Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
tudydudy
0
...ze to je,,nejaky"rychly------[odkaz] ------ Nejsou tam zadny pridavny informace jako treba v pripade noveho Skylinu(kde stejne z tech info.neni nic videt).Aspon se muzete plne soustredit na jizdu(coz mozna nekdy neplati o ridici)a povsimnout si ke konci,,letajici"tendence 😉
Rychlé to je, ale třeba takové Ferrari Enzo by to na okruhu rozneslo na kopytech
jak to myslíš? severní smyčka je okruh! a má tam rapidně lepší čas než enzo. Myslím že enzo by radical viděl na okruhu leda první tři zatáčky a pak už by jel jen podle kouře kterej by za sebou nechával výfuk radicalu
myslim, ze by to spis naopak. nemuzu ted presne najit cas Enza, ale to, ze Porsche Carrera GT jela 7:28 a Pagani Zonda F 7😁2 myslim, hovori za vse :-!
Enzo na nurburkringu netestovali. Jinak je to poměrně starý okruh takže si s Radicalem jakoby závodním autem
30let starým "rozumí" na moderní trati by proti enzu neměl šanci.
30let starým "rozumí" na moderní trati by proti enzu neměl šanci.
co to meles .. na nurburgu su vsetky druhy zakrut .. aky je prosimta rozdiel medzi modernym okruhom a nurburgom .. vybehove zony chlapce tak akurat .. prosimta ked nemas nieco rozumne k veci tak radsej nic nepis .. aspon nebudes vyzerat jak ...
Radical stejně jako Porsche na Severní smyčce testuje na svých autech zavěšení a vyvijí podvozek. Ferrari zase na Fioranu.
Na nezůčastněném okruhu kteří by obě auta "viděla" poprvé by mělo Enzo jasně navrch. O poměr výkon ku hmotnosti nejde.
Enzo by mělo navrch díky všem těm nejmodernější technologiiím,
by Radical v pohodě dal.Enzo používa elektroniku na rozdíl od svých rádoby konkurentů k dosažení co nejrychlejší jízdy ne k odvrácení neštěstí.
Formule 1 před takovými 14 lety měly výkonovou hmotnost někdy i lepší než ty současné, které jsou "svázány" pravidly. A přesto dosahuji mnohem lepších časů. Okruhový závod těchto dvou by byl
jasnou ukázkou že na okruhu jde o technický pokrok
Na nezůčastněném okruhu kteří by obě auta "viděla" poprvé by mělo Enzo jasně navrch. O poměr výkon ku hmotnosti nejde.
Enzo by mělo navrch díky všem těm nejmodernější technologiiím,
by Radical v pohodě dal.Enzo používa elektroniku na rozdíl od svých rádoby konkurentů k dosažení co nejrychlejší jízdy ne k odvrácení neštěstí.
Formule 1 před takovými 14 lety měly výkonovou hmotnost někdy i lepší než ty současné, které jsou "svázány" pravidly. A přesto dosahuji mnohem lepších časů. Okruhový závod těchto dvou by byl
jasnou ukázkou že na okruhu jde o technický pokrok
Enzo by bylo na 100% rachlejší. Ariel Atom 2-300 který je ještě
rychlejší než tohle a je asi o 200kg lehčí testoval v Top Gearu
přímo s Enzem. A výsledný čas? Atom 2-300 1:19,5 a Enzo 1:19.
Takže, když si s Enzem na okruhu neporadil Atom, tak tohle už vůbec NE.
rychlejší než tohle a je asi o 200kg lehčí testoval v Top Gearu
přímo s Enzem. A výsledný čas? Atom 2-300 1:19,5 a Enzo 1:19.
Takže, když si s Enzem na okruhu neporadil Atom, tak tohle už vůbec NE.
Staci troska matematiky: Tenhle Radical ma 455koni a 650kg, coz je 0,7kone na kg. Atom ma 300koni a 500kg, coz je 0,6kone na kilogram vahy. Tedy Radical ma lepsi pomer vaha-vykon.
