Rádi bychom na webu Auto.cz dali větší prostor povedeným čtenářským recenzím z rubriky Moje auto. A novou sérii jsme snad nemohli vykopnout větší specialitkou... pokračuje uživatel Barrichello:
Ale když projede kolem, Don Vito, Blue Sun, traveldriva a asi už i Xylo a další...se dávěj tím pekelným smradem a strašně trpí, protože po celém těle jim naskakují obrovité nádory z CO2.
Okamžitě zakázat! :-[]
tak toto je pecka... sanka dole sefe... brutalna masinka... kto tu moze povedat ze ma doma rollsa... neskutocne... pozdravujem a tisko zavidim ( v dobrom ) ... Peto Kosice https://img4.auto.cz/…fe3b9f8be380.jpg:yes:
snad len rozmer diskov mame zhodny.. inak som bez sance :-[] .... kazdopadne parada.. uzi si tento sen na kolesach :yes:
tohle je prostě dost dobrý! Úplně to vidím, jak se neseš v prvním pěkným jarním dni někde po příjezdový cestě ke svýmu panství. Doufám, že tam máš přede dveřma takovou tu otočku kolem fontány?...
haha, redakce mě oslovila, zda mohou uvěřejnit mojí recenzi jako článek, řekl sem že proč ne, že je to pro mě pocta, že s vybrali právě moje auto. I když samozřejmě nepochopitelné to není, je to jediný RR na moje.auto.cz
Jinak s 300C sem dostal ocennění nejlepší recenze, což možná někdo, kdo ty recenze i čte ví.
Volant se ti líbí originál bakeliták co tam dávali? No proti gustu, mě ne. Dřevený Luisi nebo Nardi tam podle mě pasuje víc, ale každej to má jinak.
Když si zadáš do google images RR Silver Spur, Spirit, Corniche interior, zjistíš, že 40% aut má ten dřevěněj volant taky, takže opět sem nebyl průkopník a když se podíváš na ebay, zjistíš že překupníci to italský Nardi se středovou krytkou s logem RR, co jim někdoo vyrobil na 3D tiskárně + nábu mrskaj za 32-45 litrů, přitom samotný volant s nábou stojí 10-17 :-)
Slušný byznys nee :-)
Škoda, že se zde u "plusů a mínusů" nezobrazuje autor.
Docela by mne zajímalo, co za vymrdaného pičuse má potřebu dávat minus i za přání hezkých vánoc - nebo za vyjádření obdivu k hezkému autu
Celej rok si tady myjete vylizdiru navzajem a hejtíte, ale na Vánoce si nalijeme punč? Jinak k článku. Baričelo, tvl tady čtu že si šoustal v komnatě na zámku 😅 ne, respekt a čtivě napsáno 🎄
No, jak znám Barika, tak to tlačí, aby mohl v diskuzi psát, že jezdí za 8, nebo za 10 :D Ale jinak je to pozoruhodné auto a odvaha, že si to pořídí, já na to nemám kule :D Sice RR není můj sen, ale podobných "blbostí" pro radost bych našel dost, co bych rád doma.
Jasné, ve městě máš výhodu, já jsem se něco najezdil s Bsegmentem, teď je sice už na prodej, ale třeba zase v budoucnu...
Bude se dělat renovace interiéru a po technické stránce vše funguje. Samozřejmě není problém si koupit 1A třeba s 44 tis km, auto jako z fabriky, ale ceny sou cca 20-30 000 EUR + samo dovoz, přihlášení a ekopoplatek. + samozřejmě nabídka je malá, většina kár je pravostranná anglie nebo nějaký kousky dotažený mindžapuru co legálně na noty nejdou (starší 8 let, leda vete) nebo leda fíglem za 40-50 + 10 eko a věci kolem seš v tom za 65-75 ani nevíš jak....s dvozem za 90-100, takže další 3-4 tácy euro navíc :-)
Takže pak ve finále za 24-35 jen to fikne. A za necelý mega už jde pořidit opravdu leccos...třeba novější Arnage, Silver Seraph, nebo i to Ferarko, DeTomaso, atd
LPG má v americe půlka lidí, můžu vám jich sem přivést klidně 30 nebo Vám na ně poslat telefon, že by ste si pokecali, maj to i lidi ve fngl nových RAMkách za 1,7 míče.
