Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Renault Kangoo (1997-2018): Francouzský všeuměl se vyráběl přes dvě dekády

11 komentářů

traveldrive
"Nelakované plochy v interiéru nikomu nevadily." - nevlúdila sa chybička? 😄 Nemali to byť skôr "nalakované plochy" alebo "lakované plechy" alebo niečo v tom zmysle? 😉

Mimochodom, toto autíčko pôsobilo veľmi sympaticky a pozitívne, čo sa o mnohých dnešných autách s ich bizarným dizajnom, nasraným výrazom a zamračeným pohľadom povedať nedá. Zaujímavé je, že aj s max. výkonom okolo 50 kW sa jazdiť dalo a dá, a dnes je každému 100 koní málo.
Avantime
Renault Kangoo máme doma už skoro 18 rokov, kúpené nové po facelifte s 1,5 dCi 60 kW v skoro plnej výbave Privilége a síce som si nikdy nemyslel, že práve takéto auto a ešte k tomu Renault vydrží doma tak dlho. Určite by bolo zaujímavejšie mať ako sused doma Accord Coupe alebo takmer hocičo iné, ale za tie roky neprišiel väčší dôvod sa s Kangom rozlúčiť.

Čo sa za ten čas dvakrát pokazilo, bol alternátor a dvakrát sa už menili aj brzdové kotúče, inak len veci okolo pravidelného servisu.

Vyzerá, že za oba problémy môže nepravidelné používanie auta. Prvú polovicu jeho života ho mal otec, ktorý býva v meste s dobrou sieťou MHD, takže auto jazdilo hlavne cez víkendy a na dovolenky.

Druhú polovicu života ho mám ja a tiež ho nepravidelne využívam, keďže môžem využívať služobné auto aj mimo práce.

Občas ale príde veľmi vhod na práce okolo domu, na odvoz vecí na chatu alebo len tak. Pozriete sa na ten jeho usmievavý kukuč a nemôžete ho dať len tak preč. Načo aj, keď by ste zaň dostali už len zopár šupov a pritom má klímu, vyhrievané sedačky, hmlovky, elektrické sťahovanie okien aj 4 airbagy a čo je dôležité - nízku spotrebu a motor so živým prejavom pri poskakovaní po meste. Asi ho už s láskou doopatrujem 😊 A tajomstvo na záver: stále ho nájdete na moje.auto. a aj naopak - na aute nálepku moje.auto zo zrazu v 2007. 😊
Cenduro
První generace to měla jinak. První roky nemohla mít, až po cca 3 letech na pravé straně, a o něco později i na levé. Ale začátek byl jen přední dveře.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Citan vznikol až z druhej generácie, s touto nemal nič spoločné. 😄
Srstka_78
Berlingo se od první generace také prodávalo s posuvnými dveřmi...
Avatar - KubikCv
KubikCv
Je to nezmar, myslím,že úspěšnější než kdysi Renault E😜ress/Rapid. Na kompaktní rozměry je skvěle prostornej.
Avatar - KubikCv
KubikCv
Ano, kdysi jsem byl s kamarádem ve při 😁 Nevěřil,že první Berlinga měly sklápěcí sedačky jako tehdejší Caddy mk2. Několik jsem jich naživo viděl http😐/www.reezocar.com/…ES348423072.html
traveldrive
Tiež sa mi zdá, že hej. Ale možno úplne prvé modely boli len s jedným párom dverí. Dnes sa už ťažko dopátrame ako presne to bolo.
Srstka_78
To samé píše autor o Kangoo ve druhém odstavci. Nejprve na jedné straně podle trhu. Takže není pravdou, že dvojčata od PSA tuto možnost neměla. Měla.
Avatar - wakantanka
wakantanka
no ale prvá generácie Berlinga ich mohla mať len na pravej strane. Až v druhej bola možnosť ich mať aj na ľavej strane pri úžitkových verziách. Osobné verzie tuším až vo vyšších výbavách. a podobne to bolo aj v Caddy.
vor
Možno by sa patrilo spomenúť aj Citan, alebo je to už po "rozvode" politicky nekorektné?