Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro – Vysoký standard s nízkými emisemi

Spojení současné generace Audi A6 s osvědčeným plug-in hybridním pohonem snad ani nemohlo dopadnout špatně. Pojďme se ale na tenhle prémiový křižník do zásuvky podívat zblízka. 
Zpět na článek
29. 11. 2020 19:59
29. 11. 2020 20:15
29. 11. 2020 20:30
29. 11. 2020 20:36
29. 11. 2020 20:41
29. 11. 2020 20:53
29. 11. 2020 21:03
29. 11. 2020 21:10
29. 11. 2020 21:20
29. 11. 2020 21:26
29. 11. 2020 21:51
29. 11. 2020 22:06
29. 11. 2020 22:13
29. 11. 2020 22:38
29. 11. 2020 23:03
29. 11. 2020 22:23
29. 11. 2020 22:30
29. 11. 2020 22:37
30. 11. 2020 19:57
30. 11. 2020 20:26
30. 11. 2020 21:00
30. 11. 2020 21:05
29. 11. 2020 22:36
29. 11. 2020 22:45
29. 11. 2020 23:49
29. 11. 2020 23:51
30. 11. 2020 07:46
30. 11. 2020 09:28
30. 11. 2020 10:29
30. 11. 2020 17:18
29. 11. 2020 20:28
29. 11. 2020 21:06
29. 11. 2020 21:13
29. 11. 2020 21:10
29. 11. 2020 21:19
29. 11. 2020 22:15
29. 11. 2020 22:40
29. 11. 2020 23:37
29. 11. 2020 23:50
30. 11. 2020 10:45
30. 11. 2020 12:46
30. 11. 2020 12:55
30. 11. 2020 13:14
30. 11. 2020 17:24
30. 11. 2020 13:08
30. 11. 2020 13:16
30. 11. 2020 16:03
30. 11. 2020 17:34
Avatar - Emel
29. 11. 2020 19:59
Nic moc
No, na auto za 2.5 to moc velká paráda není. Hlavně zepředu, nadrozměrná maska bez dekoru na černém (šedém) autě... Za maskou prosvítá nějaký bordel... Kola taky nic moc.
Zadek už je lepší, ten se jim povedl.
Tak aspoň že to jezdí jak má.
PS: na pc se mi nepodařilo vložit příspěvek...
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 20:15
Re: Nic moc
Technika i reálný parametry ok ale cena 2 a půl mega je síla
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 20:30
Re: Nic moc
Hlavně za ty peníze už se dá sehnat v6 TDI a to je jiná káva, když už velké kombi.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 20:36
Re: Nic moc
A spotřebovávat tak o hodně víc ropy = než kdyby to byl V6 benzín :-!

Ale úplně novej V6 nafta má mít Toyota Land Cruiser 300 = od jara 2021= až tam někam do těhle aut nafta (samozřejmě BEZ ZVÝHODNĚNÍ) patří ;-)
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 20:41
Re: Nic moc
No tak u tohoto typu auta mi přijde už nafta vhodná, jezdil jsem tou 350k biturbo v6 a jede hezky :) Benzin do a3-4, tohle je už loď.
29. 11. 2020 20:53
Re: Nic moc
Presne tak v takovy kare turbobenzin sice jede pekne ale spotreba je naprosto desiva. :D TDI to zvladne drzet pod 10 litrama
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 21:03
Re: Nic moc
Problém je že ten POCIT nižší ceny je vydotovanej a s pocitem nižší spotřeby je to úplně naopak = spotřebováváš víc ropy

Je na čase tuhle nesmyslnou kašparádu ukončit = což v reálu nastane až přechodem na pohony NE na ropu = elektřinu vodík. Protože přechod na tržní cenumá rovné podminky = by zaplavil kontinent neprodejnými osobními auty na naftu. V tu chvíli by i WinDiesel a Ozzy chtěli jen benzín ;-)
29. 11. 2020 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 21:20
Re: Nic moc
Mně nejde o cenu, ale o charakter turbodieslu :)
Avatar - _Karel_
29. 11. 2020 21:26
Re: Nic moc
Nic proti tomu, ale v čem je jeho charakter lepší, než charakter turbobenzínu? :-)
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 21:51
Re: Nic moc
Mívá masivnejsi zátah, ale tak samozřejmě se to dá přetáhnout silnějším benzínem. Ale třeba 55tfsi a 55tdi je asi 500 vs 700 NM a to se mi líbí :)
29. 11. 2020 22:06
Re: Nic moc
Zapřáhni karavan,vynuluj palubák a vyjeď. :)
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 22:13
Re: Nic moc
Víc ropy spotřebuje diesel + navíc viz já 22:02

Viz já 21:19 = tady to audi s cenou asi hodně přestřelilo
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 22:38
Re: Nic moc
No to záleží, jaké dva motory porovnávas.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 23:03
Re: Nic moc
No možná tak nafta 1.2 tdi vs W12 = jinak z principu diesel SPOTŘEBUJE VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ ROPY

A eště mu dotujeme cenu paliva = slušná (tragi)komedie

Proti tomu jsou milionY barelů DENNĚ navíc co spotřebujeme PROTOže radši SUV než kombi = úplná sranda
Avatar - Emel
29. 11. 2020 22:23
Re: Nic moc
Dneska 14,5 i bez karavanu :-)
29. 11. 2020 22:30
Re: Nic moc
Tak jsi divnej.
Za to jezdím se supersportem, když jedu normálně.
Za d10-11 s offroadem a dvoutunovým vlekem.
Nesmíš jezdit jen na jedničku a dvojku.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 22:37
Re: Nic moc
A v jaké hře se řeší spotřeba :-O To je nějaké nové grand turismo nebo forza?
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 20:26
Re: Nic moc
Emel - myslím, že to myslel na Fostka.
Avatar - Emel
30. 11. 2020 21:00
Re: Nic moc
Ono už to v téhle úrovni není vidět, ale já odpovídám Fostekovi :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 21:05
Re: Nic moc
Sorry, já myslel, že Ozzymu :D
Avatar - Ozzman
29. 11. 2020 22:36
Re: Nic moc
To už umím taky :D a zdaleka nemam takový výkon :D
Avatar - _Karel_
29. 11. 2020 22:45
Re: Nic moc
Charakter, kámo, ne spotřeba. Bude charakterem V6TDI lepší, než V6TFSI?
O čtyřválcích bych ani nemluvil. Nemám nic proti R4 naftě, měl jsem jich pár a možná ještě budu, ale kvůli spotřebě.
29. 11. 2020 23:49
Re: Nic moc
Jo přesně. A silnější benzín (typicky 6 válec a víc) se taky krásně zvedne i z tisíce otáček a letí to dál do vyšších. Ale má vyšší spotřebu to jo...
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 23:51
Re: Nic moc
Má trochu vyšší spotřebu benzínu = ale nižší spotřebu ropy

Takže benzín :yes:
Avatar - Ozzman
30. 11. 2020 07:46
Re: Nic moc
No to záleží co od auta chceš. Pokud chceš velký dostavnik co občas odtahne karavan, loď, cokoliv, pořád bych radši vzal to TDI :)
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 09:28
Re: Nic moc
No to může táhnout i Range Rover V8 benzín = neviděl si https://www.csfd.cz/…mes-usa/prehled/ jestli ne ROZHODNĚ DOPORUČUJU :-!

Je fuk jestli tenhle (od stejného rejži) americký remake nebo původní originál https://www.csfd.cz/…y-games/prehled/ :yes: :yes:

Ale proti ZÁKLADU že někde od 3,5 tuny MÁ nafta smysl nic = to nezpochybňuju. Jen bych byl pro nedotování nezvýhodňování = prostě normální tržní cena
30. 11. 2020 10:29
Re: Nic moc
Na tahání bych bral určitě naftu. Ale já nevím, to že máš auto vyšší střední neznamená, že něco taháš. Většina lidí to má kvůli komfortu a ani nemá tažné, jako já :)
30. 11. 2020 17:18
Re: Nic moc
Souhlas. Já tedy nemohu zkousnout ani ten zadek, zejména falešné zaslepené koncovky výfuku. Nechápu, kdo to vymýšlel.

Interiér parádní.
29. 11. 2020 20:28
cena
Auta už levná byla
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2020 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 21:13
Re: cena
Ale ANO skutečný = od začátku roku 2014 na tom totiž MAKÁME
29. 11. 2020 20:57
stálý systém pohonu všech kol Audi ultra
Nevím co je Audi ultra, ale jestli se tím myslí quattro ultra tak to určitě stálý pohon všech kol není.

a drobnost, technická data zcela ignorují přítomnost elektromotoru
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
29. 11. 2020 21:10
Avant
Tak i A6 má ojeb jménem ultra.
Kdybych chtěl A6, tak by se mi tahle verze líbila, ale za dva miliony dostat čtyřválec z oktávky.....
Má někdo ponětí, co jsou to adaptivní stěrače? Neměl jsem dosud tu čest o něčem takovém slyšet.

P.S. já se v tom teda nevyznám, ale na 270kw 500Nm - není stovka za 5,7 spíš slabší? Hybridní koně?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 21:19
Re: Avant
BMW 545e R6 hybrid 290kW/600Nm zrychlení 4,7s = stejná cena

Místo 4válce R6 3.0 místo 7st. DSG 8st. ZF
29. 11. 2020 22:15
Re: Avant
Stříká to rovnou ze stěračů.
Jako MB Vision Control - ale horší.
Peklo je, že to mělo Vito v devadesátkách - v jednodušší a levnější formě.
Avatar - _Karel_
29. 11. 2020 23:37
Re: Avant
Hm, díky za info.
Jen teda nerozumím, co je na tom adaptivního. Podivný pojmenování.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 23:50
Re: Avant
Adaptivni množství vody = podle rychlosti, teploty, množství špíny = adaptivní

V SLku dokonce různý množství jestli máš nataženou nebo staženou střechu
Avatar - fOE
30. 11. 2020 10:45
Re: Avant
Mno, moderni marketingstina zna vlastne jen dve slova: adaptivni nebo sportovni. U steracu se asi rozhodli, ze adaptivni sterace zni lip nez sterace sportovni. :-)
29. 11. 2020 21:55
Stručně a jasně
Radši si koupím levnější, v reálném světě rychlejší a úspornější a taky o dva metráky lehčí a s větším kufrem...
TDI
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 22:02
Re: Stručně a jasně
V tržním prostředí ne
30. 11. 2020 06:32
Re: Stručně a jasně
Ale on zije v tom prostredi, ve kterem zije. Nemuze si nekde stranou udelat nejaky cisty trh, kde plati jeho pravidla a jeho dotace... Uz to sem prosim neval s tou dotovanou naftou, uz jsme to tu vsichni videli tisickrat, nove verici tu neziskas... :-) Ja uz to fakt nemuzu ani videt. A to rikam, i kdyz nejsem zadny fanda nafty.

Jinak souhlasim s tim, co pise adamzprahy nize a ostatne i Hammuna. Plug-in hybridy me zajimaji, protoze mi to momentalne pripada jako prakticka cesta k elektromobilite. Ale za 2.5 mega at si Audi tenhle ctyrvalec naboucha. Audi zrejme pocita s firemnimi flotilami, kde se musi zustat v ramci koncernu a zaroven se chce urcita spotreba/emise. Ale pro me jako zakaznika - to bych musel bejt blazen za tuhle cenu.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 09:38
Re: Stručně a jasně
Vím že to opakování je votrava = a všem normálním se omlouvám = fakt sorry
Ale dodnes sou popírači i včera a dnes zrovna TEĎ sem to čet = což popravdě po těch odkazech v mnoha jazycích = můj mozek moc nechápe. Navíc to prostředí se mění = zrovna teď ho Andrej změnil u nás https://echo24.cz/…dane-nema-logiku

A tu cenu u audi trochu nechápu. Bylo by to moc i kdyby nebyla konkurence, ale ona je a má R6 a aby to bylo úplně absurdní to R6 má dokonce nepatrně nižší cenu. Zjednodušeně stejnou ale při vyšším výkonu a víc válcích = nižší cenu. To musí být člověk fakt velký fanOOOOušek
30. 11. 2020 10:54
Re: Stručně a jasně
No vidis a ja jsem ode dneska novy verici, takze nekomu dalsimu otevrel oci. Nikdy sem nepremyslel nad tim, kolik ze z barelu vyrobi nafty a kolik benzinu.
30. 11. 2020 19:47
Re: Stručně a jasně
Ježíšmarjá, člověče dobrý, teď jste nám všem vrazil kudlu do zad. :-) Teď už se Hammuna nezastaví a bude to opakovat 17,235krát za měsíc. No nic, dávám si ji na hatelist, i když proti ní lidsky nic nemám, ale už prostě tohle zaplevelování diskusí nemůžu vydržet.
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 12:16
Re: Stručně a jasně
V trznim prostredi ne ? Proc NE ? Si nacista ? Ti zaviedli dotacie a podobne spekulacie.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 12:45
Re: Stručně a jasně
No protože v tržním prostředí = není nafta v osobním autě konkurenceschopná
Nacisti zavedli dotacie? Barik řikal že komunisti = nemůžete se dohodnout?

Já teda vim že sou zmiňovaný už v pramáti ekonomických knih https://www.grada.cz/…tvi-narodu-9579/?… pár set let předtím = ale aby ste s tím VYMÝŠLENÍM blbostí aspoň byli v souladu

Hele ty si FAKT DODNES nevěděl = že diesel v osobních autech stojí a padá na dotování (ZVÝHODŇOVÁNÍ) jejich paliva? :-O
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 13:17
Re: Stručně a jasně
Asi som sa zle vyjadril - dotacie na luxusny tovar 8-s .

Nafta bola zvyhodnovana (nie dotovana) ako vstup pre polnohospodarske stroje. Akosi potom niekto frcol naftu do osobaka a bolo, ze ...
Avatar - Hammunasakra
1. 12. 2020 06:16
Re: Stručně a jasně
Zelená nafta = program poskytování DOTACÍ je trochu něco jiného

To "nie dotovana" = to píšeš na základě čeho? Nebo proč?

Řiká to tu dost lidi, ale zatím nikdo to nevysvětlil

Nacisti zavedli dotácie na luxusný tovar? To už vůbec nevím o čem mluvíš jak to souvisí s dnešním dotováním nafty a tím pokřiveným trhem rsp. pokřiveným pohledem na výhodnost nevýhodnost benzínu a nafty rsp zažehoveho vs vznětového motoru
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 10:20
Re: Stručně a jasně
Nastuduj cenotvorbu, fixne/variabilne naklady, zdanovanie a tak ... to si mal mat na skole, nie ? Aby si chapal rozdiel medzi dotaciami a nizsim zdanenim. Uz som to tu riesil.
Nie si ty nahodou monetarista od Friedmana ?

Ano nackovia zaviedli dotacie na luxusny tovar, napr. auta. Studuj chlapce studuj. Nikdy nevieme vsetko.
Avatar - Hammunasakra
1. 12. 2020 14:49
Re: Stručně a jasně
To si fakt UHNUL kam jen to šlo :-O :-!

JAK teda souvisí oslovení NACISTO s tvým popíráním dotování ceny nafty?

Já právě studoval = takže na mě tohle cos napsal nefunguje. Takže ešte raz = na zaklade ČEHO řikáš že "nie dotovaná"?

DOTÁCIA zelená nafta = u vás asi 30.000.000 euro ročně = ten co zná Miltona Friedmana určitě zná ;-)

Ale jo správně si tipl že mám hodně STEJNÉ názory :yes: včetně těch na drogy :-!
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 15:30
Re: Stručně a jasně
Ani ne, ja beriem naftu ako palivo pre osobaky na sukromne ucely, tam dostem velke hnede a nie dotacie.
Avatar - Hammunasakra
1. 12. 2020 21:15
Re: Stručně a jasně
Viz ty 10:20 studuje chlapce studuj

Samozřejmě že palivo pre osobaky na sukromne ucely = je palivo dotovane. Jen daní u vás asi 4 kč/litr

Takže jako všichni = na základě čeho tvrdíš že ne = neřekneš
Avatar - CommonUser
2. 12. 2020 10:10
Re: Stručně a jasně
Ani ne. Diesle platia vyssiu rocnu eko dan aj poistku. Tu u nas ... v DE. :-!
Avatar - Emel
29. 11. 2020 22:22
Re: Stručně a jasně
No jasně, dokud to půjde... není o čem. Teda... pokud nemáš specifický jízdní režim, že bys pokryl velkou část dojíždění na elektriku a třeba parkoval po Praze.
29. 11. 2020 22:21
Všechno je zelený
Kocourkov rulez!
Tento kepl na dálnici má emise mnohem horší než podobný diesel.
Nebo malej litrovej benál.
Ale je v duchu pokrytecké rudozelené doby osvobozen od dálniční známky.
Halelůja!
Rozbalit vlákno
9
30. 11. 2020 07:13
Re: Všechno je zelený
.... pokud to bude mít člověk co s tím denně pojede do práce na EL a dá takhle třeba za den 50km, může to klidně v dlouhodobé kombinaci jezdit za 5 litrů....
30. 11. 2020 09:00
Re: Všechno je zelený
tdi kepl ma ve meste mnohem horsi emise nez tohle a navic se klepe jak ratlik a to rikam jako majitel a6 3,0tdi
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 09:06
Re: Všechno je zelený
V jak starým autě se ti V6 nafta klepe jak ratlík?
30. 11. 2020 10:03
Re: Všechno je zelený
200kw a6 c7 2015
ale je to totez jako q7 nebo touareg
jako jezdit s tim jde, ale porovnat to ve meste s phev vazne neni mozny.
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 10:20
Re: Všechno je zelený
Nedávno jsem jel v ID3, a že bych řekl - konečně bez vibrací! - tak to teda ne, to bylo to poslední, co by mě napadlo.
Já měl A6 C7, a rozdíl mezi tehdejším a nynějším V6TDI vnímám jako značný, zejména na volnoběh.
30. 11. 2020 12:07
Re: Všechno je zelený
asi jo, rozdil tam je. Navic 210kw je prej min poruchova
30. 11. 2020 12:07
Re: Všechno je zelený
Mhm konečně to uznal i některý z majitelů :yes:
30. 11. 2020 12:25
Re: Všechno je zelený
ja to auto moc rad nemam, ale beru si ho na dlouhy cesty po dalnici, tam je to super. A pak je to na vzduchu a co to projede po snehu, korenech a blate je na typ auta neuveritelny. Ale je to tezky na cumak a nechce se tomu moc do zatacek.
30. 11. 2020 13:49
Re: Všechno je zelený
každý pohon má svého kupce, své určení, své nedostatky a své plusy...
Avatar - Machýrek
29. 11. 2020 22:46
Cena z říše snů
Je tu někdo, kdo je ochotný za to zaplatit 2,5 míle?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2020 22:57
Re: Cena z říše snů
Viz já 21:19 snad i jo
2. 12. 2020 00:02
Re: Cena z říše snů
Já myslím, že ta představa, že se najde v celé diskusi byť i jen jediný člověk, který by si dohledával to tvé "viz já", je mírně řečeno naivní. :-)
30. 11. 2020 00:00
Re: Cena z říše snů
Na jednu stranu pěkná optimalizace, že se to vejde pod tu EU metu 50g co2. Ale přesně, ta cena, k čemu to pak je? Má to stát o 400-500k míň a pak dobrý. Dynamika má spíš blíž 530e, která je právě o těch skoro 500k levnější!

Takže nevím proč brát tuhle A6 než ceníkově levnější 545e s R6 + papírově mnohem lepší dynamikou a charakterem + za mě lepším interiérem a podvozkem. MB E má sice displeje, ale důstojné kategorii. Současná A6 se mi zevnitř vůbec nelíbí, hovořím z vlastní zkušenosti. Nedivím se slabým prodejům. Pro mě je A6 z D3 rozhodně ta trojka a bohužel to vůbec nereflektuje cena.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 00:06
Re: Cena z říše snů
Rozhodně pohonem je nejhorší + cenou taky = blbá kombinace

Samo o sobě to snad jde = ale když je R6 u konkurence ca za stejno = nemá audi asi moc šancí
30. 11. 2020 08:59
Re: Cena z říše snů
nemam zkusenost s touhle a6, ale pri srovnani q7 60tfsie a x5 45e si nejde nevismnout mnohem lepe nastavenyho hybridniho systemu u bmw. A navic kombinace s r6, tady neni o cem..
30. 11. 2020 07:12
Co to zakrytování motoru??
Tohle je teda síla:
https://www.auto.cz/…-nizkymi-emisemi?…

To i ten Sup iV za poloviční cenu má motor hezky zakrytovaný.... tohle klubko zmijí, to je něco.... :-)

Jinak kára třeba pro mě zajímavá, něčím takovým bych jezdil rád, ale samozřejmě ne za ty prachy.... to je hodně velká palba....
Rozbalit vlákno
35
30. 11. 2020 07:48
Re: Co to zakrytování motoru??
proč nekoupit za podobné peníze Teslu model S, když už tedy chci být ekologický...
Avatar - kari.laz
30. 11. 2020 09:21
Re: Co to zakrytování motoru??
tvl Migu, to myslíš vážně? :D :D
Poslední dobou o tobě a vztahu k automobilismu nemám valné mínění, ale tohle jsi doopravdy zabil.
I kdybych pominul nesmysl čistě elektrického pomhonu, tak se podívej na celkové zpracování, kde si se spárami vytře s Teslou i Dacia a to je jen třešnička na dortu celého toho nepodarku jménem Tesla. Opravdu čeláš, že někdo hýčkaný interierem a celkový zpracováním Audi bude chtít jet v něčem, čemu padají kola, názazníky, střešní okna, sentimetr ve spáře nehraje roli, kus něčeho pod "povrchem" je přidělaný páskou a dřívkem, aby se to nehýbalo.....
30. 11. 2020 10:11
Re: Co to zakrytování motoru??
Taycan 4S - lepší ? V čem je čistě elektricky pohon nesmyslný?
Avatar - kari.laz
30. 11. 2020 12:40
Re: Co to zakrytování motoru??
V často až extrémní hmotnosti, nevyřešenému nabíjení, neekologické z globálního hlediska, ekologii to vůbec neřeší. Nezáživné a jediné co umí je sprint z nuly. V čem je tedy ten smysl? V rádoby lokálních emisích? A jak ty řeší problém globální, když se jen z Evropy přesune do jiných čístí světa, které budou nejspíše násobně víc neekologické, aby mohli zpět do "ekologické" Evropy dopravit potřebné suroviny, výrobky a podobně. Celá elektromobilita je jen jeden velký podvod na ekologii.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 12:48
Re: Co to zakrytování motoru??
Emise aut ve městech sou RÁDOBY? :-O
Pár set tisíc aut jen co popojíždí třeba po Praze a ne malá část z nich Dieselgate = jednomu TDI motůrku de z výfuku totéž co deseti autobusům (měření zdroj Dopravní fakulta ČVUT a Martin Vaculík) = je teda PODVOD a fuk jestli ty auta sou BEZ emisní nebo Dieselgate? :-O
30. 11. 2020 13:57
Re: Co to zakrytování motoru??
Stojíš na zastávce a čekáš na autobus. A vedle tebe na semaforu čekají lidi. Co myslíš, že jim bude příjemnější, čoudící a hučící auto, nebo auto, které nečoudí a je úplně potichu?
Elektromobil má svoje mouchy ale nic lepšího zatím nikdo nevymyslel.
Už jenom účinnost elektromotoru vs. spalovacímu motoru je na zamyšlení. A že nemá emise a je tichý je podle mého třeba v městském prostředí čisté plus.
edit: teď jsem stál na myčce, fungovala jen jeden ze dvou boxů, už jsem vjel do fronty a nedalo se vyjet tak jsem čekal cca 45 minut. vždycky jsem popojel a vypnul motor, ale zbytek fronty prostě celou dobu bez uzardění nechal auto nastartované...
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 14:44
Re: Co to zakrytování motoru??
Ano, podla zakona mal motor kazdy vypnut. Ale elektromobil ma masarky v podobe baterii/paliva.
30. 11. 2020 14:57
Re: Co to zakrytování motoru??
Bude to stejné jako s vytápěním rodinných domů. Topil někdo před dvaceti lety elektřinou?
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 15:20
Re: Co to zakrytování motoru??
Niekto dnes kuri z baterii ? O tom neviem !
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 15:24
Re: Co to zakrytování motoru??
Já měl tepelné čerpadlo před 14 lety. Dnes mám jiné, a žádný pokrok nevidím. Ani cenový, ani spotřebitelský.
30. 11. 2020 15:48
Re: Co to zakrytování motoru??
A já v 300metrovém baráku platím sakumprásk za vodu plus elektřinu cca 3000 Kč... chtěl bych vidět, kolik by to bylo s kotlem na uhlí...
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 16:06
Re: Co to zakrytování motoru??
Souvislost s auty mi uniká. Původně jsi asi chtěl říct, že topení za dvacet let prodělalo úžasný vývoj.
Nikdo nepopírá, že aktuálně je palivo EV levnější, než benzín. Páč je dotované, ehm.
30. 11. 2020 16:39
Re: Co to zakrytování motoru??
Elektromotor spali min paliva panubohu do oken, tím to je.
To původní tepelné čerpadlo bylo dražší, ne?
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 16:59
Re: Co to zakrytování motoru??
To původní stálo 180t., dnešní 250t., obojí stejná švédská firma.
30. 11. 2020 17:02
Re: Co to zakrytování motoru??
Mne tvrdili 20 let. Bylo neopravitelné? Co odešlo? Nebo jen zastaralo?
Každopádně elektromotor má vyšší efektivitu, nulové servisní požadavky, nemusí se zahrivat a dochlazovat, nepotrebuje převodovku, je blbuvzdorny...
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 17:05
Re: Co to zakrytování motoru??
Já myslím, že pořád funguje. Od 2006 bydlím ve čtvrtém domě, rád stavím.

