Novinky
VW se drolí. Toto není jediný odchod za poslední dobu. Třeba Ulbrich už to taky položil.
Destrukce pokračuje úspěšně, trh bude brzy připraven na čínská auta.
Proč všichni hledají ruské a čínské agenty tam, kde nemohou uškodit...TOHLE smrdí.
Destrukce pokračuje úspěšně, trh bude brzy připraven na čínská auta.
Proč všichni hledají ruské a čínské agenty tam, kde nemohou uškodit...TOHLE smrdí.
Protože nejsou ochotni přiznat si fakt, že ti největší škodiči jsou z vlastních řad, tedy opět evropská levice. Jako již tolikrát v historii...
Ja do VW nevidim, ale podle me urcite ztraceji pozici tak jako tak.
VW bylo synonymem kvalitniho auta. Proste sis koupil Toyotu nebo Forda nebo francouze a mas OK auto anebo jsi neco pridal a sel pro VW a dostal neco navic.
To se v posledni dobe razantne zmenilo - VW zacal auta sidit, cenu ale nechal jak byla, spis pridal a k tomu BMW, Mercedes i vlastni audi jim pomalu leze do zeli se svymi predokolkami. K tomu dieselgate a prechod na EV a VW ma podle me dost velky problem identity.
Kdyby aspon tolik neskudlili a zustali u toho, ze delaji kvalitni auta. To by bohate stacilo.
VW bylo synonymem kvalitniho auta. Proste sis koupil Toyotu nebo Forda nebo francouze a mas OK auto anebo jsi neco pridal a sel pro VW a dostal neco navic.
To se v posledni dobe razantne zmenilo - VW zacal auta sidit, cenu ale nechal jak byla, spis pridal a k tomu BMW, Mercedes i vlastni audi jim pomalu leze do zeli se svymi predokolkami. K tomu dieselgate a prechod na EV a VW ma podle me dost velky problem identity.
Kdyby aspon tolik neskudlili a zustali u toho, ze delaji kvalitni auta. To by bohate stacilo.
Nechtěl fejkový vejfuky! Ani na GTI Clubsport ani na G8R, tak byl odejit.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Impérium prostě likviduje samo sebe.
Nechapu proc michas hrusky a jabka. Emise jsou prisnejsi a prisnejsi a VW R 300k+ je vic a vic...
Takže žádný jabka s hruškama, pořád jen šťovík.
Ukaz mi na objektivni informaci, ktera neco takoveho tvrdi.
V důsledku toho automobilky ani nechtějí prodávat výkonnější verze, protože CO2.
VW, podobně bezhlavě, přejímá roli pilotního programu tohoto "trendu".
Nepořebuje tedy šéfa sportovní divize...
Co je na tom k nepochopení?
Ale za pokus to stálo.
Co treba finanční dopad dieselgate a covid?
Vtipný pro mě je jak se tu ohanite proti EU, ale že "sportovní" divize R má základ v úpravě SUV nevadí.