a i když se to nemusí každému líbit, je to furt lepší než trapný sebezničující elektroobrat od VW.
Ti na to nemají, nejde jim to, mlátí se v tom a lidi to nechtějí.
Poslední příklad za všechny:
V ČR byl před dvěma - třemi týdny podruhé (po prvním fiasku před cca rokem) uveden na trh elektrický Up. Každý autosalon dostal asi 1-4 auta na rok podle velikosti (strašně moc to chtějí vyrábět a prodávat, že) a předevčírem bylo dealerům oznámeno, že "S okamžitou platností se ukončuje objednávání e-upu a všechny přijaté objednávky na skladové vozy se tímto RUŠÍ."
A teď perlička, jak vypadá přístup čského dealerství k zákazníkům a jak moc počítají s bezzubostí českého právního státu: "O ZÁKAZNICKÝCH VOZECH SE JEDNÁ"
Nechtěla by se redakce zeptat tiskového mluvčího VW v ČR, jak to myslí? Co jako jedná o PODEPSANÝCH smlouvách? Možná by to byl zajímavější článek, než přeložit tikovou zprávu Toyoty v USA o autě, které nikdy neuvidíme.
Nejstrašnější je, jak je smlouva u VW a obecně u českých automobilek postavena. Firma je bůh, kterej smí všechno a nemusí nic, zákazník kus srance, kterej musí všechno a nesmí nic.
Autor příspěvku nemá rád Teslu a měl rád koncern VW.
To, co poslední dobou VW předvádí nemá srovnání v historii automobilového průmyslu.
Jít proti zákazníkům, proti akcionářům, proti vlastním penězům, proti kvalitě...to chce koule.
Proti tomu je marketing Tesly, jen čajíček pro batolátka.
A takových příkladů vím mrak.
Souhlas, tomu se fakt říká zoufalost.
Vypotit kritiku za každou cenu.
Tvl, co tě trápí? Že nabídnou zájemcům o Cybertruck auto na operák? To ani nestojí za článek. Dneska máš reklamu úplně všude. Každej chce prodávat. Na nabídce operáku nevidím nic, nad čím bych se pozastavil. Není to nemorální, podobný věci dělá každej.
Vypusť páru a sklidni hormon.
Pokud u VW chtějí rušit již zaregistrované a potvrzené objednávky... pak by na to zákazníci měli patřičným způsobem reagovat. Osobně si neumím představit, že by mi firma (bez kompenzace) zrušila potvrzenou objednávku - a já si od ní někdy ještě něco dalšího chtěl objednávat.
Karle, ne, že pomalu - ony se nedají číst prakticky vůbec.
Míra osobních svobod je nám postupně okrajována a umenšována, krok po kroku, ale furt a mráz tentokráte nepřichází z Kremlu, ale z Brusele. Tak proč ztrácet čas tím, že si budu číst, jak tu 10 určitých lidí nadšeně hýká a řičí rozkoší nad tím, jak jde automobilismus do hýzlu...
Počkej, až sem doklape jednotka rychlehé elektrického nasazení.
Vysvětlí ti, že Tebou citovaný článek je lež a vůbec že Tesla je prostě nej nej nej - a že i *** s logem Tesly je takové hezčí, voňavější a chutnější :-)
Co tomá co spolčného s mým příspěvkem?
V Německu máš daný pevný datum dodání. O den později kasíruješ 15% z ceny auta - a nemusíš se chodit nikam ptát jak jelito.
Absolutně to zapadá do komunistických praktik - splnit pětiletku za každou cenu! Pak se člověk ani nediví té (ne)kvalitě... Je jim to jedno. Hlavně dodat za každou cenu!
Přesně takto vypadá recept na absolutně špatný marketing firmy.
Mne raz zrusili objednavku na Opel Corsu, normalne som vybral auto, nakonfiguroval, objednal, zaplatil zalohu 1000 € a o 2 tyzdne volali, ze sa musime porozpravat. Tak som sa prisiel porozpravat a ze v takej konfiguracii to nevyrobia, bud zmenim konfiguraciu, alebo mozem zrusit objednavku. Tak som zrusil.
V pondělí letím na jeden ostrov na dovolenou. V mailu z hotelu mi přišlo, že nesmím mít s sebou jednorázové igelitové obaly, tašky, sáčky. Tak mám pocit, že jsem řádně omezen na osobních svobodách. A dokonce to ani není v EU :-O
O Teslu je v ČR obří zajem, zejména o ojetou, v listopadu registrováno 5 ks ojetých Tesel, stejných 5 ks má Lincoln a takový Rolls Royce dokonce Teslu překonal a má 6 ks