Spis by me zajimalo, kolik by na Nurburgringu zajelo Caparo T1, ktery na trati, co pouziva Top Gear nadelilo Enzu 9 sekund >😁
Spis by me zajimalo, kolik by na Nurburgringu zajelo Caparo T1, ktery na trati, co pouziva Top Gear nadelilo Enzu 9 sekund >😁
čím míň zatáček tím lépe pro Enzo... Na nějakém rovinatém okruhu by bylo určitě rychlejší, ale čas na Nordschleife je měřítko pro rychlost v zatáčkách. Třeba v Monze by bylo Enzo asi rychlejší, na sev. smyčce ale dost težko. Enzo je rychlé, ale fyzika platí pro všechny stejně.
Souhlasím s tebou, že Enzo i přes technologie Formule 1bude v zatáčkách pomalejší. Fyzika je fyzika. Na rovince by to ale Radicalu natřelo jak "***". Přesto si myslím že zatáčí dost dobře, jsou však i lepší. Top Gear je taky hodně zakroucená
a Enzo tam porazilo ty největší hvězdy. Maserati mc12,
Atom 2-300 a Carreru GT.
a Enzo tam porazilo ty největší hvězdy. Maserati mc12,
Atom 2-300 a Carreru GT.
nj, ale Koennigsegg to pro změnu natřel Enzu a Zonda F taky (teda jestli se dá +/- vteřina považovat za náklep), Radical by tam myslím zajel čas podobný Caparu.
Neříkám že Enzo nezatáčí, jen že se nemůže na těhle kličkách rovnat těmhle beztížným extrémům.
Neříkám že Enzo nezatáčí, jen že se nemůže na těhle kličkách rovnat těmhle beztížným extrémům.
Nordschleife je dost specifickej okruh, ta jeho obrovitost mimo jiné znamená, že je tam spousta rychlých a opravdu rychlých zatáček a ty pomalé, ve kterých se řadí dvojka, bych spočítal na prstech jedné ruky, což je dost nepoměr k celkového počtu 147. Spousta úseků se tam projíždí pod plným plynem, třeba od Bergwerk ke Klostertal se jede vzdálenost půl délky celé Monzy pod plným nebo jen s občasným mírným ubráním plynu, a takhle rovinatejch úseků je tam víc (známý Flugplatz nebo dlooouhatánská "cílová rovinka"). Radical, jak už název napovídá, je zkrátka jen a pouze závodní náčiní a jeho výkony tomu odpovídaj, matně si vybavuju že v Top Gearu proběhl test "supermotokár", caterham, lotus seven, ariel atom a radical SR8, kterej tam zbytek pole rozcupoval o sekundy. Smiřte se s tím že Enzo není supermotokára, ale superauto, což z něj činí lepší dopravní prostředek, ale ne na okruhu!
PS: Pro mě je stejně největší hvězdou Porsche 959
PSS: Nahoře u odkazu na youtube se podívejte taky na jízdu porsche 956, Stefan Bellof s tímhle autem zajel absolutní rekord severní smyčky - 6:11, to musel bejt fofr!
PS: Pro mě je stejně největší hvězdou Porsche 959
PSS: Nahoře u odkazu na youtube se podívejte taky na jízdu porsche 956, Stefan Bellof s tímhle autem zajel absolutní rekord severní smyčky - 6:11, to musel bejt fofr!
Motokáry budou na okruhu vždy nejrychlejší ať to bude Radical, Donkervoort, Caterham,... Perfektní poměr výkon/váha, nízké těžiště, odpružení, zavěšení kol,... Tady přemotorovaná monstra s váhou 1300kg a více nemají šanci. Zadejte na en.wikipedia.org Nordschleife_fastest_lap_times nebo na oficiální stránky donkervoort, jsou zde nejen časy, ale i max. rychlosti na trati či největší přetížení v zatáčkách. Enzo (pokud by na Nordschleife jelo) by dle mého odhadu dosáhlo na úroveň Carrery GT (možná o chlup lépe 7:27?). Jinak dvoubarevnej Dinosaur Výron 7:40...
Supersporty zatáčí hůře než motokáry. Ale Enzo je skoro stejné.
