neskutečný, jsem úplně napnutý jak příběh dopadne.... kam se hrabou zapomenuté předválečné formule, Fordy GT40 z hangárů a jiné rádoby zajímavé kauzy.... Dvojková ovce bez hagusů, to je teda něco :-O:-O:-O:-O
To si děláte pr.del nebo co? Co to je za článek? My jich měli ve firmě možná 100...trapas, fakt. Asi kvalitní matroš a soutěž o nejdebilnější trolení...A ještě jako titulní článek
Taky jsem jednu raritní objevil. Asi za minutu. Že zdravím Martina Vaculíka a mám námět na příští článek. Mohl by se třeba jmenovat "Martin Vaculík objevil nesmírně raritní kombinaci Oktávky bez hagusů ve vzácné modré barvě". https://www.sauto.cz/…octavia/18933689?…
Mne vadí na celom tomto článku iba to ako z Octavie stále chce niekto robiť etalon triedy ... nerozumiem neexistujú iné autá ??? kedysi sa aj na *Slovensku stále hovorilo že "Škodovka" je naše auto - bohužial- alebo chvalabohu nie je ,,, škoda zasa nie je taká unikátna ako sa o nej hovorí mnohokrát je preceňovaná platí tu jednoznačne že to čo mám tak to budem chváliť a to či auto má strešné nosiče -mnohokrát nepotrebný prvok výbavy je nepodstatné a nová octavia v cenovej hladine 35 000 eur vo výbave/ za to sa dá kupiť aj iné auto ....
Brácha měl bez hagusů O2 před faceliftem, ale dokoupil si je a jednoduchým způsobem namontoval, protože příprava tam byla z výroby. Žádné vrtání. Takže i proto jich možná jezdí tak málo.
Co vše bylo na Oktávce za příplatek a jak to domontovat... :-[]:yes: To bude neverending story, protože na Oktávce bylo za příplatek vše!!! Např. i taková základní blbost jako vyhřívané trysky ostřikovačů skla...
Ale určitě by se našly zajímavé témata, třeba jestli/jak dodělat xenony, jestli jde vyměnit climatic za climatronic... Každopádně bez hagusů bylo Oktávek i Fabií mraky. A doporučení jak kvalitně doplnit? Upřímně když to dělá lempl v autorzovaným servise, tak je úplně jedno jestli to bude dělat 1h nebo týden... Výsledek bude pořád na prd. Takže jediná rada je jako vždy - najít si slušnýho šíkovnýho garážníka.
Zrovna teď v září jsem svoji jedničkovou bez hagusů prodal. Teď se půjdu asi zastřelit. Proč ten článek nevyšel o 2 měsíce dřív?! Mohl jsem mít doma investiční legendu a tak mám prd.
Dle ceníku z roku 2011 měl Oktávka hagusy ve standardu pouze u výbavy Laurin a Klement a pak u verze Elegance v kombinaci s pohonem 4x4.
U ostatních (tedy skoro všech běžných) verzí to bylo za příplatek 5600 Kč.
Yeti to měl ve standardu včetně verze Greenline. Ale lituju každého, kdo by to chtěl využívat, ani já se 190 cm bych měl obrovské potíže využít na tom třeba nosič na kola.
Ty vyhřívané trysky za příplatek několika stokorun pokládam u Škodovky za fajn věc. Mám jiné koncernové auto a tam to ani v nejvyšší výbavě není a nedalo se za to připlatit. Bylo to pouze v paketu vyhřívaných sedadel a nějakých dalších blbostí.
Jestli jdou z jedničkové Fabie hagusy demontovat. Jdou. Ale nakonec jsem to nemusel řešit, protože mnou vyhlídnutá byla bez hagusů.
U jedničkové Fabie byly hagusy za příplatek 4500 Kč pro všechny výbavy.
Greenline to měl v základu, minimálně v roce 2011 v DE.
Je ale možný, že se to měnilo podle trhu...
Z podobnýho soudku, nedávno jsem jel s E90 335i z roku 2008 nebo 9, která měla jeden jedinej příplatek - modrou metalízu. Vše ostatní bylo v základu, takže hadrové sedačky, manuální klima, halogeny, bez tempomatu. Už dlouho jsem nic podobnýho neviděl :)
Ja mam hagusy taky sundane, protoze jsem na strechu nikdy nic nedaval a zrejme ani nebudu. Jsou na to normalni montazni body, kam se prisroubuji nebo ne. Subjektivne si myslim, ze v ramci eliminace odporu se to nedavalo na verze GREENLINE apod. Yeti take existuje s 1.6TDI a malo se to vi. Podle me stejna skupina. Pominu zakladni verze chudobka-holobyt.
My ji měli v práci, spis byla vzácná tím, ze byla pofacelift a ještě s 1.9tdi, těch moc nebylo. A ještě nemela hagusy! A u spolujezdce to ve 100tis km vrzalo jako u starého Francouze :D