Novinky
proč oni normálně po pravdě neřeknou, že emisní limity splnit nejdou a po zpřísnění už vůbec nepůjdou? Proč tak lžou, proti zájmům svých zisků (o které přijdou), proti zájmům zaměstnanců (ti přijdou o práci) ?
Splnit jdou, ale ne se spalovacím motorem 😁
emisni limity splnit jdou, a vetsina Evropskych automobilek je splnila a jeste maji nejake navic ktere ted nabizej jinym automoibilkam, samozrejme za finacni odmenu 😉 jen u nas ve Skodovce a v Seatu se proste tak dlouho pocitalo az se jisti lide seredne prepocitali a zastavili vyrobu aut ktere s tim melo pomoci to splnit a vyroba se takto zarizla predcasne ikdys puvodni plan pocital s vyrobou o 3 mesice delsi a s nekolika tisici aut navic, a kdy zbyle vyrobni kapacity smerovali k VW ktere se vyrabi dodnes 😉
Mě teda popravdě není jasný, proč se výroba toho Citigo zařízla, když poptávka byla.
Poptávka byla, baterky nebyly. VW potřeboval "krmit" ID.3, které jim pak stály půl roku na place a čekaly, až budou vůbec provozuschopné. Škoda doufala v dřívější rozjezd ENIACu a dost vsadila na plug-iny. No, nestačilo to.
Děkuji za vysvětlení 😁 :yes:
Baterky nebyly a bylo tu mnohokrát napsáno že se na každém kusu Sytygou prodělávalo 200 000 :no:
To už bylo mnohokrát vyvráceno, a stejně to v hlavičkách prosťáčků stále zůstává.
"Mnohokrát vyvráceno" = popřel to Schäfer v jednom rozhovoru.
Tak především je to logický nesmysl. Proč by takové auto jinak vůbec prodávali? Minimálně se započtením pokut za CO2 vydělávat muselo, když se kvůli tomu dělalo.
Bylo to opakovaně uveřejněno v autoforu s odkazem na zdroj ze Škody Auto a následně opakováno především zaměstnanci a dodavateli stávajících výrobců aut, tak aby se to stalo pravdou. Pak bohužel napadlo (tady často kritizované) redaktora auto.cz se zeptat přímo generálního ředitele Škody Auto a celý domeček nesmyslů se zřítil. Opět chápu hrůzu zaměstnanců, opravářů a dalších lidí, kteří jsou na autech ekonomicky závislí, ale pro každého, kdo má trochu rozum, jsou to chudáčci, kteří potřebují ke spokojenému životu šířit nesmysly. Emise se za letošek neplatí - zdroj šéf Porsche ČR :" letošek prvním rokem, kdy platily limity na emise CO2. My ho pracovně nazýváme „rokem zero“, protože limity už platí, ale ještě za jejich nesplnění nemusejí automobilky platit pokuty" https😐/www.seznamzpravy.cz/…smivalce-133679.
VW preto, lebo vsadil vsetko na jednu kartu - elektromobilovu - a radsej bude za zakaz spalovakov, nez by obratil
Toyote to v podstate vyhovuje, nie je na EU zavisla a ma hybridy, pracuje na solid state bateriach a vodiku.
Americania uz odisli
Niektori japonci ako Mitsubishi chcu odist
psa a renault sa verejne stazovali, ze ich nikto nechce vypocut
Toyote to v podstate vyhovuje, nie je na EU zavisla a ma hybridy, pracuje na solid state bateriach a vodiku.
Americania uz odisli
Niektori japonci ako Mitsubishi chcu odist
psa a renault sa verejne stazovali, ze ich nikto nechce vypocut
Jasně jasně... Citigo. Nebyly baterky, auto by bylo bez emisních pokut prodělečné... není potřeba toho nějak moc litovat, to auto mělo jen jednu přednost a to (uměle nízkou) cenu.
Pokud vím, tak s prodejem Enyaqu se letos ještě moc nepočítalo a PHEV Superby byly (jsou) vesměs vyprodané.
Pokud vím, tak s prodejem Enyaqu se letos ještě moc nepočítalo a PHEV Superby byly (jsou) vesměs vyprodané.
ENIAC měl být dle plánu v prodeji od půlky roku, ID.3 měla jet už od března. A jak to vypadá asi nemusím popisovat...
Je jasné, že koronavirus bude moct za vše včetně toho, že Škodu založili hoši od bobří řeky Laurin a Klemet právě před 125 lety...
Je vidět, že vedení Škody je prohnilé eurodemencí do morku kosti. Limity CO2 nesplnili letos, nesplní je ani příští rok. Příští rok za to samozřejmě také bud moct koronavirus.
Co bude dál? Jak dlouho vydrží šířit tyhle eurobruselské lži?!?
Je vidět, že vedení Škody je prohnilé eurodemencí do morku kosti. Limity CO2 nesplnili letos, nesplní je ani příští rok. Příští rok za to samozřejmě také bud moct koronavirus.
Co bude dál? Jak dlouho vydrží šířit tyhle eurobruselské lži?!?
taka ted poporade😒br /> Cina - prisnejsi emisni limity nez jake jsou v EU, maji i kvoty na prodeje elektrifikovanych modelu a maji v nejvetsich kantonech kazdorocni omezeni na pocet vydanych registraci pro auta s fosilnima motorizacema
USA, cca 70% prodanych aut v USA pripada na staty ktere maji emisni limity prevzate od Californie, a ty jsou prisnejsi v nez jake ma EU
Japonsko, ano to ma mene prisne emisni limity,mimoJaponske automobilky se tam moc nechytaj a spise paberkuji v prodejich, a krome Toyoty maji vesmes nejvetsi problemy s emisema v Evrope prave Japonsti vyrobci, ale ma smysl resit trh kde se proda z evropskych znacek asi tolik aut co treba v CR, podil tam nedosahuje ani na 10%, cely Japosnky trh je pak vesmes velky jako dohromady trhy Nemecka a Francie
UK+Australie, jak jsem psal Australie prejima emisni limity od UK< a UK i nadale prejima emisni limity od EU a hodla v tom i nadale pokracovat, a to ikdys muzou jit jinou cestou tim ze z EU vesmes "odesli", UK jako jedni z prvnich z oficialnich mist prohlasuji ze v 2030 zakazou prodeje fosilnich motorizaci a to i tech kde se jedna o plug-in hybrid
a nakonec Indie, ano ta spinava Indie kde si v nekterych regionech jiz nejen ze neprihlasis novej diesel, ale dokonce nejdou prepsat i ty jiz registrovane a jen preprodane, takze jiz ohlasili z oficialnich mist zakaz prodeje spalovacich motorizaci na 2035
jinak zeme ktere jiz prohlasuji usty svych oficialnich zastupcu zakaz prodeje spalovaku jsou, UK a tedy asi i Australie, Svedsko, Norsko, Dansko, Francie, Irsko, Nemecko, Izrael, Spanelsko, Nizozemi, Cina (ta ac jedina ma kvoty na prodeje elektromobilu, tak to planuje az v roce 2040, zbyle staty co tady jsou vypsane vesmes 2030-2035, teda krom jeste USA), Indie, Thaj-Wan, USA (2040) a posledni treba Kostarika
kde jako chtej automobilky prodavat pak svoje auta pokud nebudou elektricka? v Rusku ? no tam je ten trh fakt velkej, mensi nez treba Nemecky trh 😒] Automobilky delaji presne to co vedi ze bude prave v tom celem svete, tedy pripravuji se na to , ze fosilni auta v pristim desetileti zrejme nebudou mit moc kde prodavat a rozhodne za to nebude moct EU ktera nic o zakazu fosilu nehlasa a jen nastavila a nastavuje limity kde si dal muzes prodavat treba atmosferickej benzinovej 50 valec a jen proste pokud ho prodas, tak za kazdy gram emisi nad limit zaplatis nejaky poplatek oznacovany mediama za pokutu 😉
Limity CO2 u nových aut např.😒br />
Čína 117 g/km
Japonsko 105 g/km
USA 121 g/km
EU 95 g/km
Čili pokud by se EU inspirovala v těchto státech stačilo nastavit limit třeba 115 g/km, abychom nebyli nejlepší, ale ani nejhorší a všichni by byli spokojení.
emise nejsou jen o CO2 ktere se dobre pocita, jsou o celkem 5 merenych slozkach emisi 😉 a az ti to docvakne, tak treba dospejes
a v USA pickupy nespadaji mezi osobaky, podobne to v EU mame s dodavkama, ta maji take jine emisni limity, proto treba Suzuky prodavalo nakonec Jimny jen jako 2 mistne, protoze spadalo do dodavek
Nicméně právě v Kalifornii už třeba přišli na to, že EV mobilita je nesmysl a naopak už jsou i zde občas snahy omezit EV, protože naprosto reálně hrozí blackout kvůli přetěžování sítě.
Poptávka po něm je, VW se chlubí, že má aku pod 100USD/kWh, tak kde je problém? Že by v nenažranosti?