Spojení současné generace Audi A6 s osvědčeným plug-in hybridním pohonem snad ani nemohlo dopadnout špatně. Pojďme se ale na tenhle prémiový křižník do zásuvky podívat zblízka.
Cela ta redakcni snaha okecat vrozenou vadu lowcost dotykoveho ovladani v premii je smesna. Mel jsem tu cest v aktualni A6 nekolikrat jako ridic i jako spolujezdec. Pravda, nikdy ne dyl nez jeden den, ale to nic nemeni na faktu, ze dotykace jsou vazne komfortni tak leda na svetlech. Je uplne jedno, ze se naucite kde to tlacitko na dotykaci je vs. kde je skutecne HW tlacitko a ze jej trefite i po pameti, KDYZ se za jizdy vase ruka vuci te zapamatovane poloze diky nerovnostem hybe. Nefunguje to v "hladkem Nemecku", tim spis to nefunguje v "rozbite CR", sorry jako. Dotykace jsou jednoduse za jizdy otravne. Dalece radeji se hraju s hlasovym ovladanim neb i kdyz k idealu i na tomhle hristi furt daleko (nehlede na znacku), stejne vykazuje mensi chybovost.
Nahore vypsane samozrejme plati pro veci co se treba u BMW ovladaji pomoci iDrive. Kdyz je neco na tlacitkach ala v BMW klima a auto sebou cukne, netrefi se clovek ani do HW tlacitka vicemene stejne jako do toho dotykoveho. S tim ale tezko neco udelat, proto to i tezko kritizovat. Kritizovat zamenu MMI za dotykace ale neprestanu ani po letech. Je to za me stejny ojeb jako ojebkvatro, nic jineho nez katovani kostu.
A) na fotce je odstraněný kryt, normálně je zakrytovaný https://images.caricos.com/…_55_1024x768.jpg
B) Cena je nesmysl, protože české zastoupení Audi v jisté době nasadilo ceny zcela odtržené od reality a dnes se vyplatí kupovat Audi v DE, cena A6 55 TFSI e tam začíná na 57 teur, tedy na stejné ceně jako 530e xD nebo E 300 e 4M.
Naopak, nic horšího nevymysleli. A jen krátkozrací lidí jako například ty, si myslí, jak jsou úžasně ekologičtí, ale opak je pravdou. Dnešní motory jsou natolik úsporné a čisté, že žádné dýchání smradu ani hluk rozhodně nikdo neposlouchá a ve městě, kde by byla zastávka někde u semaforu bude těch hlůků z okolí tolik, že nějaké auto to už moc nezhorší. A je krásné vidět, jak si ve městě budou chrochtat od tichých aut (oni to sice nebudou mít kde nabít a to drtivá většina lidí ve městě), ale že díky tomu, aby se Evropa tvářila obrovsky elokogicky a uhlíkově neutrálně, přesune "špinavé" aktivity do zemí třetího světa, číny a podobně, kde bude ekologický dopad na výrobu, zpracování a těžbu o hodně horší, nebojím se říct násobně horší, než pokud by se vše dělalo lokálně a s přihlédnutím k opravdovým ekologickým hrozbám.
Ale vím, ty si budeš čvachtat v el autě na semaforu, machrovat jak ti to vystřělí a nabubřele si myslet jak jsi ekologický a k lidem vstřícný, ale už ti nedochází, že jen k malé skupince těch kolme tebe a globálně jsi větší ekologická zátěž, než kdyby jsi jel 3.0 TDI
Mno, moderni marketingstina zna vlastne jen dve slova: adaptivni nebo sportovni. U steracu se asi rozhodli, ze adaptivni sterace zni lip nez sterace sportovni. :-)
nemam zkusenost s touhle a6, ale pri srovnani q7 60tfsie a x5 45e si nejde nevismnout mnohem lepe nastavenyho hybridniho systemu u bmw. A navic kombinace s r6, tady neni o cem..
tvl Migu, to myslíš vážně? :D:D
Poslední dobou o tobě a vztahu k automobilismu nemám valné mínění, ale tohle jsi doopravdy zabil.
I kdybych pominul nesmysl čistě elektrického pomhonu, tak se podívej na celkové zpracování, kde si se spárami vytře s Teslou i Dacia a to je jen třešnička na dortu celého toho nepodarku jménem Tesla. Opravdu čeláš, že někdo hýčkaný interierem a celkový zpracováním Audi bude chtít jet v něčem, čemu padají kola, názazníky, střešní okna, sentimetr ve spáře nehraje roli, kus něčeho pod "povrchem" je přidělaný páskou a dřívkem, aby se to nehýbalo.....
Kdyby ti bylo dvacet, neřeknu nic, ale takhle... :-O začátkem 90. let byla ohromná propagace topení el. přímotopy, většina nové bytové zástavby v té době měla právě topení na elektřinu. Za pár let se to ukázalo jako velmi drahá slepá ulička a přešlo se vesměs na plyn. Argumentovat dnes topením s kotlem na uhlí je nesmysl, protože nikdo nové domy, min dvacet let, s kotli na uhlí nestaví. A mluvíš-li o tepelném čerpadle, tak to zcela jistě není ekvivalent “topení elektřinou”.
Nedavno mal toto auto na test aj Rasto Chvala (https://petrolhat.net/video/351), ale za mna dava asi vacsi zmysel 55 TFSI alebo 50 TDI pokial clovek vylozene nebyva v dome a nemoze si to kazdy vecer strcit do zasuvky :-!
A vlastne ked uz si to moze clovek kazdy vecer strcit do zasuvky tak je otazkou ci nema vacsi zmysel cisty elektromobil a to ci uz E-tron alebo hoci aj Tesla.
"Poprvé ve verzi Allroad s třílitrovým šestiválcem TDI, podruhé pak v nejostřejší verzi RS6 s čtyřlitrovým vidlicovým osmiválcem."
Trosku nerozumim proc si redaktor pri sestivalce neda tu praci napsat koncepci, kdyz zrovna u sestivalcu v premii je to cca 50:50 pro V6/R6, ale u osmivalce se dozvidame, ze je do V, jakoby snad byl v produkci nejaky osmivalec co do V neni. :-)
Ale on zije v tom prostredi, ve kterem zije. Nemuze si nekde stranou udelat nejaky cisty trh, kde plati jeho pravidla a jeho dotace... Uz to sem prosim neval s tou dotovanou naftou, uz jsme to tu vsichni videli tisickrat, nove verici tu neziskas... :-) Ja uz to fakt nemuzu ani videt. A to rikam, i kdyz nejsem zadny fanda nafty.
Jinak souhlasim s tim, co pise adamzprahy nize a ostatne i Hammuna. Plug-in hybridy me zajimaji, protoze mi to momentalne pripada jako prakticka cesta k elektromobilite. Ale za 2.5 mega at si Audi tenhle ctyrvalec naboucha. Audi zrejme pocita s firemnimi flotilami, kde se musi zustat v ramci koncernu a zaroven se chce urcita spotreba/emise. Ale pro me jako zakaznika - to bych musel bejt blazen za tuhle cenu.
Na jednu stranu pěkná optimalizace, že se to vejde pod tu EU metu 50g co2. Ale přesně, ta cena, k čemu to pak je? Má to stát o 400-500k míň a pak dobrý. Dynamika má spíš blíž 530e, která je právě o těch skoro 500k levnější!
Takže nevím proč brát tuhle A6 než ceníkově levnější 545e s R6 + papírově mnohem lepší dynamikou a charakterem + za mě lepším interiérem a podvozkem. MB E má sice displeje, ale důstojné kategorii. Současná A6 se mi zevnitř vůbec nelíbí, hovořím z vlastní zkušenosti. Nedivím se slabým prodejům. Pro mě je A6 z D3 rozhodně ta trojka a bohužel to vůbec nereflektuje cena.
No, na auto za 2.5 to moc velká paráda není. Hlavně zepředu, nadrozměrná maska bez dekoru na černém (šedém) autě... Za maskou prosvítá nějaký bordel... Kola taky nic moc.
Zadek už je lepší, ten se jim povedl.
Tak aspoň že to jezdí jak má.
PS: na pc se mi nepodařilo vložit příspěvek...
Stojíš na zastávce a čekáš na autobus. A vedle tebe na semaforu čekají lidi. Co myslíš, že jim bude příjemnější, čoudící a hučící auto, nebo auto, které nečoudí a je úplně potichu?
Elektromobil má svoje mouchy ale nic lepšího zatím nikdo nevymyslel.
Už jenom účinnost elektromotoru vs. spalovacímu motoru je na zamyšlení. A že nemá emise a je tichý je podle mého třeba v městském prostředí čisté plus.
edit: teď jsem stál na myčce, fungovala jen jeden ze dvou boxů, už jsem vjel do fronty a nedalo se vyjet tak jsem čekal cca 45 minut. vždycky jsem popojel a vypnul motor, ale zbytek fronty prostě celou dobu bez uzardění nechal auto nastartované...
Kocourkov rulez!
Tento kepl na dálnici má emise mnohem horší než podobný diesel.
Nebo malej litrovej benál.
Ale je v duchu pokrytecké rudozelené doby osvobozen od dálniční známky.
Halelůja!
Teraz som videl nejaky test porsche ev 4s. Nabijal to v meste, platil kolo 7,50£ za papierovy dojazd 100km. To sa mi zda na urovni ceny fosilnych paliv.
Vyřízené z kontextu. Nastavili se naprosto dostatečné emisní limity, tím to mělo vše skončit, minimálně na nějaký čas, to co se snaží předvádět teď už je samo o sobě větší ekologická katastrofa, než to nechat, jak to je. Jen naprosto nesmyslný tlak na výměnu stávajících aut se spalovacím motorem bude násobně větší ekologická zátěž, než ta auta dále provozovat po rozumnou dobu jejich životnosti. Netlačí lidi, aby relativně zánovní auta vyměnili za Elektro. Jen likvidace stávajících a výroba nových je ekologická zátěž věští, než v klidu to stávající ještě nějaký ten rok provozovat. A pak už platí to, co jsem řekl, přesun ekologické zátěže mimo Evropu, kde bude zásobena. Opravdu krásná ukázka ekologie a naprosté krátkozrakosti.
Ježíšmarjá, člověče dobrý, teď jste nám všem vrazil kudlu do zad. :-) Teď už se Hammuna nezastaví a bude to opakovat 17,235krát za měsíc. No nic, dávám si ji na hatelist, i když proti ní lidsky nic nemám, ale už prostě tohle zaplevelování diskusí nemůžu vydržet.
K ceně jsem se tady vyjadřoval, ale myslel jsem právě i základní cenu. Těžko se to porovnává, protože třeba BMW 545e je asi jen sedan a nevím přesně v čem se liší výbavou a vzhledem (kola atd.).
Ale viz samotný článek, základ této A6 stojí 1.95M (R4) a mnohem rychlejší sedan 545e (R6) stojí v základu cca 1.82M. 530e stojí cca 1.5M. Proto jsem psal, že by cena měla být tak o 400-500k nižší aby ta A6 měla smysl. Slevu dostaneš u obou.
Emise aut ve městech sou RÁDOBY? :-O
Pár set tisíc aut jen co popojíždí třeba po Praze a ne malá část z nich Dieselgate = jednomu TDI motůrku de z výfuku totéž co deseti autobusům (měření zdroj Dopravní fakulta ČVUT a Martin Vaculík) = je teda PODVOD a fuk jestli ty auta sou BEZ emisní nebo Dieselgate? :-O
V často až extrémní hmotnosti, nevyřešenému nabíjení, neekologické z globálního hlediska, ekologii to vůbec neřeší. Nezáživné a jediné co umí je sprint z nuly. V čem je tedy ten smysl? V rádoby lokálních emisích? A jak ty řeší problém globální, když se jen z Evropy přesune do jiných čístí světa, které budou nejspíše násobně víc neekologické, aby mohli zpět do "ekologické" Evropy dopravit potřebné suroviny, výrobky a podobně. Celá elektromobilita je jen jeden velký podvod na ekologii.
Keby len to ! Ten dotykac straca citatelnost za slnecnych dni, pretoze to nie su realne objekty ale su to zaprdene IPSka dobre ako zrkdadlo. Zle doladene podsvietenia (napr. pwm) ci mizerny soft.
Display OFF (F..K OFF)
https://youtu.be/f-8HtUnVvoQ?t=997
Chápu o čem píšeš, ale třeba já to tak jednoznačně nevidím. Jsem taky spíš konzervativní příznivec klasických "mechanický" tlačítek, ale pokud jde čistě o srovnání ovladače typu idrive vs dotyk, tak tam vidím obecně u obou specifické výhody i nevýhody. Např. rychlost s jakou se dá procházet menu (včetně potvrzování) je u dotykače řádově jinde.
S ovládáním IT aktuální A6 mám zatím spíš jen statické zkušenosti, ale třeba v Porsche mi kombinace klasických tlačítek a dotyku vyhovuje celkově víc, než zdlouhavější ovládání kruhovým ovladačem.
Pokud tedy trváš na tom, že je obecně dotykové ovládání u prémie lowcostovou vadou, pak se to týká např. i Porsche.
Hmm, priznam se ze psat to prave u obou mi zase prijde zbytecne. U V8 bych to psal snad jen kvuli historii, bo znovu, jestli se nepletu tak momentalne v nicem radovy nebo plochy osmivalec neni... ?
Taky se priznam ze jsem v rychlosti mrknul co za motor je vlastne v 918, abych tu nedostal narezano hned zkraje. :) A jestli me precijen nacapa nejaky fanda exotiky, to uz asi nejak preziju.
Na tahání bych bral určitě naftu. Ale já nevím, to že máš auto vyšší střední neznamená, že něco taháš. Většina lidí to má kvůli komfortu a ani nemá tažné, jako já :)
.... pokud to bude mít člověk co s tím denně pojede do práce na EL a dá takhle třeba za den 50km, může to klidně v dlouhodobé kombinaci jezdit za 5 litrů....
Na http://www.unholy.cz/cs/ jsem pod tetování Praha našla docela fajn prezentaci jednoho tatérského studia. Až budu mít čas, zeptám se svého milého - nadšence do aut - jestli by se neuskromnil a místo toho Biturba mi nezaplatil tetování na pravém stehně. Na levém už máme jeho Audi A6, tak třeba by budu úspěšná. Když ne, začnu brečet.
Je to kseft, inak by nikto nedovolil flotilove emisie ale rovnako by sa meralo kazde auto ! Nemyslis ? A co to CO2, ake su dokazy, ze prave doprava je ta zla ? Budeme strielat ludi, lebo vydzchuju CO2 ? A co takto zrkadlovy efekt CO2 ? Pocul si ?
Demagogiu nemam rad.
Ako tretinovu spotrebu ? Zasa ratas len ten elektromotor, ale ze efektivita elektrarni a dalsie straty od prenosovej sustavy az po baterie neexistuje ?
Tak zrychlene aspon cenotvorba (BTW cena elektriny napr. na SK v DE len stupa):
"Vezměte si třeba nové superrychlé nabíječky Ionity, které sice umí nabít elektrické auto relativně rychle, ale jedna kWh vás vyjde na 20 Kč. Každý ujetý kilometr vás pak bude stát skoro stejně, jako byste jeli s osmiválcem." https://www.auto.cz/…bez-nafty-133175
M3 vs Taycan ? No jo a pred ktorym panelakom to nabija ? ...
Nastuduj cenotvorbu, fixne/variabilne naklady, zdanovanie a tak ... to si mal mat na skole, nie ? Aby si chapal rozdiel medzi dotaciami a nizsim zdanenim. Uz som to tu riesil.
Nie si ty nahodou monetarista od Friedmana ?
Ano nackovia zaviedli dotacie na luxusny tovar, napr. auta. Studuj chlapce studuj. Nikdy nevieme vsetko.
Zelená nafta = program poskytování DOTACÍ je trochu něco jiného
To "nie dotovana" = to píšeš na základě čeho? Nebo proč?
Řiká to tu dost lidi, ale zatím nikdo to nevysvětlil
Nacisti zavedli dotácie na luxusný tovar? To už vůbec nevím o čem mluvíš jak to souvisí s dnešním dotováním nafty a tím pokřiveným trhem rsp. pokřiveným pohledem na výhodnost nevýhodnost benzínu a nafty rsp zažehoveho vs vznětového motoru
Na "opačný" pohyb v menu si člověk "za chvíli" zvykne, jinak je ale princip rozdílu dotek vs ovladač stejný.
A zadání přes "dotykovou plošku" (kterou dříve právě idrive neměl) je logicky taky zadání dotykem, nikoli otočným ovladačem, takže spíš vlastní gól. Od začátku řeším kruhový ovladač vs dotyk v obecné rovině, a píšu, že obojí má své pro i proti. Nemůžu za to, že za vším hned vidíš útok proti "tvé" značce, fanoušku. :-)
A hlavně jsem nepsal o zkušenostech z dotyku v Audi, ale v Porsche, bylo by proto zřejmě lepší číst/reagovat bez případných předsudků... ;-)
Ano, rychlé zadání adresy do navigace a vytočení tel čísla, dvě činnosti, ve kterých je dobře fungující hlasové ovládání s přehledem nejlepším způsobem ovládáni infotainmentu.
Mmi bylo výrazně horší než soudobý idrive. Hlavně způsob pohybu v menu byl na hlavu.
Pokud jde o zadávání cíle navi, pak pominu-li hlasové ovládání, je zadání adresy psaním na dotyk plošku ovladače idrivu v reálu rychlejší a bezpečnější než vyťukávání přes klávesnici na dotyk displeji, dá se to dělat poslepu. I drive, navíc v akt verzích kombinovaný s hlasem i dotykem je výrazně lepší než ta patlárna v aktuálních audi. To je prostý fakt, jakkoliv fanoušky audi možná hůř akceptovatelný.
Tak není to poprvé, některý fotograf auto.cz má ve zvyku fotiti motory bez deklu, je fakt, že je alespoň něco vidět, s deklem je vidět jen kus plastu..
Zrovna pro tu navigaci nedám dopustit na hlasové zadávání. Už běžný Amudsen rozuměl skoro všemu, co jsem řekl... ale pořád rozuměl apriori formátu město + ulice + číslo. V podání Google, který dokáže najít hotel stejně dobře jako firemní adresu... už nepotřebuju text zadávat rukama.
Souvislost s auty mi uniká. Původně jsi asi chtěl říct, že topení za dvacet let prodělalo úžasný vývoj.
Nikdo nepopírá, že aktuálně je palivo EV levnější, než benzín. Páč je dotované, ehm.
...a přitom se těch půl milionu příplatků nijak pozitivně nepromítlo do vzhledu vozu (pro férovost nutno uznat, že s výjimkou laku za 37 se za design neutrácelo). Inu... jak se říká, kola (a lak) dělají auto:
https://cdn-cz.audi.at/media/Theme_Banners_Banner_Image_Component/60121-banner-360555-image/dh-1920-918e09/bdab0317/1602486442/1920x600-aa6-a-181002-v2.jpg
Teoreticky asi ano, bohuzial v praxy sa ludom casto krat tie hybridy nechce nabijat kedze vedia ze maju alternativu benzin. Ale ano ak to clovek pouziva ako ma tak to zmysel ma.
Mám zkušenosti i s idrivem (i když ne tak dlouholeté, jako ty), nejvíc konkrétně v 740d, nehledě na to, že v allroadu mám taky ještě bezdotykové MMI s kruhovým ovladačem a žádný dotyk. Klasická (i programovatelná) tlačítka beru obecně jako výhodu, ale procházení menu a zadávání je s dotykem mnohem rychlejší, než s ovladačem, typicky např. zadat nový cíl do navigace je jasným příkladem. Jak jsem psal, obojí má své pro/proti, ale tak úplně jednoznačné to není.
Ano, kombinace s nejpoužívanějšími (klasickými) tlačítky je lepší v obou případech Ale pokud srovnávám čistě ovládání ovladačem (typu iDrive) a dotykem, pak to jako jednoznačně nevidím.
Já teda jsem samozřejmě reagoval na základní cenu, příplatky za půl mio nejsou nic zvláštního.
Je to +400t proti výchozímu motoru bez hybridu, a teda když koukám na ceník je to docela hrůza tak jako tak. Ale to teď asi všude. :-(
Hele šmatloklima mi nesmí do baráku, v tom se shodnem.... každopádně podle tohoto https://www.youtube.com/watch?… videa to Audi vytunilo ještě tak, že ty na ten dotykáč musíš zatlačit, aby tě to poznalo.... čímž podle mě tu otravnost posunuli ještě o level výš.... :'-( video viz čas 10:00
Tady ale nejde o dotykové ovládání ale o "JEN dotykové ovládání" Pokud by to byla kombinace dotyku a tlačítka, nebo byla tlačítka alespoň na nejpoužívanější funkce, tak je to jedno. Je jasné, že tlačítka na teplotu, klimu, vyhřívání seslí a pod jsou nepostradatelná.
No protože v tržním prostředí = není nafta v osobním autě konkurenceschopná
Nacisti zavedli dotacie? Barik řikal že komunisti = nemůžete se dohodnout?
Já teda vim že sou zmiňovaný už v pramáti ekonomických knih https://www.grada.cz/…tvi-narodu-9579/?… pár set let předtím = ale aby ste s tím VYMÝŠLENÍM blbostí aspoň byli v souladu
Hele ty si FAKT DODNES nevěděl = že diesel v osobních autech stojí a padá na dotování (ZVÝHODŇOVÁNÍ) jejich paliva? :-O
ja to auto moc rad nemam, ale beru si ho na dlouhy cesty po dalnici, tam je to super. A pak je to na vzduchu a co to projede po snehu, korenech a blate je na typ auta neuveritelny. Ale je to tezky na cumak a nechce se tomu moc do zatacek.
Nedávno jsem jel v ID3, a že bych řekl - konečně bez vibrací! - tak to teda ne, to bylo to poslední, co by mě napadlo.
Já měl A6 C7, a rozdíl mezi tehdejším a nynějším V6TDI vnímám jako značný, zejména na volnoběh.
Obvykle, když se o něco zajímám, přečtu si názor odborníků. V tomto případě ekologů a klimatologů. Není zvláštní, že takový názor jako máš ty jich mnoho nesdílí?
ano, není to pro každého, to je snad jasné. bude potřeba dořešit spoustu věcí, ale benzínových pump taky nebylo na začátku minulého století tolik...
rátám to, co zaplatím.
Upřímně: když bude elektromobil stát tolik, co běžné auto, ale bude mít třetinovou spotřebu a servisní nároky jednou za dva roky na výměnu brzd - bude ti to vadit? Běžnému uživateli určitě ne.
Efektivita zdaleka není jediný atribut, je toho daleko víc...
už se opakuju, ale chodí sem člověk, který má doma M3 a Taycana. A raději jezdí Taycanem... a cituju "M3 je proti Taycanu jako dinosaurus"...
sám takovou zkušenost nemám, ale kdo ví?
Mne tvrdili 20 let. Bylo neopravitelné? Co odešlo? Nebo jen zastaralo?
Každopádně elektromotor má vyšší efektivitu, nulové servisní požadavky, nemusí se zahrivat a dochlazovat, nepotrebuje převodovku, je blbuvzdorny...
Protože s tím idrivem nemáš uživatelskou zkušenost. Procházení menu na dotyk displeji je vždy horší, tj. náročnější na pozornost, na projížděný "terén", než u ovládání kolečkem. Nemluvě o sedmi programovatelných tlačítkách v bmw, tolik oblíbených fcí, které si můžeš vyvolat jedním dotykem bez listování v menu, nemá snad žádný řidič. Jak píše fOE, ty okecávačky dotykáčů jsou o ničem, prostě to není pokrok, ale krok zpět.
Minimálně tři lidi tu argumentují cenou konkrétní konfigurace, tedy doslova 2,5 miliony vzhledem k použité technice. Jenže víc jak půl milionu je z toho cena za výbavu. Mohl to být klidně milion jen za výbavu i víc, pak by pro změnu argumentovali cenou přes 3 mio. Proto v principu nelze obecně argumentovat cenou (poměrem ceny k technice) konkrétní konfigurace, má to zkreslenou výpovědní hodnotu, typicky např. pro srovnání s konkurencí.
Měl bych obecnou připomínku k argumentaci cenou, ten problém se samozřejmě zdaleka netýká jen tohoto případu. Ne zrovna málo lidí tady v diskusi argumentuje poměrem použité techniky a ceny, přičemž argumentují nikoli cenou základní, ale cenou konkrétní konfigurace, což je logicky nesmyls, protože ta může být (tím spíš u prémie) od - do, s velmi výrazným rozsahem dle výbavy a individualizace.
P.S. Tím se ovšem nezastávám tohoto hybridu, R4 ve vyšší střední bych nezkousl ani za podstatně nižší cenu, než je ta základní.
No vidis a ja jsem ode dneska novy verici, takze nekomu dalsimu otevrel oci. Nikdy sem nepremyslel nad tim, kolik ze z barelu vyrobi nafty a kolik benzinu.
Charakter, kámo, ne spotřeba. Bude charakterem V6TDI lepší, než V6TFSI?
O čtyřválcích bych ani nemluvil. Nemám nic proti R4 naftě, měl jsem jich pár a možná ještě budu, ale kvůli spotřebě.
Tak i A6 má ojeb jménem ultra.
Kdybych chtěl A6, tak by se mi tahle verze líbila, ale za dva miliony dostat čtyřválec z oktávky.....
Má někdo ponětí, co jsou to adaptivní stěrače? Neměl jsem dosud tu čest o něčem takovém slyšet.
P.S. já se v tom teda nevyznám, ale na 270kw 500Nm - není stovka za 5,7 spíš slabší? Hybridní koně?
No jasně, dokud to půjde... není o čem. Teda... pokud nemáš specifický jízdní režim, že bys pokryl velkou část dojíždění na elektriku a třeba parkoval po Praze.
Problém je že ten POCIT nižší ceny je vydotovanej a s pocitem nižší spotřeby je to úplně naopak = spotřebováváš víc ropy
Je na čase tuhle nesmyslnou kašparádu ukončit = což v reálu nastane až přechodem na pohony NE na ropu = elektřinu vodík. Protože přechod na tržní cenumá rovné podminky = by zaplavil kontinent neprodejnými osobními auty na naftu. V tu chvíli by i WinDiesel a Ozzy chtěli jen benzín ;-)
Vím že to opakování je votrava = a všem normálním se omlouvám = fakt sorry
Ale dodnes sou popírači i včera a dnes zrovna TEĎ sem to čet = což popravdě po těch odkazech v mnoha jazycích = můj mozek moc nechápe. Navíc to prostředí se mění = zrovna teď ho Andrej změnil u nás https://echo24.cz/…dane-nema-logiku
A tu cenu u audi trochu nechápu. Bylo by to moc i kdyby nebyla konkurence, ale ona je a má R6 a aby to bylo úplně absurdní to R6 má dokonce nepatrně nižší cenu. Zjednodušeně stejnou ale při vyšším výkonu a víc válcích = nižší cenu. To musí být člověk fakt velký fanOOOOušek