Mělo by mě to těšit, ale bolí to.
...doufal bych aspoň, že to bude fantastická V10 z M5 E60. Ale podle článku...
Ne. Reklamní panáci a marketingový šašci už hrajou v automobilkách první housle.
Je to strašný.
Bonus: 10 z 10ti pilotů X6ky neví, o čem je řeč :-!
M5 E60 měl kolega asi rok.
Povinné SMG, spotřeba 20, jelo to celkem slušně a navíc točila snad 9000? Každopádně kdybych chtěl nějakou M5 z minulosti, byla by to osmiválcová předchozí s manuálem...
Přesně tak. Když už M5, tak osmivácovou E39 nebo šestiválec E34. U nich byl manuál samozřejmostí, protože automat by u takového auta byl považován za ostudu. Nádherné automobilové časy! :-):yes::yes::yes:
SMG je mrtve uz 3 generace. A pokud nekdo vylozene prahne po tehle skvostech, tak dovoz z USA, nebo na ty jednotky kusu nadsencu by snad mohlo stacit i to co opustilo brany Hartge treba. Takze i ti BY maj z ceho brat. :-)
Shodou okolností máme teď jednu černou M6/V10 doma, technicky už je konečně v cajku, kosmeticky už skoro taky, co bude dál se uvidí, ale asi půjde pá, pokud za ni někdo slušně zaplatí.
S tím automatem to nemáš šanci prodat, říkal arese. :-[]
Smiř se s tím, že už ti to zůstane a budeš litovat, žes nekoupil místo toho M5 E34 v manuálu. ;-)
Mno, scestna... Mne prijde scestna uvaha lpet na manualu v Autobahnfliegru jakym M5 je. V M2? Jiste. Ale v M5? Uz chybi jen stesk za manualni ruckou... :D
Chlapi, i ten desetivál existuje s manuálem.
Překvapivě se prodával v Americe.
Já proti předchozímu osmihrnku nic nemám - tohle jen začalo diskusi o zvuku V10.
Psal jsi o fantastické M5. Jenomže převodovka dokáže spolehlivě zabít dojem z jinak skvělého auta.
Ze někdo neví, co se dela s manuálem není žádná ostuda. Napr Daniel Craig s tím měl problem při natáčení Bonda:)
Reklamni panacci a marketaci hraji prvni husle pravem, i kdyz si tu spousta lidi mysli, ze se produkt proda sam, tak neproda, uz snad od 50. let neproda. Ale...
... ale firma jako BMW by mela mit na kazde marketacke porade i technika s "komunikacnim akceleratorem", tedy kovovou tyci o delce dostatecne k dosazeni kazdeho v mistnosti, a kdyz nekdo nahodou neco podobneho navrhne jako spusob propagace pak neprodlene pomoci akceleratoru a prudciho svihu sjednat napravu. V pripade nutnosti i opakovane. Podovne preslapy zbytecne podkopavaji co BMW leta budovalo. Zbytecne.
No, řekl bych, že image BMW coby výrobce krásných řidičských zadokolek s výtečnými podvozky a šestiválcovými motory už je dávno v troskách.... Zachraňují už to vlastně jen eMka, a ještě ne všechna. Dřív to byla samozřejmost u prakticky každého baworáka, byť se jednalo třeba jen o slabší verzi. :-(:no::no::no:
Ty jsi skutečně jeden z těch největších mimoňů, ve zdejších diskusích. Tvoje mantra o tom, jak je všechno pryč a dávno... a bmw a... :-[]
BMW je dnes prakticky jediná značka z těch konfekčních, která ještě zadokolky se šestiválcem (mimo čistě sportovní verze modelů) dělá. Že nejsou s manuálem? Jistě, čas oponou trhnul a dnes je u daily caru, což je účel všech modelů bmw, automat standardem, se sportem to nijak nesouvisí, protože závodní auta nemají manuál už dávno.
Mmch. znám v D člověka s M5 E60 v manuálu, snad bych si dal i tu práci a domluvil, že s ní přijede třeba do Mostu, a tebe, abys nám ukázal, jak takové auto v manuálu zvládneš při plném využití potenciálu jeho motoru. Pokud bys souhlasil, i s tím, že z toho bude video, které pak můžem pověsit sem do blogu, tak to opravdu zkusím domluvit. Dej vědět.
