Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
protože tam mají takového menydžera, který si myslí, že vývoj SW se dá nahnat navýsením počtu programátorů. Nedá.
... to není jen o vývoji SW, zvýšením počtu programátorů chce řešit vývoj celých aut
... a potom to vypadá jak to vypadá
... a potom to vypadá jak to vypadá
mrazik
Tolik nenavisti v tech par prispevcich a kolik z vas tento vuz vlastni, ze o nem tak nehezky pise ? Aha, ani jeden, jak typicke. Nicmene VW se jiz dokazal dostat na prvni mista prodeju EV aut, coz je obdivuhodne.
Nevite nekdo kolik Tesla prodala za rok 2020 ?
Nevite nekdo kolik Tesla prodala za rok 2020 ?
Když tě to zajímá, tak za první 3Q v Evropě má Tesla přes 60t.
Jinak - možná s pletu, ale mám pocit, že nevlastníš Teslu a taky o ní nemluvíš zrovna hezky, aha, jak typické.
Jinak - možná s pletu, ale mám pocit, že nevlastníš Teslu a taky o ní nemluvíš zrovna hezky, aha, jak typické.
preco nenavist? ze vw software neumi a ma s nim momentalne problemy nie je ziadne tajomstvo, ale fakt. Su toho plne media a kazdy, co ma kusok rozumu si teraz nove vw nekupi, ak teda nechce byt tym testovacom za vlastne peniaze. Zvlast, ked sa servisakom v ramci zaruky do oprav, konkretne gabriel kosice velmi nechce.
No, on teda neumí ani ty spalovací motory... a vlastně nai převodovky ne.
Sedačky taky nestojí za moc...
Ale jako jo, marketing, ten umí na jedničku.
Sedačky taky nestojí za moc...
Ale jako jo, marketing, ten umí na jedničku.
ErgoActive sedacky ve VW jsou vyborne, jezdil jsem v nich v Passatu a Golfu. Mam ted Mercedes E a tam jsou malicko lepsi, ale je to temer na stejne urovni. Takze zrovna tohle u VW problem neni.
Kdyby jen nový, ale ty problémy jsem viděl např. u Tiguanu 2015 kde se displej musel zapnout před nastartováním jinak smůla, atd. atd.
A teď budou hrdě vystupovat místo pořádné omluvy ubožáci.
Když němce a mainstream tak MB (A,CLA,GLB) nebo zkusit bavory.
A teď budou hrdě vystupovat místo pořádné omluvy ubožáci.
Když němce a mainstream tak MB (A,CLA,GLB) nebo zkusit bavory.
Mercedes a BMW jsou po uzivatelske strance s infotainmenty uplne jinde co se kvality SW tyka (jsem programator, takze si za tim stojim).
Nejen ze to funguje, ale je to i velmi dobre promyslene (ano funkci je tam nekdy az moc to je pravda).
VW tak nejak nema pro SW cit. Jediny slusny produkt je active info display na audi, s tim problem nemam. Ale opet Mercedes ma podle me lip vymysleny ovladani.
Dalsi vysostne SW vec - co si mnoho lidi neuvedomuje - jsou matrix svetla a vykryvani atd. a i tam je Audi velmi dobre, ale Mercedes je o neco malo lepsi.
Nejen ze to funguje, ale je to i velmi dobre promyslene (ano funkci je tam nekdy az moc to je pravda).
VW tak nejak nema pro SW cit. Jediny slusny produkt je active info display na audi, s tim problem nemam. Ale opet Mercedes ma podle me lip vymysleny ovladani.
Dalsi vysostne SW vec - co si mnoho lidi neuvedomuje - jsou matrix svetla a vykryvani atd. a i tam je Audi velmi dobre, ale Mercedes je o neco malo lepsi.
No já měl matrix světla na VW a fungovalo to famozně. Teď je nautě nemám , ale na příštím zase budou. Už bez nich nechci být. Nevím jestli u jiných značek fungujou líp, ale tam VW problém rozhodně nemá.
já prémii moc vyzkoušenou nemám. Ale v rámci mainstreamu na infotainmenty VW (a to i minulých generací) nemají ani Francouzi, ani Japonci ani Korejci. Teď jsem zkoušel ten nejnovější, a ano je to zvykací, na druhou stranu hrozně rychlý a intuitivní. Jediný mainstreemový auto kde infotainment funguje stejně plynule jako telefon, vypadá jako telefon a kde nemáš pocit že se v této oblasti automobilka cítí nesvá.
Není na tom nic obdivuhodného, vyrábět na sklad a nahnat pak měsíční čísla. A samozřejmě ho nevlastním a vlastnit nechci, protože k tomu není důvod.
To by ale byla blbost, vlastnit auto, který považuju za odpad, ne?
Moje trpělivost byla dlouhá, a dvě škodovky a jednoho Passata jsem bral, že se to "může stát"... ale po podtržení chováním servisů se celej tenhle koncern prostě dostal na "hate-list".
Moje trpělivost byla dlouhá, a dvě škodovky a jednoho Passata jsem bral, že se to "může stát"... ale po podtržení chováním servisů se celej tenhle koncern prostě dostal na "hate-list".
VW se dostal na čelo prodejů EV v Evropě na jeden měsíc, prozatím. To ještě vůbec o ničem nevypovídá. A jak píše twistedTSD - jsou to auta vyrobená v první půlce roku, a teprve teď předaná zákazníkům. Tedy nic, co by reálně vypovídalo o skutečném zájmu.
Martin911Turbo
Vyměnili stabilní platformu QNX za Android a teď brečí
Stejnou cestou jde i FCA
Banda pitomců...
Stejnou cestou jde i FCA
Banda pitomců...
ProchyToman
Ja bych chtel videt ty majitele. Nic proti elektro, jako dobrý, ale ze to budou takovy ty kucí od počítačů? Vzdycky jsou to takovy Honzíci, co furt něco špekulujou a ladí. Jeden den si daji na spotřebu, pak machrovinky na světlech, potom zajímavě naplánovat trasu, natlačit tam superchargerem flash jak hovado, stihnout kafíčko, vyklepat ho na benzínce a večer pěkně zapařit zaklínače. Jinak bych taky koupil ale benzín mi jezdí a nesmrdí, nerachtá, je zánovní a rád chránim planetu pro našeho Tomika malýho, a tak bych musel bejt kretén abych běžel pro další krabici na kolečkách.
jenze ekoteroristovi nevysvetlis, ze nejekologictejsi je dojet stare auto do mrte
To vůbec nemusí. Zkusil jste si to někdy spočítat?
Výroba auta udělá cca 50gCO2/km, pokud to rozpočítáme na životnost 200 000 km. Pokud mám zrovna nějaké větší a žravější auto a dostanu se po letech do situace, že by mi stačilo nějaké menší a úspornější, tak vyjde lépe auto vyměnit, než udržovat to původní. A to se bavíme jen o CO2.
Třeba Prius se ale většinou vyplatí dojet do mrtě, protože žádné auto se spalovacím motorem nebude o tolik úspornější, aby to vyrovnalo. Tam je pak jedinou náhradou elektromobil provozovaný z primárně z obnovitelných zdrojů energie, kdy i ten Prius vyjde lépe nechat sešrotovat.
Výroba auta udělá cca 50gCO2/km, pokud to rozpočítáme na životnost 200 000 km. Pokud mám zrovna nějaké větší a žravější auto a dostanu se po letech do situace, že by mi stačilo nějaké menší a úspornější, tak vyjde lépe auto vyměnit, než udržovat to původní. A to se bavíme jen o CO2.
Třeba Prius se ale většinou vyplatí dojet do mrtě, protože žádné auto se spalovacím motorem nebude o tolik úspornější, aby to vyrovnalo. Tam je pak jedinou náhradou elektromobil provozovaný z primárně z obnovitelných zdrojů energie, kdy i ten Prius vyjde lépe nechat sešrotovat.
U tech kluku od pocitace to taky muze casto bejt prvni auto, takze nemaji co dojizdet do mrte. Takze tenhle argument u cilovky tehle aut pouzit nemuzes.
A naprosto neverim, ze je ekologictejsi drzet v provozu nejakou starou vylitanou naftovou vranu s unavenymi nebo dokonce vykuchanymi emisnimi systemy...
A naprosto neverim, ze je ekologictejsi drzet v provozu nejakou starou vylitanou naftovou vranu s unavenymi nebo dokonce vykuchanymi emisnimi systemy...
rohYpnol
Kdo reálně uvažuje o tom, že si tohle koupí za vlastní prachy (=bez dotace, ne na firmu) pro vlastní potřebu?
Já bych do práce dojel i na koloběžce ... K tomu nepotřebuji auto.
Auto mám protože jezdím často dlouhé trasy, a proto diesel.
2x týdně jedu do práce autem, zvažuji tu (nebateriovou) koloběžku.
Jsem zároveň fleetovým mikromanažerem 😁 takže za firmu říkám ne. Všichni moji lidi jezdí obden dlouhé trasy. Už takhle jim tam příliš často doma vypínají elektřinu.
Auto mám protože jezdím často dlouhé trasy, a proto diesel.
2x týdně jedu do práce autem, zvažuji tu (nebateriovou) koloběžku.
Jsem zároveň fleetovým mikromanažerem 😁 takže za firmu říkám ne. Všichni moji lidi jezdí obden dlouhé trasy. Už takhle jim tam příliš často doma vypínají elektřinu.
No, já o tom (o EV ne o ID ) jako druhem aute do města hodne uvazoval. Nakonec to dopadne asi tak, ze si z firmy stáhnu staršího hybrida na ty popojizdky po meste.
Obvyklá odpoveď - reálně nikdo.
Banda zdejších elektrofilních k0k0tů umí jenom blně pindat - a to je vše
No a normální člověk do toho nepůjde, protože baterkáče mají pořád značné množství významných nevýhod
Banda zdejších elektrofilních k0k0tů umí jenom blně pindat - a to je vše
No a normální člověk do toho nepůjde, protože baterkáče mají pořád značné množství významných nevýhod
Bez dotovanej predajnej ceny a dalsich podpornych stimulov (zlavnene alebo bezplatne parkovanie, bezplatne dobijanie, nizsie dane a dalsie financne ulavy) by to bolo prakticky nepredajne...
Ja. Az umre stary Prius, nahradi ho asi nejake mensi EV.
Prius ti nikdy neumře, musel bys ho zabít.
Kdyz ja nemam k dispozici M1 Abrams. A asi bych ho neumel ridit. https😐/www.youtube.com/watch?…
Co na to ty chytrolini, kteří tvrdí, že baterka zacne hned hořet? Tady ji rozjezdili na placku a nevidím sebemenší náznak. Na druhou stranu je tam nimh, chtělo by to ještě lion.
Missouri
Češi těžko. Viz srovnání mezd - "Nominálně je Česko hluboko pod Německem, kde hrubá měsíční mzda dosahuje 106 436 korun, což je o 193 procent více než v ČR. Následují Rakousko s průměrnou mzdou 100 321 korun a Česko s 34 271 Kč."
To je jedna věc. No a ta druhá jsou dotace - http😐/www.hybrid.cz/…bilu-na-9000-eur
Takže veškeré diskuze na téma kdo to v Česku kupuje jsou bezpředmětné... Prostě ten, jehož příjem odpovídá německému, nebo je vyšší. Jenže takoví lidé u nás nejsou zvyklí nakupovat za miliony auta, která svoji cenu navenek nedemonstrují.
Zdroj: https😐/www.lidovky.cz/…oje-penize_libsm
To je jedna věc. No a ta druhá jsou dotace - http😐/www.hybrid.cz/…bilu-na-9000-eur
Takže veškeré diskuze na téma kdo to v Česku kupuje jsou bezpředmětné... Prostě ten, jehož příjem odpovídá německému, nebo je vyšší. Jenže takoví lidé u nás nejsou zvyklí nakupovat za miliony auta, která svoji cenu navenek nedemonstrují.
Zdroj: https😐/www.lidovky.cz/…oje-penize_libsm
Zdá se, že jde vkládat první příspěvek z komplu.
S hrdostí si koupí jakousi beta-verzi produktu své oblíbené značky a pomáhá ji doladit v provozu.