je e😜ortní ekonomika.
Zavedení cel na zemědělskou produkci nevyřeší problém, jen ho případně přesune jinám.
Čína vede nějakou obchodní válku s EU???
Nerozumím. Jak si teď přišel na čínu?
Podívej se na to jak probíhá zavádění cel: USAxČína...
Podívej se na to jak probíhá zavádění cel: USAxČína...
Že nerozumíš je zřejmé. Jak jsem přišel na Čínu? Úplně normálně. EU s ní má normální obchodní vztahy i přesto, že jsou zde cla. (pro duchem chabé =ano, i cla se dají zneužít v obchodní válku).
Opět doporučuji doplnit informace o tom jak velké jsou dotace na zemědělství v EU a jak velká by tudíž musala být zavedena nová cla.
Stejně tak by se jednalo o zavedení nových cel. To že dnes existují dříve dohodnuté a dlouho laděné tarify nemá vliv na další případné reakce. Opět, sleduj zavádění nových cel USA X Čína.
A opět, EU je e😜ortní ekonomika.
Stejně tak by se jednalo o zavedení nových cel. To že dnes existují dříve dohodnuté a dlouho laděné tarify nemá vliv na další případné reakce. Opět, sleduj zavádění nových cel USA X Čína.
A opět, EU je e😜ortní ekonomika.
Doporučuji program UčíTelka. Máš jedinečnou možnost dohnat co jsi nedotáhl... 😒] 😒] :-!
Osobní útoky jsou celkem běžné při ztrátě argumentace...
Je to mnohokrát popsaný proces eskalace konfliktu.
Žijeme v době kdy na jedno kliknutí je k dispozici celé vědění lidstva. A stejně se tu dohaduju nad něčím co je mnohokrát odborně zdokumentovano..
Je to mnohokrát popsaný proces eskalace konfliktu.
Žijeme v době kdy na jedno kliknutí je k dispozici celé vědění lidstva. A stejně se tu dohaduju nad něčím co je mnohokrát odborně zdokumentovano..
Diesely se zdiskreditovaly tak, že tomu už skoro nikdo nevěří. A já jsem rád, že nafta je zase jen do kámen. Jen doufám, že přestanou daňově diskriminovat benzín. Plán na další snížení daně z nafty proti benzínu považuji za naprostou nehoráznost.
Pro dálniční provoz je naprosto nejvhodnější diesel. Proč mi tedy má nějaký zelenořiťolez nařizovat, že si musím koupit EV s prodlužoačkou?! Nebo že musím mít benzinovou šaškárnu?! Benzin má vyšší spotřebu a v důsledku reálně vypustí více emisí než ten diesel!! Tohle je důsledek zelenořiťolezů, reálné emise by bez nich byly mnohem nižší!!
Podle takto tendenčních čísla ohýbajících článků se poznají zkratomilci
A perličkou je, že velká část naftových motorizací má právě mild-hybrid systém 😁 😁 No to je tak stupidní titulek a statistika, že to ani není možné :no: