Francouzská automobilka začne elektrickou verzi svého užitkáče prodávat ve druhé polovině letošního roku. Už teď se však dozvídáme technické podrobnosti.
Protoze ridici s tim jezdi, win jen většinou blábolí.
Firmy se tomu uzpusobovat nemusí, bud jim to přinese výhodu a koupi, nebo neprinese a kupovat to nebudou.
.... jasně že to není pro každýho už kvůli dojezdu a ceně, ale taky si to nemusíte kupovat, že jo.... ;-)
Prostě na městskou rozvážku paráda, pokud na to firma má.... :yes:
tohle mi dává 100x větší smysl než elektrické luxusní auta, se kterými logicky budu chtít jezdit i někam daleko a neomezovat se dobíjením....
Je vidět, že domněnky nejsou realita. Kuryr v Praze a podobných městech rozhodně moc dálky nejezdi. Kuryr na vesnici musi zdolávání mnohem delší trasy. A tedy do města kolem komína to auto je úplně v pohodě. To není auto pro vesničany
proč pod každým článkem o elektrovoze je vždy ta samá diskuze? Stejná jména, stejné argumenty, stejné negativní názory.
Změní to něco? Změní to směřování světa? Změní to náladu přispěvatelů nebo čtenářů?
Je nepřeberné množství automobilů, každý si může vybrat tak proč trávit tolik času tím, že někdo čte články o EV která nemá rád a následně píše mnohdy vyvrácené argumenty do diskuze stále dokolo?
> ktory v drvivej vacsine pripadov nebude cez noc v garazi sukromnikom nabijany
To mě překvapuje. Je na to nějaká statistika? Intuitivně bych řekl, že naopak v drtivé většině případů budou tato auta mít přes noc přístup aspoň ke třífázové zásuvce, která stačí na nabití za 5 hodin.
50 kwh je rozumná volba -- menší baterka znamená nižší cenu a vyšší užitečnou hmotnost a na nájezd 100 km denně stačí.
... dekujeme za komentar, to je opravdu mimoradne zjisteni ze EV s dojezdem 250 km neni vhodny na dlouhe streky.... :yes: uz jsem ho chtel objednat ze s nim budu pravidelne jezdit Zlin-Praha ale zachranil jsi me :yes:
U takehoto uzitkaca ktory denne nabeha desiatky km a ktory v drvivej vacsine pripadov nebude cez noc v garazi sukromnikom nabijany ale bude stat kdesi na parkovisku pod oknom firmy.... tak zrovna tu by som cakal podstatne vacsi dojazd.... aspon 450-500km minimalne.... akoze pod 300 a v tychto mrazoch to bude sotva 200 to ako fakt? Ved to bude viac casu travit dobijanim ako jazdenim.... takto je to nepouzitelna plechovica.. o prehnanej cenovke uz ani nevravim .... zvlast dnes ked aj velke a silne firmy obracaju kazde ojro.... a ani cent nedaju nazmar
Re: JEŠTĚ 100 000 ELEKTRO AUT A BUDE BLAC AUT V EVROPĚ KAŽDÝ
A k čemu capslock slouží víš? Je to moc složité na pochopení, ze? Docela to vysvětluje tvůj názor. Začínám si myslet, že skupina mající tyto názory na EV je složená především z takových lidí jako ty.
Pizzerie asi rozváži čím se dá, ale když mi přivezli Damejidlo, pizzu atd. tak to bylo Fabií, C1 nebo něčím podobně malým. Dodávou (byť malou), teda ne.
Dobrý report má v garaž.SK o tom jak jezdí rozvážky. Vyšlo jim to tak tak na jeden den. No a pokud by si to chtěl koupit soukromník,,, vlek 750 kg... Běžné vleky jsou typovány na 1t.
Dobrý report má v garaž.SK o tom jak jezdí rozvážky. Vyšlo jim to tak tak na jeden den. No a pokud by si to chtěl koupit soukromník,,, vlek 750 kg... Běžné vleky jsou typovány na 1t.
JEŠTĚ 100 000 ELEKTRO AUT A BUDE BLAC AUT V EVROPĚ KAŽDÝ DRU
MAJITELÉ ELEKTROAUTA BY SI MĚLI VYRÁBĚT ELEKTŘINU NA SVÉ AUTO S 50% SAMI ABY NEMOHLI POUŽIVAT ELKŘINU S UHELNÝCH ELEKTRÁREN !!!!!JINAK JI PRODÁVAT TUTO ENERGII ZA DESETINÁSOBNOU CENU !!!!!!
Pises ze firma se musi prizpusobit e-dodavce a ja reaguju ze meles nesmylsy protoze kdyz firma chce, muze si koupit naftu a nic neresit.... uz zacinas byt fakt unavny....
Jednak jsem velký nadšenec do elektro automobilů, ale zároveň jsem ten typ člověka, který naprosto nutně potřebuje prostorné auto s velkým zavazadlovým prostorem, když převážím věci z chalupy k nám do domu v Praze. Zrovna minulý týden jsem vezl 15 cateringových židlí od https://www.tentino.cz/zidle/ a nejsem si úplně jist, zda by se to všechno do Berlinga vešlo :-D
Neni proti čemu argumentovat ted. Napsal jsi nesmysl, který ti uz par lodi vyvrátilo.
Ale jestli chceš. https://www.citroen.cz/…specifikace.html#…
K dispozici 1.5HDI 100 a 130k.
Co tam mas za argumenty ty, ze se firmy musi přizpůsobit ev dodavkam?
Skoro každý s kým argumentuješ. Nesčetněkrát jsi používal argumenty vytazene z kontextu tak, aby se to hodil. Ale ve skutečnosti tyhle polopravdy byly hodnekrat vyvraceny. Viz.napr. ze diesel čistí vzduch.
Nevšiml jsem si, že by se tu kdokoli z obhájců elektromobility snižoval k tak podřadnému lhaní, jak tady předvádíte vy. Je hezké vidět to vaše zoufalství, konec se blíží a vy to psychicky nezvládáte. Revoluce vás zničí!