.....a potřebuje těžkou neekologickou baterii, která se dlouho nabíjí.
30. 11. 2020 17:16
Re: Co to zakrytování motoru??
Tohle se ještě musí dořešit. Ale jaderny reaktor do auta zatím neumíme:)
1. 12. 2020 08:27
Re: Re: Co to zakrytování motoru??
Teraz som videl nejaky test porsche ev 4s. Nabijal to v meste, platil kolo 7,50£ za papierovy dojazd 100km. To sa mi zda na urovni ceny fosilnych paliv.
Avatar - Dinar
30. 11. 2020 17:19
Re: Co to zakrytování motoru??
Kdyby ti bylo dvacet, neřeknu nic, ale takhle... :-O začátkem 90. let byla ohromná propagace topení el. přímotopy, většina nové bytové zástavby v té době měla právě topení na elektřinu. Za pár let se to ukázalo jako velmi drahá slepá ulička a přešlo se vesměs na plyn. Argumentovat dnes topením s kotlem na uhlí je nesmysl, protože nikdo nové domy, min dvacet let, s kotli na uhlí nestaví. A mluvíš-li o tepelném čerpadle, tak to zcela jistě není ekvivalent “topení elektřinou”.
30. 11. 2020 17:28
Re: Co to zakrytování motoru??
Tepelné čerpadlo ale taky není ekvivalentem pálení fosilního paliva...
Btw
https://www.ontola.com/…ly-nebo-za-kotli
Avatar - kari.laz
30. 11. 2020 15:29
Re: Co to zakrytování motoru??
Naopak, nic horšího nevymysleli. A jen krátkozrací lidí jako například ty, si myslí, jak jsou úžasně ekologičtí, ale opak je pravdou. Dnešní motory jsou natolik úsporné a čisté, že žádné dýchání smradu ani hluk rozhodně nikdo neposlouchá a ve městě, kde by byla zastávka někde u semaforu bude těch hlůků z okolí tolik, že nějaké auto to už moc nezhorší. A je krásné vidět, jak si ve městě budou chrochtat od tichých aut (oni to sice nebudou mít kde nabít a to drtivá většina lidí ve městě), ale že díky tomu, aby se Evropa tvářila obrovsky elokogicky a uhlíkově neutrálně, přesune "špinavé" aktivity do zemí třetího světa, číny a podobně, kde bude ekologický dopad na výrobu, zpracování a těžbu o hodně horší, nebojím se říct násobně horší, než pokud by se vše dělalo lokálně a s přihlédnutím k opravdovým ekologickým hrozbám.
Ale vím, ty si budeš čvachtat v el autě na semaforu, machrovat jak ti to vystřělí a nabubřele si myslet jak jsi ekologický a k lidem vstřícný, ale už ti nedochází, že jen k malé skupince těch kolme tebe a globálně jsi větší ekologická zátěž, než kdyby jsi jel 3.0 TDI
30. 11. 2020 20:44
Re: Co to zakrytování motoru??
A proč jsou ty motory efektivnější, úspornější, tišší, méně smradlave? Kvůli tlaku EU. Ohanis se něčím, proti čemu se vlastně vymezuješ:)
Avatar - kari.laz
1. 12. 2020 07:36
Re: Co to zakrytování motoru??
Vyřízené z kontextu. Nastavili se naprosto dostatečné emisní limity, tím to mělo vše skončit, minimálně na nějaký čas, to co se snaží předvádět teď už je samo o sobě větší ekologická katastrofa, než to nechat, jak to je. Jen naprosto nesmyslný tlak na výměnu stávajících aut se spalovacím motorem bude násobně větší ekologická zátěž, než ta auta dále provozovat po rozumnou dobu jejich životnosti. Netlačí lidi, aby relativně zánovní auta vyměnili za Elektro. Jen likvidace stávajících a výroba nových je ekologická zátěž věští, než v klidu to stávající ještě nějaký ten rok provozovat. A pak už platí to, co jsem řekl, přesun ekologické zátěže mimo Evropu, kde bude zásobena. Opravdu krásná ukázka ekologie a naprosté krátkozrakosti.
1. 12. 2020 11:44
Re: Co to zakrytování motoru??
Obvykle, když se o něco zajímám, přečtu si názor odborníků. V tomto případě ekologů a klimatologů. Není zvláštní, že takový názor jako máš ty jich mnoho nesdílí?
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 13:27
Re: Co to zakrytování motoru??
Je to kseft, inak by nikto nedovolil flotilove emisie ale rovnako by sa meralo kazde auto ! Nemyslis ? A co to CO2, ake su dokazy, ze prave doprava je ta zla ? Budeme strielat ludi, lebo vydzchuju CO2 ? A co takto zrkadlovy efekt CO2 ? Pocul si ?
Demagogiu nemam rad.
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 10:14
Re: Co to zakrytování motoru??
Mig 35 Toto sa fakt neda citat. Efektivita motora je u teba jediiny atribut.
Mal by si zmenit meno na Mig 21.
1. 12. 2020 10:50
Re: Co to zakrytování motoru??
Upřímně: když bude elektromobil stát tolik, co běžné auto, ale bude mít třetinovou spotřebu a servisní nároky jednou za dva roky na výměnu brzd - bude ti to vadit? Běžnému uživateli určitě ne.
Efektivita zdaleka není jediný atribut, je toho daleko víc...
už se opakuju, ale chodí sem člověk, který má doma M3 a Taycana. A raději jezdí Taycanem... a cituju "M3 je proti Taycanu jako dinosaurus"...
sám takovou zkušenost nemám, ale kdo ví?
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 11:13
Re: Co to zakrytování motoru??
Ako tretinovu spotrebu ? Zasa ratas len ten elektromotor, ale ze efektivita elektrarni a dalsie straty od prenosovej sustavy az po baterie neexistuje ?
Tak zrychlene aspon cenotvorba (BTW cena elektriny napr. na SK v DE len stupa):
"Vezměte si třeba nové superrychlé nabíječky Ionity, které sice umí nabít elektrické auto relativně rychle, ale jedna kWh vás vyjde na 20 Kč. Každý ujetý kilometr vás pak bude stát skoro stejně, jako byste jeli s osmiválcem."
https://www.auto.cz/…bez-nafty-133175

