Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley Continental GT 4.0 V8 404 kW – Aristokrat v běhu

Bentley Continental GT to nemá úplně lehké, dlouhodobě ho pronásleduje pověst pozérského auta s nadváhou. Novinka by ráda minimálně s tou odulostí něco udělala. A asi i pověstí. Celkem se jí to povedlo. 
Zpět na článek
27. 12. 2020 18:36
27. 12. 2020 18:40
27. 12. 2020 19:13
27. 12. 2020 22:38
28. 12. 2020 08:15
28. 12. 2020 09:25
28. 12. 2020 09:37
28. 12. 2020 09:46
28. 12. 2020 10:15
28. 12. 2020 10:20
28. 12. 2020 10:23
28. 12. 2020 10:41
28. 12. 2020 12:02
28. 12. 2020 13:01
28. 12. 2020 14:33
28. 12. 2020 10:30
28. 12. 2020 10:46
28. 12. 2020 10:53
28. 12. 2020 10:57
28. 12. 2020 11:07
28. 12. 2020 11:23
28. 12. 2020 13:09
28. 12. 2020 11:30
28. 12. 2020 11:45
28. 12. 2020 11:56
28. 12. 2020 13:03
28. 12. 2020 15:11
28. 12. 2020 13:23
28. 12. 2020 14:09
28. 12. 2020 15:13
28. 12. 2020 15:34
28. 12. 2020 17:38
28. 12. 2020 17:41
28. 12. 2020 10:19
28. 12. 2020 10:46
28. 12. 2020 10:49
28. 12. 2020 10:50
28. 12. 2020 09:37
28. 12. 2020 09:59
28. 12. 2020 10:20
28. 12. 2020 10:26
28. 12. 2020 10:45
28. 12. 2020 11:06
28. 12. 2020 17:30
29. 12. 2020 08:51
29. 12. 2020 19:24
28. 12. 2020 11:26
28. 12. 2020 11:48
28. 12. 2020 11:51
28. 12. 2020 13:06
28. 12. 2020 13:31
28. 12. 2020 13:55
28. 12. 2020 13:57
28. 12. 2020 18:29
28. 12. 2020 19:41
28. 12. 2020 20:49
29. 12. 2020 08:58
29. 12. 2020 05:22
29. 12. 2020 05:25
27. 12. 2020 20:14
27. 12. 2020 22:40
27. 12. 2020 18:47
27. 12. 2020 18:56
27. 12. 2020 18:56
27. 12. 2020 19:23
27. 12. 2020 19:46
27. 12. 2020 20:02
27. 12. 2020 19:50
27. 12. 2020 20:39
28. 12. 2020 10:40
27. 12. 2020 23:13
28. 12. 2020 10:00
27. 12. 2020 22:10
28. 12. 2020 07:05
28. 12. 2020 12:56
27. 12. 2020 18:33
Škoda, že ten Bentley není japonskej
jinak by byl taky tak rychlej, tichej a precizně zpracovanej jako Supra, CTR a další pětihvězdičkové bomby z nedávné doby. Takhle má 4 a půl.
Je to evropskej póvl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:37
Re: Škoda, že ten Bentley není japonskej
Nebuď póvl ty = jo japonskej LC je lepší auto ale tohle po 17 ti letech vylaďování už je taky :yes:


První generace stále doslova za .ovno = nestrejda se dal zlákat designem. Teď pár infarktů = zatáčky to projíždělo hůř než Auris hybrid

Radši atmo V8 Lexusu a radši LC = ale tohle po 17 ti letech testování na zákaznících = už jo :yes:

A ty nebuď proti japonský pako = jo sou hodně napřed před náma. Zaleť si tam = stoji to za to. Na Vánoce sem si pustil novej japonskej seroš Alice in Borderland ROZHODNĚ DOPORUČUJU :yes: :-!
Avatar - _Karel_
27. 12. 2020 18:36
Bentley
Pro mě docela dream car, určitě bych tomu dal přednost např. před jakýmkoliv Ferrari.
Jen teda ten černej interiér vypadá z fotek nic moc, raději třeba tohle https://www.auto.cz/…k-v-lepsim-svete?…

Ovšem to, že se v téměř 5m autě neposadí pohodlně čahoun, je dost ostuda.
Rozbalit vlákno
62
27. 12. 2020 18:40
Re: Bentley
Asi by to chtělo vyzkoušet nebo číst od víc věrohodných lidí...tohle se dá tak vzít na vědomí a čekat, jestli to napíše ještě někdo.
27. 12. 2020 18:58
Re: Bentley
Díky za důvěru! Taky všecko nejlepší do novýho roku!
27. 12. 2020 19:13
Re: Bentley
Právě jsem chtěl editovat, že to nemyslím zle, ale někdy jsou i tyhle věci subjektivní. Kdybych vás měl za úplně nedůvěryhodného, nenapsal bych, že se to má vzít na vědomí.
Ironcké "taky", když já vám nepřál, je známkou jisté nakvašenosti.
Take it easy.
Nemyslel jsem to blbě a omlouvám se, že jsem to blbě napsal.
Ale zrovna jako šéfredaktor byste si mohl ohlídat to děsivé množství nesporných chyb a blábolů, co na ACZ publikujete. Je to škoda. Viz dnes šílený chybami prošpikovaný článek o baterkách. Pak by byla důvěra vyšší!
Ale tohle povídání o Bentley bylo fajn.
Vše nejlepší, hodně úspěchů a pokud možno méně chyb v článcích do roku 2021!
27. 12. 2020 19:35
Re: Bentley
Díky, to víte, dal jsem si velmi záležet, tak to zamrzelo. Články budu číst snad ještě víc, když to jenom trochu jde, ctu všechno.
Tak do příštího roku co nejlepší články, ať vás to všechny u nás pořád baví. Přijde mi, bohužel, že to auta teď moc lehký nemají...
27. 12. 2020 22:38
Re: Bentley
Copak o to, ty chyby se ještě nějak dají vydržet. Co je tady ale opravdu nesnesitelné, je čím dál více článků a testů zabývajících se auty, která si 95 % Čechů nikdy nekoupí (hybridy, EV). Jelikož se mi z takových přepravníků dělá šoufl, tyto materiály nečtu. A jistě tady nejsem sám...
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 08:15
Re: Bentley
Nejhorší je, že ono za chvíli nic jinho nebude, než tento elektrický odpad nazývající se autem. Celkem chápu redakci, že by za chvíli neměli o čem psát. Trochu nechápu nadšení některých členů redakce nad zkázou automobilismu, která není daleko.
Pokud se opravdu Apple vrhne na automobily s určitou dávkou autonomity, tak to bezpochyby bude fungovat lépe než u Tesly, která se tohle hodně snaží prosazovat a i přes přemrštěnou cenu, jakou to zaručeně bude mít se to prosadí, osttaní zareagují a doba, kdy budeš čím dál více jen bezcenným pasažérem ve "svém" autě bude sakra blízko. Z černým scénářů se stanou standardy a povinná výbava.
Celkem by mě pak zajímal test takového auta tady na ACZ. "auto jede zcela samo, udržuje vzálenosti, zaparkuje, tento obsáhlý text k jízdě již postačí a teď se budeme na dvou stanách věnovat multimédiím v autě a jeho konektivitě." Asi tak si to představuji.
Avatar - speedfred
28. 12. 2020 09:25
Re: Bentley
Chlapci, nie som EV fanatik ale nazabúdajte že prvé auto ktoré prekonalo 100km/h bolo na baterky a to už fakt pekne dávno.
28. 12. 2020 09:37
Re: Bentley
A co jako? Co tím chtěl básník říci? Tvoje poznámka vůbec nic nemění na tom, že EV je ve férové tržní soutěži s normálním spalovacím autem totálně nekonkurenceschopné! :-[]
Avatar - speedfred
28. 12. 2020 09:46
Re: Bentley
Áno sú pretláčané kapánek na silu (zdražovaním klasických ICE) ale hybridy sú podľa mna vcelku zaujímavá cesta,viď nedávno X5 45e.
28. 12. 2020 10:15
Re: Bentley
Kapánek?! Si děláš srandu? :-O :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:20
Re: Bentley
Ano čísla jsou jasná = proti dotování nafty vůči benzínu (doslova) KAPÁNEK

A jak viš Babiš (si) dotování nafty letos o korunu na litr navýšil = to nevadí = na rozdíl od aut BEZ emisí = který VADÍ a VADÍ :-O :*) :D :-!
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 10:23
Re: Bentley
Kapánek? Jsi zaspal dobu asi :D
Co je na X5 45e zajímavého, když se stejně musí strkat do zásuvky, aby to mělo smysl. Jediný Hybrid, který se dá považovat za smyslupný je HEV, který se nemusí nijak nabíjet.
Avatar - _Karel_
28. 12. 2020 10:41
Re: Bentley
Strkání do zásuvky je samozřejmě nesmírně náročný a nesmírně omezující proces, přesto se najdou řidiči, kteří jej po odborném, několikaměsíčním zaškolení zvládají. A byť jim zastrkávání do zásuvky může zabrat většinu volného času, přesto jej neváhají opakovaně praktikovat a své auto považovat za smysluplné, i přes tvé výhrady.
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 12:02
Re: Bentley
děkujeme za popis tvého několikaměsíčního školení strkání kabelu do zásuvky.
Nicméně alespoň středně inteligentní člověk pochopí mou výtku na nustnost nabíjet.
Pro objasnění: ano s PHEV se dá jezdit i bez nabíjení, pak ale ztrácí smysl mít PHEV.
Avatar - _Karel_
28. 12. 2020 13:01
Re: Bentley
Napsals, že PHEV nemá smysl, protože se musí nabíjet.
A já ti napsal, že nevidím nic dramatického na nabíjení. Ten kdo má kde nabíjet, tomu může PHEV dávat smysl. Přijde mi to přímo trivální, jak píšeš - měl by to pochopit i někdo jen středně inteligentní. Nikdo nenapsal, že PHEV je řešení pro každého.
28. 12. 2020 14:33
Re: Bentley
Je zajimave jak PHEV auta strasne vadi lidem kteri je nevlastni... nas majitelu je tady taky dost a vsichni jsme s tim hodne spokojeni....
28. 12. 2020 10:30
Re: Bentley
spalovací motor je v porovnání s elektromotorem totálně nekonkurenceschopný, má nižší efektivitu, složitější konstrukci, daleko větší servisní náklady a tak by se dalo pokračovat dlouho...
28. 12. 2020 10:46
Re: Bentley
Dlouho pokračovat nemusíš. K diskvalifikaci EV úplně stačí, že neumíme efektivně a levně skladovat elektřinu.
P.S. Koupil by sis auto se spalovacím motorem, které by mělo nádrž max na 10-15 l benzínu či nafty a mohlo by tankovat jen u superpomalých tankovacích stojanů, kde bys muset trávit třeba několik hodin? A u kterého bys musel třeba po 800 tankování tu kapacitně malinkou palivovou nádrž nahradit novou, a ta by stála polovinu ceny celého auta, protože jinak by to ojeté auto bylo nepoužitelné, a tudíž i neprodejné? A u kterého by taková nádrž vážila 300 kg? Opravdu bys takové auto chtěl? :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:53
Re: Bentley
Neumíme? :-O :D

