to su blbosti, primera na 3ke nehrabala .. na suchej ceste :D kedze som mal 2 v prvej aj druhej gen 2.0, kazdu po 6 rokov tak viem, ze predny lichobeznik mal dobru trakciu... okrem toho som jazdil rozne iny kusy od kamosov
medzi 6-7l vsak jazdit dokazala aj vtedy... dlhsie trasy po okreskach za 6,8l/100 ked si dodrziaval rychlosti, okolo 7,5 aj s dialnicami... napr ked som chodil na SK-CZ a mal som na ponahlo, tak za 8-9 si to odjazdil s tym, ze si po dialnici siel 150-160
rada motorov SR20 mala v genoch zivotnost a nizku spotrebu, preto vydrzala v EU az do r. 2002, motor bol uvedeny do predaja v 1989...
Vždy čítam o redakčnej spotrebe, ktorá je skvelá.
Pritom lietajú po meste, lebo čas sú peniaze, lebo redakčná uzávierka...
a mimo neho tlačia na plyn ako Fittipaldi!
to podobne vybavena je chytak - a3 si vies nakonfigurovat, bez zbytocnosti co vyslovene nechces ale u mazdy mat musis to bude pod mega...
no a tu a3 kupis ako predvadzacku ci sluzobne auto predajcu s dalsou zlavou, to u mazdy nehrozi ani nahodou
V 2014 boli CX5 a m6 lacne, 2020 zacina m6 o 150000 Kč vyssie, aj ked lepsia vybava, 2022 bude nova generacia, tam to az zdrazie, kludne aj o 250000 Kč. Aj cx5 a 6 budu velmi drahe, ale az pri novej generacii
Taky jsem si všechny verze CX5 v roce 2014 projel, ale nakonec se koupě nekonala. Hlavně k vůli tomu, že jsem čekal na 2.5 l verzi, která se měla zanedlouho objevit. Ale mezitím jsem koupil něco jiného a k Mazdě se už nevrátil. Jinak s CX5 velká spokojenost. Hlavně diesely. I když se v tu dobu už objevoval "ředění oleje" problém.. ;-\
Má i nemá, slušně vybavená trojka prostě drahá je proti konkurenci, ale naopak šestka se dá sehnat velmi příznivě, stejně jako ta CX5, kterou si pamatuji, že základní verze se dají a daly sehnat lehce nad 500 tisíc se slušným motorem. Už v 2014 jsme na ni koukali a byla +/- cenově nejpřijatelnější z těchto Csegmentových SUV. Dnes tomu není jinak..
Chceš Mazdu CX-3 ( případně jiný model Mazdy) tak si za ni připlať nebo jdi jinam. A zákazníci asi šli, protože meziroční propad prodejů skoro o 50% není jen tak.
Mazda CX-3 je feši.
Len akosi cena vyletela hore.
Emotion 2018, 2.0 Skyactiv-G121 - od 15 690 €
Emotion 2020, Skyactiv-G121 - od 18 690 €
A pritom od roku 2020 išlo na dovoz vozidiel z Japonska clo dole!
Mně se to líbí i s tím oplastováním, ale po městě prakticky nejezdím. Ale opravují nám tu hlavní tahy, tak jsme to objížděli zkratkou po polňačce, osobák ji zvládnul ale občas už chudák Focus měl docela dost, vyšší světlost bych ocenil, 4x4 po většinu roku asi ne. Příští rok mě ta polňačka čeká znova, do toho nějaká ta cesta na lyže, na chatu a denní dojíždění do práce (Vysočina). Na to hle využití to úplnej nesmysl není, ale mě vede ten Xceed. Třeba i proto, že mi nenutí otravně pomalé elektrické ovládání kufru, když chci jen trochu lepší výbavu, než je základ.
Tých 6-7 litroch leda tak v sne!
Novinárov nemôžeš brať vážne. Je to už evergreen súťaživosti medzi redakciami a podlizovanie kvôli inzercii.
Veď papier znesie všetko - aj shit!
Řekl bych, že to byla reakce na Vernyho "hru na prémii". Tedy ironie. Nicméně faktem zůstává, že CX-30 rozhodně z levného kraje není a v tomto konkrétním případě má možná největší konkurenci ve vlastní stáji - aspoň za mě je tak blízko hezčí CX-5, že by nebylo moc o čem přemýšlet. Leda o tom, jestli AWD ano nebo ne, kteroužto volbu mi CX-30 neumožňuje.
Co s tym ma nejaka novinarska anketa?:D
Ci to ma 4x4 alebo nie je je v podstate jedno, nikto s tym do terenu nepojde.
Za tu cenu co ma tato mazda v teste - cennikova 750000 ponuka hyundai 230-konovy plne hybridny 1.6 T-GDI HEV tuscon s normalnou/nieCVT/ automatickou prevodovkou vo vybave Comfort.
Co je na tej cx30 take drahe? Motor? je to atmosfera vyrobne lacnejsia ako 1.4 TSI. Podvozok? Ma to jednoduchu zadnu napravu. Odhlucnenie? Aj lacnejsie auta su fajn odhlucnene.
Jednoducho si malokto vie kupu takehoto auta obhajit, a ked ho kupi, tak kupuje "srdcom", lebo sa mu to auto paci, ale ocividne takych kupcov je malo... Akonahle to das do porovnania, je to bieda. Tym nechcem zhadzovat auto ako take, len nie je na nasom trhu velmi konkurencieschopne...
Že si dělá věci po svém souhlasím a je mi to sympatické. Ale zrovna CX 30 je pro mě auto se spoustou chyb a kompromisů za nepřiměřené peníze. Já za ni ty své utrácet nebudu.
Stačilo by do toho dát slušný diesel, ruční brzdu a manuální přebodovku a ten zastaralý model s archaickým benzínovým motorem si nikdo nekoupí. Mazda se hned stane ve své kategorii prémií, protože takový vůz na trhu není. :-!
CX 30 je v podstatě lehce zvýšená M3 s brutálně ohydzným oplastováním. Ještě odpornější si pamatuji snad jen Alteu Freetrack a Fabii junior. Co nabízí navíc kromě toho o pár cm zvýšeného podvozku. Aha, pohon 4x4 a kolik % lidí to do městského crosoveru potřebuje? Prozradím sladké tajemství skoro nikdo. A nejlepší motor v nabídce zabijí cenou právě kvůli kombinaci s 4x4. Bohužel pro Mazdu konkurence umí nabídnout lepší auto ( vzhled, motor, vnitřní prostor, sedadla ) za významě nižší peníz. Např. Kia X-ceed o 80 Tis. Sorry Mazdo, tahle hra na prémii se prostě nepovedla.
Mal som ju a ano hrabala aj na trojku. A interier az na volant mala tiez paradny, ale na volnobeh bola hlucna pribizne ako dnesne auta pri 100 km/h a burat by som v primere nechcel. Neviem, ci to je tym, ze starnem; na primeru mam paradne spomienky, ale uz by som ju nechcel. Doba, aj ked nie je idealna, je uz inde.
ta cena je nezmyselna ... mazda rozohrala cenou premiovu hru ale okrem stranky interieru tu po premii ani nepachne... tuto CX30-ku zlozi aj starsie niro a uplne s prehladom... uz len to samotne logo... ploche a nacapene na vyplete.. treba kuknut zblizka.. rovnako ako swift .. to je strasna lacnota ... nikto tu samozrejme zase necaka sosku z rollsa ale okrem kabiny skutocne sa vsadim ze to bude nafuknute priemerne auto a to aj po stranke priestoru praktickosti a celkovej pouzitelnosti voci konkurencii .. premiova je tu prave len cena...
novy tuscon 150 PS je od 530000, pri kupe na ico este nejakych 15000 dole. To je konkurent CX5.
Tato CX30 je s prvym pouzitelnym motorom, G150, len povinne so 4x4 a za 720000 po zlave, co si o tom mysliet? Priplatok 200000 za mensie auto je brutal, aj keby sa podobne vybavil tuscon, stale bude vyrazne lacnejsi... A m3 ma G150 zase len v kombinacii s dalsimi povinnymi balikmi vybavy.
Co uz, dobre auta zabite cenou a nanutenou vybavou.
Nehledě k tomu, že by dvoulitr se čtyřkolkou neuměl jezdit za 6-7 litrů.
Řekl bych, že jedním z premiantů byla třeba Primera, a tu jsme obdivovali, že jezdí za 8l.
Samozrejme, ze to mozne nie je. Vtedy existovali ooomnoho benevolentnejsie normy Euro 1 a 2 a Euro 6d by vtedajsie agregaty splnit nedokazali ani omylom.
to oplastovanie uz prisernejsie a gycovejsie spravit ani neslo... hadam ani offroad ako defender nema taketo masivne oplastovanie .. pritom mi pride ze majitel CX-30 bude prekonavat tak maximalne nejake tie obrubniky a spomalovacie retardery cestou na shopping .... zlata starsia CX-3... razom je aj ta krasavica kto by to pritom este pred rokom o nej povedal ....
tak toto je za mna sucasny kral plastoveho nevkusu ( kam sa hrabe spalovacia kona ) ... interier za mna paradny ale to oplastovanie aj vonkajsi dizan sa ( za mna ) voci povedzme nejakej tej podstatne starsej mensej CX-3 neposunul ani o chlp dalej... ba dokonca prave prave tie starsie kusky ako CX-5 ci mensie CX-3 su za mna jasne krajsie ako tato nova rychlopecena buchta kde uz zda sa dizanovo mazda len preslapuje ... lebo su crossovery a... a crossovery... a toto sa proste vizualne moc nepodarilo no ... to aj kvader kamiq je vkusnejsi a ma proste nieco do seba ... navyse ked pozeram na cenovku tak sa pytam preco uz nesiahat radsej kdesi po seriozne sa tvariacom GLAcku ci nejakom hybridnom nire v plnke ale volit prave tuto nafuknutu tazkopadnu splacaninu s hrosimi proporciami a s pontonom ponorky.. o chybajucej 4kolke samozrejem uz skoda debat... hlavne ze mensia CX-3 4x4 ma... kam kracas mazda.. uz sa nemozem dockat aj to jej noveho wankela.. to zase bude predajny trhak.. vsak ano.. minimale servisy uz teraz maju zarobene