M3 vs Taycan ? No jo a pred ktorym panelakom to nabija ? ...
1. 12. 2020 11:29
Re: Co to zakrytování motoru??
ano, není to pro každého, to je snad jasné. bude potřeba dořešit spoustu věcí, ale benzínových pump taky nebylo na začátku minulého století tolik...
rátám to, co zaplatím.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 09:39
Re: Co to zakrytování motoru??
Nebo Toyotu Mirai

U nás většina zatim podporuje slovenskýho eSTéBáka co má ČR za vlastní (majetek), ale někde je to už docela nadějný https://autobible.euro.cz/…uceni-zbozi-vic/
Avatar - Ham.
30. 11. 2020 09:12
Re: Co to zakrytování motoru??
A) na fotce je odstraněný kryt, normálně je zakrytovaný
https://images.caricos.com/…_55_1024x768.jpg
B) Cena je nesmysl, protože české zastoupení Audi v jisté době nasadilo ceny zcela odtržené od reality a dnes se vyplatí kupovat Audi v DE, cena A6 55 TFSI e tam začíná na 57 teur, tedy na stejné ceně jako 530e xD nebo E 300 e 4M.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2020 09:41
Re: Co to zakrytování motoru??
"Die Preisliste beginnt bei 71.490 Euro"

Jinak audi novinka je losí test A3 = tak jako ostatní noVWý modely koncernu = maximálně v 72 km/h
30. 11. 2020 12:13
Re: Co to zakrytování motoru??
... díky.... to je od redakce trochu fail fotit ten motor oddeklovaný ne? co už.... stejně jsem to nechtěl koupit.... ;-)
Avatar - Ham.
30. 11. 2020 16:15
Re: Co to zakrytování motoru??
Tak není to poprvé, některý fotograf auto.cz má ve zvyku fotiti motory bez deklu, je fakt, že je alespoň něco vidět, s deklem je vidět jen kus plastu..
30. 11. 2020 17:19
Re: Co to zakrytování motoru??
jo to je OK ale má na to upozornit, ušetříme si pak komentáře.... ;-)
Avatar - fOE
30. 11. 2020 10:54
Infotainmentove okecavacky
Cela ta redakcni snaha okecat vrozenou vadu lowcost dotykoveho ovladani v premii je smesna. Mel jsem tu cest v aktualni A6 nekolikrat jako ridic i jako spolujezdec. Pravda, nikdy ne dyl nez jeden den, ale to nic nemeni na faktu, ze dotykace jsou vazne komfortni tak leda na svetlech. Je uplne jedno, ze se naucite kde to tlacitko na dotykaci je vs. kde je skutecne HW tlacitko a ze jej trefite i po pameti, KDYZ se za jizdy vase ruka vuci te zapamatovane poloze diky nerovnostem hybe. Nefunguje to v "hladkem Nemecku", tim spis to nefunguje v "rozbite CR", sorry jako. Dotykace jsou jednoduse za jizdy otravne. Dalece radeji se hraju s hlasovym ovladanim neb i kdyz k idealu i na tomhle hristi furt daleko (nehlede na znacku), stejne vykazuje mensi chybovost.
Nahore vypsane samozrejme plati pro veci co se treba u BMW ovladaji pomoci iDrive. Kdyz je neco na tlacitkach ala v BMW klima a auto sebou cukne, netrefi se clovek ani do HW tlacitka vicemene stejne jako do toho dotykoveho. S tim ale tezko neco udelat, proto to i tezko kritizovat. Kritizovat zamenu MMI za dotykace ale neprestanu ani po letech. Je to za me stejny ojeb jako ojebkvatro, nic jineho nez katovani kostu.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 11:04
Re: Infotainmentove okecavacky
Podepisuji :yes:
Avatar - white label
30. 11. 2020 12:27
Re: Infotainmentove okecavacky
Chápu o čem píšeš, ale třeba já to tak jednoznačně nevidím. Jsem taky spíš konzervativní příznivec klasických "mechanický" tlačítek, ale pokud jde čistě o srovnání ovladače typu idrive vs dotyk, tak tam vidím obecně u obou specifické výhody i nevýhody. Např. rychlost s jakou se dá procházet menu (včetně potvrzování) je u dotykače řádově jinde.
S ovládáním IT aktuální A6 mám zatím spíš jen statické zkušenosti, ale třeba v Porsche mi kombinace klasických tlačítek a dotyku vyhovuje celkově víc, než zdlouhavější ovládání kruhovým ovladačem.
Pokud tedy trváš na tom, že je obecně dotykové ovládání u prémie lowcostovou vadou, pak se to týká např. i Porsche.
Avatar - kari.laz
30. 11. 2020 12:46
Re: Infotainmentove okecavacky
Tady ale nejde o dotykové ovládání ale o "JEN dotykové ovládání" Pokud by to byla kombinace dotyku a tlačítka, nebo byla tlačítka alespoň na nejpoužívanější funkce, tak je to jedno. Je jasné, že tlačítka na teplotu, klimu, vyhřívání seslí a pod jsou nepostradatelná.
Avatar - white label
30. 11. 2020 12:58
Re: Infotainmentove okecavacky
Ano, kombinace s nejpoužívanějšími (klasickými) tlačítky je lepší v obou případech Ale pokud srovnávám čistě ovládání ovladačem (typu iDrive) a dotykem, pak to jako jednoznačně nevidím.
Avatar - Dinar
30. 11. 2020 14:02
Re: Infotainmentove okecavacky
Protože s tím idrivem nemáš uživatelskou zkušenost. Procházení menu na dotyk displeji je vždy horší, tj. náročnější na pozornost, na projížděný "terén", než u ovládání kolečkem. Nemluvě o sedmi programovatelných tlačítkách v bmw, tolik oblíbených fcí, které si můžeš vyvolat jedním dotykem bez listování v menu, nemá snad žádný řidič. Jak píše fOE, ty okecávačky dotykáčů jsou o ničem, prostě to není pokrok, ale krok zpět.
Avatar - white label
30. 11. 2020 14:25
Re: Infotainmentove okecavacky
Mám zkušenosti i s idrivem (i když ne tak dlouholeté, jako ty), nejvíc konkrétně v 740d, nehledě na to, že v allroadu mám taky ještě bezdotykové MMI s kruhovým ovladačem a žádný dotyk. Klasická (i programovatelná) tlačítka beru obecně jako výhodu, ale procházení menu a zadávání je s dotykem mnohem rychlejší, než s ovladačem, typicky např. zadat nový cíl do navigace je jasným příkladem. Jak jsem psal, obojí má své pro/proti, ale tak úplně jednoznačné to není.
Avatar - Emel
30. 11. 2020 16:15
Re: Infotainmentove okecavacky
Zrovna pro tu navigaci nedám dopustit na hlasové zadávání. Už běžný Amudsen rozuměl skoro všemu, co jsem řekl... ale pořád rozuměl apriori formátu město + ulice + číslo. V podání Google, který dokáže najít hotel stejně dobře jako firemní adresu... už nepotřebuju text zadávat rukama.
Avatar - Dinar
30. 11. 2020 17:33
Re: Infotainmentove okecavacky
Ano, rychlé zadání adresy do navigace a vytočení tel čísla, dvě činnosti, ve kterých je dobře fungující hlasové ovládání s přehledem nejlepším způsobem ovládáni infotainmentu.
Avatar - Dinar
30. 11. 2020 17:29
Re: Infotainmentove okecavacky
Mmi bylo výrazně horší než soudobý idrive. Hlavně způsob pohybu v menu byl na hlavu.
Pokud jde o zadávání cíle navi, pak pominu-li hlasové ovládání, je zadání adresy psaním na dotyk plošku ovladače idrivu v reálu rychlejší a bezpečnější než vyťukávání přes klávesnici na dotyk displeji, dá se to dělat poslepu. I drive, navíc v akt verzích kombinovaný s hlasem i dotykem je výrazně lepší než ta patlárna v aktuálních audi. To je prostý fakt, jakkoliv fanoušky audi možná hůř akceptovatelný.
Avatar - white label
30. 11. 2020 18:03
Re: Infotainmentove okecavacky
Na "opačný" pohyb v menu si člověk "za chvíli" zvykne, jinak je ale princip rozdílu dotek vs ovladač stejný.
A zadání přes "dotykovou plošku" (kterou dříve právě idrive neměl) je logicky taky zadání dotykem, nikoli otočným ovladačem, takže spíš vlastní gól. Od začátku řeším kruhový ovladač vs dotyk v obecné rovině, a píšu, že obojí má své pro i proti. Nemůžu za to, že za vším hned vidíš útok proti "tvé" značce, fanoušku. :-)
A hlavně jsem nepsal o zkušenostech z dotyku v Audi, ale v Porsche, bylo by proto zřejmě lepší číst/reagovat bez případných předsudků... ;-)
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 12:30
Re: Infotainmentove okecavacky
Keby len to ! Ten dotykac straca citatelnost za slnecnych dni, pretoze to nie su realne objekty ale su to zaprdene IPSka dobre ako zrkdadlo. Zle doladene podsvietenia (napr. pwm) ci mizerny soft.
Display OFF (F..K OFF)
https://youtu.be/f-8HtUnVvoQ?t=997

Pekne zhrnuta ergonomia pre nemecky hovoriacich:
https://www.youtube.com/watch?…
30. 11. 2020 12:53
Re: Infotainmentove okecavacky
Hele šmatloklima mi nesmí do baráku, v tom se shodnem.... každopádně podle tohoto https://www.youtube.com/watch?… videa to Audi vytunilo ještě tak, že ty na ten dotykáč musíš zatlačit, aby tě to poznalo.... čímž podle mě tu otravnost posunuli ještě o level výš.... :'-( video viz čas 10:00
Avatar - fOE
30. 11. 2020 10:58
A jedna mala technicka
"Poprvé ve verzi Allroad s třílitrovým šestiválcem TDI, podruhé pak v nejostřejší verzi RS6 s čtyřlitrovým vidlicovým osmiválcem."

Trosku nerozumim proc si redaktor pri sestivalce neda tu praci napsat koncepci, kdyz zrovna u sestivalcu v premii je to cca 50:50 pro V6/R6, ale u osmivalce se dozvidame, ze je do V, jakoby snad byl v produkci nejaky osmivalec co do V neni. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
30. 11. 2020 11:45
Re: A jedna mala technicka
Jo, mělo by to napsáno u obou, nebo vůbec, navíc v prvním případě uvádí TDI ve druhém o TFSI naopak nic. Je to takové nesystémové/amatérské psaní.
Avatar - fOE
30. 11. 2020 12:01
Re: A jedna mala technicka
Hmm, priznam se ze psat to prave u obou mi zase prijde zbytecne. U V8 bych to psal snad jen kvuli historii, bo znovu, jestli se nepletu tak momentalne v nicem radovy nebo plochy osmivalec neni... ?
Taky se priznam ze jsem v rychlosti mrknul co za motor je vlastne v 918, abych tu nedostal narezano hned zkraje. :) A jestli me precijen nacapa nejaky fanda exotiky, to uz asi nejak preziju.
Avatar - white label
30. 11. 2020 12:46
Cena
Měl bych obecnou připomínku k argumentaci cenou, ten problém se samozřejmě zdaleka netýká jen tohoto případu. Ne zrovna málo lidí tady v diskusi argumentuje poměrem použité techniky a ceny, přičemž argumentují nikoli cenou základní, ale cenou konkrétní konfigurace, což je logicky nesmyls, protože ta může být (tím spíš u prémie) od - do, s velmi výrazným rozsahem dle výbavy a individualizace.
P.S. Tím se ovšem nezastávám tohoto hybridu, R4 ve vyšší střední bych nezkousl ani za podstatně nižší cenu, než je ta základní.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 12:55
Re: Cena
Já teda jsem samozřejmě reagoval na základní cenu, příplatky za půl mio nejsou nic zvláštního.
Je to +400t proti výchozímu motoru bez hybridu, a teda když koukám na ceník je to docela hrůza tak jako tak. Ale to teď asi všude. :-(
Avatar - white label
30. 11. 2020 13:14
Re: Cena
Minimálně tři lidi tu argumentují cenou konkrétní konfigurace, tedy doslova 2,5 miliony vzhledem k použité technice. Jenže víc jak půl milionu je z toho cena za výbavu. Mohl to být klidně milion jen za výbavu i víc, pak by pro změnu argumentovali cenou přes 3 mio. Proto v principu nelze obecně argumentovat cenou (poměrem ceny k technice) konkrétní konfigurace, má to zkreslenou výpovědní hodnotu, typicky např. pro srovnání s konkurencí.
30. 11. 2020 17:24
Re: Cena
K ceně jsem se tady vyjadřoval, ale myslel jsem právě i základní cenu. Těžko se to porovnává, protože třeba BMW 545e je asi jen sedan a nevím přesně v čem se liší výbavou a vzhledem (kola atd.).

Ale viz samotný článek, základ této A6 stojí 1.95M (R4) a mnohem rychlejší sedan 545e (R6) stojí v základu cca 1.82M. 530e stojí cca 1.5M. Proto jsem psal, že by cena měla být tak o 400-500k nižší aby ta A6 měla smysl. Slevu dostaneš u obou.
Avatar - _Karel_
30. 11. 2020 13:08
Re: Cena
Sranda je, že v ceníku píší, že je tento hybrid třílitr. To by se jeden picnul. :-O
Avatar - white label
30. 11. 2020 13:16
Re: Cena
Asi tam přičítají i "objem" elektromotoru... :-[] ;-)
Avatar - Emel
30. 11. 2020 16:03
Re: Cena
...a přitom se těch půl milionu příplatků nijak pozitivně nepromítlo do vzhledu vozu (pro férovost nutno uznat, že s výjimkou laku za 37 se za design neutrácelo). Inu... jak se říká, kola (a lak) dělají auto:
https://cdn-cz.audi.at/media/Theme_Banners_Banner_Image_Component/60121-banner-360555-image/dh-1920-918e09/bdab0317/1602486442/1920x600-aa6-a-181002-v2.jpg
Avatar - white label
30. 11. 2020 17:34
Re: Cena
Jo, ta kola (design) jsou přijatelná maximálně tak na zimu, ale na léto už je to prostě "málo".
30. 11. 2020 14:57
A co tak 50 TDI?
Nedavno mal toto auto na test aj Rasto Chvala (https://petrolhat.net/video/351), ale za mna dava asi vacsi zmysel 55 TFSI alebo 50 TDI pokial clovek vylozene nebyva v dome a nemoze si to kazdy vecer strcit do zasuvky :-!

A vlastne ked uz si to moze clovek kazdy vecer strcit do zasuvky tak je otazkou ci nema vacsi zmysel cisty elektromobil a to ci uz E-tron alebo hoci aj Tesla.
Rozbalit vlákno
5
30. 11. 2020 14:58
Re: A co tak 50 TDI?
Nějaká forma hybridu má podle mého smysl, ale ne za 2,5M...
30. 11. 2020 15:01
Re: A co tak 50 TDI?
Teoreticky asi ano, bohuzial v praxy sa ludom casto krat tie hybridy nechce nabijat kedze vedia ze maju alternativu benzin. Ale ano ak to clovek pouziva ako ma tak to zmysel ma.
Avatar - CommonUser
30. 11. 2020 15:21
Re: A co tak 50 TDI?
A hlavne nemaju kde nabijat, trdlo.
Avatar - Emel
30. 11. 2020 19:53
Re: A co tak 50 TDI?
Jak jako strčit si to do zásuvky :-[] ?
Avatar - CommonUser
1. 12. 2020 10:12
Re: A co tak 50 TDI?
To su ti barakovi hypotekarni egoshiti.
28. 5. 2021 13:36
Budu za to ráda
Na http://www.unholy.cz/cs/ jsem pod tetování Praha našla docela fajn prezentaci jednoho tatérského studia. Až budu mít čas, zeptám se svého milého - nadšence do aut - jestli by se neuskromnil a místo toho Biturba mi nezaplatil tetování na pravém stehně. Na levém už máme jeho Audi A6, tak třeba by budu úspěšná. Když ne, začnu brečet.
Rozbalit vlákno
0