Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW vydalo video driftující M2 se zvukem V10, po kritice ho stáhlo

73 komentářů

Anonym
Mělo by mě to těšit, ale bolí to.
...doufal bych aspoň, že to bude fantastická V10 z M5 E60. Ale podle článku...
Ne. Reklamní panáci a marketingový šašci už hrajou v automobilkách první housle.
Je to strašný.
Bonus: 10 z 10ti pilotů X6ky neví, o čem je řeč :-!
Arese
Tak hlavně je to pro BMW veliká ostuda.
Mig_35
M5 E60 měl kolega asi rok.
Povinné SMG, spotřeba 20, jelo to celkem slušně a navíc točila snad 9000? Každopádně kdybych chtěl nějakou M5 z minulosti, byla by to osmiválcová předchozí s manuálem...
Arese
Přesně tak. Když už M5, tak osmivácovou E39 nebo šestiválec E34. U nich byl manuál samozřejmostí, protože automat by u takového auta byl považován za ostudu. Nádherné automobilové časy! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
fOE
Uprimne nevim co bych s manualem v M5 delal...
Anonym
Oni taky ne.
Jen že BY ho brali. 😄
Ale mají pravdu. SMG je sranec.
Avatar - fOE
fOE
SMG je mrtve uz 3 generace. A pokud nekdo vylozene prahne po tehle skvostech, tak dovoz z USA, nebo na ty jednotky kusu nadsencu by snad mohlo stacit i to co opustilo brany Hartge treba. Takze i ti BY maj z ceho brat. 😄
Anonym
pisu to dole
Avatar - white label
white label
Shodou okolností máme teď jednu černou M6/V10 doma, technicky už je konečně v cajku, kosmeticky už skoro taky, co bude dál se uvidí, ale asi půjde pá, pokud za ni někdo slušně zaplatí.
Anonym
Kolik má nejeto?
Avatar - white label
white label
122 tis.
A hlavně je to po face, předfacelifty se sypou mnohem častěji...
Avatar - speedfred
speedfred
...ale áno? takú radosť ste si spravili? :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
S tím automatem to nemáš šanci prodat, říkal arese. 😒]
Smiř se s tím, že už ti to zůstane a budeš litovat, žes nekoupil místo toho M5 E34 v manuálu. 😉
Avatar - white label
white label
Areseho jsme si odškrtli jako prvního, leda, že by si to předělal na manuál. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
E 39tku s manualem klidně, ty novjěší už asi spíš ne.. 😊 A E34 M5 je snad už k dostání jen v nějaké hře 😁
Arese
No a je to tady, takováto scestná úvaha je fakt děs... 😒 😒 😒
Avatar - white label
white label
Myslím, že narážel hlavně na ty novodobější M5 s přeplňovanými V8...
Avatar - fOE
fOE
Mno, scestna... Mne prijde scestna uvaha lpet na manualu v Autobahnfliegru jakym M5 je. V M2? Jiste. Ale v M5? Uz chybi jen stesk za manualni ruckou... 😁
Avatar - white label
white label
Ten přijde určitě taky, neboj... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen doufám, že má budíky s čísly vodorovně, jinak se pouštíte na tenký led...
Anonym
Chlapi, i ten desetivál existuje s manuálem.
Překvapivě se prodával v Americe.
Já proti předchozímu osmihrnku nic nemám - tohle jen začalo diskusi o zvuku V10.
Mig_35
Psal jsi o fantastické M5. Jenomže převodovka dokáže spolehlivě zabít dojem z jinak skvělého auta.
Ze někdo neví, co se dela s manuálem není žádná ostuda. Napr Daniel Craig s tím měl problem při natáčení Bonda😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takovej Arese by se zase neuměl rozjet s automatem, to si nevybereš 😁
Arese
Bez starosti, s automatem mám najeto spoustu kilometrů. Samozřejmě ale ne se svým. 😄
Avatar - fOE
fOE
Reklamni panacci a marketaci hraji prvni husle pravem, i kdyz si tu spousta lidi mysli, ze se produkt proda sam, tak neproda, uz snad od 50. let neproda. Ale...
... ale firma jako BMW by mela mit na kazde marketacke porade i technika s "komunikacnim akceleratorem", tedy kovovou tyci o delce dostatecne k dosazeni kazdeho v mistnosti, a kdyz nekdo nahodou neco podobneho navrhne jako spusob propagace pak neprodlene pomoci akceleratoru a prudciho svihu sjednat napravu. V pripade nutnosti i opakovane. Podovne preslapy zbytecne podkopavaji co BMW leta budovalo. Zbytecne.
Arese
No, řekl bych, že image BMW coby výrobce krásných řidičských zadokolek s výtečnými podvozky a šestiválcovými motory už je dávno v troskách.... Zachraňují už to vlastně jen eMka, a ještě ne všechna. Dřív to byla samozřejmost u prakticky každého baworáka, byť se jednalo třeba jen o slabší verzi. 😒 :no: :no: :no:
Avatar - Dinar
Dinar
Ty jsi skutečně jeden z těch největších mimoňů, ve zdejších diskusích. Tvoje mantra o tom, jak je všechno pryč a dávno... a bmw a... 😒]

BMW je dnes prakticky jediná značka z těch konfekčních, která ještě zadokolky se šestiválcem (mimo čistě sportovní verze modelů) dělá. Že nejsou s manuálem? Jistě, čas oponou trhnul a dnes je u daily caru, což je účel všech modelů bmw, automat standardem, se sportem to nijak nesouvisí, protože závodní auta nemají manuál už dávno.

Mmch. znám v D člověka s M5 E60 v manuálu, snad bych si dal i tu práci a domluvil, že s ní přijede třeba do Mostu, a tebe, abys nám ukázal, jak takové auto v manuálu zvládneš při plném využití potenciálu jeho motoru. Pokud bys souhlasil, i s tím, že z toho bude video, které pak můžem pověsit sem do blogu, tak to opravdu zkusím domluvit. Dej vědět.
Avatar - speedfred
speedfred
Ufff tak to je pekná výzva pre miestneho majstra manuálov. A esíčko za cieľovou rovinkou musí dať cez ručku 😒]
Mig_35
To není o tom, jestli M3/M5 z te doby nutně potřebuje fofrklacek, ale o tom ze SMG nikdo normální nechce
Avatar - Dinar
Dinar
Tato debata není o smg, ale o tom, jestli sportovní auto s vysokým výkonem (řeč je tu o M5) musí mít nutně manuál, jinak je to zrada tradic, řidičů, dle Areseho. Já tvrdím, že řidičsky jsou nadpětisetkoňová auta s manuálem docela oříšek, spec. s takto točivým motorem, takže univerzálně formulka, sport auto = manuál, neplatí, protože takové brz nebo mx5 dávjí smysl leda s manuálem, M5 už min. dvě generace, ne.

O tom, že smg nebyla ideální varianta automatizované převodovky, není sporu, jakkoliv právě v kalupu funguje slušně, problém je s jejím používáním při běžném ježdění, osobně jsem jejím velkým nepřítelem, stačí si přečíst některý z mých blogů o ježdění s naší 1M3 nebo compactu, který jsem si druhdy nechal přestavět z smg na manuál.
Mig_35
I jako prachmizerneho řidiče me bavi manuál víc... i kdybych byl s automatem na okruhu lepší, manuál by me víc uspokojoval. Nevím, jestli si někdo stěžoval, ze měnil spojku na M5 s manuálem dvakrát do roka, 500 koní snad není tak moc...
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ktovie co s tým robil. Mne menili spojku pri 54.000km aj to z dôvodu ze bola dolu prevodovka. Auto čo to dostalo ale je pravda ze nejaké divoké štarty som nerobil.
Arese
Já samozřejmě chápu a souhlasím, že ty novější generace M5 už jsou natolik přemotorované bestie, že v případě opravdu ostré jízdy by je s manuálem zvládl jen málokdo. A právě proto (a kvůli jejich mnohem líbivějšímu designu) jsem tu napsal, že když M5, tak že toužím po E34 nebo E39. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten Kodiaq RS co máš imituje i V10? Já ho slyšel jen s V8, kterou se dravě snažil přehlušit turbodiesel pod kapotou! 😒] :-!
Anonym
Fakt vtipný. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já vím 😁
Arese
Oblíbený Kodiaq RS už bruselští ekoteroristi pohřbili a bude hůř... 😲 😒 :no:
kesumb
Zadna skoda, dejte tam VR6!!
Avatar - Anonym
Anonym
nejde reagovat ve stromu
Avatar - lyon667
lyon667
Jsi z toho na větvi?
Anonym
Máš-li něco k věci, sem s tím!
DonVito
Jo to je správný kritický novinář. :yes:
Dřive v mém oblíbeném Motortrendu.

Tomu říkám kritická novinařina. :yes: :yes: :yes:
Anonym
A tomuhle nekritická!
Ty řeči o diamantech! Nažer se kámo! 😒]
https😐/www.auto.cz/…oste-bozi-132367
https😐/www.auto.cz/…ka-hvezda-137179
DonVito
https😐/www.motortrend.com/…and-cons-review/

Třeba Supra je na okruhu rychlejší než M2... 😲

Špatný příklady, kámo. 😉
Anonym
Protože je to Z4. :-!
Game over, kámo.
Já ale myslel tu nekritičnost.
Kecy vo skrytejch diamantech atd.
Když má někdo z něčeho poslintanou bradu a bouli na kalhotách, neměl by o tom psát.
DonVito
Chápu. Ale dáváš špatný příklady. 😉

Já bych uvedl spíš tohle😒br />
https😐/www.auto.cz/…-nejlepsi-108910

https😐/www.auto.cz/…objednava-132978

https😐/www.auto.cz/…hvezdicek-133863

Když se obdivuje třeba 340d, tak OK. To auto je určitě dobrý (i řidičsky), narozdíl třeba od trochu sterilního Audi. Proč se tedy dozvídám, že 3er je nejhorší auto roku 2020??? :no:
A s Octavii RS mám největší problém...

Obzvlášť v kontextu nejlepšího HH ever, který nedosáhl (v prvním testu) ani na 5 hvězd...
:no: :no: :no:
https😐/www.auto.cz/…-je-dobre-110764?…
Anonym
Objektivně - to jsou dobrý příklady! :yes:
A co se týká nej HH ever - ehm, nechám to bejt.
DonVito
https😐/global.honda/motorsports/WTCR/2019/news04.html

Ever a nejlepší je samozřejmě vždy diskutabilní. 😄
Anonym
Jels někdy třeba... s Deltou HF Integrale?
Evidentně ne. :no:
DonVito
Ne, nejel. Taky pisu o diskutabilnosti. 😐

Kazdopadne BYCH 😉 radsi jezdil v Type-R...
Anonym
A v tom tkví tvoje neštěstí :-!
DonVito
Jsem rad, ze se bavim s nekym, kdo jezdil se vsim a ma vytribeny (jediny spravny) nazor. 😉

Ale jako diskuze OK, obzvlast na tve pomery. :yes:

Pekny vecer

PS S Lancii jsem jel kdysi jen jako spolujezdec vrcholnym modelem Thema. A bylo to super. Jednoznacne nejlepsi auto, jakym jsem se do ty doby vezl. Ale tvrdy jak prkno...

PPS Kdyz se ti libi Delta, asi by se ti mel libit novy GR Yaris. 😒]
Anonym
No tak tys tady začal vařit "nejlepší ever"
a ano, proti mě jsi nejel asi skoro s ničím, nemá cenu, abych se tvářil, že to tak není.
Čili ano, můj názor není jediný správný, ale tvůj rozhodně není ani relevantní. Nemyslím to ve zlým.
Měl jsem to životní štěstí, že jsem mohl vyzkoušet spousty výjimečných aut a jsem za to rád. A občas si dovolím vyvodit z toho názor. Kam na ty svoje soudy chodíš ty, to je mi záhadou.
Ale musím se přiznat, že proti tomu Civicu jsem zaujatej - udělali to ze mě jeho fanoušci...co v něm vesměs neseděli. Nebo v ničem jiným.
GR Yaris je každopádně v dnešní době jako zjevení. A myslím, že i on bude lepší, než CTR...pro mě.
Já jsem měl nejlepší HH v životě toto😒br />https😐/www.autorevue.cz/…-1-z-12-na-svete
Avatar - Ozzman
Ozzman
brzy tady bude test Yarina GR... 😉
Anonym
Hm...votestuju si ho radši sám. :-!
Tady se bude ukrutně stříkat. Litry semene!
Jestli to daj Márovi, vyšpricuje i litr krve.
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 Taky bych se měl svézt, tak uvidíme 😊 Sice se mi nelíbí moc jak vypadá, ale technika budí respekt .
Avatar - white label
white label
Na mini to nevypadá až tak zle, hlavně, že mu dozadu nenacpali druhý pár dveří...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně má normálnější zadek, než klasický Yaris. Jeden už jsem viděl v bílé barvě "live" a to jsem zrovna řídil ten nový 5dv kousek 😁
Avatar - white label
white label
Nejvíc mu sluší ta karmínově červená, samozřejmě se sport paketem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To se shodneme :yes:
Anonym
Zatím každej, kdo s tím jel (mnoho z nich povolanější a lepší než já) o tom mluvil v naprostejch superlativech.
Arese
S podivným designem naprostý souhlas. S technikou taky, tedy až na ten nedůstojný tříválec...(čímž samozřejmě nemám na mysli jeho výkon). 😄
kesumb
Hele docela by me zajimalo ten 1,6 r3 je fakt Toyota nebo je to tak trosku poladenej 1,5 BMW?
Avatar - white label
white label
😒]
Jasně, bude to jen "trošku poladěnej" (a lehce převrtanej) 1,5 od BMW, dyť má stejně "jen" 261PS/360Nm, což je "jen" o 121 PS a 140Nm víc. U motoru ze tří půllitrů zanedbatelný rozdíl. 😄
kesumb
Hm, doplň si znalosti. Yaris GR překonal nejvýkonější tříválec od BMW asi o 30 koní. Ale má to jiný vrtání i zvihy, patrně je to tedy jinej motor.
Avatar - white label
white label
Který aktuální model BMW má R3 1.5/231PS?
Jiné vrtání/zdvih se dal čekat, už vzhledem k tomu, že GR Yaris má o 119 cm3 víc.
Avatar - white label
white label
TYGR (ToyotaYarisGR). 😉
Anonym
:yes:
Arese
Supr nápad na prakticky krátkou, a přitom výstižnou přezdívku. To by se alespoň tady mělo zavést! 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Ofiko je to Toyota GR Yaris, takže jsem to pořadí musel náležitě upravit...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já viděl asi dva testy, kdy tomu říkají Toyota Yaris GR 4... tak jak to je? 😁
Avatar - white label
white label
V testech tomu mohou říkat dle libosti, ale pro Toyotu je to GR Yaris😒br />https😐/www.toyota.com/…es/gr-hot-hatch/
GAZOO Racing
Arese
Škoda... 😒