Rolls je na letních Avon a bez LPG, takže můžete v klidu spát :-)
Nie, nedotýka sa ma to, len to znepríjemňuje diskusiu, teba také slová tešia?
A jak to bolo s tým vianočným prianím, som ti napísal, dnes tu trávim docela dosť času a ten edit som si všimol. A za predchádzajúce znenie príspevku fostek odo mňa má palec dolu, a meniť ho nebudem - najprv nech si rozmyslí, čo chce napísať. Mimochodom, ani tebe by to neuškodilo. Píšeš jak prepustený kostolník, to sa nehanbíš, ty hulvát?
Tak také niečo by zaujímalo aj mňa - lenže to by si tí ľudia museli prečítať to vianočné prianie - a prečítali by si ho, keby tam bolo. Lenže tam bol pôvodne celkom iný text, mínusy tam ponaskakovali ešte predtým, ako ho fostek zeditoval,vieš?
P.S. Aspoň na Vianoce by si mohol písať slušne, bez tých oplzlostí. ;-)
Baryku, dobrá volba. Nechám volant a rádio bejt.
Na tvou otázku, co z tý výbavy jsem měl v autě z roku 1985...ti odpovím že všechno plus bufík, šíbr a límcáče a airbag.
Ale Rolls má kouzlo a atmosféru, kterou se svou S Klasse W126 nemůžu přebít.
Tak užívej, je to fajn.
LPG tam snad nedáš. Navoněnou bídu z toho nechceš.
Milé PéeSko,
když se někdo chová jako zvyjebanej pičus, tak ho tak budu titulovat.
Pokud se tě to dotýká nějak osobně, dobře ti tak
Jak říkal již nebožtík Nikolaj Vasilijevič Gogol: "Na zrcadlo se zlobí jen ten, kdo má sám křivou hubu!"
My raci sme spiatocnici. Takze mame radi klasiku. Mame to v povahe. Ved aj manzetove gombiky su tu vlastne len kvoli nam. Inak ich dnes uz nikto nechce hehe.. Pekne sviatky paja. ;-)
Ke splněnému snu a přeji ať ti Rolls dělá radost co nejdýl, takové auto tady ocenime asi všichni nebo určitě většina, krásnej kus, technika a historie :yes:
sice to asi zere hodne... takyto luxusny "veteran" s V8 ... ale nepochybujem ze to stoji za to ... ono s takymto auto sa skutocne jazdi klido pido a clovek si tam uziva kazdy km :yes:
Ne, běžná 996 je jiný příběh, nikdy nebude tak ceněná, nejen jako 993, ale ani jako 997. To je prostě fakt, se kterým nehneš, ani dnes, ani zítra... :-)
Tak moje láska je 288gto, ale to je příběh jako to Bugatti :D Pak 348, 355 a testaroassou bych taky nepohrdnul, Mondial mne už tak nebere, to spíš 308.
Dneska to jde, RR, Bentley, Ferrari, Porsche, Ameriky. Pokud nechceš top model, není to problém. Je to v ceně Octavie. I Lambo (nekultovní modely) se dá.
Jediný, co nekoupíš v žádným případě za nějaký smrtelnický peníze je Bugatti. To se plní špatně. :-(
Nemám k Rusku obdiv, ale po 6 mesiacoch strávených tam som troska zmenil názor na to co nám predkladajú tu. Barík by možno aj kúpil ZIL-a ale pri tých cenách to chce asi hodne solventného fanatika.