Tato debata není o smg, ale o tom, jestli sportovní auto s vysokým výkonem (řeč je tu o M5) musí mít nutně manuál, jinak je to zrada tradic, řidičů, dle Areseho. Já tvrdím, že řidičsky jsou nadpětisetkoňová auta s manuálem docela oříšek, spec. s takto točivým motorem, takže univerzálně formulka, sport auto = manuál, neplatí, protože takové brz nebo mx5 dávjí smysl leda s manuálem, M5 už min. dvě generace, ne.
O tom, že smg nebyla ideální varianta automatizované převodovky, není sporu, jakkoliv právě v kalupu funguje slušně, problém je s jejím používáním při běžném ježdění, osobně jsem jejím velkým nepřítelem, stačí si přečíst některý z mých blogů o ježdění s naší 1M3 nebo compactu, který jsem si druhdy nechal přestavět z smg na manuál.
I jako prachmizerneho řidiče me bavi manuál víc... i kdybych byl s automatem na okruhu lepší, manuál by me víc uspokojoval. Nevím, jestli si někdo stěžoval, ze měnil spojku na M5 s manuálem dvakrát do roka, 500 koní snad není tak moc...
Tak ktovie co s tým robil. Mne menili spojku pri 54.000km aj to z dôvodu ze bola dolu prevodovka. Auto čo to dostalo ale je pravda ze nejaké divoké štarty som nerobil.
Já samozřejmě chápu a souhlasím, že ty novější generace M5 už jsou natolik přemotorované bestie, že v případě opravdu ostré jízdy by je s manuálem zvládl jen málokdo. A právě proto (a kvůli jejich mnohem líbivějšímu designu) jsem tu napsal, že když M5, tak že toužím po E34 nebo E39. :-)
Protože je to Z4. :-!
Game over, kámo.
Já ale myslel tu nekritičnost.
Kecy vo skrytejch diamantech atd.
Když má někdo z něčeho poslintanou bradu a bouli na kalhotách, neměl by o tom psát.
Když se obdivuje třeba 340d, tak OK. To auto je určitě dobrý (i řidičsky), narozdíl třeba od trochu sterilního Audi. Proč se tedy dozvídám, že 3er je nejhorší auto roku 2020??? :no:
A s Octavii RS mám největší problém...
Jsem rad, ze se bavim s nekym, kdo jezdil se vsim a ma vytribeny (jediny spravny) nazor. ;-)
Ale jako diskuze OK, obzvlast na tve pomery. :yes:
Pekny vecer
PS S Lancii jsem jel kdysi jen jako spolujezdec vrcholnym modelem Thema. A bylo to super. Jednoznacne nejlepsi auto, jakym jsem se do ty doby vezl. Ale tvrdy jak prkno...
PPS Kdyz se ti libi Delta, asi by se ti mel libit novy GR Yaris. :-[]
No tak tys tady začal vařit "nejlepší ever"
a ano, proti mě jsi nejel asi skoro s ničím, nemá cenu, abych se tvářil, že to tak není.
Čili ano, můj názor není jediný správný, ale tvůj rozhodně není ani relevantní. Nemyslím to ve zlým.
Měl jsem to životní štěstí, že jsem mohl vyzkoušet spousty výjimečných aut a jsem za to rád. A občas si dovolím vyvodit z toho názor. Kam na ty svoje soudy chodíš ty, to je mi záhadou.
Ale musím se přiznat, že proti tomu Civicu jsem zaujatej - udělali to ze mě jeho fanoušci...co v něm vesměs neseděli. Nebo v ničem jiným.
GR Yaris je každopádně v dnešní době jako zjevení. A myslím, že i on bude lepší, než CTR...pro mě.
Já jsem měl nejlepší HH v životě toto: https://www.autorevue.cz/…-1-z-12-na-svete
:-[]
Jasně, bude to jen "trošku poladěnej" (a lehce převrtanej) 1,5 od BMW, dyť má stejně "jen" 261PS/360Nm, což je "jen" o 121 PS a 140Nm víc. U motoru ze tří půllitrů zanedbatelný rozdíl. :-)