Fakt FURT to samý = na základě VLASTNÍ NEZNALOSTI posuzuješ svět

Aneb co nechápeš nevíš neznáš čemu nerozumíš TY = to neexistuje

Svět NEKONČÍ tvým mozkem a tvými znalostmi = 99,9% nevíš neznáš nerozumíš
Jak je opakovaně v povedeném seriálu Dark: "Kapku víš oceán nevíš"
28. 12. 2020 10:57
Re: Bentley
Ne, neumíme. Nebo mi ukaž EV s baterii, která je stejně levná, kompaktní, dlouhověká a lehká jako plná palivová nádrž benzínu či nafty a která zároveň pobere srovnatelné množství energie. :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 11:07
Re: Bentley
Tvá otázka POTVRZUJE to co píšu 10:53 = vynech tentokrát 1. řádek

A jsou mimochodem už i běžný domácí úložiště = a furt platí to co ses mi ty učil na ZŠ
A mimochodem elektromotor je asi 3x efektivnější než vznětový spalovací motor
28. 12. 2020 11:23
Re: Bentley
Fajn, tak neuhýbej a ukaž mi to EV s těmi mnou zmiňovanými užitnými a cenovými vlastnostmi na úrovni normálního auta. Těším se! ;-)
28. 12. 2020 13:09
Re: Bentley
Tak Hamuno, halóó, pořád marně čekám na tvou odpověď! :-[]
28. 12. 2020 11:30
Re: Bentley
před čtyřiceti lety žralo výkonné auto 25 litrů a dneska žere osm... něco mi říká, že podobný pokrok udělají i elektromobily/baterie.
28. 12. 2020 11:45
Re: Bentley
Tak fajn, tak až takový pokrok učiní EV, tak pak bude možná životaschopné ve férové tržní soutěži. Akorát se bojím, že tebou zmiňovaných 40 let na to stačit nebude (když nestačilo dosavadních 120 let)! :-[]
28. 12. 2020 11:56
Re: Bentley
nechápu co to pořád blábolíš o férové tržní soutěži... jak by se prodával kokain ve férové tržní soutěži? jako teplé housky...
28. 12. 2020 13:03
Re: Bentley
Odkdy jsou normální auta jako kokain?!! Zvláště, když své emise za posledních cca 40 let snížili asi tak o 95 %? Ty už sis koukám tou lživou, ekoteroristickou levičáckou rétorikou nechal totálně vypláchnout mozek... :-O :-O :-O :no:
28. 12. 2020 15:11
Re: Bentley
Nadsázka. Žádná spravedlivá soutěž neexistuje. Některé produkty jsou znevyhodnovany a je to úplně běžná praxe.
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 13:23
Re: Bentley
Migu, t yjsi poslední dobou čím dál tím více mimo, kdo ti co udělal?
Srovnávat auta s kokainem?
A máš snad pocit, že obrovské dotace na elektriká, nebo hybridní auta neexistují? Nebo že úlevy v silničních poplatcích všeho druhu, včetně parkování a vjezdu pro el auta neexistují? Nebo že restrikce pro spalovací motory nejsou realitou?

Zruš veškeré dotace a zvýhodnění pro el auta a zruš všechny restrikce pro spalováky a uvidíš, jak moc rychle se bude elektromobilita prosazovat.
28. 12. 2020 15:13
Re: Bentley
Ve “spravedlivé tržní ekonomice” existuje mnoho nespravedlivych daní.
28. 12. 2020 15:34
Re: Bentley
A co jako? Tak kvůli tomu můžeme tolerovat schválně nesplnitelné limity nejedovatého CO2, které nepřímo zakazují normální auta?!! :-O
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 17:38
Re: Bentley
CO2 viz Kjótský protokol = země cele planety Země před 23 lety = máš VELKÝ zpoždění
28. 12. 2020 17:41
Re: Bentley
Hele, radši mi konečně odpověz na moji otázku z 13:09 hod. Nějak se ti nechce, co? :-[]
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 10:19
Re: Bentley
Ano a pak se od toho upustilo, jakmile přišlo něco lepšího.
28. 12. 2020 10:46
Re: Bentley
Přesně tak. To zásadně lepší se jmenuje spalovací motor! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:49
Re: Bentley
Neviděl si Johnny English 3? Jak to i3 nandalo Astonu 12? :-!
28. 12. 2020 09:37
Re: Bentley
Nemáš pravdu, většina lidí si v následujících letech již nic jiného než hybrid nebo EV nekoupí.
28. 12. 2020 10:20
Re: Bentley
Bohužel asi ano, ale nikoliv proto, že by taková auta většina lidí chtěla, ale proto, že jiná na trhu nových aut prostě nebudou - kvůli fanatickému bruselskému ekoterorismu. Drtivá většina Čechů se proto bude muset chtě nechtě přesměrovat na trh ojetin a ty pak donekonečna opravovat a renovovat. Za pár desítek let to u nás co se týče vozového parku bude vypadat jako na Kubě. A nebo se lidi zdravě naštvou a tu progresivistickou zelenorudou pakáž z Bruselu vykopou a evropský automobilový průmysl i trh se ještě v poslední chvíli podaří zachránit. Uvidíme... ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 10:26
Re: Bentley
Pravda je, že na nová auta bude mít čím dál méně lidí s tím, jak raketově rostou ceny a tím si i ojetiny budou držet ceny. Další věc je, že ojetiny podobných aut nebuddou tolik žádané kvůli jejich případné finanční náročnosti při opravě a hodně lidí si bude držet stará auta, co to půjde.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:45
Re: Bentley
To myslíš = u nás v chudákově nebo na planetě?

My teď díky ANO žije mě na dluh a po 8 letech vlády eSTéBáka multimiliardáře zůstane zaostání (zpomalení dohánění světa) a celkový dluh řekněme 2 tisíce miliard. To se časem přesune do reality spodních 10ti milionů obyvatel = takže ANO BUDE HŮŘ
28. 12. 2020 11:06
Re: Bentley
Všude, kam dosáhnout ničivé pařáty ekoteroristů. :-O :no:
Viz např.
https://www.autoforum.cz/…nu-dostane-data/
28. 12. 2020 17:30
Re: Bentley
... a potom prídu číňania a zaplavia to svojimi elektro alternatívami za rozumnú cenu. Nie som si istý či bude EÚ s výsledkom spokojná, ale podľa mňa to tam speje.
Avatar - kari.laz
29. 12. 2020 08:51
Re: Bentley
Což už se v malé míře děje a bude hůř. To pak bude pláče, až bude evropský automobilový průmysl na kolenou a Číňani budou vesele vydělávat na evropské blbosti.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2020 19:24
Re: Bentley
To je tim = že evropští makroekonomičtí analytici = své závěry tohoto typu prezentují na výhradně ACZ :-!

Číňani na naší blbosti dávno vydělávají = u nás řídí i prezidenta + a máme s nima za jejich špičkově kvalitní zboží 2 biliony (!) korun = zhruba všechno co vyděláme jinde pošleme do Číny

Rycardo mě přesvědčoval žeto nevadí = no tak vadí SAKRA HODNĚ VADÍ

Ale mstivej stařec na Hradě odtáhne, komunista oligarcha předseda vlády co stojí na podpoře KSČm a má miliardovou půjčku od Číny taky = a čínský šmejdi už tu tolik škodit nebudou

Snad
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 11:26
Re: Bentley
Já bych se s tebou vsadil o poslední halíř, že lidi, tedy ta většina právě kouká po něčem uplně jiném a to po té úspornosti. Málokdo křižuje Evropou po dálnicích a kdyby si dal té většině vybrat, vezme si moderní auta s nízkou spotřebou = hybridy.

Vždyť se podívej, jak si s oblibou kupují ojeté diesly, myslíš, že je to proto, že mají rádi vůni nafty? Ne, protože to žere pakatel a na té ose práce-obchod-chata ten hybrid bude úspornější, bohužel je to tak...
28. 12. 2020 11:48
Re: Bentley
Presne. Pri výbere primárneho auta som nejaký čas zvažoval či nekúpiť len čistý benzín. Ale nakoniec som skončil s hybridom. Väčšina jázd je do 60km za deň a v v tom je viacero zastávok a posúvanie v kolónach. Proste hybrid bol dobrý kompromis. Auto čo po meste jazdí za pár litrov, ale zvládne aj 1200 km na jeden záťah. Vedel by som si predstaviť aj PHEV, ale to by to auto muselo byť ako PHEV od základu navrhnuté. A mimo prémiu je to zatiaľ vždy auto s baterkami v kufri. No a ceny väčšiny PHEV sú navrhnuté skôr pre krajiny so štedrými dotáciami, u nás to moc nevychádza.
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 11:51
Re: Bentley
Já bych hybrid bral jako druhé auto na denní jízdu po velkém městě a okolí, ale na dálky mám radši diesel. Nicméně to, že tady se setkává hrstka z nás, co mají rádi auta a řízení, to není ta většina.