Výborná recenzia, veľké uznanie za odvahu nasať takýto kus histórie. Akurát to pôsobí až tragikomicky v kontexte Barikových vyjadrení k minulému režimu a obdivu k Sovietskej či teraz už Ruskej technike. Tak mi to vychádza, že aj najväčší socialista nakoniec skončí v Rollse alebo aspoň v S-kláde. 😁
Tak spíš to berte, že je to diskuze pod autem uživatelské recenze "z našich garáží" tak jsme se k tomu dopracovali :D Ale můžeme tu rokovat o dotované naftě, bruselském diktátu, elektromobilitě, a tak, chceš? :D
som už čítal na MACZ a to som si hovoril klobúk dolu. Ty musíš mať doma asi aj stôl z V8 :-)
Tento a predchádzajúci model (4 okrúhle svetla) sú akoby sny z detstva. Na nich som vyrastal a slintal sa nad obrázkami cca 35 rokov dozadu. Vtedy nedostižný a nedostupný (ako aj súčasný RR :-( ) model a hľa teraz keby človek moc chcel tak no problém ale na to už nemám gule.
Toto musí byť paráda na takú víkendovú kochačku po okreskách na zadnej sedačke a s pohárom whisky v ruke.
Nech slúži a užívaj.
Ja napr na LPG fakt nevidím nič zlé ked ked to máš na denne jazdenie (nemyslím tohoto RR). V tomto Baríka chápem a do ďalšieho auta s V8 (až to vyjde) si ho kľudne dám.
sorry za edit.... ano v meste aj s parkovanim to ide s malym autom vzdy lahsie... ale to je normalne vzhladom na rozmery .... inak ale tu moje vyhody koncia.... :D ...
moj sen je nieco ako Gecko... alebo Range Rover... proste nieco "terenne"
takze uz to clio II predavas? ... ono mat dve auta tak to asi treba aj vediet vyuzit... mne obcas pride ze ani to jedno co mam nevyuzivam poriadne .... ale tak co spravim.. zase bez auta nemzem byt hoc mam len 31000km a auto ma o 3 tyzdne ( uz ) 4 roky
Czc s tím 150k turbem? Jo to může být zajímavá hračka, ale jsem na to trochu větší řekl bych :D mne se ten Peugeot jen líbí, jak vypadá, nejde mi o jízdní zážitky, stejně bych se střechou dole jel klidně :) Roadstery co jmenuješ bude těžké sehnat hezké, miata do 100k je střep zrezlej, mg sme viděl snad 2 ks :D To už radši HH typu st150, nebo moji lásku Clio sport Ph1/2, ale to už je skoro 2x tolik.. No uvidíme, já nakonec teď sehnal ten kýžený automat pro partnerku, takže další auto zase za čas :D
To jsem koupil málem. Fakt pecka. Kompressor ječel, V8 duněl.
Konec devadesátek je teď téma.
Vždycky dávají největší smysl auta, který lidi mají zatím za starý střepy.
Můj otec teď nasál panenskou první Z3. A aby toho nebylo mála Golfa 3a1/2 kabrio.
Myslím, že cenově dolů nepůjdou.
Nepovažuju originál plastový volant, který vypadá otřesně za věc hodnou RR, tudíž originál volant tam opravdu vracet nebudu, tento vypadá 50x lépe. Dřevo je dřevo, kov je kov, navíc to není žádná čínská poutovka, ale originál Made in Italy dřevěný volant Luisi, to samé jako Nardi či MOMo co se dáva do spousty veteránů z celého světa.
Ako si prišiel na ten výkon ? Mal si to na brzde ? Inak k tej výbave, nieje tam nič, čo by už nemali SY II série v 1977. Môj názor je, že auto by malo byt max origo ak si chceš užiť jeho správnu atmosféru takze jak volant tak rádio von a dať tam povodne . Tie hranate tvary sa mi vôbec nepáčia se obrovská výhoda je použitie LHM oproti RR636. Takze užívaj a jazdi !
To je přece samozřejmé :D
Každý svatouškovský pokrytec je takový,,, teflonový - jelikož je si vědom své vlastní nadbožské dokonalosti, žádná kritika se jej již z podstaty věci nemůže dotknout ;-);-);-)
jednu dobu jsem o RR SS hodně přemýšlel. Byl na prodej krásný v modré metle, bílá vinylová střecha, světlý interier. Tenkrát byl za méně jak 200k, LHD, jen lehounce načechraný čumák (oprava tak do kila včetně opravy unaveného interieru).
