Kolega má predošlú generáciu sedan ani ta už nevyzerala zle ale táto súčasná je designovo fakt super /konečne to nie je auto len pre penzistov/len škoda že HB má kratší rázvor ako Touring Sport Kombi/to je ale dlhý názov musel som googliť/.A v dvojfarebnej karosérii jej to dosť pristane.Za mna z japonských áut jedine Corolla alebo Mazda 3.Ale dať do auta kategórie hot hatch trojvalec neviem či to bude mať úspech a ešte z dosť vysokou cenou.
to je designová lahůdka. Doufám, že nehodlají něčím pokazit. Oni jsou všechoschopní, co se týká pokažení hezkého designu, už to mockrát předvedli. Ačkoli jiné automobilky taky.
Kdyby to tak bylo, tak dobrý :) Souhlasím s tím psal miromen, prostě tohle by mělo být běžně použitelné každý den. V ceně Golfu GTI, ale s vyspělejším podvozkem a ideálně 4x4...hmm kdo by to byl řekl, že tento (bohužel) zkomírající segment začne zajímavě vířit ještě Toyota.
Ja bych naopak ocenil, kdyby z corolly nebyl nějaky special, ktery neni použitelny na každy den tak jako u yarise a samo jako bonus větši přepravni kapacita. U ktereho je navic opět dost špatna poloha za volantem a předni zpětne zrcatko velice zavazi vyhledu šikmo vpřed a občas je tendence jej davat na itala.
To mne taky a o to víc mne stve, že sedan má jiný čumák, než kombík a hatchback, jako kdyby chtěli dát najevo, že je "lowendovejsi". Taky nedostává všechny motorizace.
...určitá technická kaňka by byl jen ten třívalcový motor (byť extrémně výkonný). V segmentu B lze něco takového jakž takž tolerovat, ale hot-hatch C segmentu už by měl mít bez debat čtyřválec! :-(
Informácii je zatiaľ málo, ale môj predpoklad je, že ak Corolla GR naozaj vnikne, tak bude lacnejšia ako Yaris GR. Techniku budu zdielať. Ale Yaris GR ma špecialnu kasňu a podvozok. Vyrába sa na malosériovej linke a naháňali sa kilá. Corolla môže byť ten civilnejší príbuzný. Použijú štandardu karosériu. Platforma umožňuje zástavbu pohonu 4x4 a takéto auto je možne vyrábať na linke pre konvenčné Corolly. A má šancu osloviť širšiu verejnosť. Takže vyššie predaje by rozpustili vývojové náklady.
střed ala Auris. Tak to upřesním :D
Ty ještě klasické Toyoty s tempomatem pod volantem ( mně to vyhovovalo ) budou mít ještě páčky na klimu. Tedy technicky někde kolem roku 2014? Všechno nové už nemá.
Ty kosočtvrece ze všeho. Má to tak blbej tvar, hlavně na tom volantu. Ale i na tom středu, člověk se musí natahovat úplně doprava, aby tam dosáhnul na tlačítka. Je mi jasné, že si člověk zvykne, ale když přesedám, je to první věc co mne fakt rozčiluje.
Mě osobně by mírně zklamalo, pokud by dostala techniku z GR Yarise a ještě pohon předních kol. Aby to nebylo špatně pochopeno, ale u modelu výš bych čekal buď to větší motor a nebo když už relativní malorážku v rámci HH, tak naladěnou zase o kousek výš, než v Yarisu. Pohonných řetězec Yarisu je skvost, je to klenot. Ale na co mít vlastně dvě stejná auta, jen jedno o něco větší. Odhaduji, že buď to opravu bude Corolla předokolka, nebo bude mít jiný výkonnější motor a nebo stejný, ale naladěný na vyšší výkon. Každopádně ať to bude jak to bude, HH bez elektrického bordelu a s manuálem :yes::yes::yes:
Ohľadom ceny bude závisieť od Toyoty ako sa k tomu postaví. Yaris GR vnikol hlavne kvôli homologizácii troj dverovej varianty pre WRC a prakticky plní predpisy pre WRC2. Jeho karoséria aj podvozok vznikli pre pár tisícovú sériu. Vyrába sa s veľkým podielom ručnej práce v závode Motomachi. Naproti tomu Corolla môže dostať štandardu karosériu, netreba toľko riešiť hmotnosť. Platforma TNGP-C umožňuje aj zástavbu pohonu 4x4, takže výroba by mohla prebiehať na štandardnej linke a v oveľa väčšom množstve ako pri Yarise GR.
Jako vždy to bude o ceně. Pokud by to stálo stejně jako Yaris GR, tzn. bude výběr buď ultimátní Yaris nebo pohodlnější a univerzálnější Corolla, tak fajn. Ale jak se píše v článku, jak to bude stát jako Golf R, tak to nemá smysl. Golf R v nové generaci údajně umí preferovat zadek, takže nebude "nudný". A co je důležité - VW na Golf R dával vždycky slevy, i když uvidíme co 2021. Na Yaris GR se nedává nic.
A které? Pokud počítáš nejake uz nevyrabene, pak ano, ale tady se bavíme o aktuálních autech. Z aktuální nabídky Toyoty jsem projel asi vše a nevybavuju si, ze by některá z nich neměla kolečko na klimu. Možná supra. Tam si jist nejsem.