Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen ukončil výrobu Golfu pro USA, zůstanou už jen ostré verze

Tradiční modely VW Golf, jejichž výroba probíhala v Mexiku, nahradí ostrý Golf GTI a Golf R osmé generace.
Zpět na článek
Avatar - white label
23. 1. 2021 00:09
Re: Není
Nejsi schopen přečíst a pochopit ani polopaticky napsanou reakci, ale ty blb nejsi...
Článek je o Golfu - výhradně kompaktním hatchbacku! na US trhu. A ty jsi nepsal jen o Golfu, ale taky o Civicu a Corolle s jejichž celkovými (sedan +hb) prodeji si srovnával prodeje Golfu (hb) na US trhu.
Corolla je v USA primárně sedan, na amerických stránkách není žádná Corolla sedan, je tam jen Corolla (automaticky sedan) a Corolla hatchback. Corolla (sedan) se tam nabízí v devíti verzích, ale Corolla hatchback jen ve třech. Je to proto, že prodeje Corolly hatchback jsou nesrovnatelně nižší, než u Corolly (sedan).
Takže přímým konkurentem Golfu je tam Corolla hatchback, a přímým konkurentem klasické Corolly (sedan) je pro změnu Jetta (sedan).
Mimochodem v r. 2019 byla byla Jetta na tamním trhu v prodejích mezi kompakty na 5. místě, kdežto Golf až na místě 11, což by bylo tady v Evropě něco nepředstavitelného. Prostě obecně platí, že kompaktní hb není pro US trh zdaleka tak zajímavý produkt, jako kompaktní sedan.

Tady jsou dílčí prodeje z r. 2019, kde je Corolla rozdělena na sedan a hb zvášť. Prodeje Corolly hb nedělají ani 13% z celkových prodejů Corolly, a to přitom v předchozím roce (světle modrá) byl poměr ještě více v neprospěch hb. V roce 2019 jsou prodeje Golfu téměř na úrovni Corolly hb (rozdíl pouhých 365 kusů) a ještě v roce 2018 se tam Golf prodával výrazně lépe, než Corolla hb.
https://carsalesbase.com/…019-q2-compacts/
Avatar - white label
22. 1. 2021 14:06
Re: Není
Prodeje Civicu a Corolly táhnou na US trhu především! verze sedan, což je kar. varianta kterou Golf vůbec nenabízí, proto je takové srovnání (celkových prodejů daného modelu) na tomto trhu velmi zkreslené. A o tom, že by tam končila i Jetta v článku nic nevidím.
Prosadit se ve větší míře na US trhu s kompaktním hb! (navíc evropské značky) je téměř nemožné, Golf to tam v minulosti dokázal zřejmě i díky populárnímu předchůdci - Brouku.

edit - a místo :no: zkuste argumenty.
22. 1. 2021 10:19
Re: Tak za ty ceny
Nehádám se, třeba jo, tak jakej je skutečnej důvod? Nezkoumal jsem detaily výbavy atd, ale GTi za necelejch 29, mi přijde v kontextu docela levný, nebo Passat za 24, to bych ho možná i já bral.
22. 1. 2021 09:09
Tak za ty ceny
se kterejma se tam podbízejí to už asi u běžnejch modelů nejde utáhnout.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 10:05
Není
divu, když o to auto prakticky není zájem. Prodeje desetinové oproti Civicu nebo Corolle, to se už ani nevyplatí držet v provozu linku.
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2021 21:04
Re: Není
Že s ním ztrácíš čas... ale za tu tabulku díky.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 19:51
Re: Není
Článek je o Golfu, píšu o Golfu. Nikdo neřekl nic o Jettě. Proč ji tedy podsouváš? Potřebuješ být blb?
Avatar - iudex
22. 1. 2021 09:58
Re: Tak za ty ceny
Mimo ako obvykle. VW s USA sú pomerne drahé, napriek tomu, že v USA sa predáva stále sšte minulogeneračný Golf, tak v základe tam stojí 24t $, kdežto taký Corolla je za 20500 $
22. 1. 2021 19:20
Re: Tak za ty ceny
Takže jenom plk bez zdůvodněn? Čekal jsem opravdu nějaké rozuzlení.....