Ale i když jsem na to měl finančně, jízda s tím byla parádní, tak jsem si nějak nedokázal představit v tom jezdit. Nemám na to ani image. Připadal bych si v tom jen jako "panský kočí", nebo "mechanik, co to někomu převáží do servisu/domů". Lézt do toho v teplákách, nebo "pracovních riflích" (nemám rád montérky), tak si v tom budu sám připadat nepatřičně.
Kdybych na to měl, klidně si ten ZIL a Čajku koupím, a když to píšu o raketoplánu, raktechách , ekranoplánukombajnu, traktoru nebo šnekvoém vozidle do tajgy, nemusím si to hned kupovat domů,že? Kdyš máte stále utkvělou představu, že Rusko neumí nic vyrobit, je nutné Vám to vyvracet, pokud má člověk informace o tom, že tomu tak není. BTW 14.12. letěla Angara.
Tím bych to uzavřel.
Bohužel ta sovětská technika stojí 4-10x tolik co Rolls. Takže když mi pošleš 10 mega, rád si ten ZIL koupím. Kdbys na tom byl finančně špatně, tak mi bude stačit 2 mega na Čajku. Kam že ti mam poslat číslo účtu? :-):-)
Veď ja mu to neberiem, ale to ako vášnivo obhajuje minulý režim a ako sa ľudia mali vynikajúco je v absolútnom rozpore k jeho činom, keď si kupuje prémiové autá z anglicka, či americký mainstream. Za socializmu by bol rád za žigulíka. 😁
Jako taky jsem si říkal, zasekat to pod Rollsem nějakejma Méganama, Asxkama a do toho ty Topperovo úvahy o 5 letém ASX to mi fakt chybělo a ještě k tomu tady pod Rollsem :D
Ale kluci neberte to zle, no hate jsou Vánoce. ;-)
Šťastné a veselé!
nove clio je fakt bombove.... paci sa mi moc ... :yes:
musimm off. maly sa uz budi ( aj moja )
a zase musi papat ( teda maly nie moja :D ) ... ale po dlhsom case mi tu s vami bolo fajn hosi ... diky :-[]
su sviatky.. kusok konecne aj ja vydychnem a vypnem aj ked sa nenudim ani minutu uz ... ale tak hadam tu budem aspon cez tieto volne dni kusok viac .... aspon vecer .... vsetkym pekne sviatky :yes:
nemenil.. na starom pole mi takto odisla manuala prevodovka a tak rovno poslo prec cele auto.. 1000 eur uz som za novu nedal ..... logicky... ale za par supov som ho predal este... malo stejne uz 13 rokov hoc ja som ho mal 2 roky len vtedy ( jazdenka po vtedy este len buducom svokrovi )
ano ja viem.. narazal som na to ze by si mal rad niekolko sucasnych mondei ;-)
novy yaris uz cerveno-cierny mame v okoli... ked kocikujem maleho tak chodim okolo neho :D ... ale pride mi nadalej akysi maly... blatniky neskutocne vzadu vypukle ale samotna kabine uzka... vlastne je este kratsie ako moje polo akurat je sirsie a akesi rozplacnutejsie ... popravde ma ale novy yaris svojim dizajnom sklamal.. cakal som smerovanie ku corolle ale tento bublinovy styl skor vychadza z ayga...aj samotny zadok je navyse hodne divny z akehokolvek uhla.... ale inak samozrejme.. bude to opat mega uspesna kara.. clio je u mna ale nadalej inde.. :yes:
já měl 2,0 benzín s CVT, těch je tu hodně málo. Interiér je plastárna, ale exteriér je docela zajímavý. Navíc já tam měl neorigo světla a disky, s kterýma to vypadalo hodně pěkně.
rozmyslat dnes o aute vyslovene do mesta a v automate tak za 12 litrov mam space star so skvelou prevodovku a nesmrtelnym motorom... ale jasne... 10 rocne kusky pojdu za 5 tisic.. akurat bacha na vlacha ked sa tam nieco "pos.ere" potom ten automat ( a jeho oprava ) uz bude stat tolko co cele auto
Pořád je to 2x tolik, kolik jsem byl ochotný za takové auto dát :D Na těch 10 tisíc ročně nemá smysl kupovat nové auto. Navíc s tímhle bych nemohl naštvávat Rapidy a slabší Oktávky :D
No pozor, Mondeo jsem měnil za novou generaci :D To je trochu lepší :D
Nové Clio je skvělé, to se hodně povedlo, sice jsem jezdil jen s 1.0TCe a manuálem, kupovat nové druhé auto, tohle je horký kandidát, pak je super i nový Yaris, ten hybrid jim tam funguje dobře a konečně to i zatáčí a má slušný podvozek a odhlučnění :)
inak nieco malicke s automatom... tu moze byt cierny kon aj space star .. navyse aj novy stoji tolko ze clovek ani nemusi spekulovat o nejakej jazdenke
no vidis.. u teba by to takto zase za fungovalo s mondeom.. a .. ano uplne ta. chapem.. :D
ved v podstate aj my mame v rodine dve pola.. otec stare.. ja uz novsie... a svojho casu som mal tiez jedno stare polo rovnake ake ma otec dnes od tety... takte tiez sa v tom akosi veziem... a nedokazem sa toho pola akosi zbavit :-[] ..... aj ked to uplne nove by som uz fakt nechcel.. tu uz radsej nove clio ( a najlepsie s 1,33tce )
Ten se mi moc nelíbí, ale tak asi své kvality má. Jo, robota jsem nechtěl, viz výše diskuze s Topperem, vybrat malou ojetinu s automatem je dost problém v ČR, robot, nebo DSG... vše ostatní je po jednotkách kusech aut.
je fajn ked clovek vie co chce... a ak mas rad fordy a renaulty tak potom sa ti aj lahsie vybera....
aj v pripade lanceru je tam uz vizualny rozdiel ( smerovky v spatakoch, ine zadne kridlo, zmeny na stredovom panely v interieri ) .. aj jednak ma novsi kus.. s tretinovym najazdom voci predoslemu 158 tisic vs 55 tisic ... navyse ma vyssiu vybavu... prave o to mu slo.. mat navonok rovnakeho lancera ale uz s mensim najazdom a lepsou vybavou... teraz ma tam uz aj kozeny paket.. chromovane pedale... cuvacia kamera .. dazdovy senzor a pod... takze to je tak ked mas nejake auto rad a chces ho opat ... tak ho musis mat opat ale uz zase o kusok lepsie... vidis sam ze v pripade kugy 2 sa u vas v rodine odohral podobny scenar ...inak to je este nic... menit jedno auto za to iste je vcelku bezna vec... ale ja mam suseda ktory ma pod barakom dva sharany... a ze uplne rovnake :-[] .. to je uz zase iny level
Jako fakt, robot no a já sem nezapínal Start/Stop, jezdil sem furt s vypnutým. Nakonec v tom odešla spojka, tak se to opravilo a šlo to pryč, resp. to nikdo nechtěl, tak sem to vyměnil za Caliber a ten se za 3 týdny prodal. Pak že ameriky nikdo nechce. Až se budu jednou nudit, hodím sem recenzi na Caliber, fotky mam.
Ten Smart jako fakt ? Já v Cliu neměl PP, takže nevím, za kolik jezdí Prahu, ale jezdil jsem měsíc po Praze s Yarisem 2 1.33VVT a když jsem jel slušně, uměl to za 5, ale já jezdil za 7... tam to bylo o řidiči, vlastně mimo hybridů to po Praze je jedno z nejúspornějších aut, přitom je to +/- jako ten Smart, jen tedy s manuálem.
Ja vybíral podle dost jasně definovaných kritériích a věděl jsem, kde auto bude jezdit, s automatem je to prostě problém něco najít, kdybych nehledal AT, vezmu nějakého Forda, to dá rozum :D
Proč to proboha měnil ? To je stejné auto, ne? I motoricky... Ale co se divím, táta vyměnil Kugu 2 za Kugu 2... ale tam byl alespon velký facelift.
Jo, já mám hodně Byaut, co bych chtěl, ale málokdy se k ním odhodlám, vždy jsem volil rozumem nakonec, taky jsem si chvíli pohrával s myšlenkou, že pořídím konečně nějaký starší HH či coupé pro sebe, ale zase představa, že moje drahá polovička mi někde odře Mondeo se mi nelíbila :D
tak to hej.. 2.0ku atmo v C cegmente dnes uz moc nevidno... snad len v mazde.... zrovna kombiky od meganu 2 este sem tam vidim ale je fakt ze stretnut ten priskrteny hatch je uz docela problem .... hlavne ze si nasiel sikovny a dobry kus ... bracha tak pred rokom v novembri menil lancer za lancer :D ... rocnik 2011 za 2015 a uz aj tu mal vcelku problem najst slusny kus... ale v tomto pripade to bolo preto ze malo kto ti preda relativne este nove auto a navyse ich ani u nas moc tych lancerov nejazdi... je to presne o tom.. musis taketo kusky proste vymaknut a ked su tak brat.. lebo nebudu....
tusim aj o P406 coupe si kedysi uvazoval... joj aj mne by sa zase pacil naprikald fiat coupe ( taketo kusky uz dnes na cesatch fakt neuvidime ) ... ale jak roky idu uz ma skor dnes laka nieco s vyssou svetlostou a nieco "rodinnejsie" ... kuga a obecne ani tucson ci CR-V z tych predoslych rokov to nie je nic pre mna ani vizualne ani rozmerovo ... dnes som uz videl v OC vystaveneho noveho tucsona a jak sa mi pacil na fotkach tak v reale ma docela divny ten face a akysi nizky sa mi zdal ( asi to robia tie kukadla skryte dole v maske ) .... ale uspech urcite mat bude... :yes:
Za 9,2-9,8 sem jezdil s XF 3,0 V6 dehet a to včetně města.
Smart to jezdil za 6,4-7,0, ukázka jak litrový prdítko vůbec nemusí být úsporné, Caliber to jezdil za 9,8-10,7.
Se zbytkem sem jezdil jiné trasy, nemá smysl srovnávat, ale obecně mimo město jezdil Sebring za 9, 300C za 13, XJ Super V8 za 12, Camara za 11-13, CTS 12-14, Alero za 9-10 a Stratus 10-12,5.
Sháněl jsem to dlouho, nakonec čerstvý dovoz z Němec, s plným servisem origo v Renaultu a 62 tisíc najeto ! Je to vlastně jako když vezmeš roční lehce zajeté auto :D
Prostor tam docela je, kufr má větší než aktuální Mondeo, hlavně můžeš skládat do stropu díky hranatému tvaru zadku. Ten přiškrcený je hnusný, ale kdyby byl v dobrém stavu, vezmu ho taky, navíc to auto má být pro moji drahou polovičku, já s tím jezdím do práce a ona chtěl automat, aby se rozjezdila. Je tam sice výbava, jako mají moderní auta, ale interiér i přes měkčené plasty (to jsem zjistil až po měsíci, vypadaly jako ty tvrdé ze Škodovek :D) už stáří nezapře. Motor je však na dnešní poměry taktéž "dinosaurus", v této třídě jezdí nejvíce poloviční objemy.
Pokud ti mohu poradit, běž se svéz s něčím jiným, ASX fakt není dobré auto, možná se tam nemá moc co pokazit, ale jízdně je to hruza. Nejlíp z jeho vrstevníků a třídních konkurentů jezdí Kuga, sice má taky hrozná interiér (do faceliftu), ale je to brutální rozdíl, když zapomenu, že je to SUV, pak samozřejmě Tiguan taky není zlý, zkus korejce, francouze, ale ASX... no, kup si co chceš, myslím to dobře :)
na víkendové ježdění by dával smysl jen 117 a 41041, tedy ty kratší verze. 114 a 41047 sou hrozné krávy, délka 6,3 m (117 má 5,7) ; to samé 41047 vs 41041,
A 115 aka 41045 je hnusnej, ten se nepovedl (měl ho Husák).
Celkově těch modelů bylo vyrobeno jen něco přes 500 ks, max 600....v letech 67-2010, proto sou tak drahé. Navíc většina vozila někoho "slavného" (gorbi, brežněv, andropov, ustinov, černěnko atd) a to ještě zvyšuje cenu...
A předchozí 111/111G už je skoro oldtimer (1958-1967)
viem si predstavit ze zohnat dnes "slusne" 10 a viac rocne auto je vcelku problem kedze aj auta su nastavene dnes uz na coraz kratsi zivotny cyklus...
kombik megana II posobi vlastne vcelku este klasicky len ten kratsi hatch je s tym ufiknutym zadkom akysi "hranac" ... ale tak je to uz fakt solidne auto .... voci meganu I je to uz rozdiel snad dve generacie .. aj rozmerovo... megana 2 sa uz skutocne da zrovnavat aj s golfom.. kymeste megane I aj vedla fabie podobi dost biedne ...
v ASX som siel... mne by to pohodlim stacilo... ale chce to pockat kym tie sucasne 2.0 kusky budu uz dostupne.. tak za 5 rokov ako jazdenka to moze byt moj tajny tip.... aj ked bohvie co dovtedy bude... kedze doteraz som vzdy tvrdil ze nove auto je nove... lenze jazdim dost malo a mam docela obavy ze oapt dalsie nove auto sa mi uz ani neoplati ... a ked k tomu priratam aj to ze auta starnu coraz rychlejsie.. ach jaj.. no ved uvidim co bude.. zatial spokojnost... o par tyzdnov ma caka prva STK-cka... no a potom sup predat :D .. ale nie.. srandujem... este je cas ... navyse si aj dokonale rozumieme... mam ho fakto moc rad... obecne male auta mam rad... je to asi moja slabost alebo co...ale jazdi sa mi s nimi perfektne... / a to som uz jazdil aj vacsimi kuskamo ako.... astrou pajerom rapidom caddy dlhsou feldou kombi .. ale maly zivy hatch je asi "najzabavnejsi" samozrejme v ramci moznosti... o nejakej skutocnej zabave sa tu nadalej neda bavit....
Charger jezdí v průměru mimo město za 12-13, město 16-18 dle provozu. Takže tak no, akorát na LPG to ceenově vychází jako kdybych jezdil V6 CRD 3,0 :-) Spíš i méně.
2x karburátor SU, takže spotřeba shodná s amerikami z dob před ropnou krizí, asi tak no. Za víc už jezdily jen těžké první suv jako Bronco nebo Suburban, 7metrové limuzky nebo pak pancérované káry, ale to bysme spíš museli hledat v Rusku (ZIL). Ten jezdil i za 35-40 v pancéřované verzi pro státníky (7,7 V8, ještě o litr větší obsah, také karbecy, taky 3st.automat).
akorát cena toho zilu i bez panéřování je cca 10x větš než u Rollse. Docela sranda co.
Já sháněl Bčko, jenže takové ojetiny jsou strašně málo, když se v tom začneš rýpat, aby to nemělo nějakou dvouspojku, nebo robota (vše problematické při tom stáří), nerezlo a mělo spolehlivý motor, moc aut ti nezbude, takže to byla spíš volba rozumu a velmi krásného stavu auta. Na druhou stranu, když opomenu spotřebu, ten dvoulitr má síly víc, než okolní auta čekají :D Jo, je to ten hranáč, poslední měsíc výroby, recenzi taky časem přidám :)
Jinak pokud sháníš vyloženě pohodlí, SUV, takové po jakých ty koukáš, ti ho moc nedopřejí, ASX je příšerné :)
na pumpach maju z teba radost ;-) ... pamatam ze ja som kedysi s pajerom klido pido dokazal jazdit za 10-11L .. V6 dizel plus automat .. hmotnost 2 tony ... ale to som musel normalne jazdit s vetrom v chrbte a predpisovo ... inak bezne 14 a viac... ale tak v terene to auto cloveku vynahradi .... lebo zase do mesta pajero fakt nie je...