Špatně zatáčí auta jako Ferrari 599 gtb a Murciélago.
Jinak, že píšeš že musí mit všdy lepší čas. Atom je taky motokára
ještě víc než ten Radical. A v Top Gearu měli řadu rychlejšich aut. Já vím Enzo je v porovnání s tímhle "tlusťoch" ale nezatáčel by o moc hůř. Díky své technice která umí skvěle maskovat hmotnost. Proč asi Ferrari investuje tolik času a peněz do toho vývoje. A to není Enzo nejschopnější model Ferrari.
Je už překonané. Nová supervyspělá Scudderia dá stejný čas se
zhruba stejnou váhou a o asi 200k nižším výkonem. Tady se prjevuje to jak dobře moderní auta zatáčí. Enzo které by Scuderii
na rovince totálně zesměšnilo má stejný čas díky tomu že Scuderia je dále ve vývoji. Její jízda je efektivnější dokáže využít každý kus výkonu přilanavosti a aerodinamiky. Proti moderním supersportům by tyhle motokáry neměly šanci. Například nové FXX Evoluzione má elktroniku která na rovinká "sníží" odpor kvůli akceleraci a
v zatáčkách "zvýší" přítlak kvůli rychlejšímu průjezdu.Nic s toho
tento Radical nemá.
Špatně zatáčí auta jako Ferrari 599 gtb a Murciélago.
Jinak, že píšeš že musí mit všdy lepší čas. Atom je taky motokára
ještě víc než ten Radical. A v Top Gearu měli řadu rychlejšich aut. Já vím Enzo je v porovnání s tímhle "tlusťoch" ale nezatáčel by o moc hůř. Díky své technice která umí skvěle maskovat hmotnost. Proč asi Ferrari investuje tolik času a peněz do toho vývoje. A to není Enzo nejschopnější model Ferrari.
Je už překonané. Nová supervyspělá Scudderia dá stejný čas se
zhruba stejnou váhou a o asi 200k nižším výkonem. Tady se prjevuje to jak dobře moderní auta zatáčí. Enzo které by Scuderii
na rovince totálně zesměšnilo má stejný čas díky tomu že Scuderia je dále ve vývoji. Její jízda je efektivnější dokáže využít každý kus výkonu přilanavosti a aerodinamiky. Proti moderním supersportům by tyhle motokáry neměly šanci. Například nové FXX Evoluzione má elktroniku která na rovinká "sníží" odpor kvůli akceleraci a
v zatáčkách "zvýší" přítlak kvůli rychlejšímu průjezdu.Nic s toho
tento Radical nemá.
Carrera GT je spíše než supersort pozérské auto.
Spíše než na ježdění po okruhu ( i když i tam je schopná) se hodí na postávání před hotelem.
Enzu se nemůže rovnat vždyt nemá ani pádlovou
převodovku!!!
Spíše než na ježdění po okruhu ( i když i tam je schopná) se hodí na postávání před hotelem.
Enzu se nemůže rovnat vždyt nemá ani pádlovou
převodovku!!!
Ty vole tu je tolko tupcov...
Radikal je uplne iny stroj ako Enzo...
Su neporovnatelne...
To akoby F16ka sutazila s Bugatti...
Kto by vyhral?
Na rovinke 2 km?
A keby sme dali za tu rovinu zakrutu doprava a ciel by bol este 200m ??
Take je to jednoduche a melete tu a pletete jablka s hruskami..
Myslim ze by stacilo troska dazda na Nurburgu a sa s tym mozno neda jazdit...
Radikal je uplne iny stroj ako Enzo...
Su neporovnatelne...
To akoby F16ka sutazila s Bugatti...
Kto by vyhral?
Na rovinke 2 km?
A keby sme dali za tu rovinu zakrutu doprava a ciel by bol este 200m ??
Take je to jednoduche a melete tu a pletete jablka s hruskami..
Myslim ze by stacilo troska dazda na Nurburgu a sa s tym mozno neda jazdit...
Radical zejel tak rychlý čas hlavně proto že je tam hodně zatáčeka málo rovinek, jinak má supersport na jiném okruhu
navrch.
navrch.