Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A3 Sportback 35 TFSI & Audi A3 Limuzína 35 TDI – Obhájí si prémiovou cenu?

V redakční garáži se nám nedávno sešly obě karosářské verze prémiového kompaktu Audi A3, navíc ve vrcholné výbavě S line, s vrcholnými motorizacemi a s dosti podobnou konečnou cenou. Vyloženě se tak nabízelo udělat namísto tradičního srovnáváku spíše takový netradiční dvoutest.
Zpět na článek
20. 11. 2020 09:44
20. 11. 2020 10:20
20. 11. 2020 10:29
20. 11. 2020 13:44
20. 11. 2020 22:01
20. 11. 2020 10:14
20. 11. 2020 10:28
20. 11. 2020 10:31
20. 11. 2020 10:53
20. 11. 2020 11:03
20. 11. 2020 11:15
20. 11. 2020 11:29
20. 11. 2020 11:35
20. 11. 2020 12:46
20. 11. 2020 22:59
20. 11. 2020 11:21
20. 11. 2020 11:23
20. 11. 2020 13:59
20. 11. 2020 20:18
20. 11. 2020 20:40
20. 11. 2020 22:57
21. 11. 2020 05:28
20. 11. 2020 10:44
21. 11. 2020 14:49
20. 11. 2020 08:24
Predražený Golf
Mal som príležitosť vyskúšať si nový Sportback 35 TFSI a v tejto generácii tomu autu už fakt nerozumiem. Jazdí to pekne, ale za tie peniaze chýba štvorkolka aj ovládanie infotainmentu bez nutnosti ťukať do obrazovky, keďže koliesko na stredovom tuneli je už minulosťou. K tomu obrovské príplatky za samozrejmosti ako automatická klimatizácia.

Veľmi vidieť, ako sa na novej A3 šetrilo, možno preto, aby z radu koncernových kompaktov ostali peniaze na ID.3, inak si to neviem vysvetliť. Chýbajú všetky zaujímavé riešenia z nového Leonu, Octavie, či Golfu, poteší snáď len prítomnosť panelu klimatizácie, ktorú netreba ovládať cez obrazovku. Paleta motorov zatiaľ tiež o ničom. Kde nechali ten "Náskok vďaka technike?" Aha, okej, jedna smiešna fíčura by sa našla a to ovládanie audia pomocou dotykového kolieska. A to je všetko.

Golf sa opäť posunul dopredu, A3 prešľapuje na mieste, takže teraz už je to naozaj len o štyroch kruhoch. Za tie peniaze radšej triedu A.
Rozbalit vlákno
20
20. 11. 2020 09:15
Re: Predražený Golf
Jojo, vystihnuls to přesně.
VW hraje vabank a všechno pere do elekromobility. 2 biliony EUR do vývoje EV v příštích letech.
Zaplatí se to musí - jak jinak než z prodeje spalováků a jejich šizením.
Může je to v dlouhodobém horizontu nakopnout...nebo to může být konec.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 09:36
Re: Predražený Golf
2 biliony EUR? ;-)
20. 11. 2020 10:08
Re: Predražený Golf
Edit korun, nelze opravit - reakce.
Je to 2 biliony na koruny - v příštích 5ti letech.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 10:18
Re: Predražený Golf
Nelze opravit = po 53 rsp. 32 minutách

Nicméně VW nám asi díky tomu pěkně zkomplikuje život = bude TLAČIT https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/
20. 11. 2020 10:15
Re: Predražený Golf
Lidi co neumějí číst to na světě mají fakt těžký, protože vypadají jako duchem mdlí. Jako třeba ty teď. Kdyby sis přečet test, tak by sis za ten tvůj příspěvek předem naplácal z obou stran papule a vubec ho nenapsal.
20. 11. 2020 11:24
Re: Predražený Golf
Duchom mdlé je skôr to Audi. Neviem už čo viac mám preto urobiť, aby som zmenil názor, auto som vyskúšal test si prečítal. BMW a Mercedes majú to šťastie, že ich kompakty nezdieľajú technológiu s mainstreamovými značkami, takže tam to porovnávanie s Golfom nehrozí. Otázne skôr je, čo Audi spravilo pre to, aby bola nová A3 opäť krok pred Golfom.
20. 11. 2020 11:29
Re: Predražený Golf
Tak já ti to teda řeknu alespoň 3 důvody proč je před golfem a prémií:
nastavení podvozku - komfort a komfort /schválně jestli tušíš proč 2x/
Interiér - design a ovládání
míra individualizace

Mimochdoem o tom že mrecedes spolupracuje s renaultem jsi ještě neslyšel? Podívej se na testy A třídy, dostává od golfu na (_|_), ty prémie.
20. 11. 2020 11:52
Re: Predražený Golf
Len aby aj tá A3 nedostala na (_|_) od Golfu.
22. 11. 2020 11:40
Re: Predražený Golf
Zkusil BMW.
Zkusil Mercedes.
Ale vybral si Audi co je to vlastne Golf.

Ahahaha hahahahah ahahah heeh eehehe hehe he hehe.
https://www.youtube.com/watch?…

Zase pobavilo.
Avatar - white label
23. 11. 2020 00:07
Re: Predražený Golf
Smát se můžeš hlavně sám sobě, viz tady odkazy Šimpanze: 20. 11. 2020 12:23
Avatar - lamal
20. 11. 2020 21:54
Re: Predražený Golf
Podla tohto textu nerozumies tomu co pises. Ak Mercedes A ´´nezdieľajú technológiu s mainstreamovými značkami´´ tak potom uz neviem.

Pomocky:
Renault ...
23. 11. 2020 07:01
Re: Predražený Golf
Okrej, narážaš na motor M282 a ďalej?
Avatar - iudex
20. 11. 2020 10:57
Re: Predražený Golf
V mnohom máš pravdu, najmä v predraženosti A3, príplatkoch za samozrejmosti a pod.
Ale zase otázky, ktoré si kladieš, teda k prémiovosti Audi a náskoku pred ostatnými súrodencami Ti jasne odpovedal test, kde sa autor dosť jasne vyjadroval, že ten náskok tam cítiť. Fakt to vyzerá, že hneď reaguješ a nečítaš. ;-\
20. 11. 2020 11:10
Re: Predražený Golf
Když vedle A3 postavím Cupru Formentor, tak se mi ta Cupra nezdá ani tak drahá. :-)
Avatar - iudex
20. 11. 2020 11:16
Re: Predražený Golf
Asi tak. A3 sa stala asi najdrahším prémiovým kompaktom, oveľa drahším, ako BMW 1 a podobne drahým, ako A-Klasse, ktorá má ale lepšiu výbavu.
Osobitne kriticky vnímam S3, ktorá stratila svoj doterajší aspoň symbolický náskok pred Golfom R. Nový Golf R tak S3ku preskočil nielen výkonovo (320 vs. 310k), ale aj technikou, keď má sofistikovanejší pohon 4x4, kdežto S3 zostala pri klasickom Haldexe. Takto z hľadiska techniky/motorov jediný zjavný náskok A3 bude päťvalec v RS3 (keď príde).
20. 11. 2020 11:18
Re: Predražený Golf
Tak lebo pri novej A3 ma fakt naštvalo, ako si to uľahčili a neviem čo teraz myslíš, lebo test som si prečítal, ale teda až na ten podvozok s čím úplne súhlasím, v tom texte ten náskok nevidím. Že to má motory ako Octavia, Leon a Golf alebo že ostala klasická ergonómia, ktorú ocenia Nemci v preddôchodkovom veku?

Ja sa tu nesnažím reagovať len tak od stola, to čo píšem vyššie je po mojich skúsenostiach s novým Golfom aj A3. Ak by ten Golf mal nejaký biedny podvozok, okej, lenže nemá a jazdí to tiež dosť slušne.

Dostali sme sa do doby, kedy už ani samotné Audi si nedá tú námahu obhájiť si svoje kvality a iné technické riešenia v porovnaní s Golfom (fakt ma zaujímajú a verím, že tam sú). Miesto toho ti len naservírujú, že je to Audi, je to cool, odporúča ti ho mladý rapper Pil C a je to pre mladých ľudí, ktorí majú na to, aby sa v tom vozili za vyše 400 eur mesačne.
Avatar - iudex
20. 11. 2020 11:35
Re: Predražený Golf
Ako ja v zásade s náhľadom na A3 s Tebou súhlasím, presne ako píšeš technika identická s Golfom a spol., jediná nadstavba je tá RS3, teraz dokonca aj Golf R predčil S3. A pre mňa je technika a motory kľúčový faktor.
Na druhej strane sa nedá poprieť to, čo píšu v teste, teda že naladenie (nielen podvozka, ale aj ovládacích prvkov) je lepšie, o infotainmente nehovoriac, tiež materiály sú hodnotnejšie ako v Golfe (ktorý išiel materiálovo dole oproti G7), proste to auto nie je len o kvantifikovateľných ukazovateľoch, ale o naladení, čo sa dá len vnímať, nie zhrnúť do tabuľky. Druhá vec je, že podľa mňa takto mal byť naladený už Golf a teda to, čo je tu nadstavbou, malo byť z môjho pohľadu už základom. Teda rozdiel tu stále je, aj keď je to skôr tým, že sa Golf a spol. neposunuli, resp. sa v niečom zhoršili oproti minulosti.
Každopádne A3 by som si osobne nekúpil, nevidím tam hodnotu za tie peniaze.
20. 11. 2020 12:01
Re: Predražený Golf
Áno, to v poslednej vete je dobre zhrnuté. Zas ja netvrdím, že A3 je zlé auto, dokonca aj dobre vyzerá. Skôr že nestojí za tie peniaze. Ešte som si spomenul, že vzadu to má výplne dverí z tvrdého plastu, v rade 1 také nehrozí, ale okej, zanedbateľný detail.

To, že infotainment nemôžem už ovládať bezdotykovo, je podľa mňa mínus, hlavne v čase, keď s tým nemá problém už ani Mazda a ešte ma zarazilo, že sa mi občas pri cúvaní sekala kamera.
Avatar - iudex
20. 11. 2020 12:18
Re: Predražený Golf
A to sú tieto kompakty stále relatívne vychytané autá v porovnaní s iD3. Včera som v novinách čítal jeho test a viackrát tam rezonovalo, že to je nevychytaný polotovar, veci z ničoho nič prestávali fungovať, ukazovali sa chybové hlášky k ovládačom, ktoré v skutočnosti fungovali a pod. Proste pokrok. 8-s
20. 11. 2020 12:23
Re: Predražený Golf
Na zbytek prémie v benzínu i v dieselu to evidentně stačí.
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/high-end-hatches-audi-a3-vs-bmw-1-series-vs-mercedes-class
https://www.auto-motor-und-sport.de/…mercedes-a-200d/
A rozdíl proti Golfu je stejný jako v minulé generaci (RS3, lepší materiály, individualizace) a nebo se naopak v některých bodech odstup od G8 zvětšil (u G8 ošizený interiér proti G7, chybějící plynové vzpěry, horší infotaiment než v G7 etc.). Takže A3 je ve všem o kousek lepší, jediná otázka je, zda to ospravedlní vyšší cenu. U někoho ne, u někoho ano, stejná story jako v minulé generaci.
20. 11. 2020 09:11
Jenom tak na okraj
...bych fakt zešílel z těch označení motorizací.
To podělali.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2020 09:25
Re: Jenom tak na okraj
To je vidět ten bordel v uvažování.
20. 11. 2020 09:35
Re: Jenom tak na okraj
Dyť je to jasné, jsou v tom třipůllitrové šestiválce s turbem ! Akorát nepoznám jestli do vé nebo řadové :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 10:20
Re: Jenom tak na okraj
Je to audi = to je ta D3 anomálie = jak už to u reklam docela často bývá v reklamě tvrdící PŘESNÝ OPAK skutečnosti "Vorsprung durch Technik" takže poznáš = Vždy V
20. 11. 2020 11:25
Re: Jenom tak na okraj
No schválně jsem nechal v příspěvku ten smajlík
Asi víme všichni že řadové motory ani šest válců tam nenajdeme
20. 11. 2020 11:27
Re: Jenom tak na okraj
Všichni to pochopili...ehm
20. 11. 2020 09:44
zrychlenie
Na naší certifikované rovince jsem vyzkoušel tradiční srovnání při zrychlení z 60 km/h na 100 km/h při čtvrtém rychlostním stupni a zrychlení z 80 na 120 km/h při pátém rychlostním stupni.

Podľa mňa porovnávať zrýchlenie diesel vs benzín a na rovnakom prevodovom stupni je síce zaujímavé, ale nie celkom korektné...
Výsledok by mohol byť lepší pre benzín, ak by mal zaradený nižší prevodový stupeň ako dízel.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
20. 11. 2020 10:20
Re: zrychlenie
Obecně porovnávat pružné zrychlení na jakýkoli stupeň je blbost. Pokud budu chtít co nejrychleji zrychlit u manuálu, dám tam ten nejvhodnější kvalt dle rychlosti a automat si to podkope sám, proč se při snaze o pružné zrychlení o to mám snažit na nějaký stupeň. Navíc v porovnání to vůbec nic neříká, je to ještě větší nesmysl. Často se porovnává úplně odlišná převodovka, koncepce a podobně. Některý automat má 6 stupňů a Některý 10. Stejně tak manuál často má 5 a nebo 6. Porovnávat pak diesel a benzín je při této metodice taky blbost. Jediná vypovídající hodnota o schopnosti auta zrychlit je, pokusit se zrychlení dosáhnout za co nejkratší čas a ne při daném zařazeném rychlostním stupni. Pak to vypadá, že jedno auto je líné a přitom by stačilo se nařídit touto nesmyslnou metodou měření a výsledek by mohl být obrácený.
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 10:29
Re: zrychlenie
Už jednou mne oslovil tuším Standa Kolman, nebo někdo z redakce, když jsme vytýkali toto zrychlení. Když jsme dělali sraz, také jsme měřili zrychlení, ale to maximální = s automatem i manuálem, prostě dotáhni to auto z určité rychlosti na jinou určenou rychlost, co nejrychleji to dovedeš ( k tomu slouží Racelogic, který mají k dispozici). Pak má smysl porovnávat, jak jsou ta auta dynamická.

Reálně, když jedu 50,60, 100.. to je fuk, tak přeci nebudu podtáčet motor, když mohu podřadit a chci akcelerovat naplno a k tomu je tato metodika naprosto k ničemu, jen ukáže rozdílné pohony a zpřevodování. Chci z auta dostat maximum, tak podle toho řadím, nebo v případě automatu dupnu na plyn. Bylo mi řečeno, že takto redakce začne testovat, no.. tak asi ne, škoda :)
20. 11. 2020 13:44
Re: zrychlenie
Chcel by som si prečítať logické argumenty ľudí, čo dali palec dole na tieto príspevky...
S čím vlastne nesúhlasia?
Avatar - lamal
20. 11. 2020 22:01
Re: zrychlenie
presne... chytrejsie, alebo ako ich nazvat redakcie robia tieto testy v ponati meximalnej akceleracie retazca medzi intervalmi rychlosti... akoze, je fajn zmerat 60-100 na 4ke to ma vypovednu hodnotu dobru, pretoze to uzivas v praxi casto tj zrychlenie z obci na okresky a rozne pripajacie pruhy... ale 80-120 na 5/6 je tragicke...
20. 11. 2020 10:14
tvl kw
Clovek by si myslel ze kdyz ma jako daily car 140kw ze potrebuje vic. Ale tady 85-110 a jeste mit v nazvu 35... asi uz sem fakt starej na takovyhle picoviny. Myslim ze hra Cyberpunk 2077 me bude bavit, presne tam smerujeme 😁
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 10:28
Re: tvl kw
Můj hybridní hatchback má 100kW + lepší zavěšení kol (beze srandy) = tolik k ceně milion + 291 tisíc 700 kč = kterou si vůz slovy testu OBHÁJÍ

Za míň je na maximum vybavená Camry 160kW včetně všeho doplňkovýho příslušenství = nic proti prémiovým hrátkám ale jako vocamcaď pocamcaď = alespoň vzdálený kontakt s realitOOOOu by nemohl zůstat zachován?
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 10:31
Re: tvl kw
Jenže tvůj hatchback se 100kw je na dálnici mrtvola, tam dochází dech elektromotru :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 10:53
Re: tvl kw
To je = prostě se rozjedu na 130-140 km/h = a víc nejezdím ;-)

Pro příště zvážím posun nahoru = na 110kW za 1.300.000 kč :*)

Nebo radši ne = fakt spíš tu CAMRY 160kW = větší auto, lepší podvozek, větší výkonnější motor atd. = s kompletním nabídkou příslušenství a vykouřením zdarma od docele hezkejch holek na recepci při každý návštěvě včetně výměny pneu = LEVNĚJŠÍ :-O :-!
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 11:03
Re: tvl kw
Camry už je v pohodě, ale i ten nájezd na dálnici v tom 1.8Hybridu moc neodpovídá třeba 100kw turbobenzínu, sorryjako ;)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 11:15
Re: tvl kw
Proč sorry = to je pravda. Ale kolikrát vjíždíš na dálnici = kolik km ročně ujedeš nájezdem na dálnici a kolik "jinak" = a tam je to naopak. I když už za rok a fous končí záruka = furt nevím co lepšího sem tehdy mohl koupit. Dneska bych asi vzal Prius = ten se tu zrovna v tu chvíli neprodával. Jen PHEV a ten byl o hodně dražší

A nic proti prémii ale motůrky 85-110kW za tyhle ceny = to už je moc. To už musíš bejt SAKRA fanda místo něčeho jako Camry v nejvyšší výbavě se vším a to neplatí samozřejmě jen pro Camry = si vzít tyhle prémiový hrátky s motorem = co by při nájezdu na dálnici byl v tom Aurisu lepší = jinak ale NE

Tohle neni auto co si obhájí cenu přes 1 a čtvrt milionu = co by pak autor musel napsal to tý Camry 160kW a Insignii 169kW atd. atp.? Ostatně levnější je i https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html nebo Lexus IS atd. Někdo rád FORDy tak https://www.tipcars.com/…ck-10407919.html :-)
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 11:29
Re: tvl kw
Pro tvuj provoz po městě asi nic moc jinyho, možná by stačil Yaris, ale to je asi fuk, stjeně máš modré zony free.

Ceny prémie jsou vysoké, ale zase co jsem měl možnost vyzkoušet A3 minulé generace, tak to je jediné auto, kde není tak otravně slyšet 2.0TDI :D Takže něco navíc tam bude :D

A nemůžeš srovnávat co by si měl za tu cenu, protože někdo zkrátka nechce co největší auto :)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 11:35
Re: tvl kw
No MŮŽU žejo = když hodně peněz za menší rozměry furt tu máme https://www.youtube.com/watch?… nebo https://autobible.euro.cz/…ezim-driftovani/

310kW vs 110kW a ne až tak rozdílná cena. Prostě JÁ vnímám cenu mibl 300 tisíc za motůrek = jak fakt ujetou. Za ty peníze je viz odkaz nejen větší auto ale i V6 3,5 litr = to už je prostě moc
Přesně OPAČNĚ než Mára jako zcela neobhajitelně vysokou, opak než píše autor testu v závěru

To HRANÍ na prémii má něco do sebe, ale poslední roky mám pocit že to výrobcům trochu ujíždí. Speciálně u těch motůrků co jsou maximálně tak do toho Aurisu

Prostě volba hodně ušetřit a mít např. ten Type R nebo přihodit cenu Fabie a mít tohle?
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 12:46
Re: tvl kw
Nebudu ti lhát, ale prémie s motory typu 1.0TSI mi taky neláká za ty ceny :) To je asi pravda...
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 22:59
Re: tvl kw
Je to moc = za vyšší cenu tyhle motůrky než třeba ten 2litr Hondy nebo V6

Jestli má platit závěr testu že "audi svoji cenu obhájilo" musí ten interiér a materiály být fakt BOŽÍ ;-)
20. 11. 2020 11:21
Re: tvl kw
Camry je trhák.
Letos se jich už prodalo 13.
A 15 z roku 2020 se inzeruje. Tj všechny plus nějaký dovozy.
Je to trhač Passatu a Superbů, dokonce i vší německé prémie.
Vypadá to na vrcholné číslo kvičícího stáda BYupců. Nedokázali koupit jediný vůz.
Camry je horší propadák, než Supra.
Ne, tohle se nepovedlo.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 11:23
Re: tvl kw
fostek nemocný být? Hodně nemocný? Ty fakt nevědět = že Camry je nejprodávanější sedan na planetě? Že je to auto z TOP10 na planetě?

Jo Pašík a Sup = samozřejmě totálně trhá
Avatar - iudex
20. 11. 2020 13:59
Re: tvl kw
Všimol som si na sauto, je ich tam ako maku. Ale zase treba povedať, že tá cena nie je zlá, aj keď odhliadneme od toho, že je to hybrid, proste 160 kW sedan strednej triedy s peknou výbavou za cca. 900t, to je silne konkurencieschopná ponuka, na úrovni Passatu s 1,5 či Mazdy 6 so 143 kW.
https://www.sauto.cz/…a/camry/18893140?…
https://www.sauto.cz/…/passat/18816449?…
Avatar - Mikesus
20. 11. 2020 20:18
Re: tvl kw
Já jsem tedy od Camry prodejní trhák v Evropě neočekával. Hlavně kvůli karoserii. Z mého okolí několik lidí bralo passat jen s odůvodněním, že Camry není kombík.
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 20:40
Re: tvl kw
A nemá naftu... to je zase pro mne problém :D :-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 22:57
Re: tvl kw
Zaznamenal si že ve včerejší NEJŠÍLENĚJŠÍ NOCI NAŠICH EKONOMICKÝCH DĚJIN https://www.seznamzpravy.cz/…sko-unese-130437 (nechápu CO to andrej vymyslel = mě z toho vychází snad jen PO MĚ POTOPA) ti (no SI) přidal další korunu (plus DPH) zvýhodnění nafty proti benzínu? :D
21. 11. 2020 05:28
Re: tvl kw
Jestli to nebude tím, že tuhle třídu si lidi soukromě moc nekupují a firmy jsou zajetý. Protože pokud by ses projel, už bys nikdy nechtěl ten uškubanej automat v koncernu.
Avatar - xxc
20. 11. 2020 10:44
losi test
nie je to to auto, co vcera na km77 preslo losim testom maximalne 72 km/h?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 12:05
Kam to Audi dopracovalo :-(
VRCHOLNÉ motorizace 110kw? A ještě v případě benzínu z patnáctistovky...
Politika příplatků už je k zblití. Červená nit za 12t :-O Snad si ten test přečtou místní komici tvrdící, že Mazda má prémiové ceny.
Pobavilo mě :"nejprémiovější kompakt koncernového čtyřlístku" To jako že je prémiovější než Golf, Leon, Oktávka? Fakt? To jsem netušil.
A dále pak "aby byl tenhle interiér jedním z nejlepších v moderních kompaktních automobilech" - nedočetl bych se totéž pod konkurenty z řad BMW a MB?
Je smutné, že se dnes oslavuje už jen to, že Audi interiér nezku.ví.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2020 12:14
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Problém je že za nižší cenu s vyšším výkonem je i https://www.auto.cz/…-interier-134832
20. 11. 2020 13:22
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Tak ten lexus je fakt humáč, vedle toho i design novejch bmw (1er, 4er, 7er) vypadá božsky..
Avatar - Ozzman
20. 11. 2020 13:52
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Já ti nevím, ale než ty bobří zuby u nových BMW, to snad radši hrablo na sníh :D Nějak mne to už neuráží, asi stárnu :D
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2020 21:26
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Vždyť se v Evropě prodávat nebude.
Avatar - Blue Sun
20. 11. 2020 21:32
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Možná proto, že nad tímhle je ještě S3... No jo, to by se zase nehodilo do hejtu.
A samozřejmě, jak jsi taky odignoroval, A3 PHEV se 150 kW...
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 21:55
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Hm, S3 310koní, od 1,3mil.
Taková malá díra mezi 150ps a 310ps.
Ještě něco k věci, chytrolíne?
Avatar - Blue Sun
20. 11. 2020 22:22
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Těch 150 kW budeš stále přehlížet, šášo?
Avatar - _Karel_
20. 11. 2020 23:10
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Ano, ten kompakt bez kufru budu přehlížet dál.
Avatar - lamal
20. 11. 2020 22:06
Re: Kam to Audi dopracovalo :-(
Audi si moze na isty cas dovolit radit svoje produkty do premie cenovkou... Myslim, ze z celkoveho pohladu ta value for money kolisa u kazdej masovo priemovej znacky, su obdobia a modely kde to osudia a potom to dozenu. Nepochybujem ze sa im to oplati viac, umozni im to zotrvacnost ich mena a teda zakaznici, why not...
Avatar - wakantanka
20. 11. 2020 12:08
Zbytočná námaha redakcie
Topper už dávno vyhlásil, že A3 sedan je prémia a teda tak to proste je ! Nabudúce mu napíšte a ušetríte čas. :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2020 13:27
Re: Zbytočná námaha redakcie
Ten rozdíl tam je, i když ne úplně na první pohled. Mám starší A3 (8V facelift, 2018) a oproti Golfu VII to znát je. Nepochybuju o tom, že u nový generace to bude taky tak.

Jestli ten rozdíl stojí za čtvrt mega navíc, to už si musí zvážit každý sám...

Každopádně kdybych teď vybíral v týhle kategorii, tak jdu bez přemýšlení do aktuálního CLA...
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2020 14:49
pecka
zrovna ten sedan .... parada ... tu nie je o com... kto dnes da krajsi kusok v segmente ... elegantne auto... samozrejme v zalohe v garazi to chce aj nejaku aspon Q3ku kvoli kufru .. ale inak audi jede neskutocne od A1 po Q8 :yes:
Rozbalit vlákno
0