nejazdim dlhe trasy ( zvacsa do 50km od domu ) ale inak suhlas.. ani na vylet do tatier mi netreba passata... aj tych 130km spravim tak ze to ani nepocitim ... pamatam ze kedysi na sluzobku do cz som siel fabiou I htp a jak som nastupil v KE tak som vystupil v Novom Jicine a cuduj sa svete pohoda zlhtol som to jak malinu ani unava nebola ziadna ... ale tak bol som este mlady no :-[] .... s postupom casu aj pribudajucim vekom zacinam uz tiez viac tuzit po vacsom pohodli a "SUV" ... sportove nizke kusky ma uz tak neberu ako kedysi ( aj ked vyslovene sportiaky ma nebrali nikdy to je fakt ) ... no a dnes kebyze si mam vybrat MX-5 alebo sportage... tak urcite sportage ... aj ked este pred 15 rokmi by to bolo zrejme naopak
ty si aj vyssej postavy ... takze tebe aj do mesta ako druhe auto uz treba aspon nieco z C segmentu aby si sa citil komfortne .... megane 2.. hmm ( to je ten hranac? ) ... a ze sa nedivim ze opat kombik
Tak si kup Jimny, to je dostupný teréňák s velmi dobrými vlastnostmi v terénu :D
Moderní Bčka se dají použít i na cesty dál, než mezi městy, sice to není nic extra, ale doby, kdy jsme trpěli ve starých Škodovkách a Favoritech, co nedaly ani kopec za městem, jsou pryč.
Jo, Clio je na prodej, místo toho jsme sehnali jiné typicky městské auto, Mégana 2 kombi s automatem a atmosférickým dvoulitrem :D Jezdí to se spotřebou Barikových V6 a V8 :D
Krom tý 80ky je to děs. :)
Jestli můžu radit, na 4místné cabrio se vykašli.
Jdi do roadsteru.
Z mé osobní zkušenosti.
Z3 - komunikativní, krásně pocitový a už zdražuje
SLK R170 - furt má kouzlo starých MB a pevná střecha nezlobí
TT - nejvíc podobná jízda normálnímu heči, v chrom paketu nejlepší vnitřek asi v dostupným autě ever. Jsou i s baseballovým šitím.
Barchetta - nefunkční ale krásná! Vypiplanej Bangle!
Miata - kultovní, řidičská, mě neoslovial
MG - motor uprostřed, motokároidní
Nebrat:
Street Ka a srance typu právě pažoutů, Fofo, Astry nebo tigry.
Jestli čtyři sedadla...CLK nebo tak něco.
Tajný tip na závěr za málo:
CZC
Uf, dneska datluju jak divej.
Já se akorát zasnim u zvuku z YouTube :D. Jo, o levném kabriu jsem asi 2 roky uvažoval, golf3 mne tolik nebral, ale líbí se mi třeba 306 (ale toho se bojím že tam bude víc problémů, než jízdy), Astra G, nebo top kabrio Audi80, jenže to už začíná mít docela cenu v hezkém stavu.
No to je jasný. Ale já píšu o těch "oktávkovejch"
Kámo, co já jich zpětně prokaučoval.
5 kusů 911. V půlce devadesátek byly za - z dnešního pohledu - směšný peníze. A dneska - něco jako bitcoin.
A Diabla. Krásný Diabla za 45-50 tisíc marek. Já je ale neměl nazbyt. Tak mmě to tak ne se re jako ty Porscháky.
Z aut, který jsme měli, byl nejhorší prodej Golf Rallye. Za 95 tisíc. Je mi z toho zle.