Bentley Continental GT to nemá úplně lehké, dlouhodobě ho pronásleduje pověst pozérského auta s nadváhou. Novinka by ráda minimálně s tou odulostí něco udělala. A asi i pověstí. Celkem se jí to povedlo.
Pro mě docela dream car, určitě bych tomu dal přednost např. před jakýmkoliv Ferrari.
Jen teda ten černej interiér vypadá z fotek nic moc, raději třeba tohle https://www.auto.cz/…k-v-lepsim-svete?…
Ovšem to, že se v téměř 5m autě neposadí pohodlně čahoun, je dost ostuda.
spalovací motor je v porovnání s elektromotorem totálně nekonkurenceschopný, má nižší efektivitu, složitější konstrukci, daleko větší servisní náklady a tak by se dalo pokračovat dlouho...
Pravda je, že na nová auta bude mít čím dál méně lidí s tím, jak raketově rostou ceny a tím si i ojetiny budou držet ceny. Další věc je, že ojetiny podobných aut nebuddou tolik žádané kvůli jejich případné finanční náročnosti při opravě a hodně lidí si bude držet stará auta, co to půjde.
Napsals, že PHEV nemá smysl, protože se musí nabíjet.
A já ti napsal, že nevidím nic dramatického na nabíjení. Ten kdo má kde nabíjet, tomu může PHEV dávat smysl. Přijde mi to přímo trivální, jak píšeš - měl by to pochopit i někdo jen středně inteligentní. Nikdo nenapsal, že PHEV je řešení pro každého.
Já bych se s tebou vsadil o poslední halíř, že lidi, tedy ta většina právě kouká po něčem uplně jiném a to po té úspornosti. Málokdo křižuje Evropou po dálnicích a kdyby si dal té většině vybrat, vezme si moderní auta s nízkou spotřebou = hybridy.
Vždyť se podívej, jak si s oblibou kupují ojeté diesly, myslíš, že je to proto, že mají rádi vůni nafty? Ne, protože to žere pakatel a na té ose práce-obchod-chata ten hybrid bude úspornější, bohužel je to tak...
My teď díky ANO žije mě na dluh a po 8 letech vlády eSTéBáka multimiliardáře zůstane zaostání (zpomalení dohánění světa) a celkový dluh řekněme 2 tisíce miliard. To se časem přesune do reality spodních 10ti milionů obyvatel = takže ANO BUDE HŮŘ
Test jsem slupnul, protože druhá gen gt conti je pro mně vizuelně dokonalá. Dlouho se mi nestalo, abych nějaké auto obcházel, jen abych se pokochal, jako nedávno tohle na jedné benzínce. Prostě paráda. Jak to čtu, ani projevu není co vyčíst, jen mě zarazil ten nedostatek prostoru a špatný posaz pro vyšší postavy, až se mi tomu nechce věřit. Každopádně tohle je super liga a Bentley v nejlepší formě. :-):yes:
Strkání do zásuvky je samozřejmě nesmírně náročný a nesmírně omezující proces, přesto se najdou řidiči, kteří jej po odborném, několikaměsíčním zaškolení zvládají. A byť jim zastrkávání do zásuvky může zabrat většinu volného času, přesto jej neváhají opakovaně praktikovat a své auto považovat za smysluplné, i přes tvé výhrady.
Na Mulsanne mi dlouho vadil předek, jinak nemam sebemenší výhrady, ale po letech sem si na ten předek už zvyknul. Jinak supr limuzína s tradičním motorem 6,75 V8
Bohužel asi ano, ale nikoliv proto, že by taková auta většina lidí chtěla, ale proto, že jiná na trhu nových aut prostě nebudou - kvůli fanatickému bruselskému ekoterorismu. Drtivá většina Čechů se proto bude muset chtě nechtě přesměrovat na trh ojetin a ty pak donekonečna opravovat a renovovat. Za pár desítek let to u nás co se týče vozového parku bude vypadat jako na Kubě. A nebo se lidi zdravě naštvou a tu progresivistickou zelenorudou pakáž z Bruselu vykopou a evropský automobilový průmysl i trh se ještě v poslední chvíli podaří zachránit. Uvidíme... ;-\ ;-\ ;-\
Tyhle udaje o oleji a baterce nemas kolikrat ani v aute na sportovni jizdu. Co ke sportovni jizda je otazka. Hot hatch, kombik amg c63, audi r8? Bentley sportovni? A kompas ma historii treba v usa...
konečně to má interiér důstojný tradicím Bentley, ne ten hnus co minulá generace a hodně to zkrásnělo i po stránce xteriéru. Tohle se opravdu povedlo a naživo mu to opravdu sluší, viděl sem jich několik vč, kabrioletů a auto je opravdu povedené a rozhodně by mi nevadilo kdyby mi říkalo pane.
... a potom prídu číňania a zaplavia to svojimi elektro alternatívami za rozumnú cenu. Nie som si istý či bude EÚ s výsledkom spokojná, ale podľa mňa to tam speje.
Já bych hybrid bral jako druhé auto na denní jízdu po velkém městě a okolí, ale na dálky mám radši diesel. Nicméně to, že tady se setkává hrstka z nás, co mají rádi auta a řízení, to není ta většina.
Lidi si hybridy nekupují tolik, protože jsou prostě draží, než Dacie, Fabie a jiné auta, kde je nejvíce soukromých prodejů. V těch vyšších cenových už hybrid začíná promlouvat do prodejů, protože se to zkrátka vyplatí na provoz, někde i parkování a za chvíli to bude mít i výhody vjezdu do měst.
Pořád se tu zapomíná, že lidi se chovají tržně, takže až budou hybridy za +/- podobné ceny, jako benzinová či naftová auta i v nižších cenových, budou se prodávat více a více.
Díky, to víte, dal jsem si velmi záležet, tak to zamrzelo. Články budu číst snad ještě víc, když to jenom trochu jde, ctu všechno.
Tak do příštího roku co nejlepší články, ať vás to všechny u nás pořád baví. Přijde mi, bohužel, že to auta teď moc lehký nemají...
Migu, t yjsi poslední dobou čím dál tím více mimo, kdo ti co udělal?
Srovnávat auta s kokainem?
A máš snad pocit, že obrovské dotace na elektriká, nebo hybridní auta neexistují? Nebo že úlevy v silničních poplatcích všeho druhu, včetně parkování a vjezdu pro el auta neexistují? Nebo že restrikce pro spalovací motory nejsou realitou?
Zruš veškeré dotace a zvýhodnění pro el auta a zruš všechny restrikce pro spalováky a uvidíš, jak moc rychle se bude elektromobilita prosazovat.
Ne, neumíme. Nebo mi ukaž EV s baterii, která je stejně levná, kompaktní, dlouhověká a lehká jako plná palivová nádrž benzínu či nafty a která zároveň pobere srovnatelné množství energie. :-[]:-[]:-[]
Dlouho pokračovat nemusíš. K diskvalifikaci EV úplně stačí, že neumíme efektivně a levně skladovat elektřinu.
P.S. Koupil by sis auto se spalovacím motorem, které by mělo nádrž max na 10-15 l benzínu či nafty a mohlo by tankovat jen u superpomalých tankovacích stojanů, kde bys muset trávit třeba několik hodin? A u kterého bys musel třeba po 800 tankování tu kapacitně malinkou palivovou nádrž nahradit novou, a ta by stála polovinu ceny celého auta, protože jinak by to ojeté auto bylo nepoužitelné, a tudíž i neprodejné? A u kterého by taková nádrž vážila 300 kg? Opravdu bys takové auto chtěl? :-[]:-[]:-[]
A co jako? Co tím chtěl básník říci? Tvoje poznámka vůbec nic nemění na tom, že EV je ve férové tržní soutěži s normálním spalovacím autem totálně nekonkurenceschopné! :-[]
jinak by byl taky tak rychlej, tichej a precizně zpracovanej jako Supra, CTR a další pětihvězdičkové bomby z nedávné doby. Takhle má 4 a půl.
Je to evropskej póvl.
váží to 2,1 tuny, sporťák to není a nemá být, je to gran turismo. Daily car se špičkovou dynamikou a slušnou spotřebou, pokud ti nevadí, že na servis musíš každých 7000 km tuším a necháš tam kilo...
pamatuju když si známej pořizoval předchozí generaci s W12 a vešel se do pěti s DPH, teď stojí V8 v základu ještě víc... pěkně to šlo nahoru.
ale zaplaťpánbůh, že ještě někdo nabízí kupé bez dieselu, s jedním párem dveří a bez povinného pohonu všech kol...
Tyhle auta ale nejsou o tom posílat to do zatáček ve vracečkách :-) Resp. to jde dělat, ale jen pokud je tam vidět, nejede nic proti a je to silnice s malým provozem.
Posílal sem takhle 300C v pohodě na Silnici ze Zruče do Vlašimi, pokud nic nejelo proti, ale tam je do některých zatáček vidět. Kam nevidím, neposlal bych to tam ani s Lotusem Elise, na to už sem moc starej. U těhle aut je imho nejlepší, jak tě ten silný motor vytáhne z té zatáčky....to se slabým autem nezažiješ, at je podvozkově sebelepší.
Všude projedeš, ale 2x si rozmyslíš, jestli to pošleš ostře do úzké nepřehledné zatáčky, jako v tom Cliu... mám staré úzké Clio, ale i celkem široké Mondeo, sice to má "jen 1,85m", ale i tak v klikatých zatáčkách třeba kolem Berounky je to až moc, když potkáš v protisměru náklaďák... Občas jezdím T350 Tranzitem, takže nezkušeností to nebude :)
Interiér si do toho jde nakonfigurovat jaký kdo chce. Líbí se mi kovová tlačítka a páčky, tak to má být, to je klasika co patří k Bentleya RR. Za mě určitě i dřevo a mam ráda světlejší odstíny, černou určitě ne.
Souhlas, tohle má rozměry kombíku střední (šířku dokonce vyšší střední) třídy. Na našich okreskách s tím moc srandy neužiješ. Pokud to chceš na nějaké korzování po Pařížské, nebo klidnou jízdu krajinou, pak OK, ale to auto umí víc :)
Trochu nechápu to mínusování tvéh příspěvku, který konstatuje jasný fakt. Stačí se podívat na hmotnosti relativně malých PHEV a elektro. Následně hmotnost Continental GT nevypadá až tak strašně.
Tak to já asi radši něco z té Itálie ;) Ale to nemění nic na tom, že je to výjmečné auto, nebo tedy, v poslední době po Praze až tak vyíjmečné ne :/ :D
Odkdy jsou normální auta jako kokain?!! Zvláště, když své emise za posledních cca 40 let snížili asi tak o 95 %? Ty už sis koukám tou lživou, ekoteroristickou levičáckou rétorikou nechal totálně vypláchnout mozek... :-O:-O:-O:no:
Tvá otázka POTVRZUJE to co píšu 10:53 = vynech tentokrát 1. řádek
A jsou mimochodem už i běžný domácí úložiště = a furt platí to co ses mi ty učil na ZŠ
A mimochodem elektromotor je asi 3x efektivnější než vznětový spalovací motor
Presne. Pri výbere primárneho auta som nejaký čas zvažoval či nekúpiť len čistý benzín. Ale nakoniec som skončil s hybridom. Väčšina jázd je do 60km za deň a v v tom je viacero zastávok a posúvanie v kolónach. Proste hybrid bol dobrý kompromis. Auto čo po meste jazdí za pár litrov, ale zvládne aj 1200 km na jeden záťah. Vedel by som si predstaviť aj PHEV, ale to by to auto muselo byť ako PHEV od základu navrhnuté. A mimo prémiu je to zatiaľ vždy auto s baterkami v kufri. No a ceny väčšiny PHEV sú navrhnuté skôr pre krajiny so štedrými dotáciami, u nás to moc nevychádza.
Kapánek? Jsi zaspal dobu asi :D
Co je na X5 45e zajímavého, když se stejně musí strkat do zásuvky, aby to mělo smysl. Jediný Hybrid, který se dá považovat za smyslupný je HEV, který se nemusí nijak nabíjet.
Právě jsem chtěl editovat, že to nemyslím zle, ale někdy jsou i tyhle věci subjektivní. Kdybych vás měl za úplně nedůvěryhodného, nenapsal bych, že se to má vzít na vědomí.
Ironcké "taky", když já vám nepřál, je známkou jisté nakvašenosti.
Take it easy.
Nemyslel jsem to blbě a omlouvám se, že jsem to blbě napsal.
Ale zrovna jako šéfredaktor byste si mohl ohlídat to děsivé množství nesporných chyb a blábolů, co na ACZ publikujete. Je to škoda. Viz dnes šílený chybami prošpikovaný článek o baterkách. Pak by byla důvěra vyšší!
Ale tohle povídání o Bentley bylo fajn.
Vše nejlepší, hodně úspěchů a pokud možno méně chyb v článcích do roku 2021!
Tak fajn, tak až takový pokrok učiní EV, tak pak bude možná životaschopné ve férové tržní soutěži. Akorát se bojím, že tebou zmiňovaných 40 let na to stačit nebude (když nestačilo dosavadních 120 let)! :-[]
To by asi ani nevadilo mne.
Krásne kupé som slušným motorom a vcelku fajn spotrebou.
Ráno do toho sadnúť a večer sa vybaliť kdesi na riviére, či v alpách to by sa mi páčilo. Pri kávičke na pumpe sa môžeš kochať jeho ladnými krivkami. :yes:
Přesně to mám na mysli, nic co by trhalo časové rekordy, nebo jelo jak na kolejích, ale co ti dovolí i v nižších rychlostech si užít zábavu, protože to zkrátka musíš "řídit" . Pamatuji si na ta rallye s Cilem mk1 :D , nebo Fiestou mk3 :D
Člověče Rav 4 ve 4x4 verzi kupodivu v nízkých rychlostech zatáčí jak po drátkách (připojuje se jí zadek), sice to není moc zábavné, ale rychlé jo (bavíme se aleo rychlostech do 90 km/h.
Jinak souhlas, mluvil jsem o starém FWD Cliu, na které narážel Barik :) Je to pomalé, ale když je profil cesty z kopce, neřešíš, jestli se tam vejdeš a na limitu jsi rychleji, než s čímkoliv moderním :D
Popravdě v neřidičském autě si užiješ srandu strašně snadno. Protože ho dostaneš poměrně lehce na limit a pak už to musíš krotit "řidičovo umem" . Není to na žádné časovky, ale standa to je. Tím neřidičským autěm myslím auto, co má ale to podstatné, aby si člověk to řízení užil a ne něco jak třeba RAW4 PHEV. Otřeba i takový Filcka na prázdné klikaté okresce je sranda.
Mulsanne bych nechal stranou, conti gt má svou sedanní inkarnaci ve flaying spuru, a toho považuji za současnou esenci sedanu. Mě se prostě tahle akt bentley designová řeč v lux segmentu líbí. Mnohem svižnější než RR, což asi má být, a lux vyzněním daleko před čímkoliv z pokusů konfekční premie jako je maybach. U mě za jedna. ;-)
Já teda Bentley obecně nemusím. Mulsanne je pro mě výstřel mimo terč a Bentayga taky, minulá generace Conti totéž. Tady to ale nějak funguje, najednou v tom vidím spíš studie Exp 10 a vzdáleně Hunaudières než ten Mulsanne - jo, tohle se mi docela líbí.
Pořád bych ale dal přednost snad jakékoli trošku relevantní konkurenci - Porsche, Aston, možná i něco od Mercedesu... spíš už ale asi kvůli té image než kvůli designu.
Což už se v malé míře děje a bude hůř. To pak bude pláče, až bude evropský automobilový průmysl na kolenou a Číňani budou vesele vydělávat na evropské blbosti.
co dodat, klasika v nejlepším významu toho slova :-)
kdybych ně tom měl hledat mouchy, tak se mi úplně nelíbí zadní světla, diskutabilní je tedy ten výhled a prostornost a barevná kombinace interiéru (černá kůže + ořech dřevo) je prostě strašně staromódní, ale to je jen věc konfigurace.... a taky ty červené brzdiče, to se k dané barvě absolutně nehodí.... (a obecně asi vůbec k jakémukoliv Bentley....)
na druhou stranu žeru černí pohled, barvu vozu a sedím na zadku z té spotřeby, ta je s ohledem na hmotnost a výkon neskutečná.... (samozřejmě majitel auta to neřeší, ale demonstruje to vyspělost pohonu).
No a pak zásadní problém, nemáme tady na taková auta silnice.... :-(
Nejhorší je, že ono za chvíli nic jinho nebude, než tento elektrický odpad nazývající se autem. Celkem chápu redakci, že by za chvíli neměli o čem psát. Trochu nechápu nadšení některých členů redakce nad zkázou automobilismu, která není daleko.
Pokud se opravdu Apple vrhne na automobily s určitou dávkou autonomity, tak to bezpochyby bude fungovat lépe než u Tesly, která se tohle hodně snaží prosazovat a i přes přemrštěnou cenu, jakou to zaručeně bude mít se to prosadí, osttaní zareagují a doba, kdy budeš čím dál více jen bezcenným pasažérem ve "svém" autě bude sakra blízko. Z černým scénářů se stanou standardy a povinná výbava.
Celkem by mě pak zajímal test takového auta tady na ACZ. "auto jede zcela samo, udržuje vzálenosti, zaparkuje, tento obsáhlý text k jízdě již postačí a teď se budeme na dvou stanách věnovat multimédiím v autě a jeho konektivitě." Asi tak si to představuji.
děkujeme za popis tvého několikaměsíčního školení strkání kabelu do zásuvky.
Nicméně alespoň středně inteligentní člověk pochopí mou výtku na nustnost nabíjet.
Pro objasnění: ano s PHEV se dá jezdit i bez nabíjení, pak ale ztrácí smysl mít PHEV.
Copak o to, ty chyby se ještě nějak dají vydržet. Co je tady ale opravdu nesnesitelné, je čím dál více článků a testů zabývajících se auty, která si 95 % Čechů nikdy nekoupí (hybridy, EV). Jelikož se mi z takových přepravníků dělá šoufl, tyto materiály nečtu. A jistě tady nejsem sám...
To je tim = že evropští makroekonomičtí analytici = své závěry tohoto typu prezentují na výhradně ACZ :-!
Číňani na naší blbosti dávno vydělávají = u nás řídí i prezidenta + a máme s nima za jejich špičkově kvalitní zboží 2 biliony (!) korun = zhruba všechno co vyděláme jinde pošleme do Číny
Rycardo mě přesvědčoval žeto nevadí = no tak vadí SAKRA HODNĚ VADÍ
Ale mstivej stařec na Hradě odtáhne, komunista oligarcha předseda vlády co stojí na podpoře KSČm a má miliardovou půjčku od Číny taky = a čínský šmejdi už tu tolik škodit nebudou
Bohužel ta poptávka zákazníků je hlavně u Porsche, kde je svět ještě v pořádku a mají dostatečnou poptávku po manuálech. Zkrátka "opravdový řidič" ví co chce a ví kam má jít. U mainstreamu je čím dál tím více "přemisťovačů" kterým je jízda jako taková ukradená a tak si potrpí na co nejmenší "spoluúčast" při řízení a podrobí vše pohodlí. Zkrátka dnes již většina nejde po jízdě, ale po pohodlí (automat, asistenty....) . Tím se řídí i nabídka, tedy ne na 100% protože část motorů by si s manuálem lidé i koupili, ale zase kvůli emisním limitům je pro automobilky snažší plnění s automatem.
Bohužel v mainstreamu je manuál dnes čím dál tím více otázka peněz, kdy chce čověk ušetřit. Znám celkem dost lidí, kteří vyloženě hledají manuál, ale znám o hodně více lidí, kteří by chtěli jen automat a nebo jim je to jedno.
Bojivat na diskuzích můžeme, můžeme si t aauta i kupovat, ale "naše krevní skupina" bude čím dál menší. Je to smutný, ale je to tak. Nicméně pořád máme ještě šanci, že nějaký ten pátek manuály alespoň u někaých modelů budou.
Keby som s veľkým autom jazdil hlavne diaľky, tak by som hybrid neriešil, ale u mňa obe auta jazdia denne krátke trasy. Akurát od jedného potrebujem, aby ma odviezlo aj na dovolenku s rodinou.
Pri PHEV je práve ťažisko problém. Mimo prémiu sú to skoro vždy baterky posadené vysoko a za zadnou nápravou. Výnimkou je asi len Kuga, kde pod auto privarili debničku s batériami. Tým síce udržali ťažisko nízko, ale svetlá výška bude tak na úrovni Porsche 911 :-)
Nebuď póvl ty = jo japonskej LC je lepší auto ale tohle po 17 ti letech vylaďování už je taky :yes:
První generace stále doslova za .ovno = nestrejda se dal zlákat designem. Teď pár infarktů = zatáčky to projíždělo hůř než Auris hybrid
Radši atmo V8 Lexusu a radši LC = ale tohle po 17 ti letech testování na zákaznících = už jo :yes:
A ty nebuď proti japonský pako = jo sou hodně napřed před náma. Zaleť si tam = stoji to za to. Na Vánoce sem si pustil novej japonskej seroš Alice in Borderland ROZHODNĚ DOPORUČUJU :yes::-!
Projedeš, ale občas je problém s parkováním. Ať už úzká místa, kam by se třeba ta Fabia vešla, ale tohle ne, tak s délkou, že jsou některá místa, kam to prostě nezlomíš, i kdyby jsi se tam vešel. Ale asi bych to nepovažoval za nic, co by se nedalo přežít. Vždycky se dá zaparkovat o kousek dál v takovém případě.
To nepopírám, ale to auto má tyhle schopnosti a když s tím chceš někde jezdit po širokých rovinkách klidně..... ok, ale to ti stačí diesel :D Myslím, že občasné ostřejší svezení si takové auto s takovým motorem prostě žádá :) Nicméně proti gustu...
"pokud nic nejelo proti" - to né vždy vidíš, prot narážím na tu šířku, když máš malé auto, tohle neřešíš .
Určitě se s tím nemůžeš moc povozit, pokud dojedeš na nějakou frekventovanou okresku, která je troch užší, což v ČR není neobvyklé. Nejde o srandu, ale o projetí zatáčky, aby si využil trochu vlastností auta. Já si nejvíce zatáček užil v naprosto neřidičském autě, ale jen díky jeho velikosti, protože jsem se nebál to tam poslat a neřešil jsem, že se nevejdu, když mi tam vyjede dodávka, nebo nedejbože náklaďák :)
Continental má řízení zadních kol jako třeba Panamera nebo A8 a asi by ses divil, kam to dokážeš díky této fíčuře "zlomit", jasně prostor 5x2 metry pořád potřebuješ, ale auta střední třídy to manévrovatelností vyškolí s prstem v nose.
Možná se rozcházíme v tom, co si kdo představuje pod pojmem "projet svižně pár zatáček", to zvládá bravurně i tento Continental přes svou váhu. Nemluvím o sportovním autě proboha...
Tohle přece není auto pro srandu na úzkých klikatých okreskách.
Jinak teda po okreskách jezdím asi nejvíc, a že bych pociťoval nějaký omezení kvůli rozměrům...(mám o pár cenťáků víc).
Právě proto, že nechci, aby se tady nějakej závistivej klaun upalcoval až do sebezničení - pokračuju "Soukromou zprávou". Ale není to tak vtipný, jako třeba když jsem zrušil to Porsche. Tohle je blbina.