Lidi si hybridy nekupují tolik, protože jsou prostě draží, než Dacie, Fabie a jiné auta, kde je nejvíce soukromých prodejů. V těch vyšších cenových už hybrid začíná promlouvat do prodejů, protože se to zkrátka vyplatí na provoz, někde i parkování a za chvíli to bude mít i výhody vjezdu do měst.

Pořád se tu zapomíná, že lidi se chovají tržně, takže až budou hybridy za +/- podobné ceny, jako benzinová či naftová auta i v nižších cenových, budou se prodávat více a více.
28. 12. 2020 13:06
Re: Bentley
Zapomněl si ale na jednu podstatnou věc - skutečné hybridy, jaké produkuje třeba Toyota, nenabízí manuální převodovku! :-( :-( :-( :no:
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 13:31
Re: Bentley
To je lidem ve většině taky fuk... automat je prostě pro tu masu pokrok, podívej na američany, taky si zvykli... zvykneme si i my...
28. 12. 2020 13:55
Re: Bentley
Ne děkuji. Na něco takového si "zvykat" nemíním, naopak nabídka automobilek se má řídit poptávkou zákazníků! :-O
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 13:57
Re: Bentley
No, to právě dělá :D Proto kvůli jednomu Aresemu už ve vyšších specifikacích a motorizaci manuál nenabizi :D
Avatar - Blue Sun
28. 12. 2020 18:29
Re: Bentley
Zákazníci chtějí ve většině případů automaty. Na zaostalce trvající na manuálu se už nikdo ohlížet nebude. Buď si zvykni, nebo jdi do háje.
28. 12. 2020 19:41
Re: Bentley
Zaostalce? To, že někdo zvládá u řízení i řazení znamená jeho zaostalost?
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 20:49
Re: Bentley
Z extrému do extrému.. Že se s nima zabývás... A já taky.. Tfuj Tfuj :D
Avatar - kari.laz
29. 12. 2020 08:58
Re: Bentley
Bohužel ta poptávka zákazníků je hlavně u Porsche, kde je svět ještě v pořádku a mají dostatečnou poptávku po manuálech. Zkrátka "opravdový řidič" ví co chce a ví kam má jít. U mainstreamu je čím dál tím více "přemisťovačů" kterým je jízda jako taková ukradená a tak si potrpí na co nejmenší "spoluúčast" při řízení a podrobí vše pohodlí. Zkrátka dnes již většina nejde po jízdě, ale po pohodlí (automat, asistenty....) . Tím se řídí i nabídka, tedy ne na 100% protože část motorů by si s manuálem lidé i koupili, ale zase kvůli emisním limitům je pro automobilky snažší plnění s automatem.
Bohužel v mainstreamu je manuál dnes čím dál tím více otázka peněz, kdy chce čověk ušetřit. Znám celkem dost lidí, kteří vyloženě hledají manuál, ale znám o hodně více lidí, kteří by chtěli jen automat a nebo jim je to jedno.
Bojivat na diskuzích můžeme, můžeme si t aauta i kupovat, ale "naše krevní skupina" bude čím dál menší. Je to smutný, ale je to tak. Nicméně pořád máme ještě šanci, že nějaký ten pátek manuály alespoň u někaých modelů budou.
29. 12. 2020 05:22
Re: Bentley
No keď 3km idem 25 minút, tak mi manuál zaručene nechýba.
29. 12. 2020 05:25
Re: Bentley
Keby som s veľkým autom jazdil hlavne diaľky, tak by som hybrid neriešil, ale u mňa obe auta jazdia denne krátke trasy. Akurát od jedného potrebujem, aby ma odviezlo aj na dovolenku s rodinou.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 20:14
Re: Bentley
Tak to já asi radši něco z té Itálie ;) Ale to nemění nic na tom, že je to výjmečné auto, nebo tedy, v poslední době po Praze až tak vyíjmečné ne :/ :D
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 22:40
Re: Bentley
Interiér si do toho jde nakonfigurovat jaký kdo chce. Líbí se mi kovová tlačítka a páčky, tak to má být, to je klasika co patří k Bentleya RR. Za mě určitě i dřevo a mam ráda světlejší odstíny, černou určitě ne.
27. 12. 2020 18:37
S tou odulostí to odezní
samo. Ani nemusí Bentley nic moc dělat.
Zbytek aut se sám dotáhne. Dneska kdejakej crossover Plugin s usmrkaným čtyřhrnkem váží skoro dvě tuny.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 08:24
Re: S tou odulostí to odezní
Trochu nechápu to mínusování tvéh příspěvku, který konstatuje jasný fakt. Stačí se podívat na hmotnosti relativně malých PHEV a elektro. Následně hmotnost Continental GT nevypadá až tak strašně.
28. 12. 2020 09:38
Re: S tou odulostí to odezní
Kari, jestli jsi dával pozor, tak víš, že i taková RAV4 hybrid je sice těžká, ale to těžiště... ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:07
Re: S tou odulostí to odezní
Sim tě u auta ze má vliv těžiště? Nebo rozložení hmotnosti mezi nápravy? Nebo stavba karoserie = kdy SUV je ve všem NEJHORŠÍ? :-O ;-)

Téma vliv PHEV na jízdní vlastnosti sem vysvětloval = jak to bývá u faktů = s :no: oceněním :D :-!

V mainstreamu to asi zvládl jen Pažout 508 = nižší těžiště než blbý SUV a zvětšili rozchod :yes:
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 10:28
Re: S tou odulostí to odezní
Na to jsem úplně zapomněl, kaji se a dávám třikrát otčenáš za odpuštění. Mimochodem to krásně bylo vidět i v losím testu RAV4 PHEV :D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 10:40
Re: S tou odulostí to odezní
Na co si zapomněla? Na ZÁKLADNÍ VELKÝ DOMINANTNÍ vliv těžiště? ;-)
28. 12. 2020 12:08
Re: S tou odulostí to odezní
Pri PHEV je práve ťažisko problém. Mimo prémiu sú to skoro vždy baterky posadené vysoko a za zadnou nápravou. Výnimkou je asi len Kuga, kde pod auto privarili debničku s batériami. Tým síce udržali ťažisko nízko, ale svetlá výška bude tak na úrovni Porsche 911 :-)
Avatar - Blue Sun
27. 12. 2020 18:47
Nejhezčí
je na tom právě ten otočný hranol uprostřed palubní desky. :-D
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2020 18:56
supr
Děkuju redakci za článek, tohle je paráda 👍
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2020 19:23
Re: supr
Kdysi jsem nasál Supersports (bez zadních sedaček), ale dopadl jsem jako kretén. :no: :-O
27. 12. 2020 19:43
fousku kousku
Napis o tom neco vic. Myslim ze to zajima i ostatni. Klidne si dej zalezet, diky 👍
Rozbalit vlákno
2
27. 12. 2020 19:46
Re: fousku kousku
Právě proto, že nechci, aby se tady nějakej závistivej klaun upalcoval až do sebezničení - pokračuju "Soukromou zprávou". Ale není to tak vtipný, jako třeba když jsem zrušil to Porsche. Tohle je blbina.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 20:02
Re: fousku kousku
Simtě, nic mu nepiš, jezdí MHD a tady si dělá dobře nad plakátama ;)
Avatar - Dinar
27. 12. 2020 19:50
Esence GT kupé
Test jsem slupnul, protože druhá gen gt conti je pro mně vizuelně dokonalá. Dlouho se mi nestalo, abych nějaké auto obcházel, jen abych se pokochal, jako nedávno tohle na jedné benzínce. Prostě paráda. Jak to čtu, ani projevu není co vyčíst, jen mě zarazil ten nedostatek prostoru a špatný posaz pro vyšší postavy, až se mi tomu nechce věřit. Každopádně tohle je super liga a Bentley v nejlepší formě. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
30
27. 12. 2020 20:19
Re: Esence GT kupé
Já mám Bentley rád...ale mám problém. Nedokážu se při pohledu na ně zbavit myšlenky na tohle. Je to silnější než já.

https://blog.toyota.co.uk/toyota-corolla-generations-1997-2001
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 20:26
Re: Esence GT kupé
10ti z 10ti Hamunům se tohle líbí :yes: :-[]
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 22:37
Re: Esence GT kupé
:-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2020 09:58
Re: Esence GT kupé
Proč sis to VYMYSLEL? :-O :D

Mě se líbí RC-F V8 Track Edition = jak VÍŠ

Chtěl ses zalíbit...? ;-)

Tak mě se plky naopak spíš NELÍBÍ =ale rad si nechám poradit vhodnější služebák, než Prius = pomaličku se blíží čas
Avatar - Emel
27. 12. 2020 20:39
Re: Esence GT kupé
Já teda Bentley obecně nemusím. Mulsanne je pro mě výstřel mimo terč a Bentayga taky, minulá generace Conti totéž. Tady to ale nějak funguje, najednou v tom vidím spíš studie Exp 10 a vzdáleně Hunaudières než ten Mulsanne - jo, tohle se mi docela líbí.

Pořád bych ale dal přednost snad jakékoli trošku relevantní konkurenci - Porsche, Aston, možná i něco od Mercedesu... spíš už ale asi kvůli té image než kvůli designu.
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 22:53
Re: Esence GT kupé
Na Mulsanne mi dlouho vadil předek, jinak nemam sebemenší výhrady, ale po letech sem si na ten předek už zvyknul. Jinak supr limuzína s tradičním motorem 6,75 V8
Avatar - Emel
28. 12. 2020 10:40
Re: Esence GT kupé
No jasně, jinak je to klasická karoserie RR, na tom není nic špatně... ale ten čumák mi vadil a vadí mi dál a vadí mi i v SUV verzi.
Avatar - Dinar
27. 12. 2020 23:03
Re: Esence GT kupé
Mulsanne bych nechal stranou, conti gt má svou sedanní inkarnaci ve flaying spuru, a toho považuji za současnou esenci sedanu. Mě se prostě tahle akt bentley designová řeč v lux segmentu líbí. Mnohem svižnější než RR, což asi má být, a lux vyzněním daleko před čímkoliv z pokusů konfekční premie jako je maybach. U mě za jedna. ;-)
Avatar - Emel
27. 12. 2020 23:13
Re: Esence GT kupé
Ne, Maybach jsem zrovna nemyslel.. Ale třeba AMG GT.
27. 12. 2020 21:47
Re: Esence GT kupé
co dodat, klasika v nejlepším významu toho slova :-)

kdybych ně tom měl hledat mouchy, tak se mi úplně nelíbí zadní světla, diskutabilní je tedy ten výhled a prostornost a barevná kombinace interiéru (černá kůže + ořech dřevo) je prostě strašně staromódní, ale to je jen věc konfigurace.... a taky ty červené brzdiče, to se k dané barvě absolutně nehodí.... (a obecně asi vůbec k jakémukoliv Bentley....)

na druhou stranu žeru černí pohled, barvu vozu a sedím na zadku z té spotřeby, ta je s ohledem na hmotnost a výkon neskutečná.... (samozřejmě majitel auta to neřeší, ale demonstruje to vyspělost pohonu).

No a pak zásadní problém, nemáme tady na taková auta silnice.... :-(
Avatar - _Karel_
27. 12. 2020 22:09
Re: Esence GT kupé
Jak to myslíš, s těma silnicema? Na délku je to sup, na šířku +15cm. To je vážně ten nejmenší problém.
27. 12. 2020 22:10
Re: Esence GT kupé
.... myslím abych si užil ten výkon a celkově vlastnosti auta.... představuju si prostě autobahn a malý provoz.... :-)
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 22:16
Re: Esence GT kupé
Souhlas, tohle má rozměry kombíku střední (šířku dokonce vyšší střední) třídy. Na našich okreskách s tím moc srandy neužiješ. Pokud to chceš na nějaké korzování po Pařížské, nebo klidnou jízdu krajinou, pak OK, ale to auto umí víc :)
Avatar - _Karel_
27. 12. 2020 22:27
Re: Esence GT kupé
Tohle přece není auto pro srandu na úzkých klikatých okreskách.
Jinak teda po okreskách jezdím asi nejvíc, a že bych pociťoval nějaký omezení kvůli rozměrům...(mám o pár cenťáků víc).
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 22:34
Re: Esence GT kupé
Projel sem všude s 300C, Chargerem i Super V8 a to sou velká a dlouhá auta.

Tyhle obavy maj lidi co sedí za volantem Fabie a Clia a neumí si představit řidit něco velkého.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 23:00
Re: Esence GT kupé
Všude projedeš, ale 2x si rozmyslíš, jestli to pošleš ostře do úzké nepřehledné zatáčky, jako v tom Cliu... mám staré úzké Clio, ale i celkem široké Mondeo, sice to má "jen 1,85m", ale i tak v klikatých zatáčkách třeba kolem Berounky je to až moc, když potkáš v protisměru náklaďák... Občas jezdím T350 Tranzitem, takže nezkušeností to nebude :)
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 08:31
Re: Esence GT kupé
Projedeš, ale občas je problém s parkováním. Ať už úzká místa, kam by se třeba ta Fabia vešla, ale tohle ne, tak s délkou, že jsou některá místa, kam to prostě nezlomíš, i kdyby jsi se tam vešel. Ale asi bych to nepovažoval za nic, co by se nedalo přežít. Vždycky se dá zaparkovat o kousek dál v takovém případě.
Avatar - Ham.
28. 12. 2020 10:00
Re: Esence GT kupé
Continental má řízení zadních kol jako třeba Panamera nebo A8 a asi by ses divil, kam to dokážeš díky této fíčuře "zlomit", jasně prostor 5x2 metry pořád potřebuješ, ale auta střední třídy to manévrovatelností vyškolí s prstem v nose.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 22:58
Re: Esence GT kupé
Určitě se s tím nemůžeš moc povozit, pokud dojedeš na nějakou frekventovanou okresku, která je troch užší, což v ČR není neobvyklé. Nejde o srandu, ale o projetí zatáčky, aby si využil trochu vlastností auta. Já si nejvíce zatáček užil v naprosto neřidičském autě, ale jen díky jeho velikosti, protože jsem se nebál to tam poslat a neřešil jsem, že se nevejdu, když mi tam vyjede dodávka, nebo nedejbože náklaďák :)
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 23:20
Re: Esence GT kupé
Tyhle auta ale nejsou o tom posílat to do zatáček ve vracečkách :-) Resp. to jde dělat, ale jen pokud je tam vidět, nejede nic proti a je to silnice s malým provozem.

Posílal sem takhle 300C v pohodě na Silnici ze Zruče do Vlašimi, pokud nic nejelo proti, ale tam je do některých zatáček vidět. Kam nevidím, neposlal bych to tam ani s Lotusem Elise, na to už sem moc starej. U těhle aut je imho nejlepší, jak tě ten silný motor vytáhne z té zatáčky....to se slabým autem nezažiješ, at je podvozkově sebelepší.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2020 23:23
Re: Esence GT kupé
To nepopírám, ale to auto má tyhle schopnosti a když s tím chceš někde jezdit po širokých rovinkách klidně..... ok, ale to ti stačí diesel :D Myslím, že občasné ostřejší svezení si takové auto s takovým motorem prostě žádá :) Nicméně proti gustu...

"pokud nic nejelo proti" - to né vždy vidíš, prot narážím na tu šířku, když máš malé auto, tohle neřešíš .
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 23:33
Re: Esence GT kupé
Diesel nemá zvuk, charakter a pak do některých aut se stále nedává (naštěstí) :-)
Kupé a sedany/limuzíny od Bentley a RR k nim naštěstí patří
28. 12. 2020 08:20
Re: Esence GT kupé
váží to 2,1 tuny, sporťák to není a nemá být, je to gran turismo. Daily car se špičkovou dynamikou a slušnou spotřebou, pokud ti nevadí, že na servis musíš každých 7000 km tuším a necháš tam kilo...
pamatuju když si známej pořizoval předchozí generaci s W12 a vešel se do pěti s DPH, teď stojí V8 v základu ještě víc... pěkně to šlo nahoru.
ale zaplaťpánbůh, že ještě někdo nabízí kupé bez dieselu, s jedním párem dveří a bez povinného pohonu všech kol...
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 09:58
Re: Esence GT kupé
Možná se rozcházíme v tom, co si kdo představuje pod pojmem "projet svižně pár zatáček", to zvládá bravurně i tento Continental přes svou váhu. Nemluvím o sportovním autě proboha...
Avatar - Barrichello
29. 12. 2020 20:48
Re: Esence GT kupé
7000 km? tvl to má častější servis jak můj youngtimer :-) :-)
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 08:35
Re: Esence GT kupé
Popravdě v neřidičském autě si užiješ srandu strašně snadno. Protože ho dostaneš poměrně lehce na limit a pak už to musíš krotit "řidičovo umem" . Není to na žádné časovky, ale standa to je. Tím neřidičským autěm myslím auto, co má ale to podstatné, aby si člověk to řízení užil a ne něco jak třeba RAW4 PHEV. Otřeba i takový Filcka na prázdné klikaté okresce je sranda.
Avatar - Ozzman
28. 12. 2020 10:01
Re: Esence GT kupé
Člověče Rav 4 ve 4x4 verzi kupodivu v nízkých rychlostech zatáčí jak po drátkách (připojuje se jí zadek), sice to není moc zábavné, ale rychlé jo (bavíme se aleo rychlostech do 90 km/h.

Jinak souhlas, mluvil jsem o starém FWD Cliu, na které narážel Barik :) Je to pomalé, ale když je profil cesty z kopce, neřešíš, jestli se tam vejdeš a na limitu jsi rychleji, než s čímkoliv moderním :D
Avatar - kari.laz
28. 12. 2020 10:32
Re: Esence GT kupé
Přesně to mám na mysli, nic co by trhalo časové rekordy, nebo jelo jak na kolejích, ale co ti dovolí i v nižších rychlostech si užít zábavu, protože to zkrátka musíš "řídit" . Pamatuji si na ta rallye s Cilem mk1 :D , nebo Fiestou mk3 :D
28. 12. 2020 09:27
Re: Esence GT kupé
Tato poslední verze je vizuálně dokonalá. Opravdu se to povedlo a ten motor :yes:
Avatar - Jenik3
27. 12. 2020 22:10
aristokrat
V tomto pripade se ani "ja bych" nehodi...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
27. 12. 2020 22:31
Tahle generace se povedla
konečně to má interiér důstojný tradicím Bentley, ne ten hnus co minulá generace a hodně to zkrásnělo i po stránce xteriéru. Tohle se opravdu povedlo a naživo mu to opravdu sluší, viděl sem jich několik vč, kabrioletů a auto je opravdu povedené a rozhodně by mi nevadilo kdyby mi říkalo pane.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
28. 12. 2020 16:43
Re: Tahle generace se povedla
To by asi ani nevadilo mne.
Krásne kupé som slušným motorom a vcelku fajn spotrebou.
Ráno do toho sadnúť a večer sa vybaliť kdesi na riviére, či v alpách to by sa mi páčilo. Pri kávičke na pumpe sa môžeš kochať jeho ladnými krivkami. :yes:
Avatar - Barrichello
29. 12. 2020 20:45
Re: Tahle generace se povedla
přesně tak.
Avatar - VDC
28. 12. 2020 07:05
Budíky
Ty tři ciferníky jsou v autě se sportovním flairem velkej přešlap. Stopky, budiž. Ale venkovní teploměr a kompas?? WtF? Proč tam není tlak, teplota oleje, napětí baterie apod.? On se někdo dívá na kompas? Možná zbloudilý cestovatel v Defendru někde v Čadu, ten ho ale má v kapse.
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2020 09:11
sportovni a kompas
Tyhle udaje o oleji a baterce nemas kolikrat ani v aute na sportovni jizdu. Co ke sportovni jizda je otazka. Hot hatch, kombik amg c63, audi r8? Bentley sportovni? A kompas ma historii treba v usa...
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2020 12:56
Překlep
Martine, ve druhém odstavcí má být obětí, ne objetí. Asi podvědomí ;-) Jinak samozřejmě díky za pěkný testík netuctového auta.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud