Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW vydalo video driftující M2 se zvukem V10, po kritice ho stáhlo

Mnichovská automobilka chtěla oslavit příchod nového roku stylovým videem, bohužel ale podcenila jeden výrazný detail.
Zpět na článek
5. 1. 2021 16:57
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Tak hlavně je to pro BMW veliká ostuda.
5. 1. 2021 16:37
Je to zvuk mého vozu! :D
Mělo by mě to těšit, ale bolí to.
...doufal bych aspoň, že to bude fantastická V10 z M5 E60. Ale podle článku...
Ne. Reklamní panáci a marketingový šašci už hrajou v automobilkách první housle.
Je to strašný.
Bonus: 10 z 10ti pilotů X6ky neví, o čem je řeč :-!
5. 1. 2021 19:16
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Přesně tak. Když už M5, tak osmivácovou E39 nebo šestiválec E34. U nich byl manuál samozřejmostí, protože automat by u takového auta byl považován za ostudu. Nádherné automobilové časy! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
5. 1. 2021 19:38
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Uprimne nevim co bych s manualem v M5 delal...
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 20:13
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
E 39tku s manualem klidně, ty novjěší už asi spíš ne.. :) A E34 M5 je snad už k dostání jen v nějaké hře :D
Avatar - white label
5. 1. 2021 20:07
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
122 tis.
A hlavně je to po face, předfacelifty se sypou mnohem častěji...
5. 1. 2021 21:48
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Bez starosti, s automatem mám najeto spoustu kilometrů. Samozřejmě ale ne se svým. :-)
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 20:12
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Ten Kodiaq RS co máš imituje i V10? Já ho slyšel jen s V8, kterou se dravě snažil přehlušit turbodiesel pod kapotou! :-[] :-!
Avatar - fOE
5. 1. 2021 19:48
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Reklamni panacci a marketaci hraji prvni husle pravem, i kdyz si tu spousta lidi mysli, ze se produkt proda sam, tak neproda, uz snad od 50. let neproda. Ale...
... ale firma jako BMW by mela mit na kazde marketacke porade i technika s "komunikacnim akceleratorem", tedy kovovou tyci o delce dostatecne k dosazeni kazdeho v mistnosti, a kdyz nekdo nahodou neco podobneho navrhne jako spusob propagace pak neprodlene pomoci akceleratoru a prudciho svihu sjednat napravu. V pripade nutnosti i opakovane. Podovne preslapy zbytecne podkopavaji co BMW leta budovalo. Zbytecne.
5. 1. 2021 18:57
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
M5 E60 měl kolega asi rok.
Povinné SMG, spotřeba 20, jelo to celkem slušně a navíc točila snad 9000? Každopádně kdybych chtěl nějakou M5 z minulosti, byla by to osmiválcová předchozí s manuálem...
5. 1. 2021 20:16
Re: Jason Cammisa
No tak tys tady začal vařit "nejlepší ever"
a ano, proti mě jsi nejel asi skoro s ničím, nemá cenu, abych se tvářil, že to tak není.
Čili ano, můj názor není jediný správný, ale tvůj rozhodně není ani relevantní. Nemyslím to ve zlým.
Měl jsem to životní štěstí, že jsem mohl vyzkoušet spousty výjimečných aut a jsem za to rád. A občas si dovolím vyvodit z toho názor. Kam na ty svoje soudy chodíš ty, to je mi záhadou.
Ale musím se přiznat, že proti tomu Civicu jsem zaujatej - udělali to ze mě jeho fanoušci...co v něm vesměs neseděli. Nebo v ničem jiným.
GR Yaris je každopádně v dnešní době jako zjevení. A myslím, že i on bude lepší, než CTR...pro mě.
Já jsem měl nejlepší HH v životě toto:
https://www.autorevue.cz/…-1-z-12-na-svete
5. 1. 2021 20:07
Re: Jason Cammisa
Jsem rad, ze se bavim s nekym, kdo jezdil se vsim a ma vytribeny (jediny spravny) nazor. ;-)

Ale jako diskuze OK, obzvlast na tve pomery. :yes:

Pekny vecer

PS S Lancii jsem jel kdysi jen jako spolujezdec vrcholnym modelem Thema. A bylo to super. Jednoznacne nejlepsi auto, jakym jsem se do ty doby vezl. Ale tvrdy jak prkno...

PPS Kdyz se ti libi Delta, asi by se ti mel libit novy GR Yaris. :-[]
5. 1. 2021 20:03
Re: Jason Cammisa
A v tom tkví tvoje neštěstí :-!
5. 1. 2021 19:41
Re: Jason Cammisa
Jels někdy třeba... s Deltou HF Integrale?
Evidentně ne. :no:
5. 1. 2021 17:53
Re: Jason Cammisa
Protože je to Z4. :-!
Game over, kámo.
Já ale myslel tu nekritičnost.
Kecy vo skrytejch diamantech atd.
Když má někdo z něčeho poslintanou bradu a bouli na kalhotách, neměl by o tom psát.
6. 1. 2021 12:40
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
To není o tom, jestli M3/M5 z te doby nutně potřebuje fofrklacek, ale o tom ze SMG nikdo normální nechce
Avatar - speedfred
6. 1. 2021 07:47
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Ufff tak to je pekná výzva pre miestneho majstra manuálov. A esíčko za cieľovou rovinkou musí dať cez ručku :-[]
Avatar - white label
5. 1. 2021 22:38
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Myslím, že narážel hlavně na ty novodobější M5 s přeplňovanými V8...
5. 1. 2021 21:55
Re: Jason Cammisa
S podivným designem naprostý souhlas. S technikou taky, tedy až na ten nedůstojný tříválec...(čímž samozřejmě nemám na mysli jeho výkon). :-)
5. 1. 2021 21:52
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Oblíbený Kodiaq RS už bruselští ekoteroristi pohřbili a bude hůř... :-O :-( :no:
5. 1. 2021 21:51
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
No, řekl bych, že image BMW coby výrobce krásných řidičských zadokolek s výtečnými podvozky a šestiválcovými motory už je dávno v troskách.... Zachraňují už to vlastně jen eMka, a ještě ne všechna. Dřív to byla samozřejmost u prakticky každého baworáka, byť se jednalo třeba jen o slabší verzi. :-( :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 21:40
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Takovej Arese by se zase neuměl rozjet s automatem, to si nevybereš :D
5. 1. 2021 20:24
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Fakt vtipný. :-)
5. 1. 2021 20:21
Re: Jason Cammisa
Hm...votestuju si ho radši sám. :-!
Tady se bude ukrutně stříkat. Litry semene!
Jestli to daj Márovi, vyšpricuje i litr krve.
Avatar - white label
5. 1. 2021 20:01
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Shodou okolností máme teď jednu černou M6/V10 doma, technicky už je konečně v cajku, kosmeticky už skoro taky, co bude dál se uvidí, ale asi půjde pá, pokud za ni někdo slušně zaplatí.
Avatar - white label
5. 1. 2021 22:28
Re: Jason Cammisa
Ofiko je to Toyota GR Yaris, takže jsem to pořadí musel náležitě upravit...
5. 1. 2021 21:46
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
No a je to tady, takováto scestná úvaha je fakt děs... :-( :-( :-(
Avatar - fOE
5. 1. 2021 19:53
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
SMG je mrtve uz 3 generace. A pokud nekdo vylozene prahne po tehle skvostech, tak dovoz z USA, nebo na ty jednotky kusu nadsencu by snad mohlo stacit i to co opustilo brany Hartge treba. Takze i ti BY maj z ceho brat. :-)
5. 1. 2021 19:39
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Chlapi, i ten desetivál existuje s manuálem.
Překvapivě se prodával v Americe.
Já proti předchozímu osmihrnku nic nemám - tohle jen začalo diskusi o zvuku V10.
5. 1. 2021 20:01
Re: Jason Cammisa
Ne, nejel. Taky pisu o diskutabilnosti. :-|

Kazdopadne BYCH ;-) radsi jezdil v Type-R...
5. 1. 2021 19:39
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Oni taky ne.
Jen že BY ho brali. :-)
Ale mají pravdu. SMG je sranec.
5. 1. 2021 18:04
Re: Jason Cammisa
Chápu. Ale dáváš špatný příklady. ;-)

Já bych uvedl spíš tohle:

https://www.auto.cz/…-nejlepsi-108910

https://www.auto.cz/…objednava-132978

https://www.auto.cz/…hvezdicek-133863

Když se obdivuje třeba 340d, tak OK. To auto je určitě dobrý (i řidičsky), narozdíl třeba od trochu sterilního Audi. Proč se tedy dozvídám, že 3er je nejhorší auto roku 2020??? :no:
A s Octavii RS mám největší problém...

Obzvlášť v kontextu nejlepšího HH ever, který nedosáhl (v prvním testu) ani na 5 hvězd...
:no: :no: :no:
https://www.auto.cz/…-je-dobre-110764?…
5. 1. 2021 17:36
Re: Jason Cammisa
https://www.motortrend.com/…and-cons-review/

Třeba Supra je na okruhu rychlejší než M2... :-O

Špatný příklady, kámo. ;-)
7. 1. 2021 22:51
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Já samozřejmě chápu a souhlasím, že ty novější generace M5 už jsou natolik přemotorované bestie, že v případě opravdu ostré jízdy by je s manuálem zvládl jen málokdo. A právě proto (a kvůli jejich mnohem líbivějšímu designu) jsem tu napsal, že když M5, tak že toužím po E34 nebo E39. :-)
Avatar - speedfred
6. 1. 2021 15:54
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Tak ktovie co s tým robil. Mne menili spojku pri 54.000km aj to z dôvodu ze bola dolu prevodovka. Auto čo to dostalo ale je pravda ze nejaké divoké štarty som nerobil.
6. 1. 2021 14:51
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
I jako prachmizerneho řidiče me bavi manuál víc... i kdybych byl s automatem na okruhu lepší, manuál by me víc uspokojoval. Nevím, jestli si někdo stěžoval, ze měnil spojku na M5 s manuálem dvakrát do roka, 500 koní snad není tak moc...
Avatar - white label
6. 1. 2021 14:11
Re: Jason Cammisa
Který aktuální model BMW má R3 1.5/231PS?
Jiné vrtání/zdvih se dal čekat, už vzhledem k tomu, že GR Yaris má o 119 cm3 víc.
Avatar - white label
6. 1. 2021 13:58
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Areseho jsme si odškrtli jako prvního, leda, že by si to předělal na manuál. :-)
Avatar - Dinar
6. 1. 2021 13:39
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Tato debata není o smg, ale o tom, jestli sportovní auto s vysokým výkonem (řeč je tu o M5) musí mít nutně manuál, jinak je to zrada tradic, řidičů, dle Areseho. Já tvrdím, že řidičsky jsou nadpětisetkoňová auta s manuálem docela oříšek, spec. s takto točivým motorem, takže univerzálně formulka, sport auto = manuál, neplatí, protože takové brz nebo mx5 dávjí smysl leda s manuálem, M5 už min. dvě generace, ne.

O tom, že smg nebyla ideální varianta automatizované převodovky, není sporu, jakkoliv právě v kalupu funguje slušně, problém je s jejím používáním při běžném ježdění, osobně jsem jejím velkým nepřítelem, stačí si přečíst některý z mých blogů o ježdění s naší 1M3 nebo compactu, který jsem si druhdy nechal přestavět z smg na manuál.
6. 1. 2021 09:04
Re: Jason Cammisa
Hm, doplň si znalosti. Yaris GR překonal nejvýkonější tříválec od BMW asi o 30 koní. Ale má to jiný vrtání i zvihy, patrně je to tedy jinej motor.
Avatar - Dinar
6. 1. 2021 07:49
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
S tím automatem to nemáš šanci prodat, říkal arese. :-[]
Smiř se s tím, že už ti to zůstane a budeš litovat, žes nekoupil místo toho M5 E34 v manuálu. ;-)
Avatar - speedfred
6. 1. 2021 07:43
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
...ale áno? takú radosť ste si spravili? :yes:
Avatar - white label
5. 1. 2021 23:13
Re: Jason Cammisa
:-[]
Jasně, bude to jen "trošku poladěnej" (a lehce převrtanej) 1,5 od BMW, dyť má stejně "jen" 261PS/360Nm, což je "jen" o 121 PS a 140Nm víc. U motoru ze tří půllitrů zanedbatelný rozdíl. :-)
5. 1. 2021 23:03
Re: Jason Cammisa
Hele docela by me zajimalo ten 1,6 r3 je fakt Toyota nebo je to tak trosku poladenej 1,5 BMW?
Avatar - white label
5. 1. 2021 23:00
Re: Jason Cammisa
V testech tomu mohou říkat dle libosti, ale pro Toyotu je to GR Yaris:
https://www.toyota.com/…es/gr-hot-hatch/
GAZOO Racing
5. 1. 2021 22:59
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Zadna skoda, dejte tam VR6!!
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 22:51
Re: Jason Cammisa
Já viděl asi dva testy, kdy tomu říkají Toyota Yaris GR 4... tak jak to je? :D
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 22:50
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Jen doufám, že má budíky s čísly vodorovně, jinak se pouštíte na tenký led...
Avatar - white label
5. 1. 2021 22:42
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Ten přijde určitě taky, neboj... ;-)
5. 1. 2021 21:56
Re: Jason Cammisa
Supr nápad na prakticky krátkou, a přitom výstižnou přezdívku. To by se alespoň tady mělo zavést! :-) :yes:
Avatar - white label
5. 1. 2021 20:49
Re: Jason Cammisa
Nejvíc mu sluší ta karmínově červená, samozřejmě se sport paketem.
5. 1. 2021 20:40
Re: Jason Cammisa
Zatím každej, kdo s tím jel (mnoho z nich povolanější a lepší než já) o tom mluvil v naprostejch superlativech.
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 20:38
Re: Jason Cammisa
Hlavně má normálnější zadek, než klasický Yaris. Jeden už jsem viděl v bílé barvě "live" a to jsem zrovna řídil ten nový 5dv kousek :D
Avatar - white label
5. 1. 2021 20:32
Re: Jason Cammisa
Na mini to nevypadá až tak zle, hlavně, že mu dozadu nenacpali druhý pár dveří...
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 20:26
Re: Jason Cammisa
:D Taky bych se měl svézt, tak uvidíme :) Sice se mi nelíbí moc jak vypadá, ale technika budí respekt .
Avatar - fOE
5. 1. 2021 22:40
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Mno, scestna... Mne prijde scestna uvaha lpet na manualu v Autobahnfliegru jakym M5 je. V M2? Jiste. Ale v M5? Uz chybi jen stesk za manualni ruckou... :D
5. 1. 2021 21:37
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Psal jsi o fantastické M5. Jenomže převodovka dokáže spolehlivě zabít dojem z jinak skvělého auta.
Ze někdo neví, co se dela s manuálem není žádná ostuda. Napr Daniel Craig s tím měl problem při natáčení Bonda:)
Avatar - Ozzman
5. 1. 2021 20:19
Re: Jason Cammisa
brzy tady bude test Yarina GR... ;)
5. 1. 2021 20:02
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Kolik má nejeto?
5. 1. 2021 17:27
Re: tak nic kdyz
Máš-li něco k věci, sem s tím!
Avatar - Dinar
6. 1. 2021 07:42
Re: Je to zvuk mého vozu! :D
Ty jsi skutečně jeden z těch největších mimoňů, ve zdejších diskusích. Tvoje mantra o tom, jak je všechno pryč a dávno... a bmw a... :-[]

BMW je dnes prakticky jediná značka z těch konfekčních, která ještě zadokolky se šestiválcem (mimo čistě sportovní verze modelů) dělá. Že nejsou s manuálem? Jistě, čas oponou trhnul a dnes je u daily caru, což je účel všech modelů bmw, automat standardem, se sportem to nijak nesouvisí, protože závodní auta nemají manuál už dávno.

Mmch. znám v D člověka s M5 E60 v manuálu, snad bych si dal i tu práci a domluvil, že s ní přijede třeba do Mostu, a tebe, abys nám ukázal, jak takové auto v manuálu zvládneš při plném využití potenciálu jeho motoru. Pokud bys souhlasil, i s tím, že z toho bude video, které pak můžem pověsit sem do blogu, tak to opravdu zkusím domluvit. Dej vědět.
5. 1. 2021 18:38
Re: Jason Cammisa
https://global.honda/motorsports/WTCR/2019/news04.html

Ever a nejlepší je samozřejmě vždy diskutabilní. :-)
5. 1. 2021 18:36
Re: Jason Cammisa
Objektivně - to jsou dobrý příklady! :yes:
A co se týká nej HH ever - ehm, nechám to bejt.
5. 1. 2021 17:27
Jason Cammisa
Jo to je správný kritický novinář. :yes:
Dřive v mém oblíbeném Motortrendu.

Tomu říkám kritická novinařina. :yes: :yes: :yes: