Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford odstranil z auta jediný senzor, ročně tím ušetřil miliony

56 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale to víš že jo, ty musíš být strašný duševní mrzák, vid? 😁 Ford před deseti lety samozřejmě keyless vstup měl, dával se určitě do Mondea MK4, která se vyráběla od roku 2007 a co si pamatuji z mainstreamu, tak ho měla i v roce 2002 Renault Laguna... Mám to i na Méganu z roku 2008... tyjo, to je co? Jo a ani jedno auto nemá omezovač na 180ti....
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Odstranili jediný senzor- a ušetřili miliony miliony ročně.
Kdyby se vydefekovali na celou elektropeachovinu, ušetřili by miliardy
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele, proč si nejdřív nezjistíš informace, než tu takhle hloupě vykřikuješ a navážíš se do jiných automobilek. Já proti Priusu nic nemám, ale ty se chováš jako pitomec, zamysli se...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když nesu syna v autosedačce, hodí se mi zrovna to otevírání v zádu..
Anonym
Dneska ráno jsem ti říkal, abys s tím trapným chvalozpěvem na Toyotu trochu ubral.
Keyless měl samozřejmě Ford a všechny mainstreamové automobilky ve stejné době, jako Kojota.
Renault běžně na Meganech před více jak 15ti lety.
Nechej toho, fakt. Nic extra nemáš. Bohužel.
Anonym
Ano. Je to 7.22USD na každým autě (2 senzory) a vypadne ti 6.500.000USD.
A to není pitomost. To je matematika - pro tebe asi nepochopitelná.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ten bych si nepřál ani do nového auta. Jo, ale tohle je auto ojeté, na krátké trasy. Takže podmínka je jednoduchá technika a dobrá antikorozní ochrana. Na dálky mám samozřejmě diesel..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Můžeš mi prosím vysvětlit, proč tohle děláš? Jeslti si jen troll, tak se omlouvám
Avatar - Anonym
Anonym
No a? Někdo si tak nastavuje i klasický centrál, aby se odemykaly jen dveře řidiče, respektive přední dveře. Já jsem třeba bezklíčkový přístup nechtěl vůbec a proto jsem nakonec zvolil verzi FR, nikoliv Xcellence. Dnešní auta mají spoustu různých "cinkrlátek", ale šidí se sedadla, odhlučnění a spousta dalších praktických věcí.
ProchyToman
Sdilena data! Bacha big brother watching you. Ford nekupovat, sledujou tě! 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jakej měnič mas na mysli? DC-DC?
Anonym
Áááááááááááááááááááá!!!
Proboha neptej se 😁
Tys otevřel pandořinu skříňku!
1.8atmo...
Avatar - Ozzman
Ozzman
To jo a ještě tam montujou motory, kde chybí jeden válec 😁 Ať žije Prius! 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
s tou lůzou bych byl opatrný
ty jenž jsi bez viny, hoď kamenem
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
ředitel Fordu Hau Thai-Tang... Prostě paráda. Asiati se ani nemusí cpát se svými auty na trhy, ani automobilky kupovat, oni je prostě obsadí. 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na minulým autě jsem taky měl jen kufr a přední dveře, a není to žádná tragédie. I když dozadu chodím relativně často, je to k předním dveřím asi metr. Na druhou stranu teď mám keyless na všech, a nějaký jednotky tisíc bych si za to byl ochoten připlatit, víc ne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nezáviď, že nám k Fordům dávají permice na vlak 😁 Dokonce prý k novým PHEV hybridům Fordu dostaneš i tramvajenku na pražskou MHD... však víš, když už máš to auto do města.. 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Hele mě se ten dnešní newspeak ještě úplně nepodařilo pojmout. Takže s tím trollem, já opravdu neumím precizně chápat sémantiku toho vyjádření. Omlouvat se nemusíš, měl jsem si to prostě zjistit ale byl jsem líný a přišel trest. Kromě toho, že jsem si rýpnul do Forda mi šlo taky o to sdělit zábavnou formou, že úplně stejné technické řešeni přijala Toyota už dávno, asi věděla proč. Ono se opravdu častěji chodí zepředu.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, správně jsi mě utřel, dobře mi tak.
Avatar - Anonym
Anonym
LOL já jsem ten omezovač za 3 roky neměl možnost vyzkoušet. Ale asi moc nefunguje, protože na youtube jezdí borec s Priusem 200. Je to ale magor, je to nesmysl. Tak až se někde v 250 zabiješ tak dej vědět, pošlu ti věnec.
Avatar - Anonym
Anonym
vynechala Toyota u mého auta už před 10 roky. Doteď mě to sere že musím šahat na přední kliku. Jo vlastně, v té době se o tom Fordovi ještě vůbec ani nezdálo.
ryccardo
Přesně jak píšeš :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Bohužel to jsou dnešní manažeři ( sláva tem dobrým). Používají vic kalkulačku než hlavu. A kdyz se něco vymysli, musi to byt z jejich hlavy, jinak to je špatně.
ryccardo
Jenže takhle ti v automobilce začnou cifršpioni uvažovat, vynásobí si vždycky částku za díl počtem aut a ty pak ve výsledku kupuješ auto ořezaný na kost, kde se každej halíř řeší. Škodovka jsou na to e😜erti. Co na tom, že to jde kvalitativně dolů. Hlavně, že máme nějakej cost saving. Na druhou stranu úspory, který by neměly vliv na kvalitu z různých administrativních pohnutek klidně odmítnou, když s tím přijde dodavatel s argumentací, že to je neprůchozí změna.
Revolte
Vidíš já to měl na Focusu z roku 2005 a senzory s tlačítkem na všech dveřích včetně kufru. To moje Octavia z roku 2014 neměla a do nové mi to daly teprve teď.
Avatar - Anonym
Anonym
ano, invertor
Avatar - Anonym
Anonym
ono to mělo LPG, když jsem to kupoval a dalších 14 let jsem na LPG jezdil.
Avatar - Anonym
Anonym
pořád mi sem nejde nic napsat
Včera tady na mne spousta dotazů a nedalo se odpovědět. Fakt, nechápu, proč se k tomu takhle divně stavíte? Proč vám to nemůže normálně fungovat?????
Avatar - Anonym
Anonym
Ale vždyť já vím, o co je mé auto ošizené. Pásy jsem věděl předem, to bylo i v recenzích (ale chybělo to i některým modelům BMW, tam si to ale neodvážili kritizovat, protože příště už by jim BMW nic nepůjčilo). Na další jsem přišel sám. A je znát, že co si Španělé navrhují na autě sami, málokdy funguje dobře. Třeba katastrofální ostřikovače, které používá jen Leon, už jsem vyměnil za klasické koncernové. Ale Leon byl levný, takže z mého pohledu se to dá odpustit. Problém je, že dnes je ošizen i mnohem dražší Golf, nemluvě o elektromobilech za více než milion.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale zase je to takové, ze sednes do nove corolly a koukáš, ze tech par ovladačů znáš z Vašeho yarise a nemusíš zjišťovat, k čemu tam jsou 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takze 15let stará toyota je na tom stejně jak 5lety ford? Ty baterky jsou mrchy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mi nevadi, když funguji 😁 Je to hezky retro
DonVito
Hydrodynamicky menic automatu?

No ale v Priusu je menic - stridac...

Takto to bylo mysleno, ne?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nám dneska zůstala stát Toyota že stejny ho důvodu jako ford 😁 si ne vybereš 😁 zatím mi vždy jezdil akorát Renault 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
A taky to ma tak moderní ovladače a tlačítka, ze je toyota pouziva uz 20 let porad i v nových modelech.
Avatar - Mikesus
Mikesus
K čemu mi je litacka, kdyz se ani nedostanu z garáže abych dojel na P+R, nebo to zůstane stat někde na dalnici? 😒]
A to ja si klidně šťouchnu 😁 😁
P.S: SW mi přehrávali 3 hodiny a smazalo to všechno nastaveni. Wifi jsem radši ještě ani nekontroloval.
Avatar - Mikesus
Mikesus
V corolle se ti libil 😁.
Dokonce i ten Yaris ma stejnej.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já měl na minulém voze senzory jen vepředu a na kufru a vyhovovalo mi to. Hlavně jsem se mohl ujistit zatažením za zadní kliku, že mám opravdu zamčeno. Teď to mám všude a nijak extra to nevyužiju. Spíš to považuju za mínus. Mohlo by to být za příplatek, aby si každý vybral. U 508 na to šli víc od lesa a nedali tam třeba senzor nádržky ostřikovačů. To nevymyslíš...
Varel
Vzhledem k tomu, že klíče má v kapse řidič, tak se dá očekávat, že nejčastěji otevřu jako první dveře u řidiče. Ovšem alternativně občas otevírám levé zadní, ne přední u spolujezdce.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
maca02
Z drahých to nemá třeba bmw m2.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsem čekal pořádný 2.1TD, nebo tak něco 😒] To by bylo krásně ironické v kontextu priuse, nemyslíš? 😁
Anonym
Mají to skoro všechna. Kromě některejch Seatů a Pažoutů. Seaty už většinou nemají ani madýlka na stropě.
Abys byl hogo-fogo, musíš koupit našlapanej prémiovej Seat - navoňenou bídu jménem Cupra.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Alepson jedno normální auto máš 😁 Co má pod kapotou?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však jsem psal, koupil jsem megana 2008 a má to i vzadu 😁 To je těžká rána pro pana Horkého 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jako že výškově stavitelný pás nemají všechna auta? Myslel jsem si, že už to je desítky let standard, má to i moje P406 r.v. 97.
Anonym
v nižších modelech senzor JEN U ŘIDIČE.
To je unikát.
Tak vono těch míst, kde je Seat vošizenej je hafo. Nevidí to jen blbec, co si vybírá káru podle vlastnoručně usmolené dementní tabulky. Víme kdo to je,,,
Třeba Superb míval jen vepředu, ale asi rok má i vzadu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tu jsem měl pujcenou od táty, clio je v garáži, je na prodej a místo něj mám do města Megana2 (koukám že vybavenejsiho, než Romanuv Prius) úsporným atmo dvoulitrem a měničem.. 😒] žena nechce manuál, tak aby s tím taky jezdila 😁
webpaja
Ty jsi vlastně do města upgradoval na Kojotu ne? 😉
DonVito
Mas pravdu, ze jestli je to pitomost nebo ne, je dost subjektivni.

Pro me jo, protoze je to ctvrt promile, pro tebe ne protoze je to 6 milionu dolaru...
Anonym
Dneska ráno uznal, že zabrzdí. A jede dál!
Anonym
Ale tady si to nemůžeš nastavit. Tak neblekotej.
Co sis koupil je tvoje věc.Ale řeči vo šizení jsou vod majitele vošizenýho VW fakt super.
Včera jsem už jednoho tady potkal. Nemám sílu na dalšího.
Podívej se na pásy. Máš je vejškově stavitelný? Já jen že to mělo Daewoo Matiz za 139.000.
Anonym
U Seatu máj některý teď jen u řidiče ten senzor. To je teprve auto pro lůzu.
webpaja
Protože nejlepší auto je vždy ve vlastní garáži ne? 😉 Ford má bezklíčovhou i nadstavbu!

Pokud by mělo platit, že Fordem tam, vlakem zpátky, tak většina vlaků otevře dveře bez klíče a leckde i obsluha zmáčkne tlačítko 😉
DonVito
Tohle je obrat za 900.000ks prodanych Fordu F150 pri jejich prumerne cene 28.500$.

Informace o nejakem senzoru je bulvarni pitomost.
Jak jinak oznacit informaci o ctvrtce promile ceny auta?
Avatar - Anonym
Anonym
Máš HUD? Jinak není to tak dávno co se mi tady všichni vysmívali když jsem pochválil atmostérické beznínové 1,8i.
A měnič mám taky - kapalinou chlazený 😄 😄 😄 😄 To byl joke.Jakože není měnič jako měnič.